Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Gonore hjemmetest?

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Jeg vil gerne have foretaget en gonore test uden at indblande familiens læge.

Kan man købe hjemmetest nogen steder i København hvor det gerne skal være muligt at betale kontant? Hvis nogen af jer ligger inde med sådan en test som ikke er udløbet, så skriv gerne en PB, så er jeg køber til den.

Hvis man ikke kan få en hjemmetest her i landet, så er den eneste mulighed vel at bestille tid på Bispebjergs venerea klinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, jeg har ikke set at man kan købe gonore hjemmetest (klamydia kan købes på apoteket).

Men der findes "walk-in" klinikker rundt omkring i landet, hvor du "anonymt" kan blive testet, din læge kan dog se hvis du får udskrevet en recept - så helt anonymt er det ikke, hvis du har vundet ;) 

En lille sidenote, hvis du har været sammen med en der har Gonore, så har du det også - der er ikke nogen måske der. (Jeg er ikke læge, men har det fra min egen læge... viden ikke Gonore). 

En anden lille sidenote, hvis du har udflåd og svie ved vandladning, så er der en god chance for at det er en infektion i urinrøret og ikke gonore - drik virkeligt meget vand, nogen anbefaler tranebær juice.. ved ikke om det gør en forskel, men det smager skidt.

Jeg har været møllen igennem hvor jeg var ret sikker på jeg jeg havde en omgang gunnar, det viste sig jeg havde betændelse i urin røret som formentligt skyldes at jeg var blevet testet (med den store pibe renser) 2 gange, fordi jeg var paranoid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 28 minutter siden:

Tak for svaret Eksil, men jeg mistænker at jeg måske har fået det i munden, så der er ikke noget med udflåd :)

Det skulle altså være muligt at få en hjemmetest, se fx her: https://dk.treated.com/koenssygdomme-test/gonore-hjemmetest

Det er muligt.

Skulle du være positiv, er der også en mulighed for at købe medicin der fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg