Hop til indhold
Mille1234

Lad os kvinder stå sammen

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Såååå Thomas har altså mit navn.. Det helt sikkert.. Han har da bare ikke liiige lyst til at fortælle mig det:P:ph34r:.. 

Screenshot_20210312_192631.thumb.jpg.cff29637602dc75123b3385d4cadfd14.jpgScreenshot_20210312_192810.thumb.jpg.f22d71b828fbf33e254b49ba32792758.jpg

Det er faktisk synd han er et sted uden "ludere" Nå, så må han jo onanere, for noget gratis, det får han næppe. 
Nu er det så bare pis fra hans side, for hans navn og adresse er jo kendt af flere på EG. Det er naturligvis DK. Det er svært at være helt anonym når man har gæld ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han har ikke tid til at onanere han skal jo have fat på alle de luder og have dem meldt så verden kan blive fri for luder manden har en mission griner...

tænker han har haft en dårlig oplevelse med en kvinde måske ikke kunne få den op og stå eller knust sit hjerte af en glædespige så derfor skal alle i denne branche mærke hans vrede og smerte 

en del har nævnt han adresse og er hverken et sted med palmer eller varme og drinks i skyggen men kolde  Danmark 

Redigeret af Mille1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Mille1234 skrev, for 3 timer siden:

Han har ikke tid til at onanere han skal jo have fat på alle de luder og have dem meldt så verden kan blive fri for luder manden har en mission griner...

tænker han har haft en dårlig oplevelse med en kvinde måske ikke kunne få den op og stå eller knust sit hjerte af en glædespige så derfor skal alle i denne branche mærke hans vrede og smerte 

en del har nævnt han adresse og er hverken et sted med palmer eller varme og drinks i skyggen men kolde  Danmark 

Eller også har han bare fået afslag efter afslag.

Og nu "hævner" han sig.:lol:

Det er enlig sjovt. Den måde jennifer viser deres samtale, bliver det mere homoristisk end ubehageligt.

Er så grinefærdig over dem jeg har læst indtil nu:lol:

Var der ikke en tidligere gp der vidste hvem han var?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at hvis han er et sted der “altid er varmt og liderfrit” så sidder han vel i villa gitterly :D

Alternativt har han fået en forvaringsdom, og så passer det jo fint at politiet ikke kan gøre noget.....

Uanset hvad er han en stakkel! Jeg ville have ondt af ham, hvis ikke han generede så mange piger.

Fedt at se Jenifers måde at håndtere ham på :ph34r:

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjoveste ved det hele er jo næsten at jeg faktisk selv har så godt som skrevet det herinde i en tråd engang.. Mit navn er sååå almindeligt at det næsten gør ondt så selv hvis han havde mit navn ville det ikke betyde noget:lol:.. Det også en god ting at huske de nye piger på der evt skulle falde over denne tråd.. Selv hvis han havde dit navn osv hvad skulle han så gøre.? Selv hvis han har meldt alt til kommunen osv og truer med fjernelse af ens børn så sker det jo ikke.. Og skulle han kontakte en evt udlejer eller lignende så er det altså stadig ulovligt at smide folk ud for at have et atypisk arbejde medmindre man selvfølgelig arbejder hjemmefra hvor der så gælder helt andre regler.. 

Han er bare en meget lille sørgelig mand og han kan vitterligt ikke gøre dig en skid.. Husk det.. Skulle han gå til angreb en nat i en mørk gyde så hiv din babs frem og jeg lover han ville ikke vide hvad han så skulle gøre og ville sikkert ende i fosterstilling på gulvet med tomlen i munden for det var den alder han sidst havde da han så sådan en:lol::lol:.. 

Screenshot_20210314_114706_com.android.chrome.thumb.jpg.1813b54c3c9c6f8890ceb1f6587a512c.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

Aye Aye Aye.. Her i firmaet hedder det noget for noget.. Den var han dog ikke med på:lol::rolleyes:.. 

Screenshot_20210314_114135_com.android.chrome.thumb.jpg.764bd2264d9edd727d2504c035844671.jpg

Sjovt han spørger dig om noget jeg ved. 
Skriv du bare til mig Thomas, Bjarne, julius, Abraham Umuligussen. Min mail har du jo ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Sjovt han spørger dig om noget jeg ved. 
Skriv du bare til mig Thomas, Bjarne, julius, Abraham Umuligussen. Min mail har du jo ;) 

Nu skal du ikke afslører alt muligt uden jeg har fået mit navn:P:lol:.. Men ærligt har jeg tænkt det samme..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Nogen gange så synes jeg selv at jeg er skide sjov:lol:

Han har åbenbart et kontrovers med min tatovering hen over kravebenet som han mente sikkert var pæn om 10-15 år:rolleyes:.. 

Screenshot_20210314_210248_com.android.chrome.thumb.jpg.38064a528edafcad42c87c8b2120148a.jpg

Han er da god til at bringe lidt munterhed ind. Kan du ikke bruge ham til underholdning på tyndt besatte vagter? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid dejligt at man vågner til mail fra vores alles penneven her var jeg lige ved at tro han havde fundet en anden penneven så varmer da ens hjerte man bliver husket kl 5:30 om morgen griner 

Dejligt at vide man er i andens tanker hver dag

Redigeret af Mille1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Er det bare mig eller minder hans skændsord om det man hører teenage drenge slynge om sig:rolleyes:.? Måske er han faktisk ikke så gammel:lol:.. 

Screenshot_20210315_124857_com.android.chrome.thumb.jpg.9d641077a37a0237fcdb0e97521a4d19.jpg

Hold nu op han strammer sig da an. 
Thomas O´Maly man kaster ikke ad helvede til, men af helvede til. Så ved du det til næste gang du svinger dig op på de oratoriske tinder. 
Hvordan ved du forresten hvordan røvhullet på en kamel ser ud? Er du tit tæt på sådan et? Knepper du ligefrem kameler? Meget sofistikeret :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Er det bare mig eller minder hans skændsord om det man hører teenage drenge slynge om sig:rolleyes:.? Måske er han faktisk ikke så gammel:lol:.. 

Wow... det må jeg nok sige, og ja det lyder sku mest af alt som noget man sagde til hinanden i skolegården når man var op og skændes med folk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hans ordforråd og skældsord aldrig rakt så langt...

den stakkels mand kan ikke så mange.

Fået samme skældsord i hovedet, og de stopper aldrig før de/han/hun har stoppet ens luderbiks får alle narkoluder kællinger er deres job at udrydde så verden kan blive et bedre sted tænker jeg.. men måske hans plan så er at dække alle mænds behov og lyster når vi alle er væk og verden er fri får klamme narkoluder , kan Være han mangler job ?

men igen dybt skuffet over jeg troede jeg var nået særligt kun troede han kaldte mig disse skældsord ødelægger lidt det pennevenskab og bånd jeg troede vi havde griner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det bliver ikke bedre af at i giver manden al den reklame, som i gør i denne tråd, det er bedre og ignorer ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 19 minutter siden:

Det bliver ikke bedre af at i giver manden al den reklame, som i gør i denne tråd, det er bedre og ignorer ham.

Hvis bare stilhed kunne tie manden ihjel men detsværre ... uanset om man giver opmærksomhed eller sletter hver gang er han bare den byld der kommer igen og igen og aldrig rigtig slipper helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
JenniferRomantica skrev, den 12.3.2021 at 07:40:

Altsååå han har så været i politiet søgelys i de sidste 5 år i hvertfald:ph34r::rolleyes:.. Næsten lige så længe som jeg har været aktiv herinde faktisk.. Den gang prøvede nogle forskellige også at kontakte politiet men der skete åbenbart ikke mere ved det.. Han fortsætter da i hvertfald ufortrødent.. 

Må jeg spørge hvad han gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror det kaldes chikane:D.. Det da i hvertfald det mange har følt det var.. 

Ja, det havde jeg på fornemmelsen, men kan du være mere konkret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 29 minutter siden:

Ja, det havde jeg på fornemmelsen, men kan du være mere konkret?

Har du læst tråden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 53 minutter siden:

Ja, det havde jeg på fornemmelsen, men kan du være mere konkret?

Blandt andet har han belemret mig en del med hans syn på min slags kvinder.. Eller menneskeligt affald som han kalder os.. Sidste nye var at "hvis en luderso nogensinde talte til ham så ville han smadre hendes tænder ind i kæften på hende" eller noget lignende:lol:.. Han truer adskillelige andre med kommune og politi og deslige.. Generelt så han bare en plage og et ynkeligt individ og tit morer jeg mig over ham.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er helt sikkert noget Ødipuskompleks indover her, jeg er næsten helt sikker på at han besøger jer piger selvom han sviner jer til, og han er garanteret noget så venlig og sød overfor jer.

Hvad jeg ikke forstår er, han må have problemer med enten at holde den stiv, ellers kommer han meget hurtigt, siden alle piger skal nedgøres på den måde, sær måde at opføre sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...