Hop til indhold
Mille1234

Lad os kvinder stå sammen

Recommended Posts

Guest Lasselas
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Blandt andet har han belemret mig en del med hans syn på min slags kvinder.. Eller menneskeligt affald som han kalder os.. Sidste nye var at "hvis en luderso nogensinde talte til ham så ville han smadre hendes tænder ind i kæften på hende" eller noget lignende:lol:.. Han truer adskillelige andre med kommune og politi og deslige.. Generelt så han bare en plage og et ynkeligt individ og tit morer jeg mig over ham.. 

Ok, tak for info. Det er jo på ingen måde i orden.

I skal ikke finde jer i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Mille1234 skrev, den 12.3.2021 at 07:28:

Hej alle jer kvinder.

Alle jer der er blevet chikaneret truet osv er olsenthomas, rejsenetværk, ja mange flere dæk navne i alle kender ham fra.

må gerne kontakte mig.

vil lave en anmeldelse på ham Og hvis vi alle står sammen er chancen større for han bliver dømt. Trods han selv mener han er hævet over Loven.han står i forvejen i politiets søgelys så jo mere på ham jo bedre.

 

Hej jeg har lige lavet tråd om det samme, jeg vil rigtig gerne være med til at anmelde ham :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.3.2021 at 11:00:

Jeg synes simpelthen det er så feeedt at have min egen personlige fan der render rundt og gemmer de ting jeg skriver via screenshots.. Det gør mig varm omkring mit "iskolde narkoluder hjerte":rolleyes::lol:.. 

Screenshot_20210312_105658_com.android.chrome.thumb.jpg.7ab2ca60648cd3b78970a07ee973dac3.jpgScreenshot_20210312_105641_com.android.chrome.thumb.jpg.2c1a7363e52eb62d4a54ecf80443a1e6.jpg

I guder en ynkelig og patetisk mand. @JenniferRomantica jeg giver til enhver tid mere for dit “iskolde narkoluder hjerte” end hans ynkelige udgydelser. 
Kys og kram til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...