JenniferRomantica 18099 Skrevet 12. Februar, 2021 Jamen han her er jo altid et herligt bekendtskab at få sig.. Faktisk har jeg været lidt i tvivl om man nu var en rigtig gp når man endnu ikke havde fået en velkomst fra dette individ.. Men så min jomfrudom taget nu åbenbart 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 12. Februar, 2021 Thomas olsen må sidde og kede sig i denne corona tid. Han skulle måske tage sig og få noget f.... . Så han kan blive lidt mere normal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 12. Februar, 2021 kad skrev, for 12 minutter siden: Thomas olsen må sidde og kede sig i denne corona tid. Han skulle måske tage sig og få noget f.... . Så han kan blive lidt mere normal Det er jo det han ikke kan få. Det er derfor han er sådan. Faktisk er det så sørgeligt, at der findes sådanne mennesker. Tænk på hvor dårligt han må have det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 259 Skrevet 12. Februar, 2021 Thomas, aka Bjarne har nok endnu engang fået skideballe, og blevet nedgjort af sin mor, fordi at han igen har vædet sengen. Så må det jo gå ud over andre, må man forstå.. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Februar, 2021 Om jeg fatter i bliver ved med at give ham opmærksomhed I hans hoved, vinder han jo 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 12. Februar, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 30 minutter siden: Om jeg fatter i bliver ved med at give ham opmærksomhed I hans hoved, vinder han jo Enig, man jo så stille sig selv spørgsmålet, hvem er egentligt de mest "dumme" her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 12. Februar, 2021 Jeg er faktisk egentlig ligeglad med om han skriver.. Han kan jo ikke gøre mig noget.. Jeg få mig bare en god griner over det og tænkte jeg ville dele det med andre.. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 12. Februar, 2021 TheVoice skrev, for 20 minutter siden: Enig, man jo så stille sig selv spørgsmålet, hvem er egentligt de mest "dumme" her Mærkelig kommentar. Manden er godt nok mere syg end dum, men det er vel ikke “dumt” at blive lidt påvirket af en syg mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 12. Februar, 2021 Jeg synes faktisk at det er udmærket at fortsætte med at omtale og bashe denne Bjarne. Alene fordi der jævnligt kommer nye piger til EG. De kan forhåbentlig nå at læse om Bjarne her før han truer dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 12. Februar, 2021 Hej søde Jennifer godt du bare kan grine af sådan en idiot. Krammer 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Februar, 2021 Hvordan kan i vide det er Bjarne som skriver alle beskederne? Kan det ikke være forskellige mænd, eller findes der kun en idiot i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 12. Februar, 2021 kad skrev, for 2 timer siden: Thomas olsen må sidde og kede sig i denne corona tid. Han skulle måske tage sig og få noget f.... . Så han kan blive lidt mere normal Tjaaa Et arbejde kunne vel også holde ham beskæftiget...... men måske det er for hårdt at arbejde og lettere at svine søde piger til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Februar, 2021 Bananas skrev, for 31 minutter siden: Hvordan kan i vide det er Bjarne som skriver alle beskederne? Kan det ikke være forskellige mænd, eller findes der kun en idiot i Danmark? Han har en let genkendelig måde at skrive på, og et begrænset ordforråd. Det er et helt igennem kvalificeret gæt at det er ham der er tale om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 12. Februar, 2021 Nå, så er den personage igen på spil. Godt du bare griner af vedkommende, Jennifer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 12. Februar, 2021 Um ? Well.. Ok..? There has to be like 4-5 things in that conversation right there that could be prosecutable ? I mean, I don't know Danish law. But I see defamation of character, credible treats to person to begin with. Even More so if it's a jackass that has a history of making treats. He essentially gets away with it because nobody calls the fuzz or Hells Angels ? I certainly would say there's actionable wording by him for a visit to a judge ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 12. Februar, 2021 Keaper skrev, for 1 time siden: Um ? Well.. Ok..? There has to be like 4-5 things in that conversation right there that could be prosecutable ? I mean, I don't know Danish law. But I see defamation of character, credible treats to person to begin with. Even More so if it's a jackass that has a history of making treats. He essentially gets away with it because nobody calls the fuzz or Hells Angels ? I certainly would say there's actionable wording by him for a visit to a judge ! Desværre tror jeg der er tale om en tidligere politibetjent - måske den gamle Fournaise (eller hvad han nu hed) der havde en lang record for at dukke op og genere pigerne - så han kender nok reglerne og ved hvor langt han kan gå + stadig har lidt kontakt til de højere magter og andre, der kan lide at spille den af, mens de skriver for at genere pigerne med venstre hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 12. Februar, 2021 Keaper skrev, for 1 time siden: But I see defamation of character, credible treats to person to begin with. Defamation in a personal message is never prosecutable. Which threats? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 10 minutter siden: Keaper skrev, for 2 timer siden: But I see defamation of character, credible treats to person to begin with. Defamation in a personal message is never prosecutable. Which threats? Så battles der på vanskelige ord igen? Så vil jeg bare sige at jeg lige har skrevet "seneskedehindebetændelse" i en tråd, som overhovedet ikke handlede om seneskedehindebetændelse. Tag den, bitches 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 12. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 17 minutter siden: Defamation in a personal message is never prosecutable. Which threats? Um... Of bloody course they are ! Attack a person and what they do in person. And Especially in a personal message is prosecutable. That's the very essence of personal attacks. So of course this personal has already made attacks that are liable. Just saying someone is a crack-whore , which as I see it he did, is in the least call for a suit ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Februar, 2021 underdog40 skrev, for 9 minutter siden: Så battles der på vanskelige ord igen? Så vil jeg bare sige at jeg lige har skrevet "seneskedehindebetændelse" i en tråd, som overhovedet ikke handlede om seneskedehindebetændelse. Tag den, bitches Pøh.... jeg har ikke en gang skrevet viskositeskoefficient i en tråd endnu.....såe 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) . Redigeret 13. Februar, 2021 af PeterN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FortniteSlayer 8 Skrevet 13. Februar, 2021 Corona gør noget ved folk haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 13. Februar, 2021 Keaper skrev, for 11 timer siden: That's the very essence of personal attacks. Personal attacks submitted ihn personal conversation are not prosecutable unless they can be considered psychic violence. Keaper skrev, for 11 timer siden: Just saying someone is a crack-whore , which as I see it he did, is in the least call for a suit ! There's your misunderstanding: You don't discriminate between talking to a person and talking publicly about a person. Defamation presupposes an audience. If calling other people names was illegal, everybody married for more than 2 years would be in jail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vest79 10 Skrevet 13. Februar, 2021 Kære Jennifer Meget stort af dig at tage sådan noget med et smil, jeg har ikke haft fornøjelsen af et besøg hos dig, men det her viser tydeligt, at du er en pige med humør og overskud! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg