Jogge 1727 Skrevet 6. Februar, 2021 Jeg er lidt overrasket over at der er så mange herinde som åbenbart ikke har haft sex i meget lang tid. Jeg troede de fleste herinde benyttede sig af købesex. Jeg personligt vil ikke kunne leve uden sex - men jeg er så også villig til at gøre det der skal til for at få sex uden for købesex markedet. Købesex bruger jeg mest når det bare skal gå hurtigt og jeg ikke selv gider yde noget... Sorry GP’ere - sådan en festlig kunde er jeg.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 6. Februar, 2021 Det var sidste weekend på en af de klassiske steder i herning. Det skulle egentligt have været b2b, men det droppede hende den frække polak med de store bryster hurtigt og gik over til det frække. Første gang jeg har haft maske på mens jeg er blevet redet af en kvinde. Hvad gør man ikke for sikkerheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 6. Februar, 2021 Jogge skrev, for 32 minutter siden: Jeg er lidt overrasket over at der er så mange herinde som åbenbart ikke har haft sex i meget lang tid. Jeg troede de fleste herinde benyttede sig af købesex. Jeg personligt vil ikke kunne leve uden sex - men jeg er så også villig til at gøre det der skal til for at få sex uden for købesex markedet. Købesex bruger jeg mest når det bare skal gå hurtigt og jeg ikke selv gider yde noget... Sorry GP’ere - sådan en festlig kunde er jeg.... Det tror jeg også at folk gør, men personligt har jeg nogle favoritter og hvis ikke de lige er i landsdelen og selvfølgelig også pga Covid 19, så venter jeg gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnwayne 25 Skrevet 6. Februar, 2021 Uha, det er længe siden... Har også em "tørlagt" kone på hjemmefronten... Fik en god gang tlf lir med en gp herfra, forleden, det tog lige toppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 131 Skrevet 6. Februar, 2021 Glæder mig godt nok også til vaccinerne! Lige inden coronaen kom havde min kammerat og jeg en aftale med Sandra Parker om en dp session. Glæder mig usigeligt til det sidste gp var desværre 2 år siden. Det var Manci fra Amager og det var fantastisk. Så petite, stram og lækker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Februar, 2021 I går eller i forgårs, med min mand 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Februar, 2021 Liv skrev, for 3 minutter siden: I går eller i forgårs, med min mand Hej @Liv Svigter hukommelsen Troede ikke, man kunne, glemme hvornår. Man har haft sex God weekend. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 162 Skrevet 6. Februar, 2021 Er faldet tilbage til konen. Må kneppe hende et par gange om ugen, men er sgu mest som at onanere oppe i hende. Intet spil eller sjov. Men kommer da og hun kommer da også. Men.. gnisten mangler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 6. Februar, 2021 Jeg bor i Sverige og her må vi stadig knalde, selv om vi egentlig ikke får. Men lige nu er det nok meget nemmere og ufarligere at være massagepige i Sverige end i Danmark. Jeg har forstået at politiet går rigtigt hårdt til klinikkerne i Danmark. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 6. Februar, 2021 Nytårs aften, kender ikke navnet, har hverken set hende før eller siden. i år har den kun stået på tlf. sex (whatsapp.) med den samme skønne thaitøs, det får jeg ca. hver anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. Februar, 2021 Liv skrev, for 50 minutter siden: I går eller i forgårs, med min mand Det må ikke have været særlig god sex eller også var det et sindssyg godt knald! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 6. Februar, 2021 I morges med to frække tøzer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 89 Skrevet 6. Februar, 2021 Havde en fræk to timers thai session i denne uge, og endte med hun fik munden fyldt godt op med opsparede vitaminer Godt jeg har privatnumrene til en håndfuld thaipiger, ellers var det jo helt umuligt at gennemleve dette Corona helvede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 193 Skrevet 6. Februar, 2021 Forsigtig konklusion på spinkelt, men troværdigt grundlag: vi kneppede sgu mere i gamle dage, os der var unge dengang i 1970 erne og op a’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 6. Februar, 2021 Lige kommet hjem fra min SB, været sammen med hende siden i går aftes. Kan ikke lige på skrivende stund huske, hvor mange “runder” det blev til. Men nogle stykker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1367 Skrevet 6. Februar, 2021 Tjalfe80 skrev, for 9 timer siden: I går med en 26 årig slank pige fra Tinder. Lyder spændende. Jeg har selv oprette mig derinde, for at prøve det. Men man skal vel betale for at kunne få kontakt. Er det ikke rigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Februar, 2021 kanonkongen skrev, for 3 timer siden: Hej @Liv Svigter hukommelsen Troede ikke, man kunne, glemme hvornår. Man har haft sex God weekend. KK Haha, dagene flyder lidt sammen, hovedsagen må være at jeg kan huske hvem jeg knaldede med 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1367 Skrevet 6. Februar, 2021 Lange skrev, for 10 timer siden: I de her corona-tider er det godt nok hårdt at være single og uden mulighed for at knalde købe-piger. Er sgu så trængende. Nå - tilbage til spørgsmålet: Hvor længe har du undværet sex? Mig selv - 83 dage. Jeg knaldede min favorit SB fredag. Vi tager begge 2 en PCR test 1--2 dage før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Februar, 2021 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Det må ikke have været særlig god sex eller også var det et sindssyg godt knald! Jeg læste et eller andet sted, at sex “varer tre dage”, det må være det, der driller min hukommelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 6. Februar, 2021 Fredag, med min yndlings pige pt aftalen var laver i løbet af ugen.. - torsdag modtog jeg en sms fra en anden super dejlig pige der syntes at det her Corona tog lidt for lang tid og om vi ikke skulle mødes fredag, jeg var faktisk klar på trods af at jeg allerede havde have en aftale, men efter første besøg var jeg godt nok færdig, så det blev ikke 2 på en dag denne gang... men fedt I skriver til os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 6. Februar, 2021 (edited) Igår Redigeret 6. Februar, 2021 af Kind of Blue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 7. Februar, 2021 Lady C skrev, for 9 timer siden: Sidste år Var det som professionel domina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg