Hop til indhold
Advarsel

blow af to unge 2.g'ere

Recommended Posts

I sommer var der en annonce https://annoncelight.dk/showad/301661 Jeg tilføjede snappen. Siden har der optrådt lidt forskellige piger på den snap med forskellige tilbud - muligvis også bare om billeder. Forleden kom der en snap med en lille video af to piger (uden ansigter), som viste deres bryster frem i bh og skrev "Vi er to veninder på besøg på hotel [i bydel Kbh] Vi sutter din pik for 1000, interesseret?

Det var jeg, aftale dagen efter uden besvær - jeg kom knap 10 minutter for sent, ventede 2 minutter på værelsesnummer. Gik op ad mange trapper, kom ind i værelse med to glade, åbenlyse amatører i lidt forskellige størrelser - begge i starten af 20'erne, ikke fra København men helt klart danske med en baggrund fra mellemøsten. Fin snak, derefter det aftalte blow, som var ret målrettet, af begge piger på skift. Sluttede med at fylde munden på den ene (hun spyttede ud i vasken), mens den anden håndterede mine nosser. 

Meget "autentisk" amatøroplevelse, men jeg havde godt nok mere lyst til at give dem en fuld omgang - det ville være rigtig sjovt.

Jeg tagger lige @ppd, da jeg ved du har en stor fetich for piger med den etniske baggrund.

Jeg har smidt den i dette forum pga. amatør-konceptet. Den kunne måske også være lagt i alm. anmeldelser under Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskrift:

blow af to unge 2.g'ere

------

Blev lige en smule bekymret da jeg læste den overskrift :???:

Men er efter endt læsning beroliget :)

1, 2, 3 G er også en betegnelse for hvilket klassetrin du går på i gymnasiet.

2 g er vistnok typisk 16 - 17 år gamle.

Men tak ellers for en interessant anmeldelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

2 g er vistnok typisk 16 - 17 år gamle.

17-19 snarere ...

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

i 2. g. er de typisk  16-17 år og 3. g er de typisk 17-18 år . Idet gymnasiet lægger op til at man går direkte fra enten 9. eller 10 klasse i folkeskolen. 

Nå undskyld for afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Google siger: "Den seksuelle lavalder er en bestemmelse i straffeloven om, hvor gammel du skal være, før andre må have sex med dig. I Danmark er det ulovligt at have samleje eller andre former for sex med en person, der er under 15 år."

Det er også svært for mange at tjene penge i denne tid, så godt der kommer kreative ideer frem..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 16 minutter siden:

Google siger: "Den seksuelle lavalder er en bestemmelse i straffeloven om, hvor gammel du skal være, før andre må have sex med dig. I Danmark er det ulovligt at have samleje eller andre former for sex med en person, der er under 15 år."

Det er også svært for mange at tjene penge i denne tid, så godt der kommer kreative ideer frem..

 

Hvad er din pointe med ovenstående ? Her har der jo været betaling mellem parterne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 5 minutter siden:

Hvad er din pointe med ovenstående ? Her har der jo været betaling mellem parterne. 

Så synes jeg TS skal kræve sine penge tilbage, så det ikke er ulovligt 

Redigeret af OldGentlemann
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er din pointe med ovenstående ? Her har der jo været betaling mellem parterne. 

Jeg skulle være sikker på hvor unge piger må være ifølge loven. Mange unge går jo i gymnasiet i en tidlig alder og de lærer jo hurtigere og hurtigere. 

Edit: Ser at de er i starten af 20'erne. 

Håber også jeg snart får suttet pik, men venter til vi åbner igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, Lige nu:

Jeg skulle være sikker på hvor unge piger må være ifølge loven. Mange unge går jo i gymnasiet i en tidlig alder og de lærer jo hurtigere og hurtigere. 

Edit: Ser at de er i starten af 20'erne. 

Håber også jeg snart får suttet pik, men venter til vi åbner igen.

Hvis der ikke er penge involveret skal de være 15 år gamle. Er der penge involveret skal de være fyldt 18 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så dem godt og overvejede det kraftigt, men lavede ikke en aftale, da man kun måtte komme på deres krop - jeg er mest til ansigt eller i mund - men det lyder til at du fik fyret den af på behørig måde - tror jeg napper en tur næste gang :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

i 2. g. er de typisk  16-17 år og 3. g er de typisk 17-18 år . Idet gymnasiet lægger op til at man går direkte fra enten 9. eller 10 klasse i folkeskolen. 

Nå undskyld for afsporing.

Det er altså forkert. Det typiske er 17-19. Man er 6 i det år man starter i 0., dvs. 15 i startåret i 9. og derfor 17 i startåret i 2.g. Man kan altså godt nå at være 16 i 2.g., hvis man har fødselsdag om efteråret. Men det meste af tiden vil langt hovedparten være mindst 17, når de går i 2.g. Gennemsnitsalderen ved starten i 1g. er ca. 16,5 år.

Håber du fik geden barberet.

 

Der er altså ikke tale om gympiger.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, for 1 time siden:

så dem godt og overvejede det kraftigt, men lavede ikke en aftale, da man kun måtte komme på deres krop - 

Jeg spurgte faktisk ikke så specifikt, jeg spurgte bare efter "et rigtigt bj uden" .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Det er altså forkert. Det typiske er 17-19. Man er 6 i det år man starter i 0., dvs. 15 i startåret i 9. og derfor 17 i startåret i 2.g. Man kan altså godt nå at være 16 i 2.g., hvis man har fødselsdag om efteråret. Men det meste af tiden vil langt hovedparten være mindst 17, når de går i 2.g. Gennemsnitsalderen ved starten i 1g. er ca. 16,5 år.

Håber du fik geden barberet.

 

Der er altså ikke tale om gympiger.

Det afhænger lidt af hvor gammel du er når du starter i folkeskolen.  Selv var jeg 15 da jeg startede i gym og 18 da jeg sluttede i 3.g. Det samme med mange af mine kammerater. Ligeledes er der flere i min tætte omgangskreds der har børn der var 15 da de startede. Men de startede så osse lige efter 9. klasse

Men nu er det jo ikke fordi jeg vil starte et skænderi om det . Det er trods alt kun et enkelt år der er tale om.  ;) 

Ja jeg er klar over at det ikke er gym piger der tales om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Ligeledes er der flere i min tætte omgangskreds der har børn der var 15 da de startede. Men de startede så osse lige efter 9. klasse

Men når jeg nu fortæller dig at gennemsnitsalderen faktisk er 16,5? Altså målt i den virkelige verden blandt dem der faktisk starter. Jeg skrev jo også at man kan starte som 15-årig i dag, men så fylder man 16 inden man er halvvejs i 1.G. Så de fleste er mindst 16 i 1.G - efter nytår vil der i praksis kun være en meget lille gruppe, der er startet i 0. klasse det år de fyldt 5 (typisk i januar).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alligevel  tidligt at man kommer i gymnasiet..

Må ikke håbe de bliver udbrændt på arbejdsmarkedet inden de fylder fyrre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 19.1.2021 at 17:40:

I sommer var der en annonce https://annoncelight.dk/showad/301661 Jeg tilføjede snappen. Siden har der optrådt lidt forskellige piger på den snap med forskellige tilbud - muligvis også bare om billeder. Forleden kom der en snap med en lille video af to piger (uden ansigter), som viste deres bryster frem i bh og skrev "Vi er to veninder på besøg på hotel [i bydel Kbh] Vi sutter din pik for 1000, interesseret?

Det var jeg, aftale dagen efter uden besvær - jeg kom knap 10 minutter for sent, ventede 2 minutter på værelsesnummer. Gik op ad mange trapper, kom ind i værelse med to glade, åbenlyse amatører i lidt forskellige størrelser - begge i starten af 20'erne, ikke fra København men helt klart danske med en baggrund fra mellemøsten. Fin snak, derefter det aftalte blow, som var ret målrettet, af begge piger på skift. Sluttede med at fylde munden på den ene (hun spyttede ud i vasken), mens den anden håndterede mine nosser. 

Meget "autentisk" amatøroplevelse, men jeg havde godt nok mere lyst til at give dem en fuld omgang - det ville være rigtig sjovt.

Jeg tagger lige @ppd, da jeg ved du har en stor fetich for piger med den etniske baggrund.

Jeg har smidt den i dette forum pga. amatør-konceptet. Den kunne måske også være lagt i alm. anmeldelser under Kbh.

Den snap gad jeg sgu godt have !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spøjst. Har næsten lige tilføjet den/dem. Skriver, beskeden bliver læst, men ingen svar. 
Få dage efter kommer der en generel besked, om at der er mulighed for aftale i aften og dem der ikke vil købe, bliver slettede. Den aften kunne jeg ikke, så jeg blev slettede :-(. 
 

Der må jo være kunder nok, det var i hvert fald kort proces. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 3 timer siden:

Spøjst. Har næsten lige tilføjet den/dem. Skriver, beskeden bliver læst, men ingen svar. 
Få dage efter kommer der en generel besked, om at der er mulighed for aftale i aften og dem der ikke vil købe, bliver slettede. Den aften kunne jeg ikke, så jeg blev slettede :-(. 

Jeg tror du misforstod den besked. Beskeden var "oprydning", og man skulle skrive, om man var interesseret i A eller B (i fremtiden).

Jeg har ikke prøvet selv at skrive uopfordret, kun reageret på annoncering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...