Hop til indhold
Advarsel

blow af to unge 2.g'ere

Recommended Posts

erjobareenmand skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forsøgte også på snap - kr 3000,- eller bliv slettet. Jeg blev slettet ;kr)

Ja, den har hun sendt ud i dag. Hun har hævet prisen - første gang jeg så hende annoncere var 2500. Men der har også tidligere været flere andre, der annoncerede på kontoen - dels dem jeg mødte og også et par andre enkeltpiger. Måske er det den ene bruger, der nu har overtaget. Hun er helt klart lækker, men 3.000 for en time er over min grænse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
erjobareenmand skrev, for 5 minutter siden:

Og jeg er sikker på det i sidste ende er scam og fup og fidus 

Beskylder du mig for at lyve? Så får du en anmeldelse for personangreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede også lykken på Snap: studerendebade

Og jeg fik et lille videoklip tilbage med en fræk hvid pige.

Hun forlangte 3000,- for en time hos hende i Gentofte.

Det synes jeg er en vild pris, så jeg foreslog 2000,- istedet..

Men NEJ. Jeg blev også bare slettet igen.

Kan ikke helt gennemskue hvad hun/de forestiller sig...?

Det er jo langt over "markedsprisen"....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 16.2.2021 at 21:16:

Jeg tror du misforstod den besked. Beskeden var "oprydning", og man skulle skrive, om man var interesseret i A eller B (i fremtiden).

Det var skrevet som jeg skrev det. Køb eller bliv slettede. Der var ikke noget at tage fejl af. 
 

Når jeg læser beskederne herinde, så virker det som et besynderligt koncept, med flere brugere, forskellige priser og en benhård sletning. 

I mine øjne lyder det ikke særlig seriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 33 minutter siden:

Det var skrevet som jeg skrev det. Køb eller bliv slettede.

Altså, jeg fik jo også beskeden ...

Der stod, at man skulle skrive, om man var interesseret i at købe det ene eller det andet - og hvis man ikke var interesseret i nogen af delene,  blev man slettet. Jeg svarede, at jeg var interesseret i at købe sex. Men det betyder jo ikke, at jeg skulle købe sex på lige det tidspunkt. Det ville jo være idiotisk af hende at skrive, hvis hun vil bruge kontoen til at kommunikere med sexkunder.

HGW skrev, for 36 minutter siden:

Når jeg læser beskederne herinde, så virker det som et besynderligt koncept, med flere brugere, forskellige priser og en benhård sletning. 

Det er ikke mere besynderligt end alle mulige andre annonceringssteder.

Men det lader netop til, at hun nu har lavet det om, så det kun er hende selv - eller i hvert fald sexsælgere, der tager 3000 for en time, der bruger kontoen. Det er hverken mystisk eller useriøst.

Jeg skrev tilbage at jeg ikke køber sex i en time for 3000, så jeg forventer at blive slettet, når hun får læst den. Fred med det - jeg forstår ikke alle de skriverier om det - og især ikke mistænkeliggørelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Altså, jeg fik jo også beskeden ...

Der stod, at man skulle skrive, om man var interesseret i at købe det ene eller det andet - og hvis man ikke var interesseret i nogen af delene,  blev man slettet.

Elsker du ved hvad for en besked jeg har læst, ikke læst og hvilken besked jeg refererer til :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 38 minutter siden:

Elsker du ved hvad for en besked jeg har læst, ikke læst og hvilken besked jeg refererer til :-).

Det var dig selv, der skrev at den var generel:

HGW skrev, den 16.2.2021 at 18:07:

Få dage efter kommer der en generel besked

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er sgu søde :-).

En af mine daddies gjorde mig opmærksom på den her tråd, så jeg tænkte jeg ville fortælle lidt om hvad vi er for nogle og hvad vi gør.

Det startede med en af mine veninder for nogle år siden lavede en profil på SD, og så en tilsvarende snapprofil. Derfor er denne EG-bruger også brugt i andre tråde.

Så var der andre piger der også blev nysgerrige og det gjorde jeg så også. Derfor er det forskellige piger, på forskellige tidspunkter - hvis man ikke synes det er spændende, så kan man bare lade være med tilføje os.

Når man som pige(r) har sådan en snap, så er der rigtigt mange mænd der tilføjer og også rigtigt mange mænd der er vildt ubehagelige. Hvis ikke man sender dem snaps, videoer, knepper dem for 500 kroner, så sviner de en til, truer osv. derfor er vi sommetider lidt hårde og sletter folk.

Det er også derfor vi sommetider laver oprydning, hvor vi skriver hvad vi sælger og hvis man så ikke er interesseret i det, er der vel ingen grund til at vi fortsætter venskabet på snap :-).

Og ja, sommetider er der også tilbud om at købe film og videoer - hvis man ikke søger det, kan man jo trods alt bare ignorere de tilbud.

Hvis man synes vores pris er for høj, så kan man også bare takke nej - vi tvinger altså ingen - men det er ikke sjovt når man bliver svinet til og truet.

Jeg håber det giver lidt klarhed, jeg er også ked af hvis nogen føler sig snydt, eller hvis vi ikke har holdt aftaler, vi er ikke maskiner og sommetider dummer vi os - men vi har aldrig bevidst snydt nogen.

Alt er kærlighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Advarsel skrev, den ‎19‎-‎01‎-‎2021 at 21:55:

Det er altså forkert. Det typiske er 17-19. Man er 6 i det år man starter i 0., dvs. 15 i startåret i 9. og derfor 17 i startåret i 2.g. Man kan altså godt nå at være 16 i 2.g., hvis man har fødselsdag om efteråret. Men det meste af tiden vil langt hovedparten være mindst 17, når de går i 2.g. Gennemsnitsalderen ved starten i 1g. er ca. 16,5 år.

Håber du fik geden barberet.

 

Der er altså ikke tale om gympiger.

Det var ikke gym piger du besøgte, hvorfor så den overskrift ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Det var ikke gym piger du besøgte, hvorfor så den overskrift ?

Fordi de var 2.g'ere, jf selve første indlæg, hvor jeg nævner deres baggrund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad forleden og kiggede i Bilrevyen 2020. Så en Porche til mere end 2 millioner kroner. Det vil jeg altså ikke give for en bil. Jeg fatter ikke, hvad de tænker på med sådan en pris. Det er jo langt over markedsprisen for biler...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 12 timer siden:

Sad forleden og kiggede i Bilrevyen 2020. Så en Porche til mere end 2 millioner kroner. Det vil jeg altså ikke give for en bil. Jeg fatter ikke, hvad de tænker på med sådan en pris. Det er jo langt over markedsprisen for biler...

En Porshe er vel bare en lidt dyrere udgave af en vw bobbel, de har jo begge hækmotor :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der ved om de stadig er aktive? Jeg fik den enes nummer men jeg vil ikke skrive til hende, hvis hun er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg
magge skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle der ved om de stadig er aktive? Jeg fik den enes nummer men jeg vil ikke skrive til hende, hvis hun er stoppet

Så du vil have at andre skal skrive til "hende" for at finde ud af noget som du selv kunne finde ud af ved at skrive til det nummer du har? - Det er vist tid til at mande sig lidt op og tage pikken i den anden hånd ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, det kan jeg selv. Men det er 2 år siden vi havde kontakt, så vil ikke forstyrre unødigt hvis hun er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg
magge skrev, for 3 timer siden:

Næ, det kan jeg selv. Men det er 2 år siden vi havde kontakt, så vil ikke forstyrre unødigt hvis hun er stoppet

Jamen kom bare med nummeret, så skal jeg nok skrive, eller ringe, til hende og sige at jeg skulle spørge fra en "ven" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
magge skrev, for 22 timer siden:

Er der nogle der ved om de stadig er aktive? Jeg fik den enes nummer men jeg vil ikke skrive til hende, hvis hun er stoppet

Annoncen i det første indlæg er stadig aktivt, så prøv, du kan altid ringe til nummeret, hvis det ikke er hende der tager den kan du jo spørge efter hende, ellers sige "undskyld jeg har fået forkert nummer"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 27.7.2022 at 09:19:

Annoncen i det første indlæg er stadig aktiv

Arh, lidt store ord. Annoncen er ikke slettet - det er noget andet.

Den snapkonto i annoncen blev - jf. tråden -brugt af forskellige piger - jeg har ingen anelse om, om nogen stadig er aktive på den?

@maggetaler om, at han har et telefonnummer til én af pigerne bag kontoen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

der kommer tit tilbud med fotos om hygge , sikker sex til f eks 2k på snap

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C skrev, den 19.1.2021 at 18:32:

i 2. g. er de typisk  16-17 år og 3. g er de typisk 17-18 år . Idet gymnasiet lægger op til at man går direkte fra enten 9. eller 10 klasse i folkeskolen. 

Nå undskyld for afsporing.

1g 16-17

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :biggrin:

jeg har haft kontakt med snappen “studerende babe” jeg kan love jer at der var indlevelse og gjorde det jeg spurgte om på en video, tænkte jeg ville starte med en video først da jeg var lidt skeptisk, men det blev gjort til skamme. 
 

jeg fik ikke til at starte med noget respons men da hun var aktiv gik det uden problemer, selvfølgelig vil man bruge mere tid på dem der er interesseret. 
 

hun er Gud fræk og skal uden tvivl mødes med hende når jeg får muligheden, den video var guld værd og kan kun anbefale hende :) 

snap= studerendebabe er aktiv p.t. 18-09-22 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 19 minutter siden:

snap= studerendebabe er aktiv p.t. 18-09-22 

Jeg er laaangt fra, at være superbruger på Snap, ja faktisk har jeg først for nyligt oprettet en profil.

Så mit spørgsmål går lidt på, om det er ved tilfældig søgning du - eller andre - finder de der "sugarbabes" derinde??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
BlindBoy skrev, for 2 timer siden:

Jeg er laaangt fra, at være superbruger på Snap, ja faktisk har jeg først for nyligt oprettet en profil.

Så mit spørgsmål går lidt på, om det er ved tilfældig søgning du - eller andre - finder de der "sugarbabes" derinde??

s pigerne har selv lagt navn på snap herind, andre på sugardaters, vil helst se en og beder om snak på snap inden møde. forståeligt, en jeg har mødt , mødte 7 i træk som ikke var i nærheden af alder, foto eller vægt da de mødte frem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...