Advarsel 2793 Skrevet 7. Februar, 2021 Softcore skrev, den 29.1.2021 at 14:11: Det er dybt ukvalificeret det du poster. Og du må jo være endnu mere ukvalificeret, når du ikke kan se det. Vær sød at stoppe med at dele ting du ikke forstår som om de støtter dine misforståelser. Du deler noget du har fundet på Facebook, hvor er det ynkeligt ubegavet. https://www.tjekdet.dk/faktatjek/jo-der-var-faktisk-overdoedelighed-i-sverige-sidste-aar-og-den-var-endda-markant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 7. Februar, 2021 Elprebsi skrev, den 8.1.2021 at 22:12: Med mindre det er hendes eget private hjem, tror jeg ikke den holder. Hvis hun bliver taget i en lejlighed lejet til formålet, er jeg ret sikker på det vil være samme regler, som hvis en frisør lejer lokaler. Jeg ville i hvert fald ikke turde det som pige. Reglerne er underlige. Hvorfor må man ikke besøge en gp, selvom man bærer mundbind? Hvorfor må man besøge tandlægen uden at bære mundbind? Det er sgu da forvirrende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 4 timer siden: Hvorfor må man besøge tandlægen uden at bære mundbind? Øh, det ved du godt, ikke ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 8. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 9 timer siden: Reglerne er underlige. Hvorfor må man ikke besøge en gp, selvom man bærer mundbind? Hvorfor må man besøge tandlægen uden at bære mundbind? Det er sgu da forvirrende. Jeg har lige været til tandlæge og havde mundbind på indtil jeg lå i stolen. Tandlæge et nødvendig, det er at besøge en GP ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Februar, 2021 Hørte lige et rygte at man får en belønning af politiet hvis man anmelder piger, frisører elle andre som arbejder. Jeg vil ikke tro på det, og håber det ikke er sandt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lige her Skrevet 8. Februar, 2021 Den tror jeg heller ikke på, Bananas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 8. Februar, 2021 Bananas skrev, 1 time siden: Hørte lige et rygte at man får en belønning af politiet hvis man anmelder piger, frisører elle andre som arbejder. Jeg vil ikke tro på det, og håber det ikke er sandt? Er der ikke også en belønning hvis man kan udpege julemanden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Februar, 2021 Lige her skrev, for 6 minutter siden: Den tror jeg heller ikke på, Bananas. Tak. Folk snakker så meget. I sær i denne tid, når alt for mange har øjnene på andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 8. Februar, 2021 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Er der ikke også en belønning hvis man kan udpege julemanden? Jo, men den er jo rigtig nok. 1000 sek, og fra min egen lomme ikke mindre. Men spøg til side, blandt thaifolk går det der rygte vildt lige nu siges det. Ikke om julemanden altså... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 9. Februar, 2021 Bananas skrev, for 12 timer siden: Hørte lige et rygte at man får en belønning af politiet hvis man anmelder piger, frisører elle andre som arbejder. Jeg vil ikke tro på det, og håber det ikke er sandt? Er det den betjent, der sammen med anmeldelsen forventer en POV video, hvor man deep-throater pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Februar, 2021 Bananas skrev, for 12 timer siden: ikke tro på det, og håber det ikke er sandt? Det kan ikke være sandt. Det vil kræve en hjemmel (lovregulering) og det findes ikke. Det ville logisk set heller ikke give mening, at holde det hemmeligt, da hele ideen med en dusør er, at de både skal påvirke forbrydere til at overholde loven af frygt for.at blive angivet og påvirke alle andre til at angive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Februar, 2021 AalborgLook skrev, for 22 timer siden: Tandlæge et nødvendig, det er at besøge en GP ikke. Jeg er imponeret over at du svarer seriøst og uden ironi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 9. Februar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 58 minutter siden: Er det den betjent, der sammen med anmeldelsen forventer en POV video, hvor man deep-throater pigen? Nej, tror du blander det sammen med Skat. Det er vel hvad man kalder "tiende"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 9. Februar, 2021 Bananas skrev, for 1 time siden: Nej, tror du blander det sammen med Skat. Det er vel hvad man kalder "tiende"? Forudsætter det så ikke at betjenten er undercover og bærer en præstekjole? Her lidt selvbetjening fra den altid så velafballancerede Harvy Keitel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 10. Februar, 2021 AalborgLook skrev, den 8.2.2021 at 10:39: Jeg har lige været til tandlæge og havde mundbind på indtil jeg lå i stolen. Tandlæge et nødvendig, det er at besøge en GP ikke. Men man må godt handle i Matas, hvis man bærer mundbind. Hvorfor må man så ikke besøge en gp, hvis man bærer mundbind? Der er i begge tilfælde tale om at købe helseprodukter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 10. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 2 minutter siden: Men man må godt handle i Matas, hvis man bærer mundbind. Hvorfor må man så ikke besøge en gp, hvis man bærer mundbind? Der er i begge tilfælde tale om at købe helseprodukter. Søde søde nicolai97 tror du ikke det er tid til at putte sove lidt De argumenter du skriver giver ikke mening. Hvordan blev gp'en til en helseprodukt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 10. Februar, 2021 Melody skrev, for 2 minutter siden: Søde søde nicolai97 tror du ikke det er tid til at putte sove lidt De argumenter du skriver giver ikke mening. Hvordan blev gp'en til en helseprodukt Gp'en er ikke et helseprodukt. Hendes ydelse er et helseprodukt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 10. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 2 minutter siden: Gp'en er ikke et helseprodukt. Hendes ydelse er et helseprodukt. Hvordan er hendes ydelse et helseprodukt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 763 Skrevet 11. Februar, 2021 Melody skrev, for 2 timer siden: Hvordan er hendes ydelse et helseprodukt? Sex og eller samvær = helse for sjælen eller ens velvære ? Bare et bud... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 11. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 2 timer siden: Men man må godt handle i Matas, hvis man bærer mundbind. Hvorfor må man så ikke besøge en gp, hvis man bærer mundbind? Der er i begge tilfælde tale om at købe helseprodukter. Det er faktisk mit indtryk at grunden til at Matas kan holde åbent skyldes at de sælger apotekervarer. Iøvrigt kan man ikke lave den slags sammenligninger som hvorfor må jeg købe tøj i føtex men ikke i en alm. tøjforretning. Restriktionerne er lavet for at begrænse "den meneskelige trafik" og ikke udfra at hvis man må købe tøj i Føtex som skal man også kunne det i tøjforretninger. Kort sagt, der er vise varer og ydelser man skal kunne købe, fødevarer, medicin osv Man har så valgt at disse kan købes visse steder (ikke alle steder). Der kan sagtens argumenteres for at det er konkurrenceforvridende, men sådan er det nu engang skruet samment. Man kunne jo også spørge "hvorfor må de små i 0- 4 klasse komme i skole, men de samme kan ikke komme til fodbold, håndbold og andre indens aktiviteter" Igen skal svarer findes i en prioritering af hvilken typer "menneskelige trafik" der vurderes vigtige, velvidende at det medfører en "kontrolleret" smittespredning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 11. Februar, 2021 Max Power skrev, for 13 minutter siden: Sex og eller samvær = helse for sjælen eller ens velvære ? Bare et bud... Sådan opfattes det nok at mange købere af sex. Den siddende regering opfatter det som et social problem, og den opfattelse ændres selvfølgelig ikke fordi vi har Corona. Det er vel også en form for velvære, at gå til frisør, tage i fittnesscenter, dyrke sport osv. Så..... at argumentere for velvære, dutter bare ikke p.t. Tilgengæld er presset for flere åbninger, snart så massivt, at det næppe kan fastholdes meget længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 763 Skrevet 11. Februar, 2021 TheVoice skrev, for 1 time siden: Sådan opfattes det nok at mange købere af sex. Den siddende regering opfatter det som et social problem, og den opfattelse ændres selvfølgelig ikke fordi vi har Corona. Det er vel også en form for velvære, at gå til frisør, tage i fittnesscenter, dyrke sport osv. Så..... at argumentere for velvære, dutter bare ikke p.t. Tilgengæld er presset for flere åbninger, snart så massivt, at det næppe kan fastholdes meget længere. Som sagt bare et bud, jeg svarede bare på et spørgsmål ingen opfordringer til det ene eller andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, den 10.2.2021 at 23:26: Men man må godt handle i Matas, hvis man bærer mundbind. Hvorfor må man så ikke besøge en gp, hvis man bærer mundbind? Kan du holde to meters afstand til pigen? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sparks 200 Skrevet 12. Februar, 2021 Måske - hvis man hedder John Dillermand 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 12. Februar, 2021 Liv skrev, for 9 timer siden: Kan du holde to meters afstand til pigen? Ha, så skal hun da være en kedelig gp - til Liv ville jeg absolut ikke kunne holde 2m afstand i mange sekunder Krammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg