Hop til indhold
Guest KukHans

Hvad skal du lave i aften ?

Recommended Posts

Guest KukHans

Godt nytår EG bruger .

Hvad skal du lave åretes sidste aften ?

Jeg er altid hjemme denne aften da min lille gravhund er hunderæd for fyrværkeri og går hvileløst rundt denne aften og nat, far er der til at passe på hende <3

Har købt noget lækkert mad som jeg skal hygge mig med og har det ellers dejligt i mit eget selvskab .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal såmænd også være alene hjemme , god mad og sammen med min lille hund , han er dog ikke så bange for fyrværkeri , og altid sådan en aften er man jo liderlig ,så jeg har en halv aftale med en fræk SB som nok kommer og spiser med og så er desserten at hun skal slikkes gennem hendes nylonstrømpebukser...så håber hun er frisk i aften og at det ikke kun var igår da vi skrev sammen at hun var frisk , men man ved jo aldrig.....

Og rigtigt Godt Nytår til jer alle frækkerter derude , 2021 kan KUN blive bedre end det her år!

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Være hjemme med kone og datter.

spise god mad, slappe af, og for første gang nogensinde har jeg ikke brugt penge på fyrværkerri. Da jeg skød den sidste raket af sidste gang var min tanke “spild af penge”. Sådan har jeg aldrig tænkt før, men man bliver kloger, så nu er det slut.

så vil jeg sende en meget varm tanke til den pige som har givet min mit livs oplevelse, og sende fromme ønsker ud om at det kan forsætte, på et tidspunkt.

så sender jeg også lige en tanke til alle den som jeg har skrevet med på denne side, må I alle have et godt nytår. På trods af at jeg har været Mega glad for hvordan 2020 har udviklet sig for mig personlig, så vil jeg da gerne ønske at 2021 kan blive lidt bedre, for alle andre som ikke har været tilfreds med 2020 og de udfordringer som det gav.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Er  inviteret ud  hos  den  nærmeste  familie,  det  er  en  fast  tradition med  godt  selskab  og  god  mad.  En  stille  og  rolig  aften  med  dem  jeg  holder  allermest  af <3

Godt  nytår  derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fejrer nytår hjemme. Blev for nogle år siden adopteret af en vildkat og hendes killing - De satte åbenbart pris på roen på min matrikel . . . ;-) 

De har fået lov at flytte ind i baggang og køkken siden weekenden, sammen med den faste huskat, hvor naboerne begyndte at gå amok med fyrværkeri . . . 

Har været ved fiskehandleren, og skal tilbringe en hyggelig aften med en god veninde . . :P 

GODT NYTÅR derude og pas på jer selv ;-) 

IMG_4924.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Vi bliver 5 dejlige nære venner. Alle testet inden for de sidste par dage (fik mit svar i går, corona-fri igen igen). Den ene vært er lidt af en gourment kok og har testet opskrifter de sidste 3 måneder <3

Det bliver lidt sprit og afstandspræget, men jeg glæder mig :wub: den gode gin er købt ind og det pæne tøj fundet frem. 

... og til morgendagen er der også købt ind til flæskestegsburger (den sidste julerest) for mon ikke dagen derpå kommer til at se lidt uoverkommelig ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal være sammen med et par gode venner, som er i min “coronaboble” - og selvfølgelig ikke noget med at løbe ind og ud hos naboer. Vi plejer at bestille maden ude fra, men ikke i år, hvor menuen i stedet bliver sådan lidt tapas agtigt - østers, skaldyr og hapsere af den ene og anden slags.

Godt nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skal læse de sidste hundrede sider af Ken Folletts Kingsbridge trilogi; spise sønderjysk grønlangkål med røget flæsk, hamburgerryg og kålpølser.

Drikke god rhinskvin og afslutte bog 3, så er jeg også nået gennem mere end 3.000 sider i december uden at kede mig et splitsekund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Onslow skrev, for 19 minutter siden:
Skal læse de sidste hundrede sider af Ken Folletts Kingsbridge trilogi; spise sønderjysk grønlangkål med røget flæsk, hamburgerryg og kålpølser.

Drikke god rhinskvin og afslutte bog 3, så er jeg også nået gennem mere end 3.000 sider i december uden at kede mig et splitsekund.

Nøj jeg misunder dig at du er igang med at læse jordens søjler og derefter  den uendelige verden og tilsidst giganternes fald. 

Jeg læste dem for år tilbage og aldrig nogensinde ever har jeg været så opslugt. De bøger ( især de to første) er bedre end det bedste sex :ph34r: sikke et selskab du er i :) 

Nå men jeg skal nu være sammen med en veninde og hendes datter samt min ene søn . Menuen står på tapas :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 32 minutter siden:

Må jeg anbefale Hulebjørnens klan og alle efterfølgerne, tænker at de vil være lige noget for dig.

Som bonus er der også masser af sex i de bøger :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 25 minutter siden:

Nøj jeg misunder dig at du er igang med at læse jordens søjler og derefter  den uendelige verden og tilsidst giganternes fald. 

Jeg læste dem for år tilbage og aldrig nogensinde ever har jeg været så opslugt. De bøger ( især de to første) er bedre end det bedste sex :ph34r: sikke et selskab du er i :) 

Nå men jeg skal nu være sammen med en veninde og hendes datter samt min ene søn . Menuen står på tapas :)

Den sidste i trilogien hedder "Den Evige Ild" og er efter min mening den bedste. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 16 minutter siden:

Må jeg anbefale Hulebjørnens klan og alle efterfølgerne, tænker at de vil være lige noget for dig.

Som bonus er der også masser af sex i de bøger :wink:

Tak for tippet, men foreløbig har jeg indkøbt Jeffrey Archers trilogi, "2 fjender", "Den fortabte datter" og "Skal vi sige det til Præsidenten" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg skal lave mad (6 retter) til 12 herrer og så kommer der 14-15 af det fagre køn når maden er spist. alt er forberedt nu, hunden er kommet over til naboen og køleskabet i kælderen er ved at have kølet al champagnen ned. det bliver en stor god afslutningsfest på et æv år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans
Tjalfe80 skrev, for 22 minutter siden:

jeg skal lave mad (6 retter) til 12 herrer og så kommer der 14-15 af det fagre køn når maden er spist. alt er forberedt nu, hunden er kommet over til naboen og køleskabet i kælderen er ved at have kølet al champagnen ned. det bliver en stor god afslutningsfest på et æv år.

Håber det bliver en god nytårs fest ( selvom det lyder lidt voldsomt ) Håber i alle er testet negativ :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

360_F_312545695_jd5YYLnY15FADGzJMqBQ9Ki8xBGLhYxG.jpg.daecd26857d0d9105a136ad655ace0e9.jpgCozy evening in a small group with lots of goodies and champagne. Happy New Year 2021<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
KukHans skrev, for 27 minutter siden:

Håber det bliver en god nytårs fest ( selvom det lyder lidt voldsomt ) Håber i alle er testet negativ :-)

alle har sendt screenshot af negativ test i dag og da den sidste besked kom tændte jeg for jacuzzien så den er varm til i nat :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde tilbudt at tage både juleaften og nytårsaften nat på mit arbejde.

Men det måtte jeg ikke for overenskomsten, så det blev til juleaften.

Det blev værdsat, og jeg var glad for at arbejde en aften, der bare skal overstås hvert år for mig :)

Jeg holder nytårsaften alene, med en lokal take away menu, og 3 gode alkoholfri øl til.

Muligvis tager jeg proppen af en flaske rødvin, og drikker 2 - 3 glas, måske måske ikke vi får se?

Har et par flaske stående til når jeg får gæster, og skal som nogen ved passe på med promiller.

Men jeg skal ingen steder, så det går nok endda :)

Måske jeg inviterer i chatten på skurvognen senere?

Men skriv i min tråd om det, og så kan vi se om nogle kigger forbi:

Godt nytår

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi bliver tre herrer i kjole og hvidt.

Hver har en forkærlighed for vin fra et bestemt land, f.eks. Italien, Frankrig, USA mfl.

Hver mand medbringer to særlige vine fra det pågældende land, og så går vinsmagningen i gang, hvor vi skal gætte drue, vin, region, land. Vinderen får en rejse til det land, hvor vinene er fra. Jeg har Italien stående på mit kort. 

Aftenens traktement består såmænd af en fransk forret, en amerikansk hovedret og en italiensk dessert. 

Efterfulgt af Amaretto eller Limoncello.

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Bare have en stille og rolig film aften med min søn og spise en masse sushi:)

Vi går ikke så meget op i nytår her.

Jeg fatter ikke helt hvorfor det skal fejres. 

Men fred være med det<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSidsteKavaler skrev, for 14 minutter siden:

Vi bliver tre herrer i kjole og hvidt.

Hver har en forkærlighed for vin fra et bestemt land, f.eks. Italien, Frankrig, USA mfl.

Hver mand medbringer to særlige vine fra det pågældende land, og så går vinsmagningen i gang, hvor vi skal gætte drue, vin, region, land. Vinderen får en rejse til det land, hvor vinene er fra. Jeg har Italien stående på mit kort. 

Aftenens traktement består såmænd af en fransk forret, en amerikansk hovedret og en italiensk dessert. 

Efterfulgt af Amaretto eller Limoncello.

/DenSidsteKavaler

Kjole og hvidt, er I logebrødre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal bliver hjemme med datter og kone, lam fra oven med kartofler, forskellige salater og jeg har besluttet at slå ihjel corona 

20201231_173036.thumb.jpg.5d7c485c3a792477a6ec4f5b686d85a3.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også alene i aften, været på job 10 timer så energien er heller ikke så stor.

Lidt god mad og en flaske rødvin, så det vist det. Godt nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 49 minutter siden:

Kjole og hvidt, er I logebrødre?

Nej, desværre. Jeg må skuffe dig.

Vi har en tradition for at iføre os kjole og hvidt ved særlige lejligheder. I aften er ingen undtagelse. 

Hils Daisy og Rose fra mig, og vogt dig for Hyacinth. :-)

Rigtig godt nytår.

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...