Hop til indhold
Filosoffen

Hvad skal man finde sig i?

Recommended Posts

Hej Eroguide,

Jeg er i forbindelse med en tråd under "Generelt debat" blevet udsat for flere personlige angreb, herunder:


  • [*:2cp3x3nb]diskriminering ud fra mit valg af profilnavn,
    [*:2cp3x3nb]omtale mit profilnavn med et negativt ladet øgenavn,
    [*:2cp3x3nb]beskyldning af manglende indhold i mine indlæg,
    [*:2cp3x3nb]beskyldninger om at jeg ingen argumenter har,
    [*:2cp3x3nb]beskyldninger om at jeg ikke forholder mig til det den pågældende har skrevet
    [*:2cp3x3nb]beskyldninger om at jeg slynger mig om med meninger, løse påstande, autoritære udtalelser
    [*:2cp3x3nb]beskyldninger om at jeg på barnlig måde forsøger at nedgøre andre ved at bruge øgenavne

Og selvom jeg i følgende den pågældendes mening, overhovedet ikke har noget fornuftigt at skrive, så fortsætter han dog alligevel med at besvare mine indlæg og andres indlæg om det jeg skriver?!?

Jeg mener selvfølgelig, at brugen af diskrimination og negativt ladet øgenavne ikke er rimeligt, samt at samtlige beskyldninger intet har på sig.

Den pågældende oplyser at han ikke længere vil debattere i tråden, men fortsætter dog alligevel?!?!

Hvordan skal jeg forholde mig til alt dette?

Hvordan kan jeg f.eks. tage til genmæle over for disse beskyldninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv med argumenter og dokumentation. I øvrigt er du velkommen til at bruge mit rigtige) navn, når du omtaler mig, men det virker selvfølgelig ikke så autoritativt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv med argumenter og dokumentation.

Hej Rasmus K.,

Kan du give nogle eksempler hvor jeg ikke argumenterer?

Og i øvrigt kan jeg ikke forstå, at du besvarer mit indlæg, når det er tydeligt, at jeg henvender mig til Eroguide og IKKE til dig. Men med dit valg af nick kan man måske ikke forvente andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Filosof

I min verden tager man til genmæle overfor sådanne angreb ved ikke at forfalde til det niveau og ved ikke at svare igen på samme måde. Det mener jeg heller ikke du gør. Hvis man ikke forfalder til samme niveau står man i mine øjne meget mere troværdig og saglig. Er der en bruger der forfalder til at blive for personlig gentagne gange så må vi i ledelsen træde til. Vi har som du kan læse på den anden streng grebet ind overfor RasmusKlump med først advarsler og nu med karantæne. Vi har højt til loftet og det er sjældent at vi griber til sådanne tiltag, men nu var nok nok.

Nogle gange går bølgerne højt på debat-forummerne, og folk kan til tider blive personlige. Det er set i denne debat, men det er sørme også set i rigtig mange andre debatter, også af mange andre aktive debattører på dette forum. Lad den der ikke har syndet kaste den første sten, der er en del herinde der så ikke vil kunne kaste med sten. ;) Så det er jo en balancegang mellem på den ene side at have en aktiv og livlig debat og på den anden side at ikke ender i personlige angreb, og alt har en grænse selvfølgelig og den har RasmusKlump nu overtrådt.

Dybest set så handler det om at respektere og acceptere andres holdninger, selvom de ikke er lig med ens egen uden at forfalde til at blive personlig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybest set så handler det om at respektere og acceptere andres holdninger, selvom de ikke er lig med ens egen uden at forfalde til at blive personlig !

Enig!

Og da I har taget "action" som I finder passende, afholder jeg mig derfor fra yderligere at kommentere denne sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...