Frække Tanja 3637 Skrevet 23. December, 2020 Hej dejlige og fantastiske mennesker. I ønskes alle sammen en fantastisk jul fra mig af. Håber i får en masse gode minder og hyggelige stunder med jeres kære. Kys og kram fra Frække Tanja 8 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 23. December, 2020 Tak i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. December, 2020 (edited) Tak i lige måde, ved ikke om jeg også må give udtryk for mine ønsker i denne tråd, eller vi alle skal starte hver sin. Jeg tager mig friheden, hvis forkert skal jeg nok bede om at det bliver rettet. Jeg vil gerne ønske alle bruger af denne side god jul og godt nytår. jeg vil ligeledes sige tak for alle de ting jeg har læst her på siden, samt at det er denne sides skyld at jeg har fået mine bedste oplevelser i den erotiske verden. Tak for det, det har været et utroligt år, på trods af COVID-19, kommer 2020 stadig helt i toppen for mit vedkommende, dog satser jeg på at 2020 får hård konkurrence fra 2021, da jeg agter at forsætte den rejse jeg har begivet mig ud på sammen med den fantastiske @Tantra. Tak for alt i det gamle år, glæder mig til alt det jeg/vi skal opleve i det nye år, der kommer. Redigeret 23. December, 2020 af Grydeskeen Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 109 Skrevet 23. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 17 minutter siden: Hej dejlige og fantastiske mennesker. I ønskes alle sammen en fantastisk jul fra mig af. Håber i får en masse gode minder og hyggelige stunder med jeres kære. Kys og kram fra Frække Tanja Tak i lige mødt jeg har da en god minde til tag med fra i år tak for besøget i dag det var en god gevinst jeg vandt jeg kan kun sige jeg vil ha mere af dig hilsen Bjarne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 23. December, 2020 Bgo skrev, for 10 minutter siden: Tak i lige mødt jeg har da en god minde til tag med fra i år tak for besøget i dag det var en god gevinst jeg vandt jeg kan kun sige jeg vil ha mere af dig hilsen Bjarne Hej Bjarne. Det var super dejligt og håber vi ser mere til hinanden i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. December, 2020 Tak og i lige måde God jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 74 Skrevet 23. December, 2020 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Hej dejlige og fantastiske mennesker. I ønskes alle sammen en fantastisk jul fra mig af. Håber i får en masse gode minder og hyggelige stunder med jeres kære. Kys og kram fra Frække Tanja Tak og i lige måde, vi ses til flere lækre oplevelser i det nye år. knus M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 109 Skrevet 24. December, 2020 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Hej Bjarne. Det var super dejligt og håber vi ser mere til hinanden i det nye år Det må vi da håbe at vi gør men nu flytter du jo så hvem ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 24. December, 2020 I lige måde Tanja....håber vi kan mødes i 2021....ville være vådt og frækt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 24. December, 2020 I lige måde Tanja! God jul og godt nytår til jer alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. December, 2020 Hej @Frække Tanja Tak i lige måde til dig og dine kære. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 24. December, 2020 Glædelig jul til dig også. pas godt på dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 24. December, 2020 ... on this special Christmas Eve in quiet and lit candles ... Mery Chrismas for everyone who is alone, Mery Chrismas for everyone who is sick, Mery Chrismas for everyone I might get to know ... Every person is unique and uniquely valuable in their own way ... - especially - Mery Chrismas to everyone ... Hug VID-20201224-WA0009.mp4 .. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. December, 2020 Rigtig glædelig jul til alle, herfra mit natarbejde Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 24. December, 2020 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=BxJxU6VYkUY Tak og i lige måde Redigeret 24. December, 2020 af Lake 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denism1 3 Skrevet 25. December, 2020 Tak og håber jeg et tidspunkt kan få fornøjelsen af at elske med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg