Guest The Dark Knight Skrevet 11. December, 2020 (edited) biker skrev, for 8 timer siden: jeg magter ikke at påvise min påstand om de udenlandske altid har en eller anden pimp/bordelmutter bagved - men tænk over om en østeuropæer/thai osv. bare lige kan komme herop... når de ikke kan udforme en annonce på dansk, stort set i mange tilfælde ikke engang kan tale ordentligt engelsk eller tysk... tror du selv på det.... nej vel... Du bliver så generaliserende mod de udenlandske piger, og det provokerer en del herinde inklusiv mig. I Aalborg har vi en lille håndfuld østeuropæiske kvinder som mestre det engelske sprog og har for mig at se fuldstændig styr på deres forretning og er hamrende dygtige til deres job, men formentlig også alt det andet. De er her 2-3 uger af gangen og tager hjem igen. Et par stykker af dem har 2-3 byer i Danmark når de er her, men ellers tager de hjem. Jeg kunne så omvendt spørge dig om du virkelig tror, at det er svært for en østeuropæisk kvinde, der mestre det engelske og i øvrigt er ganske kvik i pæren, at booke et fly til Aalborg Lufthavn og leje en lejlighed i byen? Blød nu lidt op med dine fordomme. Jeg er ikke så naiv, at jeg tror at alle de udenlandske piger kan klare det hele selv og ikke har bagmænd. Det kan vi hurtigt blive enige om, at nogle har, men omvendt så er der altså også en del som klarer hele forretningsdelen med alt det nu indebærer selv. Så vil jeg slet ikke gå ind i om en dansk GP kan have en bagmand/pimp eller ej. Redigeret 11. December, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 11. December, 2020 biker skrev, for 12 timer siden: jeg magter ikke at påvise min påstand om de udenlandske altid har en eller anden pimp/bordelmutter bagved - men tænk over om en østeuropæer/thai osv. bare lige kan komme herop... når de ikke kan udforme en annonce på dansk, stort set i mange tilfælde ikke engang kan tale ordentligt engelsk eller tysk... tror du selv på det.... nej vel... Det kommer nu helt an på hvordan du definerer pimp.. Jeg har mødt flere udenlandske kvinder som arbejdede helt selvstændigt, men selvfølgelig er der et netværk der hjælper dem med praktiske ting, og de betaler sikkert for noget af den hjælp. Til gengæld står der ikke nogen der vil have en del af indtægten efter hvert besøg. Disse piger vil jeg betegne som selvstændige, /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 106 Skrevet 11. December, 2020 Det må ikke ende i danske imod udenlandske GPer! Vil lige nævn jeg har haft rigtige godt oplevelser hos udenlandske piger så gode at jeg har valgt at besøge dem 5-6 gange og ikke har fortrudt disse møder på nogen måde tværtimod. Jeg kan godt have en god oplevelse sammen med en pige selvom sprogkundskaberne ikke ligge op til snak om stjernetegn og om politiske holdninger. Et skrækscenarie for mig ville være at komme på besøg hos en pige/piger der ikke er her af egen fri vilje derfor spørger jeg gerne ved første møde om hvorfor pigen gør sig i dette erhverv (du behøver ikke svare hvis du ikke har lyst) og ja ved selvfølgelig godt pigen kan fylde dig med løgn og latin men så har man lagt en føler ude ligesom hvis man spørger en GP om hendes alder og hun er nød til at tænke over svaret først ."Så er det nok ikke den rigtige alder du får fortalt" Bare lige for god ordens skyld så skal det ikke gå over i hetz på hverken danske eller udenlandske GPer men derimod dem der passer telefonerne som udgiver sig for at være pigerne selv!. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 11. December, 2020 Det går ikke at generalisere dette. Men det er også svært at føle sig sikker. Det eneste man kan gøre er at træde forsigtigt. Jeg var en gang i lejligheden hos en af de populære og højt besungne pigerne som besøgt Kbh mange gange. Var lige igang med at tage tøjet af når jeg opdagede at hun virkede stresset og blev ved med at kigge ud af vinduet. Så ringede hendes tfn og hun svarede på sit sprog, som jeg vidste hvilket det var men ikke forstår. Hele hendes drillende og normalt sjove væsen forsvandt. Når hun snakket færdigt, spurgte jeg om noget var forkert. Og så fortalte hun mig at det var hendes pimp, at hun fik beholde 40 procent af sine indtægter, at de mistænkte at hun tog flere kunder end hun tog op i regningen og derfor vagtede på hende, og at hun var træt af det hele. Jeg tog tøjet på igen og nu så hun pludsligt bange ud. Hun bad mig standse, eftersom han vidste at jeg var der. Så vi snakkede en halv time eller noget, inden jeg gik. Som jeg forstod det hele, havde hun efter hånden opført sig alt for selvstændigt i forhold til sit "netværk". Nogen uge senere forsvandt hun, og er ikke kommet tilbage siden. Selvfølgelig kan hun have lyvet for mig, eller ikke fortalt mig hele sandheden. Hvad ved jeg? Men jeg ved at lige med denne pige, blev jeg meget overrasket. Den havde jeg ikke set komme. Og efter den oplevelsen er jeg blevet temmelig skeptisk til al den her snakken om personlige netværk, hjælpsomme venner etc. Måske, måske ikke.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5249 Skrevet 11. December, 2020 Tankevækkende, @Bananas. Tak for at dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 The Dark Knight skrev, for 5 timer siden: Du bliver så generaliserende mod de udenlandske piger, og det provokerer en del herinde inklusiv mig. I Aalborg har vi en lille håndfuld østeuropæiske kvinder som mestre det engelske sprog og har for mig at se fuldstændig styr på deres forretning og er hamrende dygtige til deres job, men formentlig også alt det andet. De er her 2-3 uger af gangen og tager hjem igen. Et par stykker af dem har 2-3 byer i Danmark når de er her, men ellers tager de hjem. Jeg kunne så omvendt spørge dig om du virkelig tror, at det er svært for en østeuropæisk kvinde, der mestre det engelske og i øvrigt er ganske kvik i pæren, at booke et fly til Aalborg Lufthavn og leje en lejlighed i byen? Blød nu lidt op med dine fordomme. Jeg er ikke så naiv, at jeg tror at alle de udenlandske piger kan klare det hele selv og ikke har bagmænd. Det kan vi hurtigt blive enige om, at nogle har, men omvendt så er der altså også en del som klarer hele forretningsdelen med alt det nu indebærer selv. Så vil jeg slet ikke gå ind i om en dansk GP kan have en bagmand/pimp eller ej. selvfølgelig findes der udenlandske piger som både taler engelsk eller tysk... men fåtallet godt nok til at etablere sig som GP og tvivler på nogen får noget for ingenting. jeg reflektere bare over at det primært er de udenlandske piger hvor der klages over at det lovede i tlf. og på sms ikke er kendt af GP når du så møder dem... Det var det jeg reflekterede over . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 106 Skrevet 11. December, 2020 (edited) Bananas skrev, for 12 minutter siden: Når hun snakket færdigt, spurgte jeg om noget var forkert. Og så fortalte hun mig at det var hendes pimp, at hun fik beholde 40 procent af sine indtægter, at de mistænkte at hun tog flere kunder end hun tog op i regningen og derfor vagtede på hende, og at hun var træt af det hele. Hele konceptet Pimp/bagmænd/hjælpenetværk syntes jeg er helt igennem afskyeligt! Hjælp skal de selvfølgelig have hvis de mangler men hold lige snitterne fra pigens penge! den dag pimpen lægger røv til så kan vi snakke om det. Redigeret 11. December, 2020 af MKhouse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 MKhouse skrev, for 26 minutter siden: Det må ikke ende i danske imod udenlandske GPer! Vil lige nævn jeg har haft rigtige godt oplevelser hos udenlandske piger så gode at jeg har valgt at besøge dem 5-6 gange og ikke har fortrudt disse møder på nogen måde tværtimod. Jeg kan godt have en god oplevelse sammen med en pige selvom sprogkundskaberne ikke ligge op til snak om stjernetegn og om politiske holdninger. Et skrækscenarie for mig ville være at komme på besøg hos en pige/piger der ikke er her af egen fri vilje derfor spørger jeg gerne ved første møde om hvorfor pigen gør sig i dette erhverv (du behøver ikke svare hvis du ikke har lyst) og ja ved selvfølgelig godt pigen kan fylde dig med løgn og latin men så har man lagt en føler ude ligesom hvis man spørger en GP om hendes alder og hun er nød til at tænke over svaret først ."Så er det nok ikke den rigtige alder du får fortalt" Bare lige for god ordens skyld så skal det ikke gå over i hetz på hverken danske eller udenlandske GPer men derimod dem der passer telefonerne som udgiver sig for at være pigerne selv!. dety kan du da ha ret i --- men helt ærligt tror du nogen siger til dig hvis de er under total kontrol og handlet ?... nej vel for så er de jo bange for en anmeldelse med deraf følgende hjemsendelse og måske represalier og stor gæld når de kommer hjem, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 106 Skrevet 11. December, 2020 biker skrev, for 1 minut siden: dety kan du da ha ret i --- men helt ærligt tror du nogen siger til dig hvis de er under total kontrol og handlet ?... nej vel for så er de jo bange for en anmeldelse med deraf følgende hjemsendelse og måske represalier og stor gæld når de kommer hjem, Nej det er jeg udmærket godt klar over ingen har lyst til men nogen gange kan man altså godt fornemme om det bare har lidt på sig eller historien bliver digtet på sengekanten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 Lange skrev, for 9 timer siden: Nu var det ligesom dig selv der startede med at råbe: køb dansk - med store bogstaver. Et budskab som mange af os, der godt kan lide udenlandske piger, efterhånden er lidt træt af at høre på. når jeg læser hovedgrunden til I køber udenlandsk er prisen - men pris og kvalitet følges som regel ad.. ligesom meget bøvl mindskes og færre misforståelser bla. p.gr.a manglende sprog ved rigtig mange af dem. Jeg generaliserer ikke - men bemærker at mange problemer her på sitet skyldes manglende sprog, uoplagthed, snyd osv. og det er primært med de udenlandske piger største fordel er de lave priser - men man får som regel hvad man betaler for. jeg kører hellere mercedes end Up.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 11. December, 2020 biker skrev, for 34 minutter siden: selvfølgelig findes der udenlandske piger som både taler engelsk eller tysk... men fåtallet godt nok til at etablere sig som GP og tvivler på nogen får noget for ingenting. jeg reflektere bare over at det primært er de udenlandske piger hvor der klages over at det lovede i tlf. og på sms ikke er kendt af GP når du så møder dem... Det var det jeg reflekterede over . “Reflekterede over”?? du skrev, og har skrevet i masser af tråde med stort “KØB DANSK”, hvis det er at reflektere, så tror jeg du skal have dine skolepenge tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 11. December, 2020 biker skrev, for 25 minutter siden: når jeg læser hovedgrunden til I køber udenlandsk er prisen - men pris og kvalitet følges som regel ad.. ligesom meget bøvl mindskes og færre misforståelser bla. p.gr.a manglende sprog ved rigtig mange af dem. Jeg generaliserer ikke - men bemærker at mange problemer her på sitet skyldes manglende sprog, uoplagthed, snyd osv. og det er primært med de udenlandske piger største fordel er de lave priser - men man får som regel hvad man betaler for. jeg kører hellere mercedes end Up.... Lidt pudsigt du skriver at du ikke generaliserer, og så er hele dit indlæg én stor generalisering. Slå venligst ordet op tak. Det er klart der er flere dårlige anmeldelser af udenlandske piger end danske, da der måske er 10-30 gange så mange udenlandske, som danske piger. Segmentet der besøger det ene og andet er givet også forskelligt, ligesom der sansynligvis er en del andre individuelle parametre. Det er en længere diskussion som har været diskuteret til hudløshed, bottom line herfra er at jeg ligesom andre også bliver provokeret af den generaliseringen og ensporet tankegang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 11. December, 2020 (edited) Tak spids, I har fået mig ramt af total paranoia og dystre tanker....Har 3 gange besøgt en polsk pige, som virker til at nyde sit fag, uden bekymringer, vi griner fra jeg kommer til jeg går..hun snakker åbenlyst om sin "Boss" the "wife of the boss", og "the Driver" , der skal køre hende videre...Ingen af os ønsker da at købe hos handlede kvinder eller lignende -men jeg forstår ikke præmissen om, at der ikke skulle kunne være et for begge parter tilfredsstillende business relationship? En dansk pige tilknyttet et bureau må vel også dele sin indtægt -hvad skulle bureauet ellers leve af?? -det gik lige lidt stærkt..tror følelserne løb af med mig Ttil det oprindelige telefonspørgsmål: Altid i orden, hvis det står i profilen...Aldrig (under nogen omstændigheder) i orden, hvis det ikke gør!...såre simpelt...Der er ingen undskyldning for at udgive sig for at være en anden...det er falskhed!!! Vil spørge føromtalte polak næste gang vi mødes...er lidt spændt... Redigeret 11. December, 2020 af SchnitzelGebitzel trykfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 11. December, 2020 biker skrev, 1 time siden: når jeg læser hovedgrunden til I køber udenlandsk er prisen - men pris og kvalitet følges som regel ad.. ligesom meget bøvl mindskes og færre misforståelser bla. p.gr.a manglende sprog ved rigtig mange af dem. Jeg køber sex af udenlandske piger af 3 årsager. 1: Da de ofte er unge og smukke. 2: De tilbyder ofte superfransk og megafransk. 3: prisen modsvarer kvaliteten bedre end hos de danske piger. Desuden oplever jeg at de fleste udenlandske piger er super gode til engelsk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 Lange skrev, for 2 timer siden: Jeg køber sex af udenlandske piger af 3 årsager. 1: Da de ofte er unge og smukke. 2: De tilbyder ofte superfransk og megafransk. 3: prisen modsvarer kvaliteten bedre end hos de danske piger. Desuden oplever jeg at de fleste udenlandske piger er super gode til engelsk jamen fint for dig.... så hører du til de der ikke klager over sprog og manglende viden om hvad du har bestilt... fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 MrLovaLova skrev, for 3 timer siden: “Reflekterede over”?? du skrev, og har skrevet i masser af tråde med stort “KØB DANSK”, hvis det er at reflektere, så tror jeg du skal have dine skolepenge tilbage. ja det har jeg fordi problematikken og kritikken over de udenlandske piger er her rigtig tit...og uanset hvad du mener om udenlandske piger kan det ikke benægtes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. December, 2020 MrLovaLova skrev, for 3 timer siden: Lidt pudsigt du skriver at du ikke generaliserer, og så er hele dit indlæg én stor generalisering. Slå venligst ordet op tak. Det er klart der er flere dårlige anmeldelser af udenlandske piger end danske, da der måske er 10-30 gange så mange udenlandske, som danske piger. Segmentet der besøger det ene og andet er givet også forskelligt, ligesom der sansynligvis er en del andre individuelle parametre. Det er en længere diskussion som har været diskuteret til hudløshed, bottom line herfra er at jeg ligesom andre også bliver provokeret af den generaliseringen og ensporet tankegang. jamen fint... så er vi to bare uenige, men vel plads til begge synspunkter for kritikken af de udenlandske er jo helt og aldeles ofte med de samme problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg