Hop til indhold
Thungur

Kommer massageklinikerna stänga denna gången?

Recommended Posts

Jag försöker följa med i vad som händer på andra sidan sundet, men min danska är inte helt hundra, så jag missar nog ett och annat :)

Vad händer med de nya nedstängningarna i december, kommer massageklinikerna, etc att kunna hålla öppet, eller tvingas dom stänga som förra gången?

Redigeret af Thungur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nævnt, at de skal lukke. Sidst blev det beskrevet på en lidt pudsig måde, noget i retning af “lokaler, hvor det ikke kan undgås, at man er tæt på hinanden”. Det blev beskrevet sammen med fysioterapiklinikker. De er tilsyneladende heller ikke lukket denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 33 minutter siden:

kommer massageklinikerna, etc att kunna hålla öppet, eller tvingas dom stänga som förra gången?

Det lader til, at fokus mest er rettet mod de steder, hvor mange mennesker samles på én gang. Så umiddelbart virker det til, at massage m.m. fortsat er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja indtil jeg er vaccineret vælger jeg at holde mig i ro mht at købe sex - selvom jeg bader og vasker mig grundigt med vand og sæbe og vælger steder der tilbyder det og de lover  afspritning og friskt sengetøj og håndklæder så er jeg ikke sikker på det rent faktisk sker og det er en forøget omkostning og en ekstra arbejdsbyrde med sengetøj-håndklæder der skal vaskes - hvad andre gør er deres sag, til gengæld så når vaccinen er udrullet og “alle” er vaccineret så vil jeg “indhente det forsømte” 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Tja indtil jeg er vaccineret vælger jeg at holde mig i ro mht at købe sex - selvom jeg bader og vasker mig grundigt med vand og sæbe og vælger steder der tilbyder det og de lover  afspritning og friskt sengetøj og håndklæder så er jeg ikke sikker på det rent faktisk sker og det er en forøget omkostning og en ekstra arbejdsbyrde med sengetøj-håndklæder der skal vaskes - hvad andre gør er deres sag, til gengæld så når vaccinen er udrullet og “alle” er vaccineret så vil jeg “indhente det forsømte” 

Alko

Hvordan kan det være en forøget omkostning/arbejdsbyrde med rene håndklæder og sengetøj? Det skal man da ALTID skifte ved hver gæst uanset hvad. Hvad er det dog for steder du kommer, når du ikke forventer at det er normen? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Flere steder og som jeg skriver 

Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

selvom jeg bader og vasker mig grundigt med vand og sæbe og vælger steder der tilbyder det og de lover  afspritning og friskt sengetøj og håndklæder så er jeg ikke sikker på det rent faktisk ske

Det er klippet fra dit svar - men er fra mit indlæg  - der er flere gode steder jeg kommer men med GP ærlighed og fotos -egen beskrivelse, så er min tanke at nogen nok kan tænke “jeg vender lagnet”  Derfor mit indlæg jeg kommer flere stedet men anmelder ikke alle efter ønske fra GP der heller ikke annonceret på AL EB osv men lever af netværk - lidt mere eksklusivt og højere priser og superlækker 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Flere steder og som jeg skriver 

Det er klippet fra dit svar - men er fra mit indlæg  - der er flere gode steder jeg kommer men med GP ærlighed og fotos -egen beskrivelse, så er min tanke at nogen nok kan tænke “jeg vender lagnet”  Derfor mit indlæg jeg kommer flere stedet men anmelder ikke alle efter ønske fra GP der heller ikke annonceret på AL EB osv men lever af netværk - lidt mere eksklusivt og højere priser og superlækker 

 

Er en GP ikke ærlig med billeder, så kan du vende om i døren. Men hvorfor dog besøge steder hvor du mistænker at de ikke har rent sengetøj? Så liderlig kan ingen forhåbentlig være. Så tag dog en spiller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 33 minutter siden:

Det lader til, at fokus mest er rettet mod de steder, hvor mange mennesker samles på én gang. Så umiddelbart virker det til, at massage m.m. fortsat er muligt.

Så bliver der måske stop for gangbang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er uværdigt for en mand at onanere - det er derfor han har en kvinde så han ikke behøver at onanere, alternativt betaler han for sex og dermed ikke har behov for at onanere, jeg kommer sjældent på kendte steder, hvad angår danske GP tager så en afstikker med thai mest for massagens skyld og nyder et blæs efter massage og her er jeg kritisk som beskrevet og ja vender i døren hvis det livede ikke stemmer overens eksempelvis hvis kvindens BMI ikke stemmer overens med det lovede i annoncen. Har jeg fornemmelse at sengetøj er genbrugt så Beder jeg om skift af samme og ja nogen gange er jeg gået da de ikke vil skifte - der er steder/personer der også annoncere på AL som jeg har tillid til I Rødovre - På Østerbro - På Frederiksberg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg kommer ikke på massageklinikker, kun privat diskret, så det får ingen betydning for mig hvis de lukker. jeg har planlagt et par besøg inden jul, nu hvor julefrokosten er aflyst må der kompenseres på anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Per de nye restriktioner skal bordeller, prostituerede og klinikker ikke lukke - men er swingerklubberne egentlig lukke ned i de ramte kommuner? Der har jo før været tale om, at de har samme regler som fitnesscentre. Ikke at det påvirker mig med swingerklubberne, jeg kom bare til at tænke på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Swingerklubber og fitnesscentre. Man kommer enten som enkeltperson eller et par stykker sammen. Man laver bestemte fysiske udfoldelser i nogle minutter, hvorefter man skifter position og/eller lader andre tage over. Man kan være en god portion mennesker i samme rum, og det er helt ok at tage en slapper, mens andre pruster og stønner. Eller at kaste skjulte, misundelige blikke på andres kropsdele. Og når man er færdig, så breder velværet sig i kroppen. Ja, det må vel være samme kategori. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de nye tiltag ikke får den ønskede effekt, er det ikke utænkeligt at samfundet igen må lukkes ned.   Når det så er sagt, er det næppe købesex der er skyldt i, at antallet af smittede på det seneste er steget drastisk.   Har man lyst til at købe sex, så gør det. Er man panisk angst for at blive smittet, så lad være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

ja vi ser nok frem til lukninger flere etablerede bordeller... den tid kommer ikke tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Sidste gang lukkede klinikkerne samtidig med frisørerne.

Jeg tror ikke de bliver lukket ned igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 16 timer siden:

Så liderlig kan ingen forhåbentlig være.

Det lader ikke til, at du kender noget som helst til "mænd" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det værste ved falske fotos er hvis de fotos viser en slank yngre kvinde og virkeligheden er en helfed eller småfed moden eller aldrende trunte - det ren antabus de der tykke kvinder der prøve at sælge som som slanke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Det værste ved falske fotos er hvis de fotos viser en slank yngre kvinde og virkeligheden er en helfed eller småfed moden eller aldrende trunte - det ren antabus de der tykke kvinder der prøve at sælge som som slanke :D

Det er da rigtigt at falsk reklame er træls i alle former. Og samtidig totalt uvedkommende for trådens emne. Din holding er fair, men opret da en tråd om falske billeder, hvis du har så stor trang til at diskutere det. Her handler det om, om klinikker kommer til at lukke ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol:

man har næsten kunnet fornemme @Alkoholikerens indestængte vrede siden han igår blev så fornærmet, at han måtte glemme alt om punktummer og tegnsætning og med fede (!:lol:...) bogstaver bare måtte blande kvinders størrelse ind i debatten helt uden for kontekst. Jeg havde egentlig ikke troet, der skulle gå så lang tid, før det indre pres blev for meget, og han bare måtte ud med sin indestængthed. 
Måske har der været travlt med netværksbaseret luksus, eller måske skulle der bare drikkes ekstra mod til; ingen ved det:)

God stil som sædvanlig:lol:

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

@Svendsenaalborg og @Nannas Hjørne hvis læser tråden godt og grundig igennem var det ikke mig der drejede den men en anden, hvad angår de hånlige kommentarer om komma og punktum med mere lader jeg tale for sig selv - jeg håber ikke klinikker bordeller swingerklubber lukkes ned :) det er op til den enkelte at vælge besøg eller ej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 7.12.2020 at 20:07:

 - men er swingerklubberne egentlig lukke ned i de ramte kommuner? 

 

Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

- jeg håber ikke klinikker bordeller swingerklubber lukkes ned :) det er op til den enkelte at vælge besøg eller 

Swingerklubber i København lukker. Ihverttilfælde cityswingers og secretswingers. Tænker de er blevet tvunget til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...