fafnersbane 7623 Skrevet 1. December, 2020 Øv, hvorfor er der ingen julekalender fra Findus i år? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tool 51 Skrevet 2. December, 2020 @Findus der er en der har et spørgsmål til dig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. December, 2020 (edited) Tak for interessen - men jeg har så ikke skrevet nogen i år. Som nævnt sidste år skriver jeg også udenfor EG og er endt med at prioritere det i år. Der ligger et betydeligt arbejde, og en hulens bunke fortælletekniske bindinger i en historie som skal fastholde læserens interesse over 24. separat læste afsnit, så en julekalender kan ikke laves som venstrehåndsarbejde. Men projektet er kun pauset ikke opgivet, så det er da muligt julekalenderen vender tilbage på et tidspunkt. Redigeret 2. December, 2020 af Findus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 2. December, 2020 Kære Findus Vi har haft det privilegium at du har brugt dit talent, og din tid til at skrive flere julekalendere over årene her på EG. Det er vi mange der har sat stor pris på, og har glædet os over det. Men når det er sagt, så synes jeg aldrig at du har fået en synlig anerkendelse herfor af Admin, der godt over årene kunne have vist at han satte pris på det hel ekstraordinære bidrag, du har ydet til forum med dine historier. I dit sted, ville jeg også nu prioritere indsatsen til anden side, og jeg håber at du og andet medie får den fornøjelse af at læse dine fortællinger, som vi har haft hidtil på EG. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. December, 2020 (edited) Findus skrev, for 4 timer siden: Tak for interessen - men jeg har så ikke skrevet nogen i år. Som nævnt sidste år skriver jeg også udenfor EG og er endt med at prioritere det i år. Der ligger et betydeligt arbejde, og en hulens bunke fortælletekniske bindinger i en historie som skal fastholde læserens interesse over 24. separat læste afsnit, så en julekalender kan ikke laves som venstrehåndsarbejde. Men projektet er kun pauset ikke opgivet, så det er da muligt julekalenderen vender tilbage på et tidspunkt. Kære Findus. savner også julekalender. Jeg forstår godt der er mega meget Arb i det. Og det jo også derfor de, var så gode. Ja hvem husker ikke, Nissen der begik selvmord. der gik jo chokbølger igennem mig. ja de frække damer, modbydelige skurke. Nej savner nu de historier om det gamle bordel. god aften Findus. KK Redigeret 2. December, 2020 af kanonkongen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 4. December, 2020 HO HOHOHOHO Hvad er nu den af? Findus skal du ikke lave julekalender som du plejer? Skal vi så slet ikke hører om det gamle bordel og nissepigerne? eller skal vi lave en "skriv med julekalender"? Det går ud på at man hver dag, skriver et indlæg, en fortsættelse af forrige dags indlæg? Hvor alle deltager, når de har lyst, og om der kommer flere indlæg på en dag er fint eller ingen, bare det fortsætter.. til juleaften....? var det en ide? jeg vil så spørge vores overkalender Nisseskriver Findus om han vil være "tovholder" på den julekalender og evt. starte den op, hvis der er stemning for det? Lady Cherie...Hex af guds Nåde!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. December, 2020 (edited) Lady Cherie skrev, for 3 timer siden: HO HOHOHOHO Hvad er nu den af? Findus skal du ikke lave julekalender som du plejer? Skal vi så slet ikke hører om det gamle bordel og nissepigerne? eller skal vi lave en "skriv med julekalender"? Det går ud på at man hver dag, skriver et indlæg, en fortsættelse af forrige dags indlæg? Hvor alle deltager, når de har lyst, og om der kommer flere indlæg på en dag er fint eller ingen, bare det fortsætter.. til juleaften....? var det en ide? jeg vil så spørge vores overkalender Nisseskriver Findus om han vil være "tovholder" på den julekalender og evt. starte den op, hvis der er stemning for det? Lady Cherie...Hex af guds Nåde!!! Hej @Lady Cherie Synes det, er en fed ide,med at skrive vores egen julekalender. Nu @Findus Bare, har droppet os Så i min formiddagstime med ren afslapning i kroppen, vil jeg vise, hvad jeg har skrevet. Så kunne @Rejsenetværk, @Findus, @Lady Cherie, @tool, @fafnersbane, Ja måske @Stabilizer, @Administrator Eller en helt 10 fortsætte denne start. SÆT I GANG. Forsigtigt stak Sexy Sundra næsetippen op over dynen. Jo, det var rigtigt nok. Vækkeuret havde ringet. For 10 minutter siden. Hun, var meget træt efter natten opslidende drikkeri på Den Gyldne Høne. Der var også noget andet. Noget som Sexy Sundra bevidst havde forsøgt at skubbe fra sig. Indrømmet. Om end ikke helt godvilligt, men ret skal være ret. Især når det ikke kan være anderledes, og man ligesom står der med ryggen mod muren. Nå ja, hun lå jo trods alt stadigvæk bare i sin seng. Hun tænkte på det brev, hun havde skrevet i sin alkoholtåger til Thomas. Savnet var stort. Hun, tog brevet og læste det. Krøllede det sammen, og tænkte. Nej jeg kan ikke sende det brev. Og det landede i skraldespanden. Ok, så slemt var det måske trods alt heller ikke? Alligevel sukkede hun.(jeg er ikke til de slag i numsen. Ingen, skal bestemme over mig) Det var altså bare svært at komme udenom fakta. Kendsgerninger, der var både vand- og vindtætte. Vendbar? Nej, for så ville det ikke være en kendsgerning! Åndbar? Heller ikke. Ikke i Sexy Sundras tilfælde i hvert fald. Ikke i år. En enkelt farisæisk tanke slog hende dog, her på falderebet til at stikke poterne ud på det kolde gulv – som var straffen for ikke at kunne tage sig sammen til at finde et tæppe. Nu kunne hun virkelig ikke trække den længere. Arbejdet kaldte. Hun, skulle sende de notater til kontoret. Om, hvad hun, havde fundet ud af på Den Gyldne Høne i går. Det ville glæde chefen. Den høje bankende jazz lyd larmede stadig for hendes indre. Sexy Sundra måtte tage noget for tømmermændene, der dansede i hovedet på hende. Men hvad endnu mægtigere var, var den kendsgerning , den, der i virkeligheden havde fået hende til at putte sig under dynen igen: DET VAR DEN 4. DECEMBER I DAG. Sexy Sundra tog en pjækkedag.. Dagen og natten i går, havde drænet hende for energi. Hvad var det, at Mr. Tobby, havde fortalt hende om Det gamle sted. Og om de kunder der frekventerede det sted. De underlige ting der skete der. De mystiske kvinder. Sexy Sundra, kunne ikke finde hovede eller hale i det. Men hendes øjenlåg blev tungere og tungere. Og, hun faldt i søvn igen. Ja @Findus Så må du i gang God fredag og weekend derude i EG land KK Redigeret 4. December, 2020 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 4. December, 2020 Hvad med at sænke ambitionen til en adventskalender? Så kan alle med lyst til at skrive en adventskalender, skrive deres egen historie over 4 afsnit, og så har de en uge imellem hvert afsnit til at gøre det. Ok første afsnit skal så oprettes allerede på søndag Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 4. December, 2020 Du har ikke helt styr på din kalender, Rejse. 1. søndag i advent var den 29. november. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 4. December, 2020 fafnersbane skrev, for 43 minutter siden: Du har ikke helt styr på din kalender, Rejse. 1. søndag i advent var den 29. november. Sorry Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg