Hop til indhold
Goodmann

Hvorfor kan GP lide deres job

Recommended Posts

Jeg er stamkunde hos en fantastisk GP som jeg nærmest forguder for hendes fantastiske ydelse. Jeg spurgte hende om hun kunne lide sit job, og hun svarede – lidt for hurtigt – at det kunne hun godt. Jeg fik aldrig spurgt hende om hvorfor hun kunne lide sit arbejde, det har jeg stadig til gode, men indtil da, så ville det være rart at høre nogle meninger om hvorfor GP kan lide deres arbejde. OG jeg synes det skal være lidt mere end bare at skrive penge (det er alt for let), for det er min opfattelse, af at der ligger mere i det i mange tilfælde. Er det at man bliver ”tilbedt” af mænd, får komplimenter, får styrket sit ego, får god og spændende sex, udvider sit seksuelle univers og bliver tilfredsstillet, eller noget helt andet? Og det endnu mere interessante – hvorfor kan man ikke få det samme på anden vis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Goodmann skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er stamkunde hos en fantastisk GP som jeg nærmest forguder for hendes fantastiske ydelse. Jeg spurgte hende om hun kunne lide sit job, og hun svarede – lidt for hurtigt – at det kunne hun godt. Jeg fik aldrig spurgt hende om hvorfor hun kunne lide sit arbejde, det har jeg stadig til gode, men indtil da, så ville det være rart at høre nogle meninger om hvorfor GP kan lide deres arbejde. OG jeg synes det skal være lidt mere end bare at skrive penge (det er alt for let), for det er min opfattelse, af at der ligger mere i det i mange tilfælde. Er det at man bliver ”tilbedt” af mænd, får komplimenter, får styrket sit ego, får god og spændende sex, udvider sit seksuelle univers og bliver tilfredsstillet, eller noget helt andet? Og det endnu mere interessante – hvorfor kan man ikke få det samme på anden vis?

Nu har jeg lige selv skrevet et indlæg om hvor glad jeg er for de rene linjer, så det er én ting. 

Mht. at din veninde svarede "lidt for hurtigt" kan jeg godt relatere. Vi er vant til at blive mødt med skepsis når vi siger, at vi kan lide det vi laver, så derfor kan man godt være ret hurtig til at få understreget, at det kan man godt, så I ikke får den forkerte ide. 

Altså, du har selv listet det meget godt op. De to store og simple er selvfølgelig at vi får sex og penge - hvad kunne være bedre? 

For mig handler det også om, at jeg altid har det rigtig godt med mig selv både mens jeg er på og bagefter. Ikke kun fordi jeg får komplimenter (dem er jeg faktisk super dårlig til at tage imod) men fordi jeg kommer ud på den anden side og føler mig dygtig, føler mig værdsat, føler at jeg har været med til at gøre nogens dag bedre. Og så kommer man jo ud på den anden side af en vagt i totalt seksuelt overskud, det er fantastisk. Da jeg var rigtig stresset med studiet tidligere i år og nogle gange følte, at det hele var ret op ad bakke, var dette job et af de steder hvor jeg stadig følte mig god. Her var noget jeg bare var skide god til, og ovenikøbet nød. Det gav mig virkelig et boost i den tid. Det gør det stadig, men nu er boostet heldigvis mere bonus end nødvendigt.

Grunden til at det specifikt skal være købesex og ikke bare sex jeg finder privat, jamen det er de rene linjer, det lidt beskidte og forbudte i det, og så selvfølgelig, at penge er rare. Det er langt det sjoveste job jeg kan forestille mig at have. Det er helt naturligt meget lettere at tage sig sammen til opgaver som er drevet af lyst og begær end pligt, og der er næppe et arbejde som bliver mere lystdrevent end dette :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

At få dækket det sexuelle behov, imens man tjener penge.. - whats not to like?? :wub:

Derudover er jeg helt vild med at jeg møder en masse forskellige mennesker. Elsker alt ved mennesker. 

Og at se mennesker gå glade ud af min dør efter de har besøgt mig, er bestemt også en del af, at holde mig kørende. Så dette er de 3 overordnede grunde til at jeg elsker mit job som gp :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden:

Nu har jeg lige selv skrevet et indlæg om hvor glad jeg er for de rene linjer, så det er én ting. 

Mht. at din veninde svarede "lidt for hurtigt" kan jeg godt relatere. Vi er vant til at blive mødt med skepsis når vi siger, at vi kan lide det vi laver, så derfor kan man godt være ret hurtig til at få understreget, at det kan man godt, så I ikke får den forkerte ide. 

Altså, du har selv listet det meget godt op. De to store og simple er selvfølgelig at vi får sex og penge - hvad kunne være bedre? 

For mig handler det også om, at jeg altid har det rigtig godt med mig selv både mens jeg er på og bagefter. Ikke kun fordi jeg får komplimenter (dem er jeg faktisk super dårlig til at tage imod) men fordi jeg kommer ud på den anden side og føler mig dygtig, føler mig værdsat, føler at jeg har været med til at gøre nogens dag bedre. Og så kommer man jo ud på den anden side af en vagt i totalt seksuelt overskud, det er fantastisk. Da jeg var rigtig stresset med studiet tidligere i år og nogle gange følte, at det hele var ret op ad bakke, var dette job et af de steder hvor jeg stadig følte mig god. Her var noget jeg bare var skide god til, og ovenikøbet nød. Det gav mig virkelig et boost i den tid. Det gør det stadig, men nu er boostet heldigvis mere bonus end nødvendigt.

Grunden til at det specifikt skal være købesex og ikke bare sex jeg finder privat, jamen det er de rene linjer, det lidt beskidte og forbudte i det, og så selvfølgelig, at penge er rare. Det er langt det sjoveste job jeg kan forestille mig at have. Det er helt naturligt meget lettere at tage sig sammen til opgaver som er drevet af lyst og begær end pligt, og der er næppe et arbejde som bliver mere lystdrevent end dette :D

Spot on - perfekt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Tanja og Nanna - fantastiske dejlige og ærlige svar. Og Nanna jeg er helt med på, at det hurtige svar er med til at understrege at hun godt synes om det, så jeg ikke får den forkerte opfattelse - men det hurtige svar kan også virke instuderet som giver den stik modsatte opfattelse. Men jeg vil spørge ind til det når jeg ser hende igen.

At føle sig værdsat og noget man er rigtig god til er meget forståeligt, og det kan jeg sagtens se som motivation og det adskiller faktisk købesex fra almindelig sex, så tak for den indsigt som jeg ikke var opmærksom på. Jeg håber dine studier giver dig adgang til at du føler dig værdsat og god for så har du da to steder i livet hvor du kan få det og det er absolut ment som et kærligt indput og på ingen måder nedsættende.

Tanja det er dejligt at tjene penge og få sine sexuelle behov dækket. Jeg elsker at give penge for at få mine sexuelle behov dækket :-) Men at du kan lide at se mænd gå glade ud af din dør - ja det fortæller jo også at du som Nanna har glæde ved at føle dig værdsat og dygtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten enig med alt i de ovenstående pigers beskrivelser samt din egen liste og kan kun tilføje + frihed frihed frihed...  

Jeg elsker den frihed jeg føler ved at give efter, for min egen lille personlige “hemmelighed” 

føler lidt jeg flyver hjem efter en god vagt...:rolleyes:

Det gir bare en god følelse i krop og sind... -jeg elsker det...<3

Såån nærmest lidt på fetich plan... :o

Blev selv lidt forvirret og også lidt skamfuld i starten, over hvor godt det føltes, da jeg efter mange års tilløb, endeligt “sprang ud” som ludder/GP 

Griner.... 

Redigeret af Frodige Jeanette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Goodmann skrev, for 7 timer siden:

Tusind tak Tanja og Nanna - fantastiske dejlige og ærlige svar. Og Nanna jeg er helt med på, at det hurtige svar er med til at understrege at hun godt synes om det, så jeg ikke får den forkerte opfattelse - men det hurtige svar kan også virke instuderet som giver den stik modsatte opfattelse. Men jeg vil spørge ind til det når jeg ser hende igen.

Jeg håber dine studier giver dig adgang til at du føler dig værdsat og god for så har du da to steder i livet hvor du kan få det og det er absolut ment som et kærligt indput og på ingen måder 

Jeg kan godt forstå at det kan virke indstuderet. Og jeg synes sådan set kun det er godt, at du bekymrer dig nok om hende til ikke at lade dig spidse af med et overfladisk svar, hvis det er fordi du vil være sikker på, at hun kan lide det hun laver :)

Jeg fik afsluttet mit studie i sommers, og det gik rigtig godt. Specialeskrivning er vist bare altid noget som trækker tænder ud. Jeg er glad for mig selv og mit liv på mange andre punkter end som glædespige, men alle kan vel blive pressede i perioder, og min pointe var, at når jeg var presset, var GP jobbet en støtte udover det økonomiske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Goodmann skrev, for 11 timer siden:

Jeg er stamkunde hos en fantastisk GP som jeg nærmest forguder for hendes fantastiske ydelse. Jeg spurgte hende om hun kunne lide sit job, og hun svarede – lidt for hurtigt – at det kunne hun godt. Jeg fik aldrig spurgt hende om hvorfor hun kunne lide sit arbejde, det har jeg stadig til gode, men indtil da, så ville det være rart at høre nogle meninger om hvorfor GP kan lide deres arbejde. OG jeg synes det skal være lidt mere end bare at skrive penge (det er alt for let), for det er min opfattelse, af at der ligger mere i det i mange tilfælde. Er det at man bliver ”tilbedt” af mænd, får komplimenter, får styrket sit ego, får god og spændende sex, udvider sit seksuelle univers og bliver tilfredsstillet, eller noget helt andet? Og det endnu mere interessante – hvorfor kan man ikke få det samme på anden vis?

Selvom jeg ikke tilbyder traditionel sex, så er der jo meget erotik og sex i mit virke alligevel og derfor svarer jeg også. 

Jeg er grundlæggende et meget eventyrlystent og nysgerrigt og usædvanligt omsorgsfuld menneske med en stor fantasi og opfindsomhed. 

Og alt dette kan jeg få dækket ved at være Domina. Jeg bruger min fantasi, min omsorg og min opfindsomhed i mine seancer og elsker at jeg har frie hænder til at finde på og overraske. Jeg har en forestilling om at jeg ville kede mig ved almindelig sex og at det er de samme 3-5 stillinger jeg ville skulle udføre. Og kedsomhed er en af mine allerstørste trusselspunkter. Hvis jeg keder mig så mister jeg gnisten. Jeg har samtidig også et stort behov for kontrol og under mine seancer er det mig der bestemmer og styrer og det at det er mig - og kun mig - der ved hvad der skal ske om lidt og den underkastede er helt uvidende men lader alt være op til mig - ja det giver mig et kæmpe kick. At jeg har magten og at jeg får tilliden fra et fremmed menneske som føler sig tryg næsten uanset hvad jeg gør - er da en kæmpe bekræftelse på min personlighed. Jeg  ser samtidig hvor stor en impact jeg har på mine legekammerater bagefter seancen hvor jeg virkelig får åbnet op for nogle indre sluser og ser - virkelig ser - hvad det menneske indeholder af potentiale til at forbedre sit liv. Jeg føler mig sommetider som en slags coach og får derved også mit store omsorgsgen stimuleret. 

Det handler om meget mere og meget andet end sex og penge. 

Ja faktisk er jeg helt overbevist om at selv hvis jeg ikke kunne få penge for det her, ville jeg gøre det gratis. Men så bare med lidt færre end nu. Pengene gør selvfølgelig at jeg presser mig selv en lille smule nogle gange og tager en gæst mere ind end jeg ville have gjort hvis det havde været helt gratis. 

Men jeg kunne i princippet sagtens leve uden de ekstra penge. De indgår ikke i mit budget og bruges først og fremmest på at forsøde mine allernærmestes liv. Der bliver givet lidt større gaver til jul og fødselsdag og så bruger jeg dem også på at købe nyt legetøj og udstyr som faktisk er ganske dyrt i denne branche som Domina. F. eks gik 1/3 af de penge jeg tjente - til udstyr  det første halve år efter opstart som Domina. Jeg har et godt solidt og vellønnet civilt job og en god pensionsopsparing og alt det der men jeg ville kede mig i min dagligdag hvis jeg ikke kunne stille min eventyrlyst, min opfindsomhed og min seksuelle nysgerrighed via mit bijob. :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg kan sagtens følge pigerne her, og jeg ved fra mig selv, at hvis jeg mødte en gp, der på nogen måde virkede som eller utryg, ulyst eller under tvang ville jeg omgående forlede stedet.

En stor del af oplevelsen, for mig ihvertfald, er at mærke gensidigheden, og jeg vil vove den påstand at nogen af pigerne, som feks. @"Lady C, faktisk burde have behandler licens så man med lægehenvisning kunne besøge dem, netop fordi det er lyst betonet, og evner og ydelse gør at man som gæst/kunde finder en velvære mentalt som fysisk efterfølgende som faktisk er ubetalelig. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker sex, ikke bare alm sex men også lidt mere kinky sex som blow med sug, at være slavetøs ind i mellem. Og elsker at give Velvære til mine gæster. 
Og nyder at opfylde mine gæster drømme sex som han ikke får derhjemme. 
og det er skøn når han går glad ud af min dør. En mix af lærker sex og lommepenge er fantastik.  
Jeg opleve under en pause som glædespige da jeg blev single  at have dybt skuffe sex med 2 forskellige mænd og hvor jeg tænke de ikke gjorder sig umage som mine betalende gæster gør, dette var med til jeg starte igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at jeg får verbale tæsk for dette indlæg. I bund og grund er der ingen eller meget få GP’ ere der kan lide deres job.Det er  naivt at tro at de gør det fordi de nyder sex med mange mænd eller får den ene udløsning efter den anden .Årsagerne til at de er i branchen skal ofte findes i fortiden. Mange kvinder i branchen har været udsat for sociale svigt eller sexuelle overgreb i ungdomsårene ,det viser flere undersøgelser. De fleste GP’ ere drømmer om et andet mere almindeligt liv ,tro mig det gør de virkeligt. Men hvad er alternativet uden dagpengeret eller uden udsigt til et ufaglært job ? Der er intet alternativ de er stigmatiseret i branchen. Som GP kunde er jeg bevidst om pigernes ofte grumme skæbne og behandler dem derfor rigtigt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
cassanova skrev, for 37 minutter siden:

Jeg ved godt at jeg får verbale tæsk for dette indlæg. I bund og grund er der ingen eller meget få GP’ ere der kan lide deres job.Det er  naivt at tro at de gør det fordi de nyder sex med mange mænd eller får den ene udløsning efter den anden .Årsagerne til at de er i branchen skal ofte findes i fortiden. Mange kvinder i branchen har været udsat for sociale svigt eller sexuelle overgreb i ungdomsårene ,det viser flere undersøgelser. De fleste GP’ ere drømmer om et andet mere almindeligt liv ,tro mig det gør de virkeligt. Men hvad er alternativet uden dagpengeret eller uden udsigt til et ufaglært job ? Der er intet alternativ de er stigmatiseret i branchen. Som GP kunde er jeg bevidst om pigernes ofte grumme skæbne og behandler dem derfor rigtigt godt.

Hmm. Ja der er sikkert en del gp der har det på den måde du beskriver. Og jeg tænker også at hvis du køber sex i det meget prisbillig segment er der nok endnu flere af den kategori du nævner. 

Der er også kvinder der sælger sex eller seksuelle ydelser som gør det ved siden af deres faste job og som gør det som et slags kink. Som er veluddannede og velfungerende og velafbalancerede. Og som sælger sexuelle ydelser af de grunde der allerede er nævnt af flere i denne tråd. 

Har du læst kommentarerne i denne tråd? 

  Når du nu læser mit indlæg eksempelvis samt de andres gp ' s indlæg her i denne tråd, hvad tænker du så,?  Tænker du så at jeg lyver? Eller at de øvrige svar her er løgn? 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

De formodninger, som @cassanova bygger sit indlæg på, deles nok af mange mennesker, som ikke har gjort sig personlige erfaringer med købesex. Jo mere man besøger GP’er og jo flere indlæg, man læser herinde - især fra de lyserøde, men egentlig også fra mange anmeldelser - des mere nuanceret bliver billedet. Hvilket også fremgår fint af denne tråd.

Men som @Lady C indirekte fremhæver, så kan man da godt vælge alene at se på én gruppe af piger og så generalisere ud fra det, hvis det passer bedre med det verdensbillede, man selv har. Og så regne alle andre udsagn for at være løgn. Det bliver det bare ikke mere rigtigt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt at jeg får verbale tæsk for dette indlæg. I bund og grund er der ingen eller meget få GP’ ere der kan lide deres job.Det er  naivt at tro at de gør det fordi de nyder sex med mange mænd eller får den ene udløsning efter den anden .Årsagerne til at de er i branchen skal ofte findes i fortiden. Mange kvinder i branchen har været udsat for sociale svigt eller sexuelle overgreb i ungdomsårene ,det viser flere undersøgelser. De fleste GP’ ere drømmer om et andet mere almindeligt liv ,tro mig det gør de virkeligt. Men hvad er alternativet uden dagpengeret eller uden udsigt til et ufaglært job ? Der er intet alternativ de er stigmatiseret i branchen. Som GP kunde er jeg bevidst om pigernes ofte grumme skæbne og behandler dem derfor rigtigt godt.

En ret voldsom påstand (fra en kunde, ikke en GP) uden dermed sagt, man SKAL være GP (eller GM) for at kunne postulere, gisne, tro og udtale sig :-) 
Synes dog (fratrukket de mange "handlede" som østpiger måske) at billedet herinde tegner sig noget anderledes. Uden man naivt skal stole blindt på hvad Trine, Nemtøs, Nanna, Smukke Sarah og 20, 30 og 40 andre siger. Hvis de selv kan vælge klientel, kan mødet med intimitet, (sex) fysiske berøringer, samtale, socialitet og møde med nye, måske nogle gange spændende mennesker sikkert være stimulerende ift den hurtige kassedame-facon at møde mennesker på eller rengøringsdame, tjener, chauffør eller SOSU-assistent, hvor flere og flere klager over for lidt tid til netop nærvær, nærhed, fysisk væren tilstede. 

Lad os lege, at en selvvalgt GP har 15-25 kunder a 1500 kroner pr gang. En indtægt kan så svinge fra 22500,- kroner til 37.500,- fratrukket (måske) transport, tøj/pleje/make-up/udklædning og evt husleje (tror dog mange af dem, sådan lyder det tit, kører og ikke tager imod). 10 kunder af 1800-2000 eller 13 kunder a 2 timers varighed til 2500,- = 32500,- kroner. Mig bekendt det samme eller mere end en kassedame, SOSU, lærerinde (alt efter ancenitet, opgaver mm) og tjener. 


Fordel GP:

Fleksibilitet
(Reelt) vel selv bestemme over hvem, hvor, hvordan og hvornår.
Have friheden til fx studier, rejser, tage 2 uger fri præcis, når man selv vil (spare på fx rejser og andet)
Måske slippe for at gå i byen og jagte sex, flirteri, kæresteri mm og blot kunne nyde byture (med/uden alkohol) som sig selv på sine vilkår, da ens "behov" fysisk, intimt, seksuelt MÅSKE er dækket....

Der er sikkert flere fordele ved dette arbejde og gengangere med tryghed, nærhed, udviklende fordele, måske en art Sugar-datende tjenester og kontakter kan givet også være mulige. Om tallene for andre brancher på time, uge og månedsbasis står til troende, er vel subjektivt ift by/region men umiddelbart ligner 15 besøg af 1500-1800 da cirka samme løn som et stort flertal af samfundets kvinder vel henter. Har man 2-3 besøg enkelte dage, kan man måske have 15-20 dage fri pr måned, hvis man ønskede dette. Eller knokle i 4-6-8-10 uger og hente 6 månedslønninger på 2-3 måneder og dermed skabe råderum økonomisk, opsparingsmæssigt, tidsmæssigt til andre ting. Rejse, andre jobs, hobbier, frivilligt arbejde osv.

Uden at jeg kender mange af dem, så virker Sarah, Nemtøs, Trine, Pia, Nanna, Lady C eddersparkemig som helt vildt veluddannnede, stærke, intelligente, selvvalgte powerkvinder. 

Om der er forskel på 18-22 årige pigefrøkener og studiner, der (klogt?) udnytter mænds behov til at tjene en skilling eller supplere ting som studie og job eller nå hurtigere i mål med opsparing, realiseren drømme er muligt. Præcis som karteller, handlede piger og thai, østeuropæiske og GP´er med problemer fra fortiden, barndommen, overgreb eller afhængighed givet udgør en vis %del. 

Synes dog ikke svar her og i andre tråde fra mange GP´er giver indtryk af, at de ikke har det ok med at have VALGT dette erhverv, der utvivlsomt har mange årsager til at være valgt. Nåh, nu holder jeg sgu en pause i 2-3 uger, da jeg er træt af mænd, useriøse henvedensler, har haft en dårlig oplevelse, en mand svinede mig til eller truede mig eller blot trænger til en timeout. Hvor mange andre jobs (i mellemklasseniveau) kan man det i?

Er fuld af beundring for så stærke kvinder, jeg oprigtigt mener gør mænd og samfundet en kæmpe tjeneste (selv om det lyder forkert). 

Kipper lige med den imaginære kasket for de stærke GP´ere!

20.888 kr. Det er, hvad du som faglært salgsassistent eller kassedame tjener på et fuldtidsjob. Det giver en timeløn på 130,28 kr. Hvor meget du får i løn som kassedame, afhænger af, hvilken ansættelse du har, om du er faglært eller ej, samt om din arbejdsplads har en overenskomst.5 ott 2020

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av , av , aaaav jeg tager tæskene. Jeg generalisere ikke , jeg skriver ikke ALLE GP, ere. Ja der er nogle veluddannede kvinder med et fantastisk udseende som har det som bibeskæftigelse , men fortæl mig ikke at det er fordi de nyder det de gør det , det er cool cash der er drivkraften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 15 minutter siden:

En ret voldsom påstand (fra en kunde, ikke en GP) uden dermed sagt, man SKAL være GP (eller GM) for at kunne postulere, gisne, tro og udtale sig :-) 
Synes dog (fratrukket de mange "handlede" som østpiger måske) at billedet herinde tegner sig noget anderledes. Uden man naivt skal stole blindt på hvad Trine, Nemtøs, Nanna, Smukke Sarah og 20, 30 og 40 andre siger. Hvis de selv kan vælge klientel, kan mødet med intimitet, (sex) fysiske berøringer, samtale, socialitet og møde med nye, måske nogle gange spændende mennesker sikkert være stimulerende ift den hurtige kassedame-facon at møde mennesker på eller rengøringsdame, tjener, chauffør eller SOSU-assistent, hvor flere og flere klager over for lidt tid til netop nærvær, nærhed, fysisk væren tilstede. 

Lad os lege, at en selvvalgt GP har 15-25 kunder a 1500 kroner pr gang. En indtægt kan så svinge fra 22500,- kroner til 37.500,- fratrukket (måske) transport, tøj/pleje/make-up/udklædning og evt husleje (tror dog mange af dem, sådan lyder det tit, kører og ikke tager imod). 10 kunder af 1800-2000 eller 13 kunder a 2 timers varighed til 2500,- = 32500,- kroner. Mig bekendt det samme eller mere end en kassedame, SOSU, lærerinde (alt efter ancenitet, opgaver mm) og tjener. 


Fordel GP:

Fleksibilitet
(Reelt) vel selv bestemme over hvem, hvor, hvordan og hvornår.
Have friheden til fx studier, rejser, tage 2 uger fri præcis, når man selv vil (spare på fx rejser og andet)
Måske slippe for at gå i byen og jagte sex, flirteri, kæresteri mm og blot kunne nyde byture (med/uden alkohol) som sig selv på sine vilkår, da ens "behov" fysisk, intimt, seksuelt MÅSKE er dækket....

Der er sikkert flere fordele ved dette arbejde og gengangere med tryghed, nærhed, udviklende fordele, måske en art Sugar-datende tjenester og kontakter kan givet også være mulige. Om tallene for andre brancher på time, uge og månedsbasis står til troende, er vel subjektivt ift by/region men umiddelbart ligner 15 besøg af 1500-1800 da cirka samme løn som et stort flertal af samfundets kvinder vel henter. Har man 2-3 besøg enkelte dage, kan man måske have 15-20 dage fri pr måned, hvis man ønskede dette. Eller knokle i 4-6-8-10 uger og hente 6 månedslønninger på 2-3 måneder og dermed skabe råderum økonomisk, opsparingsmæssigt, tidsmæssigt til andre ting. Rejse, andre jobs, hobbier, frivilligt arbejde osv.

Uden at jeg kender mange af dem, så virker Sarah, Nemtøs, Trine, Pia, Nanna, Lady C eddersparkemig som helt vildt veluddannnede, stærke, intelligente, selvvalgte powerkvinder. 

Om der er forskel på 18-22 årige pigefrøkener og studiner, der (klogt?) udnytter mænds behov til at tjene en skilling eller supplere ting som studie og job eller nå hurtigere i mål med opsparing, realiseren drømme er muligt. Præcis som karteller, handlede piger og thai, østeuropæiske og GP´er med problemer fra fortiden, barndommen, overgreb eller afhængighed givet udgør en vis %del. 

Synes dog ikke svar her og i andre tråde fra mange GP´er giver indtryk af, at de ikke har det ok med at have VALGT dette erhverv, der utvivlsomt har mange årsager til at være valgt. Nåh, nu holder jeg sgu en pause i 2-3 uger, da jeg er træt af mænd, useriøse henvedensler, har haft en dårlig oplevelse, en mand svinede mig til eller truede mig eller blot trænger til en timeout. Hvor mange andre jobs (i mellemklasseniveau) kan man det i?

Er fuld af beundring for så stærke kvinder, jeg oprigtigt mener gør mænd og samfundet en kæmpe tjeneste (selv om det lyder forkert). 

Kipper lige med den imaginære kasket for de stærke GP´ere!

20.888 kr. Det er, hvad du som faglært salgsassistent eller kassedame tjener på et fuldtidsjob. Det giver en timeløn på 130,28 kr. Hvor meget du får i løn som kassedame, afhænger af, hvilken ansættelse du har, om du er faglært eller ej, samt om din arbejdsplads har en overenskomst.5 ott 2020

 

 

Naturligebrysterfan skrev, for 17 minutter siden:

En ret voldsom påstand (fra en kunde, ikke en GP) uden dermed sagt, man SKAL være GP (eller GM) for at kunne postulere, gisne, tro og udtale sig :-) 
Synes dog (fratrukket de mange "handlede" som østpiger måske) at billedet herinde tegner sig noget anderledes. Uden man naivt skal stole blindt på hvad Trine, Nemtøs, Nanna, Smukke Sarah og 20, 30 og 40 andre siger. Hvis de selv kan vælge klientel, kan mødet med intimitet, (sex) fysiske berøringer, samtale, socialitet og møde med nye, måske nogle gange spændende mennesker sikkert være stimulerende ift den hurtige kassedame-facon at møde mennesker på eller rengøringsdame, tjener, chauffør eller SOSU-assistent, hvor flere og flere klager over for lidt tid til netop nærvær, nærhed, fysisk væren tilstede. 

Lad os lege, at en selvvalgt GP har 15-25 kunder a 1500 kroner pr gang. En indtægt kan så svinge fra 22500,- kroner til 37.500,- fratrukket (måske) transport, tøj/pleje/make-up/udklædning og evt husleje (tror dog mange af dem, sådan lyder det tit, kører og ikke tager imod). 10 kunder af 1800-2000 eller 13 kunder a 2 timers varighed til 2500,- = 32500,- kroner. Mig bekendt det samme eller mere end en kassedame, SOSU, lærerinde (alt efter ancenitet, opgaver mm) og tjener. 


Fordel GP:

Fleksibilitet
(Reelt) vel selv bestemme over hvem, hvor, hvordan og hvornår.
Have friheden til fx studier, rejser, tage 2 uger fri præcis, når man selv vil (spare på fx rejser og andet)
Måske slippe for at gå i byen og jagte sex, flirteri, kæresteri mm og blot kunne nyde byture (med/uden alkohol) som sig selv på sine vilkår, da ens "behov" fysisk, intimt, seksuelt MÅSKE er dækket....

Der er sikkert flere fordele ved dette arbejde og gengangere med tryghed, nærhed, udviklende fordele, måske en art Sugar-datende tjenester og kontakter kan givet også være mulige. Om tallene for andre brancher på time, uge og månedsbasis står til troende, er vel subjektivt ift by/region men umiddelbart ligner 15 besøg af 1500-1800 da cirka samme løn som et stort flertal af samfundets kvinder vel henter. Har man 2-3 besøg enkelte dage, kan man måske have 15-20 dage fri pr måned, hvis man ønskede dette. Eller knokle i 4-6-8-10 uger og hente 6 månedslønninger på 2-3 måneder og dermed skabe råderum økonomisk, opsparingsmæssigt, tidsmæssigt til andre ting. Rejse, andre jobs, hobbier, frivilligt arbejde osv.

Uden at jeg kender mange af dem, så virker Sarah, Nemtøs, Trine, Pia, Nanna, Lady C eddersparkemig som helt vildt veluddannnede, stærke, intelligente, selvvalgte powerkvinder. 

Om der er forskel på 18-22 årige pigefrøkener og studiner, der (klogt?) udnytter mænds behov til at tjene en skilling eller supplere ting som studie og job eller nå hurtigere i mål med opsparing, realiseren drømme er muligt. Præcis som karteller, handlede piger og thai, østeuropæiske og GP´er med problemer fra fortiden, barndommen, overgreb eller afhængighed givet udgør en vis %del. 

Synes dog ikke svar her og i andre tråde fra mange GP´er giver indtryk af, at de ikke har det ok med at have VALGT dette erhverv, der utvivlsomt har mange årsager til at være valgt. Nåh, nu holder jeg sgu en pause i 2-3 uger, da jeg er træt af mænd, useriøse henvedensler, har haft en dårlig oplevelse, en mand svinede mig til eller truede mig eller blot trænger til en timeout. Hvor mange andre jobs (i mellemklasseniveau) kan man det i?

Er fuld af beundring for så stærke kvinder, jeg oprigtigt mener gør mænd og samfundet en kæmpe tjeneste (selv om det lyder forkert). 

Kipper lige med den imaginære kasket for de stærke GP´ere!

20.888 kr. Det er, hvad du som faglært salgsassistent eller kassedame tjener på et fuldtidsjob. Det giver en timeløn på 130,28 kr. Hvor meget du får i løn som kassedame, afhænger af, hvilken ansættelse du har, om du er faglært eller ej, samt om din arbejdsplads har en overenskomst.5 ott 2020

 

Det er ikke en påstand , det er noget flere undersøgelser viser. Ja som du skriver man skal ikke blindt og naivt tro på alt hvad der skrives her inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 25 minutter siden:

men fortæl mig ikke at det er fordi de nyder det de gør det , det er cool cash der er drivkraften.

Hvorfor går du egentlig selv på arbejde? Forudsat altså at du gør. Er det egentlig forbudt at være glad for sit job? Eller bi-job? Ja, sådan trænger spørgsmålene sig jo på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor går du egentlig selv på arbejde? Forudsat altså at du gør. Er det egentlig forbudt at være glad for sit job? Eller bi-job? Ja, sådan trænger spørgsmålene sig jo på. 

Fordi jeg er glad for mit job og fordi jeg skal tjene penge .

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, Lige nu:

Fordi jeg er glad for mit job og fordi jeg skal tjene penge .

Og det mener du er anderledes for andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 1 time siden:

Jeg ved godt at jeg får verbale tæsk for dette indlæg. I bund og grund er der ingen eller meget få GP’ ere der kan lide deres job.Det er  naivt at tro at de gør det fordi de nyder sex med mange mænd eller får den ene udløsning efter den anden .Årsagerne til at de er i branchen skal ofte findes i fortiden.

1/ først siger du mange (diffust begreb: hvad er "mange" og hvad %-del (måske mere interessant) er de "mange" så af alle GP´ere er i dette job pga overgreb: senere er det pga cool cash. Dermed virker du til at ignorere de mange andre årsager (dårlig sex, fleksibilitet, selvbestemmelse, ikke være slave af tider, chefer, kollegaer og muligvis logistiske udfordringer som at sidde i kø, være der til bestemte tidspunkter, indordne sig, pendle osv). 

2/ du nævner undersøgelse(r) men dels ingen links, dels er undersøgelser ofte fejlhæftede (som NY Post´s store "redskins-undersøgelse"). Lad os få fakta serveret tak og kigge undersøgelserne lidt efter i sømmene, før vi konkluderer så nonchalant, at "mange GP´er har traumer og har valgt jobbet, fordi alternativet er ufaglærte jobs, dagpenge). 

3/ Naturligvis er det en påstand, hvis du ikke kan servere bare een undersøgelse (gerne flere) og forklare, hvordan disse er tilvejebragt ligesom man naturligvis skal medtage (nuancerne ;-)), at dem, der IKKE har deltaget, kan udgøre en vis %-del. Hvem er de adspurgte? Hvor mange adspurgte af landets i snit aktive GP´ere? Ellers får man da skæve og usande, postulerende tal, der givet har en vis sandhed i sig men måske ikke er gældende for mange af de selvvalgte GP´eres grund til at vælge dette job. Vi kan jo spørge dem selv og læse/stole på deres svar.

Ingen giver dig verbale tæsk. Udfordre folks postulater er vist noget andet. Du skrive rjo faktisk sort på hvidt (baseret på undersøgelse/r, du ikke kan linke til), at INGEN eller meget få (igen meget diffust: er 20% meget få?) kan lide deres GP-job. 

Blot svar indtil nu fra 3-5-7 GP´ere viser da umiddelbart det stik modsatte. Betyder det, at de ikke har lortedage og lortekunder som i alle andre jobs, næppe. Vælger de til en vis grad selv deres kunder, kan man jo også postulere, POSTULERE, at Nanna, Trine, Liv, Coco, Sarah i 8 af 10 tilfælde får enten LÆKRE MÆND, DYGTIGE MÆND rent seksuelt, GIVENDE MÆND (der forkæler, nyder, giver sig hen OG har erfaring modsat måske mange byture-fangster) og i flere andre af livets sammenhænge, er der dog en vis sammenhæng mellem "højere pris, bedre ydelse/mad/service/kunden selv giver noget/opfører sig pænt" osv. 

Vælger en GP dermed selv og har en timepris på 1500-1800-2000, kan de givet frasortere i mange tilfælde de her Bilka-Elgiganten Jyder (hov, en generalisering ;-)), der jagter gode tilbud, lave priser, tilbudsrytterne, der tænker 200,- kroner mindre brugt er 200,- kroner sparet. Det ER jo ikke sikkert, at de kunder er lækre, interessante, skønne at være sammen med (ift fysisk samvær, hygiejne, intellekt, socialt samvær og samtale), da de vel/måske tit kommer for at: få taget trykket eller kneppe et hul på 15 minutter i middagspausen (skåret ud i pap).

Jeg gisner (har hørt og læst mange kunder sige dette), at betaler man 1800-2000 forbereder man sig selv mere som kunde og kommer ikke kun for at få noget. Men også give noget. På flere måder. Pænt goddag. Konverserer. Kurtiserer. Deler et glas måske. Aftaler en fantasi eller måden, BEGGE (ikke kun kunden) kan lide samværet på, så begge får opfyldt noget seksuelt/intimt/fysisk - giver det i 9 af 10 tilfælde ikke også det bedste sex? At 2 kroppe forenes i tryghed, intimitet og begær i den bølgende gang, hvor klimaks (flere måske) kan nåes. Mon ikke en GP så rent faktisk godt kan NYDE det/lide det og både få og give mere i takt med at hun ses og behandles som et menneske og ikke kun en kusse. Jeg tror det.

Men nej, du har da ret i, at man ikke skal tro på alt, man læser herinde både fra GP´er og kunder (næppe alle mænd, de rhar de her 22 cm og er Guds gave til kvinders behov rent seksuelt, omsorgsfuldt og intellektuelt ;-)). Ligesom man ikke skal stole blindt på alle undersøgelser publiceret uden at kende baggrunden, antal spurgte ud af samlede antal i erhvervet og deres baggrund eller måden, de spørges på. Der ER vist flere måder at spørge på, hvilket NY Posts undersøgelse ifm Redskins var et fint bevis på ;-) 

Du skriver direkte:

Ingen eller få kan lide deres job
Mange har traumer

Det kan sikkert være rigtigt men hvad er "mange". 

Hvis nu Coco, Nanna, Sarah og Trine IKKE har deltaget i din undersøgelse, er det så repræsentativt?
Er mange at 176 af 300 deltagere har sagt "kan ikke lide deres job" eller "kan ikke så tit lide deres job" eller "er i jobbet, da der ingen alternativ er pt". 
12% kan jo godt være mange ligesom 37% og 88% kan være mange. 
Er flertallet glade, er der sikkert stadig mange, der ikke kan lide deres job som GP.
Der er mig bekendt også rigtig, RIGTIG mange Sosuer, sygeplejersker, pædagoger og lærerinder, der ikke kan lide deres job (eller måske mere rammerne for det i 2020).

Mon ikke MANGE af kunderne er afhængige, ensomme, ikke har et socialt liv og en stor omgangskreds eller har aparte fantasier, de enten ikke tør spørge om derhjemme eller så aparte, at de ikke kan få. Uden at betale. 

Hvad er din egen årsag til at besøge (og betale!) for sex hos piger?

Hvis du elsker sex så meget, at du vil opsøge fremmede og betale dem en timepris på 1500,- kroner, kunne mange af pigerne vel også nyde sex (som dig) og blot være så kloge, at de kombinerer din/vores/mænds behov, ensomhed, fantasier og tjener en rigtig fin skilling på det SAMTIDIG med de selv kan bestemme arbejdstid, sted, antal gange og får den fleksibiltet, mange/de fleste jobs vist ikke har. 

 

cassanova skrev, for 32 minutter siden:

men fortæl mig ikke at det er fordi de nyder det de gør det , det er cool cash der er drivkraften

Jeg er sådan set fløjtende ligeglad og fortæller dig ikke. Jeg nuancerer, læser og lytter til kvinderne (bla ovenover) og tager undersøgelser med et ton salt. Lad os lave en undersøgelse UDELUKKENDE med danske kvinder og piger i landet og naivt forvente, at de alle svarer ærligt, oprigtigt til hver en tid og spørgsmålene formuleres åbent, så vi får så sand et resultat som muligt. Så vil dit "mange" måske ændre sig til "få" er i det uden at nyde det udelukkende for at tjene cool cash.

40 timers "Lortejob" (firkantet sagt) a 150 kroner = 6000 pr uge, 24000 pr måned, måske 16000 udbetalt efter 160 timers job pr måned. Hvor man måske er træt fysisk eller mentalt og derfor har behov for pendling, afslapning, sove mere. Ud af en måneds 744 timer.

GP: vælger selv antal kunder, hvilke kunder (alt efter henvendelser naturligvis) og gør de det "godt nok" (tilbyder noget unikt ala intellekt, bryster, fantasi, behov, hårfarve, kropsform, alder) kan de få gengangere og måske en anden form for møder (flere timers varighed, måske en escort-funktion, udgøre en art coach, præst, psykolog, lytte, give omsorg også) og dermed tjene det samme for færre kunder/arbejdstimer måske. 

12 kunder a 2000,- kroner på en måned kan, KAN være 12 arbejdsdage og 18 fridage = 1 stk lortejob med 8-10 fridage. 

Oveni slipper man (måske) for trælse elever/kunder, vejr, pendling, skulle være der på bestemte tider, indordne sig, gøre som chefen siger, nå deadlines og mål (salgsjobs) osv. 

image.thumb.png.090951936f998fe6d70c75da52448673.pnges, kan man potentielt bruge mere tid på dem og give sig selv mere til dem. Væsentlig bonus imo.

Med alle disse bonuser og nuancer, man POTENTIELT jo kan opnår ved et job som GP, kan det umuligt KUN være "cool cash" (Citat Cassanova), der er drivkraften. For alle. Om det er det for mange og hvad mange dækker over, viser dit indlæg jo ikke noget om. 

Måske vil du med stavefejl (bevidst?) i dit eget navn blive fravalgt som kunde, da du modsat Giacomo måske (måske og jeg driller blot ;-)) ikke socialt eller intellektuelt giver nok for nogle af disse GP´ere :-) 

PS: Hvor mange pædagoger, kassedamer og rengøringsfrøkener eller buschauffører tror du (tror) får tilbud om at tage med ud og spise, agere escort, måske får tilbudt enr ejse med alt betalt i ny og næ.....

P.P.S. Prøv at lave en afstemning/undersøgelse herinde i et indlæg og se, hvor mange GP´ere (unfair, når der er så mange, der er udenlandske og ikke forstår dansk og mange, der sikkert aldrig læser med herinde), der efter 7, 14 og 30 dage har svaret. Og hvad de har svaret. Måske giver det et fingerpeg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved godt at jeg får verbale tæsk for dette indlæg. I bund og grund er der ingen eller meget få GP’ ere der kan lide deres job.Det er  naivt at tro at de gør det fordi de nyder sex med mange mænd eller får den ene udløsning efter den anden .Årsagerne til at de er i branchen skal ofte findes i fortiden. Mange kvinder i branchen har været udsat for sociale svigt eller sexuelle overgreb i ungdomsårene ,det viser flere undersøgelser. De fleste GP’ ere drømmer om et andet mere almindeligt liv ,tro mig det gør de virkeligt. Men hvad er alternativet uden dagpengeret eller uden udsigt til et ufaglært job ? Der er intet alternativ de er stigmatiseret i branchen. Som GP kunde er jeg bevidst om pigernes ofte grumme skæbne og behandler dem derfor rigtigt godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Goodmann

Når jeg læser dit kategoriske første indlæg og dine senere ditto, så slår det mig hvor sandt det gamle udsagn er : De der ved mindst, udtaler sig med størst overbevisning. 
Jo mere man ved om et emne, jo mere bevist bliver man om at man ikke ved ret meget. Det er det der driver forskning og uddannelse ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Mit gæt er at de GP'er der er på EG godt kan lide deres job/bi-job, og at der ikke er nogen GP'er på EG som ikke kan lide deres job/bi-job. Og derfor vil billedet af GP-livet naturligvis blive mere rosenrødt end det er. Men mon ikke de fleste brugere godt ved det?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Krøllede skrev, for 9 minutter siden:

Mit gæt er at de GP'er der er på EG godt kan lide deres job/bi-job, og at der ikke er nogen GP'er på EG som ikke kan lide deres job/bi-job. Og derfor vil billedet af GP-livet naturligvis blive mere rosenrødt end det er. Men mon ikke de fleste brugere godt ved det?. 

Mit gæt er, at der er piger der er tvunget ud i prostitution. Og piger der ikke er. Piger der nyder deres job og bijob, piger der ikke gør. 

Mit gæt er også at der er mænd der er tvunget til at have et job og nogle der ikke er. Nogle der nyder deres job og deres bi-job. Og nogle der ikke gør.

Men nogle mænd støtter desværre de der er tvunget, ved at besøge dem. Og hvor det selvfølgelig kan være svært at se alle dem der er, er det desværre også ret tydeligt at se en del af dem...... og de kan med garanti ikke lide deres job

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

@Goodmann

Når jeg læser dit kategoriske første indlæg og dine senere ditto, så slår det mig hvor sandt det gamle udsagn er : De der ved mindst, udtaler sig med størst overbevisning. 
Jo mere man ved om et emne, jo mere bevist bliver man om at man ikke ved ret meget. Det er det der driver forskning og uddannelse ;) 

 

Jeg er ikke helt med på hvad du mener - så du må meget gerne uddybe det. Mener du jeg ikke ved noget om emnet og udtaler mig med en skråsikkerhed som jeg ikke burde have?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...