Hop til indhold
Kjukju

Anmeldelser

Recommended Posts

North skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er ikke specielt aktiv, men jeg spørger som regel kvinden om hun ønsker en anmeldelse..

Ofte bliver det et nej tak, fordi hun ikke bryder sig om at blive anmeldt. 

En lunken oplevelse, som jeg fornemmer skyldes manglende kemi, undlader jeg at anmelde. 

Direkte dårlige oplevelser har jeg heldigvis - 7-9-13 - ikke haft endnu. 

/North 

Helt enig i din fremgangsmåde, North, jeg gør det samme. De par anmeldelser jeg har lavet, har jeg først spurgt gp'en om det var ok jeg skrev. Jeg skriver fordi jeg har noget positivt at fortælle som jeg gerne vil dele med andre så de måske også kan få en positiv oplevelse. Efter begge mine anmeldelser har de omtalte gp'er sendt en sms og sagt pænt tak. Det er sgu da hyggeligt, synes jeg.

Ingen grund til at anmelde en små-fesen oplevelse hvis man ellers er blevet behandlet ordentligt og fået det man har aftalt. Det kan jo være så meget, f.eks. kemi, der afgør om oplevelsen hæver sig eller ej. Min sidste oplevelse var virkelig dejlig fordi pigen og jeg klikkede rigtigt godt og derfor bliver resten også bare så meget bedre. Det har jeg, heldigvis, prøvet nogle gange og det er skønt når det sker.

Jeg har heller ikke haft en af de der rigtige ærgerlige oplevelser hvor man afbrydes, uret kigges på konstant, man ikke får det man har aftalt eller hvad årsagen måtte være. Jeg ved derfor ikke om jeg ville anmelde en sådan endnu. Det tager jeg stilling til hvis det sker.

Så til trådstarter: det er meget muligt jeg er nyt medlem men jeg forholder mig retten til at skrive en positiv og ærlig anmeldelse om de oplevelser jeg har. Hvis du tror de har et andet motiv end at dele og oplyse, så læs noget andet. Det er du i din fulde ret til at gøre. Må jeg foreslå en Tarzan bog? Dem går man ikke fejl af. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg betragter mig selv som ny på dette Forum. Jeg har skrevet en anmeldelse af en pige, dog 3 besøg, og den var positiv. Jeg spurgte om lov til at skrive den. Efter at have læst andres anmeldelser og tænkt over tingene, er der dog idag nogle ting jeg ikke ville have skrevet hvis det havde været idag. Jeg ville have lagt mere vægt på oplevelsen og mindre på hvad der blev lavet (sex delen ) ja jeg ved godt at det er fedt at læse om, men nogle af de bedste anmeldelser jeg har læst på dette Forum er dem som næsten ikke nævner den del men skriver om følelser, oplevelse, forventninger og om de blev indfriet mm, og det er sku de bedste. 
til de GP som læser dette, hvad er jeres mening om at der bliver skrevet anmeldelser fra kundens side, og er der noget som I mener ikke skal med i sådan en ?
skal man spørger om lov ?

man kan sagtens skrive en anmeldelse om en dårlig oplevelse, på en pæn måde, andet kan man ikke være bekendt. Det var evt en ide at give GPen et par råd om hvad der kunne have været anderledes så det havde været en god anmeldelse, konstruktiv kritik hedder det vist med et fint ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Lidt  indforstået: totalt  skuffet  over  at  du  ikke  har  jagtet  mig  i Ålborg  i går) :-).

Men  sjovt  der  er  mange  der  slutter  af  med,  pigen  er  sød  så  pas  godt  på  hende.. vi  skal  altid  passe  på  hinanden.

Det er gået min næse forbi, at du var i byen i går :)

Ja, du har ret. Den sætning er malplaceret og unødvendig og lidt dum, for man kan få den tanke, at TS så behandler kvinder han ikke synes er sød ekstremt dårligt, men det gør han formentlig ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd, selvom den måske blev startet på et lidt tyndt grundlag.

Jeg er meget enig med @Grydeskeen i, at også mindre gode oplevelser kan og bør beskrives på en ordentlig måde. Uanset hvad der er sket, så er der et menneske i den anden ende af anmelderens oplevelse.

@North og @Grabbing vælger at spørge pigen, om hun ønsker en anmeldelse, skriver de. Andre vælger at sende anmeldelsen til pigen først, og lægger den først derefter på EG. Det får mig til at tænke på, hvem man mon ønsker at tilgodese med dette forum. Er det meningen, at en anmeldelse primært skal tjene som en anbefaling af pigen, altså som ofte kan sidestilles med en reklame for hende? Eller er det snarere primært de andre mandlige EG-brugere, som man ønsker at formidle sin oplevelse til, så man kan drage nytte af hinandens erfaringer med pigerne?

Selv hælder jeg mest til det sidste, må jeg indrømme. Der, hvor det bliver vanskeligt er vel, hvis man vil anmelde en pige, som man ved er aktiv herinde på forummet, måske endda med hyppige indlæg i debatterne også. For med mindre besøget var helt oppe at ringe på alle parametre, så ville jeg nok føle, at man udleverer vedkommende en smule, uanset hvor ærlig anmeldelsen er forfattet. Og man ønsker jo ikke at tale “nogen man kender” ned. Det gør jeg i hvert fald ikke.

Men omvendt bliver man jo også nødt til at holde fast i at være ærlig, ellers kan det være lige meget. Konsekvensen har for mig indtil nu været, at jeg bevidst ikke har besøgt piger, som er aktive i debatterne herinde (piger, som bare kvitterer med en kort “tak for ordene” kalder jeg ikke aktive i denne sammenhæng). Men det er jo egentlig ærgerligt, for der er da et par stykker af de aktive, som jeg har et godt øje til, og skal de så vælges fra på den baggrund? Jeg er godt nok splittet omkring det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Interessant tråd, selvom den måske blev startet på et lidt tyndt grundlag.

Jeg er meget enig med @Grydeskeen i, at også mindre gode oplevelser kan og bør beskrives på en ordentlig måde. Uanset hvad der er sket, så er der et menneske i den anden ende af anmelderens oplevelse.

@North og @Grabbing vælger at spørge pigen, om hun ønsker en anmeldelse, skriver de. Andre vælger at sende anmeldelsen til pigen først, og lægger den først derefter på EG. Det får mig til at tænke på, hvem man mon ønsker at tilgodese med dette forum. Er det meningen, at en anmeldelse primært skal tjene som en anbefaling af pigen, altså som ofte kan sidestilles med en reklame for hende? Eller er det snarere primært de andre mandlige EG-brugere, som man ønsker at formidle sin oplevelse til, så man kan drage nytte af hinandens erfaringer med pigerne?

Selv hælder jeg mest til det sidste, må jeg indrømme. Der, hvor det bliver vanskeligt er vel, hvis man vil anmelde en pige, som man ved er aktiv herinde på forummet, måske endda med hyppige indlæg i debatterne også. For med mindre besøget var helt oppe at ringe på alle parametre, så ville jeg nok føle, at man udleverer vedkommende en smule, uanset hvor ærlig anmeldelsen er forfattet. Og man ønsker jo ikke at tale “nogen man kender” ned. Det gør jeg i hvert fald ikke.

Men omvendt bliver man jo også nødt til at holde fast i at være ærlig, ellers kan det være lige meget. Konsekvensen har for mig indtil nu været, at jeg bevidst ikke har besøgt piger, som er aktive i debatterne herinde (piger, som bare kvitterer med en kort “tak for ordene” kalder jeg ikke aktive i denne sammenhæng). Men det er jo egentlig ærgerligt, for der er da et par stykker af de aktive, som jeg har et godt øje til, og skal de så vælges fra på den baggrund? Jeg er godt nok splittet omkring det.

Jeg er enige i de fleste af dine betragtninger. Mht om om det er en anbefaling for pigen, eller for læsere af forum, så er det klart for læsere af forum, men jeg respekterer hvis hun ikke ønsker en (positiv) anmeldelse. 

Er også enig i at dårlige oplevelser bør anmeldes, men i en sober tone og objektiv beskrivelse - hvis man da er i stand til det efter et dårligt besøg. :rolleyes:

Et godt eksempel på en sådan kan findes her.. 

@Bujan tak for en god og sober anmeldelse.

Mht anmeldelse af besøg hos piger der er aktive her på forum, så forstår jeg ikke helt hvorfor det gør en forskel? Mange af de øvrige piger læser også med herinde, de kommenterer blot ikke på anmeldelserne - men budskabet "rammer" dem på samme måde. Hold derfor anmeldelse i en god tone, og endnu bedre giv pigen den samme feedback direkte. 

Men det er nok nemt for mig at skrive når jeg endnu ikke har stået overfor at skulle skrive en negativ anmeldelse. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 47 minutter siden:

Mht anmeldelse af besøg hos piger der er aktive her på forum, så forstår jeg ikke helt hvorfor det gør en forskel? Mange af de øvrige piger læser også med herinde, de kommenterer blot ikke på anmeldelserne - men budskabet "rammer" dem på samme måde.

Rationelt set har du fuldstændig ret, men emotionelt mærker jeg en forskel. Mon det skyldes en opbygget sympati gennem de aktive pigers kommunikation herinde? Eller en primitiv skelnen imellem at “de udenlandske piger kan jo bare rejse igen, hvis de får for mange ikke-positive anmeldelser”, mens de danske piger jo “bor her og også skal leve her fremover”? Jeg ved det ikke, men jeg synes ikke, at det er helt så ligetil.

North skrev, for 57 minutter siden:

Men det er nok nemt for mig at skrive når jeg endnu ikke har stået overfor at skulle skrive en negativ anmeldelse.

Enig, det gør det uendelig meget nemmere. Ofte vil en neutral oplevelse dog nok desværre også blive tolket som en ikke-anbefaling af pigen, for der er jo (heldigvis) mange positive anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
North skrev, for 18 timer siden:

Jeg er ikke specielt aktiv, men jeg spørger som regel kvinden om hun ønsker en anmeldelse..

Ofte bliver det et nej tak, fordi hun ikke bryder sig om at blive anmeldt. 

En lunken oplevelse, som jeg fornemmer skyldes manglende kemi, undlader jeg at anmelde. 

Direkte dårlige oplevelser har jeg heldigvis - 7-9-13 - ikke haft endnu. 

/North 

spørge om en pige vil anmeldes ? virkelig ? er det ikke hele ideen med det hér site ? holde nu op med at være GP ven... lidt trist at høre på

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 timer siden:

spørge om en pige vil anmeldes ? virkelig ? er det ikke hele ideen med det hér site ? holde nu op med at være GP ven... lidt trist at høre på

Du har din holdning jeg har min, hvis jeg skal vælge, så undværer jeg hellere forum end at udsætte andre for noget de ikke ønsker. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
North skrev, for 5 minutter siden:

Du har din holdning jeg har min, hvis jeg skal vælge, så undværer jeg hellere forum end at udsætte andre for noget de ikke ønsker. 

/North 

din kommentar gir slet ikke mening... overhovedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

din kommentar gir slet ikke mening... overhovedet

Og vi er så langt fra hinanden at jeg slet ikke vil gå ind i den diskussion. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 14 minutter siden:

Du har din holdning jeg har min, hvis jeg skal vælge, så undværer jeg hellere forum end at udsætte andre for noget de ikke ønsker. 

/North 

Din kommentar giver, i høj grad, mening og jeg er meget enig. hr. North :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
North skrev, for 34 minutter siden:

Du har din holdning jeg har min, hvis jeg skal vælge, så undværer jeg hellere forum end at udsætte andre for noget de ikke ønsker. 

/North 

på dansk en anden gang tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
kenderen skrev, for 3 timer siden:

på dansk en anden gang tak

Jeg vil gerne prøve at forklare hvad jeg tror @North mener. ( og så må @North jo rette mig hvis jeg tager fejl)

Forestil dig at du har været på besøg hos en GP og haft en dejlig oplevelse. Du synes GP er rigtig sød og du respekterer hende. Du vil gerne skrive en anmeldelse men du ved at GP Ikke  ønsker at blive anmeldt. Ville du så gøre det alligevel? Altså hvis du havde respekt for hende? Og hvis du nu gik imod hendes ønske og skrev en anmeldelse - tror du så du ville være velkommen hos hende igen? 

Jeg tænker at hvis man respekterer sine medmennesker så vil man ikke gøre noget de ikke vil have 

Men omvendt - hvis man ikke har respekt - så er man vel ligeglad med deres følelser og så kan det vel være ligemeget om man går imod deres ønske. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Grydeskeen skrev, for 21 timer siden:

Jeg betragter mig selv som ny på dette Forum. Jeg har skrevet en anmeldelse af en pige, dog 3 besøg, og den var positiv. Jeg spurgte om lov til at skrive den. Efter at have læst andres anmeldelser og tænkt over tingene, er der dog idag nogle ting jeg ikke ville have skrevet hvis det havde været idag. Jeg ville have lagt mere vægt på oplevelsen og mindre på hvad der blev lavet (sex delen ) ja jeg ved godt at det er fedt at læse om, men nogle af de bedste anmeldelser jeg har læst på dette Forum er dem som næsten ikke nævner den del men skriver om følelser, oplevelse, forventninger og om de blev indfriet mm, og det er sku de bedste. 
til de GP som læser dette, hvad er jeres mening om at der bliver skrevet anmeldelser fra kundens side, og er der noget som I mener ikke skal med i sådan en ?
skal man spørger om lov ?

man kan sagtens skrive en anmeldelse om en dårlig oplevelse, på en pæn måde, andet kan man ikke være bekendt. Det var evt en ide at give GPen et par råd om hvad der kunne have været anderledes så det havde været en god anmeldelse, konstruktiv kritik hedder det vist med et fint ord.

Jeg frabeder mig anmeldelser hvilket jeg har redegjort for flere gange herinde. Og jeg har mange grunde til ikke at ønske at blive eksponeret mere end højst nødvendigt. Alligevel har jeg gjort et par undtagelser gennem tiden idet et par meget velformulerede og dygtige skribenter herinde (brugere) har spurgt om de måtte skrive en oplevelses beretning efter de havde været på besøg hos mig. Da jeg vidste at de ville lægge vægt på selve oplevelsen og deres egne følelser og da jeg vidste at de ikke ville nævne mit navn men gøre oplevelsesberetningen anonym og ganske særlig. En beretning der kunne inspirere og berige andre - også selvom mit navn ikke blev nævnt - ja så gav jeg min " velsignelse" . 

Jeg har aldrig oplevet at mit ønske om at være anonym og mit ønske om ikke at blive anmeldt - ikke er blevet respekteret. 

Og det er jo nok det det i virkeligheden handler om. Respekt. 

Nu er jeg så også rigtig god til at udvælge mig gæster som respekterer mig. <3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil gerne prøve at forklare hvad jeg tror @North mener. ( og så må @North jo rette mig hvis jeg tager fejl)

Forestil dig at du har været på besøg hos en GP og haft en dejlig oplevelse. Du synes GP er rigtig sød og du respekterer hende. Du vil gerne skrive en anmeldelse men du ved at GP Ikke  ønsker at blive anmeldt. Ville du så gøre det alligevel? Altså hvis du havde respekt for hende? Og hvis du nu gik imod hendes ønske og skrev en anmeldelse - tror du så du ville være velkommen hos hende igen? 

Jeg tænker at hvis man respekterer sine medmennesker så vil man ikke gøre noget de ikke vil have 

Men omvendt - hvis man ikke har respekt - så er man vel ligeglad med deres følelser og så kan det vel være ligemeget om man går imod deres ønske. 

Spot on.. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Når man besøger en pige, SKAL man så spørge om lov, inden vi skriver en anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den flittige skrev, for 5 minutter siden:

Når man besøger en pige, SKAL man så spørge om lov, inden vi skriver en anmeldelse ?

I min  optik  nej.  

Nogen  af  de  anmeldelser  som  er  lavet  af  mig,  har  manden  spurgt  om  det  var  ok  at  skrive,  hvortil  jeg  har  sagt  at  det  var  op til  ham,  men  at  jeg  ønskede  diskretion.  André  anmeldelser er  kommet  uventet. 

Der  har  også  været  mænd  som  tydeligt  har  sagt,  at  de  ikke  skriver  anmeldelser  og  de  ønsker oplevelsen  bliver  imellem  os. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Den flittige skrev, for 22 minutter siden:

Når man besøger en pige, SKAL man så spørge om lov, inden vi skriver en anmeldelse ?

NEJ, selvfølgelig skal man ikke spørge om lov. Du spørger vel heller Elgiganten om lov til at anmelde det møg firma .

Man kan sagtens lave en dårlig anmeldelse af en oplevelse med en pige uden at nedgøre pigen.

Dette forum er netop beregnet udelukkende til anmeldelser, at der så er andre tråde med hyggesnak etc ... gør bare sitet mere hyggeligt bruger imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Nogen  af  de  anmeldelser  som  er  lavet  af  mig,  har  manden  spurgt  om  det  var  ok  at  skrive,  hvortil  jeg  har  sagt  at  det  var  op til  ham,  men  at  jeg  ønskede  diskretion.

Hvad mener du med diskretion? At sexen ikke skulle udpensles i detaljer, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Hvad mener du med diskretion? At sexen ikke skulle udpensles i detaljer, eller hvordan?

At  der  ikke  bliver  skrevet  om  særlige  kendetegn, private  samtaler, hvor  vi  har  mødtes og  beløbet ect.

Flere  af  de  anmeldelser  som  er  skrevet  om  mig  er  sexen  velbeskrevet, og  det  har  jeg  ikke  et  problem  med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

anmeld anmeld anmeld - så ved vi hvem vi skal besøge og hvem vi IKKE skal bruge penge på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Den flittige skrev, for 8 timer siden:

Når man besøger en pige, SKAL man så spørge om lov, inden vi skriver en anmeldelse ?

Teori er en ting - praksis noget andet. I teorien skal man ikke spørge om lov. I praksis erder nok mange der gør det alligevel - hvis de vel og mærke har respekt for pigen. 

Mit indtryk er faktisk at langt de fleste gp gerne vil have anmeldelser - hvis det er positive anmeldelser. Altså anmeldelser hvor de roses. Og rigtig mange er nok også ligeglade med om de bliver spurgt eller ej - hvis anmeldelsen bare er positiv. 

Den negative anmeldelse derimod - er en anden sag. Her vil langt de fleste gp nok gerne have en eller anden form for varsel omkring det for måske vil de gerne have en chance for at rette op på " fejl" og misforståelser uden alle mulige skal blandes ind i det. 

Der hvor der direkte snydes og hvor man som bruger føler sig bedraget - ja der synes jeg også man skal advare andre og der behøver man i mine øjne ikke have samvittigheds kvaler over ikke at spørge. Man er jo da lige blevet snydt, så det er klart at man ikke har respekt for en der snyder og bedrager. 

Jeg er nok ret atypisk da jeg ikke ønsker anmeldelser overhovedet. Jeg har redegjort hvorfor flere gange herinde. Dog har der alligevel sneget sig nogle herind alligevel men de har været anonyme oplevelses beretninger som har taget udgangspunkt i det oplevelsen har givet dem og blottet for perfiditet og vulgaritet. 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg forstår det ikke Lady C. Jeg besøger en pige, kører hjem og skriver en anmeldelse, pigen ved det ikke.

Jeg har da stor respekt for pigen alligevel.  Jeg har ialfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Den flittige skrev, for 14 minutter siden:

Jeg forstår det ikke Lady C. Jeg besøger en pige, kører hjem og skriver en anmeldelse, pigen ved det ikke.

Jeg har da stor respekt for pigen alligevel.  Jeg har ialfald.

Ok  så er alt vel godt. Hvis pigen specifikt ikke ønskede anmeldelser ville hun vel også sige det til dig inden du gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...