Hop til indhold
Kjukju

Anmeldelser

Recommended Posts

Hej, er det bare mig, der synes, at der lige for tiden er ret mange nye brugere, der anmelder pigerne ? Og anmeldelserne er for det meste overvældende positive.......virker lidt underligt, jeg synes det “lugter langt væk” af, at anmelderen har en interesse i at Flest mulige aflægger pigen et besøg.......bare en tanke :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Kjukju skrev, for 10 minutter siden:

Hej, er det bare mig, der synes, at der lige for tiden er ret mange nye brugere, der anmelder pigerne ? Og anmeldelserne er for det meste overvældende positive.......virker lidt underligt, jeg synes det “lugter langt væk” af, at anmelderen har en interesse i at Flest mulige aflægger pigen et besøg.......bare en tanke :-)

 

 

 

du er selv spritny... bare en tanke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kenderen skrev, for 3 minutter siden:

du er selv spritny... bare en tanke :-)

TS har  været  medlem  siden  den  8. August  2019, så  jeg  vil  ikke  kalde  ham  spritny.

I har  været  herinde  i nogenlunde  samme  tid,  så  må  du  også  være  spritny. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Nemtøs skrev, Lige nu:

TS har  været  medlem  siden  den  8. August  2019, så  jeg  vil  ikke  kalde  ham  spritny.

Nå ! men så super inaktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjukju skrev, for 1 time siden:

Hej, er det bare mig, der synes, at der lige for tiden er ret mange nye brugere, der anmelder pigerne ? Og anmeldelserne er for det meste overvældende positive.......virker lidt underligt, jeg synes det “lugter langt væk” af, at anmelderen har en interesse i at Flest mulige aflægger pigen et besøg.......bare en tanke :-)

 

 

 

En farlig tanke at lufte her i forummet, da det er strengt forbudt at ytre tvivl om nye brugere og deres, ofte meget rosende, anmeldelser. Det udløser et livslangt strafpoint at så tvivl om nye medlemmers troværdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Kjukju skrev, for 1 time siden:

Hej, er det bare mig, der synes, at der lige for tiden er ret mange nye brugere, der anmelder pigerne ? Og anmeldelserne er for det meste overvældende positive.......virker lidt underligt, jeg synes det “lugter langt væk” af, at anmelderen har en interesse i at Flest mulige aflægger pigen et besøg.......bare en tanke :-)

 

 

 

Det kunne jo også være at de nyes meget positive anmeldelser er fordi de er helt nye?;)

Hvad jeg mener er hvis nu, at det er første gang de personer har været hos en gp, og det var meget bedre end de overhoved havde forestillet sig. Derfor vil de måske blive ved med at besøge den samme og derfor skrive meget positivt om hende:)

Lidt ligesom første gang man smager en mega god ret for første gang og man bare længes efter den igen og igen:lol:

 

Jeg tænker generelt at man skal passe på med ikke at mistænke folk man ikke kender, der er nogen der taler/skriver sandt:)

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
mester4u skrev, for 8 minutter siden:

En farlig tanke at lufte her i forummet, da det er strengt forbudt at ytre tvivl om nye brugere og deres, ofte meget rosende, anmeldelser. Det udløser et livslangt strafpoint at så tvivl om nye medlemmers troværdighed.

Strengt forbudt nej... 

Men det er ikke særlig pænt at gøre.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 1 minut siden:

Strengt forbudt nej... 

Men det er ikke særlig pænt at gøre.:)

Det udløser i hvert fald livslangt strafpoint at undres over en utrolig rosende anmeldelse fra ny bruger og det er umuligt at få svar på hvad der konkret udløste straffen, på trods af flere henvendelser til moderator.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mester4u skrev, for 4 minutter siden:

Det udløser i hvert fald livslangt strafpoint at undres over en utrolig rosende anmeldelse fra ny bruger og det er umuligt at få svar på hvad der konkret udløste straffen, på trods af flere henvendelser til moderator.

 

Det  står  tydeligt  i retningslinjerne  herinde, du  har  fuldstændig  ret. 

3.7 Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

TS har  været  medlem  siden  den  8. August  2019, så  jeg  vil  ikke  kalde  ham  spritny.

I har  været  herinde  i nogenlunde  samme  tid,  så  må  du  også  være  spritny. 

Når et medlem siden 8. august 2019 nærmest ikke har lavet en eneste anmeldelse, så må de nye medlemmer jo lave anmeldelserne :)

TS har fået to sølle likes i al den tid. Hvad bidrager han selv med? 

Synes på baggrund af dette, at det er en sølle tråd TS har startet op. 
 

@Kjukjukom nu i gang med at skrive de anmeldelser selv. 
 

Det har måske ikke så meget med din kommentar at gøre Nemtøs, men nu fik jeg dig alligevel citeret, sorry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

6 indlæg og ikke en eneste anmeldelse har du selv bidraget med siden 8. august 2019 TS. Imponerende. 
 

Når de gamle brugere ikke gider at skrive, så er de nye jo nødt til det, ikke ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Ishoej skrev, for 28 minutter siden:

Al den her mistro til alt og alle.

Smid da NemID'et på bordet, så vi kan se hvem I er, gutter! ;-)

Glimrende ide .. du kunne jo starte trenden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg tænker nogle gange, at de helt nye brugere med de rosende anmeldelser måske er blevet opfordret af pigen til at lave en anmeldelse, og måske kun hører om siden fra pigen, eller kun bliver aktive på den pga opfordringen. Det har jeg i hvert fald hørt om er sket. På det punkt er jeg lidt ambivalent, for mens jeg ikke selv ville bede nogen om at anmelde mig, synes jeg heller ikke som sådan at det gør anmeldelsen tvivlsom. Pigen har vel netop spurgt fordi begge parter havde en rigtig god oplevelse sammen, så anmeldelsen holder vand, selv hvis den ikke blev skrevet uopfordret...men alligevel er det lidt flosset i kanten. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker nogle gange, at de helt nye brugere med de rosende anmeldelser måske er blevet opfordret af pigen til at lave en anmeldelse, og måske kun hører om siden fra pigen, eller kun bliver aktive på den pga opfordringen. Det har jeg i hvert fald hørt om er sket. På det punkt er jeg lidt ambivalent, for mens jeg ikke selv ville bede nogen om at anmelde mig, synes jeg heller ikke som sådan at det gør anmeldelsen tvivlsom. Pigen har vel netop spurgt fordi begge parter havde en rigtig god oplevelse sammen, så anmeldelsen holder vand, selv hvis den ikke blev skrevet uopfordret...men alligevel er det lidt flosset i kanten. 

Jeg ved ikke.. selvfølig kan der være nogen der skriver falske anmeldelser eller er blevet opfordet af pigen til at gøre det.

Men tænker også at man må stå inde for det man skriver:)ellers er det meningsløs.

Og hvis nogle af de dejlige mænd ser en anmeldelse og tænker at pigen er noget for dem, må de tage chancen og mødes med hende og se om det er noget;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at det kan være svært at forestille sig, men jeg var også spritny en gang. Nu er jeg kun sprit.

Den gang jeg fandt VL bare elskede jeg at skrive løs, det var fantastiskt at få dele alle de oplevelser med mennesker som virkelig satte pris på at jeg skrev. I hver fald i begyndelsen.;)

Og jeg tror kun jeg skrev positivt om alt jeg var med til. Alt var jo positivt - også det negative.
Det har aldrig lokket mig at skrive negativt om kvinder. Har sikker gjort det nogen gang, men synes det er svært.

I min optik bliver man ikke mere troværdig ved at skrive ned piger. 
Bare en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Melody skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke.. selvfølig kan der være nogen der skriver falske anmeldelser eller er blevet opfordet af pigen til at gøre det.

Men tænker også at man må stå inde for det man skriver:)ellers er det meningsløs.

Og hvis nogle af de dejlige mænd ser en anmeldelse og tænker at pigen er noget for dem, må de tage chancen og mødes med hende og se om det er noget;)

Som sagt er jeg også ambivalent. For selv hvis det er opfordret, så er anmeldelsen jo fuldt funktionel så længe den er sand - kemi kan man aldrig svare for, men det bliver bekræftet at pigen er ægte og værd at møde :)

og så er det også svært at starte op herinde som ny bruger, man skal nærmest have en manual for hvordan man må skrive uden at blive anklaget for at skrive falske anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Som sagt er jeg også ambivalent. For selv hvis det er opfordret, så er anmeldelsen jo fuldt funktionel så længe den er sand - kemi kan man aldrig svare for, men det bliver bekræftet at pigen er ægte og værd at møde :)

og så er det også svært at starte op herinde som ny bruger, man skal nærmest have en manual for hvordan man må skrive uden at blive anklaget for at skrive falske anmeldelser.

Lige præcis:) kunne ikke ha skrevet det bedre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 26 minutter siden:

Når et medlem siden 8. august 2019 nærmest ikke har lavet en eneste anmeldelse, så må de nye medlemmer jo lave anmeldelserne :)

TS har fået to sølle likes i al den tid. Hvad bidrager han selv med? 

Synes på baggrund af dette, at det er en sølle tråd TS har startet op. 
 

@Kjukjukom nu i gang med at skrive de anmeldelser selv. 
 

Det har måske ikke så meget med din kommentar at gøre Nemtøs, men nu fik jeg dig alligevel citeret, sorry :)

Der  er  en del  medlemmer  herinde,  som  ikke  anmelder  deres  oplevelser  med  GP'er. 

Synes ofte  der  er  en  kedelig  trend, hvor  en  anmeldelse bliver  afsporet  eller den  går  op  i  hyggesnak, som kun  har  interesse  for  anmelder  og  GP'er. Har  tidligere  selv  skrevet  en del  indforstået snak,  som  nok  var  ligegyldig  for  andre  at  læse. 

Der  er  højst  sandsynlig også  en  stor  gruppe  herinde,  som  ikke  er  aktive. 

(Lidt  indforstået: totalt  skuffet  over  at  du  ikke  har  jagtet  mig  i Ålborg  i går) :-)

Anmeldere  har  hver  deres  måde  at  skrive  på,  det  bør  vi  respekterer.

Men  sjovt  der  er  mange  der  slutter  af  med,  pigen  er  sød  så  pas  godt  på  hende.. vi  skal  altid  passe  på  hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Der  er  en del  medlemmer  herinde,  som  ikke  anmelder  deres  oplevelser  med  GP'er. 

 

Jeg er ikke specielt aktiv, men jeg spørger som regel kvinden om hun ønsker en anmeldelse..

Ofte bliver det et nej tak, fordi hun ikke bryder sig om at blive anmeldt. 

En lunken oplevelse, som jeg fornemmer skyldes manglende kemi, undlader jeg at anmelde. 

Direkte dårlige oplevelser har jeg heldigvis - 7-9-13 - ikke haft endnu. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
North skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er ikke specielt aktiv, men jeg spørger som regel kvinden om hun ønsker en anmeldelse..

Ofte bliver det et nej tak, fordi hun ikke bryder sig om at blive anmeldt. 

En lunken oplevelse, som jeg fornemmer skyldes manglende kemi, undlader jeg at anmelde. 

Direkte dårlige oplevelser har jeg heldigvis - 7-9-13 - ikke haft endnu. 

/North 

Respekt  for  at  du  spørger  om  gp'en ønsker  en  anmeldelse. 

Såfremt  gp'en  snyder  med  ydelse, tid, billeder  mener  jeg  dog  ikke  det  skal  være  op  til  gp'en  om  der  kommer  en  anmeldelse  eller  ikke.  Men  den  del  har  du  heldigvis  været  forskånet  for. 

Kemi  er  en  svær  størrelse,  og  går  jo  ofte begge  veje. 

Ofte  får  jeg  selv  spurgt  manden  om  han  er/var  tilfreds  og  han  har  fået  det  han  ønskede, inden  vi  skilles.  Forventer  et  ærligt  svar,  ellers  ville  jeg  ikke  spørge. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

 

Såfremt  gp'en  snyder  med  ydelse, tid, billeder  mener  jeg  dog  ikke  det  skal  være  op  til  gp'en  om  der  kommer  en  anmeldelse  eller  ikke.  Men  den  del  har  du  heldigvis  været  forskånet  for. 

Da jeg ikke er så aktiv, udvælger jeg mine besøg med omhu, og oftest hos kvinder der er positivt anmeldt her - nok derfor jeg ikke har haft negative oplevelser. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjukju skrev, for 3 timer siden:

Hej, er det bare mig, der synes, at der lige for tiden er ret mange nye brugere, der anmelder pigerne ? Og anmeldelserne er for det meste overvældende positive.......virker lidt underligt, jeg synes det “lugter langt væk” af, at anmelderen har en interesse i at Flest mulige aflægger pigen et besøg.......bare en tanke :-)

 

 

 

Kære Kjukju

Jeg undres oprigtigt over hvad dit behov for at så tvivl om andre brugeres anmeldelser, mon bunder udi?

Ligeså undrer jeg over hvad dit formål med indlægget er.

Det er for mig uklart, hvad du ønsker at opnå med dette indlæg.

Jeg håber inderligt, at du vil hjælpe mig lidt på vej. 
 

/ DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...