Hop til indhold
skrivemabbi

PP, THorvaldsensgade Århus. Det er slut!!

Recommended Posts

hej

nu har jeg kendt gib i mange år. 

lige fra da hun arbejdede på LA BELL NIGHTCLUB i Aarhus,  og hun har ikke snydt mig før.

Hun er og bli'r en super dejlig kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt33 skrev, for 8 minutter siden:

hej

nu har jeg kendt gib i mange år. 

lige fra da hun arbejdede på LA BELL NIGHTCLUB i Aarhus,  og hun har ikke snydt mig før.

Hun er og bli'r en super dejlig kvinde

Ok hvad lavede hun der var hun stripper?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også en lidt træls oplevelse dernede for ikke så længe siden. Første gang jeg var dernede, tog Cici imod mig, synes hun var mega lækker, så lagde penge frem til FP, men da jeg havde lagt mig til rette nøgen var det Gip der kom ind, blev noget skuffet til en start men hun ydede nu en god service, så gik derfra relativt tilfreds, havde dog stadig tanker om Cici som var en af de flotteste thaipiger jeg har set, på trods af jeg har været i Thailand et par gange.

Prøvede nu at bookle Cici over telefonen, og blev fortalt hun var ledig og var på stedet. Så der tog jeg ned, men det var hverken Cici eller Gip der var der, men kunne vælge mellem 2 jeg aldrig havde set, valgte den unge, nok en fejl fra min side men hun var pænest. Det blev stresset igennem og hun var meget penge fikseret.

Ikke et sted jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For første gang i lang tid (mit arbejde gør at vi skal passe ekstra på i disse tider ) og som den gamle jæger jer er - valgte jeg "den sikre såt", og besøgte PP

Gensynsglæden med min "second wife" var stor :)  Jeg kom uden aftale - og det betød at Gib var på vej ind til en kunde (sammen med Nadia) - men serviceminded som hun er, fik hun telefonisk kontakt med en gammel flamme - der lejlighedsvis giver "en hånd med" - så jeg lå i det varmeste rum - og ventede på  Belle du Jour - vi har ikke set hinanden i et årstid men det kunne man ikke mærke. Pragtfuld time med stor indlevelse, fin massage og masser af ko takt-nærvær-intimitet

Prisen var den samme som altid 1200 for lidt mere end en time og servicen var den sædvanligt gode, da jeg var færdig med badet (heldigvis bruger PP - Neutral bodyshampoo) kom Gib og Nadia ud i køkkenet - så min kollega i det andet rum fik ihverfald også en times intens aktivitet - efter Gibs kinder at dømme.

Jeg anerkender fuldt ud at andre måtte have oplevelser der afviger fra min - men jeg er meget tilfreds med pris-ydelses-forholdet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun midlertidigt. De åbner igen efter den 17.januar, hvis Mor Mette tillader det. De har skrevet til mig, at de følger restriktionerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...