Hop til indhold
skrivemabbi

PP, THorvaldsensgade Århus. Det er slut!!

Recommended Posts

rockett skrev, for 6 timer siden:

Hvis 1500 gør dig sur, handler det ikke om en gp. I stedet er der noget galt med din tegnebog.

tillykke Rocket !!!

du har lige vundet prisen for den klogeste kommentar på eroguide  i 2020 !

 

det handler jo om gensidig respekt, den slags kommer du nok aldrig til at forstå,

da du åbentbart gør livet op i størrelsen på din tegnebog.

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Langt de fleste steder i Århus er prisen for en time FP 1200 KR.

Derfor er det lidt frækt, at trådstarter skal betale 1500 KR. for en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Åh jo pris er vel den man vælger, i sidste uge måtte jeg på en Gp, det blev så ej Gib, men blot en Thai i Grenå, åh jo jeg oververveje at lukke  øjne og lade sex være sex, jo hun hed dog ej Gib men sex blev sex, uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam
Thaimig skrev, 1 time siden:

Åh jo pris er vel den man vælger, i sidste uge måtte jeg på en Gp, det blev så ej Gib, men blot en Thai i Grenå, åh jo jeg oververveje at lukke  øjne og lade sex være sex, jo hun hed dog ej Gib men sex blev sex, uden

Jamen hende i nummer 15 i grenaa er da en gjev pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rockett skrev, for 21 timer siden:

Hvis 1500 gør dig sur, handler det ikke om en gp. I stedet er der noget galt med din tegnebog.

S om jeg skrev, da jeg startede tråden: 

nogle få hundrede fra eller til kunne være lige meget for mig, selvom jeg godt nok syntes, det var groft og for meget.

Så rockett, det har ikke noget med penge at gøre, men noget med god og fair behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det sker for tit for visse thaipiger, de lader sig kvæle i deres egen succes, for så til sidst at opleve, at alt det de havde skabt af god stabil forretning har de smidt på gulvet i jagten på at tjene lidt ekstra på den meget korte bane. De ret mange forskellige kritiske anmeldelser viser, at det netop er ved at ske her. Man går jo ikke ind et sted og betaler 1500 kr for at blive gjort til grin for egne penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 7 timer siden:

Det sker for tit for visse thaipiger, de lader sig kvæle i deres egen succes, for så til sidst at opleve, at alt det de havde skabt af god stabil forretning har de smidt på gulvet i jagten på at tjene lidt ekstra på den meget korte bane. De ret mange forskellige kritiske anmeldelser viser, at det netop er ved at ske her. Man går jo ikke ind et sted og betaler 1500 kr for at blive gjort til grin for egne penge. 

Nej, men så synes at en af de der har oplevet det skal fortælle Gip det, så hun kan rette op. Det ville da være ærgerligt for alle såfremt dette, som jeg har læst mig til, glimrende sted skal køres ned, bare fordi Gip lige overser noget som for vi andre er indlysende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Nej, men så synes at en af de der har oplevet det skal fortælle Gip det, så hun kan rette op. Det ville da være ærgerligt for alle såfremt dette, som jeg har læst mig til, glimrende sted skal køres ned, bare fordi Gip lige overser noget som for vi andre er indlysende. 

Efter at have besøgt gib en del gange i de sidste par år, men ikke i det sidste stykke tid, blev nysgerrigheden for stor, så jeg besøgte gib igår i en time. Jeg kan ikke udsætte noget på mit besøg, alt var som det plejede super service med den drøn fræk pige, og som et extra krydderi, kikkede nadia ind midt under agten, hvor gib fik den for fuld kraft i doggy, godt med suk og støn, nadia smed sine bryster i hovede på mig, og efter et stygge tid, foreslog gib at jeg kneppede nadia hvilke jeg gjorde og sluttede af udover hendes bryster. Cici er pt i Thailand men kommer tilbage. Der skulle være en der nu der hedder Mona men hende så jeg ikke. Så jeg kan ikke genkende denne kritik af gib.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg din besøgt PP den anden dag.

Jeg vil gætte på jeg har besøgt stedet mellem 15-20 gange.

Jeg valgte Nadia.

for første gang, nogensinde, så vidt jeg mindes blev jeg bedt om at betale upfront.

det skal ikke trække ned i det samlede, men det bevidner at da der er sket ændringer.

1200 betalt, mig i bad og Nadia forsvinder for lige at gøre sig klar.

Hun er væk i hvad der føles (for) længe.

Telefonen ringer i køkkenet og hun besvare den...

ind kommer Nadia omsider, Nadia er i mine øjne en veldrejet pige.

Nadia spørger hvad jer vil først, og hvis vi skal nå 2 omgange så virker det bedst for mig at starter ud med det sjove.

Så det gør vi, umiddelbart ingen slinger i valsen og vi kommer godt omkring.

da første runde er overstået går Nadia (helt forståeligt) ud for lige at vaske det værste væk :)

dog ringer telefonen igen mens hun er væk, og jeg kan igen høre hun tager den, og tiden føles lang igen.

nadia kommer ind og massagen går igang, den fåes bedre i andre dele af byen, fred være med det, det vidste jeg.

Men, telefonen ringer igen, og nu går Nadia ud af rummet for at tage telefonen, jeg er ret irritabel over dette.

Hun kommer igen og vi tager en hurtig runde med bj.

alt i alt har jeg før haft væsentlig bedre oplevelser med Nadia.

jeg vil gætte på jeg venter 12-15 min ialt på hun snakker i telefon.

Jeg må tilslutte mig koret af folk der mener servicen er faldet drastisk.

om jeg kommer igen vil jeg ikke udelukke, men der bliver ihvertfald førsts når Cici er tilgængelig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 2 minutter siden:

Nå jeg din besøgt PP den anden dag.

Jeg vil gætte på jeg har besøgt stedet mellem 15-20 gange.

Jeg valgte Nadia.

for første gang, nogensinde, så vidt jeg mindes blev jeg bedt om at betale upfront.

det skal ikke trække ned i det samlede, men det bevidner at da der er sket ændringer.

1200 betalt, mig i bad og Nadia forsvinder for lige at gøre sig klar.

Hun er væk i hvad der føles (for) længe.

Telefonen ringer i køkkenet og hun besvare den...

ind kommer Nadia omsider, Nadia er i mine øjne en veldrejet pige.

Nadia spørger hvad jer vil først, og hvis vi skal nå 2 omgange så virker det bedst for mig at starter ud med det sjove.

Så det gør vi, umiddelbart ingen slinger i valsen og vi kommer godt omkring.

da første runde er overstået går Nadia (helt forståeligt) ud for lige at vaske det værste væk :)

dog ringer telefonen igen mens hun er væk, og jeg kan igen høre hun tager den, og tiden føles lang igen.

nadia kommer ind og massagen går igang, den fåes bedre i andre dele af byen, fred være med det, det vidste jeg.

Men, telefonen ringer igen, og nu går Nadia ud af rummet for at tage telefonen, jeg er ret irritabel over dette.

Hun kommer igen og vi tager en hurtig runde med bj.

alt i alt har jeg før haft væsentlig bedre oplevelser med Nadia.

jeg vil gætte på jeg venter 12-15 min ialt på hun snakker i telefon.

Jeg må tilslutte mig koret af folk der mener servicen er faldet drastisk.

om jeg kommer igen vil jeg ikke udelukke, men der bliver ihvertfald førsts når Cici er tilgængelig igen. 

Hvordan ser Nadia ellers ud har hun også stor bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den kategori falder hun fint ind under.

jeg vil beskrive som lidt mere “ung pige” end Gib og Cici

de fleste vil bestemt ikke blive skuffet over Nadia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 7 minutter siden:

Ja den kategori falder hun fint ind under.

jeg vil beskrive som lidt mere “ung pige” end Gib og Cici

de fleste vil bestemt ikke blive skuffet over Nadia

Er det Nadia som har været på Helge Rodesvej i lang tid som er flyttet til PP? 
Lille ret pæn pige med bryster der er for store til kroppen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden:

Er det Nadia som har været på Helge Rodesvej i lang tid som er flyttet til PP? 
Lille ret pæn pige med bryster der er for store til kroppen? 

Du får sku da smurt skoende i nyog næ  gl Gokkehoved :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Er det Nadia som har været på Helge Rodesvej i lang tid som er flyttet til PP? 
Lille ret pæn pige med bryster der er for store til kroppen? 

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow , dette her er sgu den bedste Soap Opera jeg har fuldt , helt konkret har i ikke andet at gaa op i !! sorry ved jeg bliver overfaldet , mennnn af hvem.

De faa , som egentlig er her ofte , ! KORREKT eller .  Er det Thai massage Proff.  man er efter!!!! eller en eksotisk prostituret saa billigt som muligt der er prioritet 1!.

Kan i have en god aften !! og er klar til et overfald .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tronheim skrev, for 43 minutter siden:

Wow , dette her er sgu den bedste Soap Opera jeg har fuldt , helt konkret har i ikke andet at gaa op i !! sorry ved jeg bliver overfaldet , mennnn af hvem.

De faa , som egentlig er her ofte , ! KORREKT eller .  Er det Thai massage Proff.  man er efter!!!! eller en eksotisk prostituret saa billigt som muligt der er prioritet 1!.

Kan i have en god aften !! og er klar til et overfald .

Øhh var det ikk noget med New Zeeland ? Der burde lyset være slukket for længst, Tak :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, 1 time siden:

Wow , dette her er sgu den bedste Soap Opera jeg har fuldt , helt konkret har i ikke andet at gaa op i !! sorry ved jeg bliver overfaldet , mennnn af hvem.

De faa , som egentlig er her ofte , ! KORREKT eller .  Er det Thai massage Proff.  man er efter!!!! eller en eksotisk prostituret saa billigt som muligt der er prioritet 1!.

Kan i have en god aften !! og er klar til et overfald .

Hæ,hæ. 
Jeg synes du skal læse tråden igen. Der er ingen der taler om et billigt knald, eller top massage. Det tråden går på er at servicen pludselig synes at være forsvundet på stedet, og focus på pengene er blevet for tydelig. 
Så du får ingen klaps herfra ( er du skuffet?) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden:

Hæ,hæ. 
Jeg synes du skal læse tråden igen. Der er ingen der taler om et billigt knald, eller top massage. Det tråden går på er at servicen pludselig synes at være forsvundet på stedet, og focus på pengene er blevet for tydelig. 
Så du får ingen klaps herfra ( er du skuffet?) ;) 

Ja meget! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 1 time siden:

Wow , dette her er sgu den bedste Soap Opera jeg har fuldt , helt konkret har i ikke andet at gaa op i !! sorry ved jeg bliver overfaldet , mennnn af hvem.

De faa , som egentlig er her ofte , ! KORREKT eller .  Er det Thai massage Proff.  man er efter!!!! eller en eksotisk prostituret saa billigt som muligt der er prioritet 1!.

Kan i have en god aften !! og er klar til et overfald .

jeg fatter faktisk slet ikke en lyd,  hvad det er du skriver  ?

men er du ædru nu, hvor du skriver det her? 

det kan jo forklare det en smule :) 

men hvad er dit problem med anmeldelsen og de efterfølgende oplevelser fra stedet fornyeligt.

er det ikke lige netop det sådan et forum som det her er til for ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 32 minutter siden:

er i dk for tiden

og ogsaa  lige til dig Thaimig ,  saa  du er lidt med paa tids zoner i verden !   da jeg skrev i gaar , var det tidligt morgen i New Zealand , og se ogsaa lige hvordan det staves!!,

NEW   ZEALAND      

Det er jo ikke foerste gang jeg har stavet det for dig korrrekt .

Ellers bare god dag , og som jeg skrev er stadig her i lille DK  !!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

og til samtlige i denne traad,!    

Jeg mente hvad jeg skrev , det er jo et frit land ,med saa meget ytringsfrihed   Korrekt ! Men det jeg mente var som bare , Tag tyren ved hornene,  Sig det til 

personen det drejer sig om , og maaske  stop  med at acceptere  at betale saa meget for intet!! .  Jeg holder mig fra steder hvor jeg faar et menukort stukket i haanden ,

med forlangen om betaling her og nu . De findes ogsaa i DK , og da jeg mest gaar efter massage delen , men   med,  selvfoelgelig  en forventning om ,noget kan ske hvis kemi  mm.

Hvor jeg bor nu er det slet ikke et problem , da de fleste stadig stoler paa hinanden , altsaa det med at betale uden at have set varen .!!

God dag , og husk det er foerst soendag i advent !!   Igen sorry jeg har Engelsk tastatur paa min laptop   , og gaar jo ud fra , i helst vil have det paa Dansk , saa alle forstaar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...