Hop til indhold
skrivemabbi

PP, THorvaldsensgade Århus. Det er slut!!

Recommended Posts

Besøgte Gip i sidste uge, og det blev så også sidste gang.

For det første kostede en halv time nu 1500 kr., men så kunne jeg også få alverdens ting, og tiden skulle vi heller ikke hænge os i, og at komme et par gange var også OK, bedyrede hun.

Efter så mange gode oplevelser på stedet gik jeg med til den aftale, nogle få hundrede fra eller til kunne være lige meget for mig, selvom jeg godt nok syntes, det var groft og for meget.

Nå vi kom godt i gang, men efter omkring 10 minutter, hvor jeg netop var steget ombord i 2'eren i en dejlig doggy med god udsigt, ringene det på døren. Sorry, moment, sagde skønheden, og hvor der før havde været en dejlig røv, var der nu ingenting, og lillemand stod der lige ud i luften efter ingenting. Jeg kunne høre, hun snakkede med en ny kunde, der blev lukket ind i et af de andre rum.
Hun kom tilbage, og vi gik videre, selv om lysten var dalet en smule. 
Nå, vi nåede da lidt omkring på menukortet, men det var tydeligt, at hun gerne ville have mig til at komme, så vi kunne blive færdige.
Det blev vi med, hvad jeg troede var første gang, og jeg havde da et par ideer til anden afslutning. Den halve time var også knap gået.
Godt nok forsvandt Gip ud af døren ret hurtigt, men jeg var sikker på, at hun kom igen, og jeg legede selv lidt med stiverten.
Så kunne jeg høre, at hun gik i bad og derefter, at hun snakkede med den anden kunde. Dernæst lavede hun en ny aftale i telefonen, inden hun vendte tilbage til mig, uden at der kom antydning af en fortsættelse.
Jeg fik tilbudt et bad og en cola, sagde nej til begge dele og finder andre græsgange fremover.

ØV!
Det var ellers godt at komme der, men nu er det slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 2 timer siden:

Så vil jeg da lige revurdere mit planlagte besøg i denne uge.

er der andre som har oplevet noget lign. ?

Det korte svar er ja. I mit tilfælde var er dog kun gået ca ½ af den aftalte time. Har ikke besøgt stedet siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet noget faldende service på stedet det sidste års tid. Er kommet der mindst 50 gange, over de sidste ca 5 år.. Stadig kan man da være heldig, at ramme damerne Cici og Gib på en dag de er liderlige.. men nu jeg tænker efter, er det sgu længe siden...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Luxuria skrev, for 7 timer siden:

Jeg har også oplevet noget faldende service på stedet det sidste års tid. Er kommet der mindst 50 gange, over de sidste ca 5 år.. Stadig kan man da være heldig, at ramme damerne Cici og Gib på en dag de er liderlige.. men nu jeg tænker efter, er det sgu længe siden...

 

Et populært sted, virker til de tager for mange kunder ind i løbet af en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at jeg ikke kan genkende jeres oplevelser på stedet. Jeg har altid fået en udsøgt behandling på stedet. Både fra Cici og Gib. Dog aldrig dem begge på en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, den 19.11.2020 at 11:09:

Jeg må sige at jeg ikke kan genkende jeres oplevelser på stedet. Jeg har altid fået en udsøgt behandling på stedet. Både fra Cici og Gib. Dog aldrig dem begge på en gang.

Nix det genkender jeg nu heller ikke overhovedet. Det plejer at være super ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 16.11.2020 at 08:06:

Besøgte Gip i sidste uge, og det blev så også sidste gang.

For det første kostede en halv time nu 1500 kr., men så kunne jeg også få alverdens ting, og tiden skulle vi heller ikke hænge os i, og at komme et par gange var også OK, bedyrede hun.

Efter så mange gode oplevelser på stedet gik jeg med til den aftale, nogle få hundrede fra eller til kunne være lige meget for mig, selvom jeg godt nok syntes, det var groft og for meget.

Nå vi kom godt i gang, men efter omkring 10 minutter, hvor jeg netop var steget ombord i 2'eren i en dejlig doggy med god udsigt, ringene det på døren. Sorry, moment, sagde skønheden, og hvor der før havde været en dejlig røv, var der nu ingenting, og lillemand stod der lige ud i luften efter ingenting. Jeg kunne høre, hun snakkede med en ny kunde, der blev lukket ind i et af de andre rum.
Hun kom tilbage, og vi gik videre, selv om lysten var dalet en smule. 
Nå, vi nåede da lidt omkring på menukortet, men det var tydeligt, at hun gerne ville have mig til at komme, så vi kunne blive færdige.
Det blev vi med, hvad jeg troede var første gang, og jeg havde da et par ideer til anden afslutning. Den halve time var også knap gået.
Godt nok forsvandt Gip ud af døren ret hurtigt, men jeg var sikker på, at hun kom igen, og jeg legede selv lidt med stiverten.
Så kunne jeg høre, at hun gik i bad og derefter, at hun snakkede med den anden kunde. Dernæst lavede hun en ny aftale i telefonen, inden hun vendte tilbage til mig, uden at der kom antydning af en fortsættelse.
Jeg fik tilbudt et bad og en cola, sagde nej til begge dele og finder andre græsgange fremover.

ØV!
Det var ellers godt at komme der, men nu er det slut.

jeg håber da ikke du betalte forud? Jeg betale aldrig forud og hvis pigen laver den slags numre med mig så reducere jeg bare prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

om end mine besøg ikke har gået helt så skævt, er det uheldigvis også min oplevelse at der var mere spildtid, og mindre adgang til kropen/mindre berøring tilladt. Og hvor anal før var indbefattet og ok var jeg nu pluslig alt for stor. Har godt nok ikke kontrol målt den med faste mellemrum, men ret sikker på ikke har haft spontant vokseværk. Gik ellers udfra at jeg havde ramt uheldige dage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har foreholdt Gip problemet? 
Jasmin i Banegårdsgade lavede samme nummer for år tilbage, og der var der heldigvis en der fortalte hende det, inden hendes forretning gik helt ned. Hun sadlede om, undskyldte offentligt på AL, og alle var glade igen. 
Man kan jo godt komme til at køre det hele alt for rutinemæssigt og uengageret efter at have rykket i et par 1000 pomfritter hvert år gennem mange år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har helt samme fornemmelse af stedet. 

Skrev sms og spurgte, hvad jeg kunne få af massage og evt andet for 1000 kr., da jeg kun havde det beløb i cash, menvar lige i nærheden. 

Jeg fik kontant svaret tilbage, at jeg for det beløb intet kunne få.

Jeg synes klart det fortælle alt om, hvad stedet er blevet til.

Jeg kommer der ikke mere. ALDRIG!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, 1 time siden:

Har helt samme fornemmelse af stedet. 

Skrev sms og spurgte, hvad jeg kunne få af massage og evt andet for 1000 kr., da jeg kun havde det beløb i cash, menvar lige i nærheden. 

Jeg fik kontant svaret tilbage, at jeg for det beløb intet kunne få.

Jeg synes klart det fortælle alt om, hvad stedet er blevet til.

Jeg kommer der ikke mere. ALDRIG!

Det lyder da som et usandsynligt svar fra PP - for 1000 kr.

Er dette en tråd af iscenesatte dårlige udsagn om PP?

Jeg har besøgt stedet igennem mange år og altid modtaget en aldeles fin behandling <3 Kan varmt anbefale stedet.

[Til Gip: For satan, for helvede!!!]

Redigeret af blogbuster
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, for 8 timer siden:

Har helt samme fornemmelse af stedet. 

Skrev sms og spurgte, hvad jeg kunne få af massage og evt andet for 1000 kr., da jeg kun havde det beløb i cash, menvar lige i nærheden. 

Jeg fik kontant svaret tilbage, at jeg for det beløb intet kunne få.

Jeg synes klart det fortælle alt om, hvad stedet er blevet til.

Jeg kommer der ikke mere. ALDRIG!

Det er da et fint og ærligt svar. Hvis de ikke vil have en kunde til 1000kr er det da fint at de afviser. 
Jeg forstår slet ikke din  reaktion. 

At svaret måske har været skrevet lidt uhøfligt skyldes sikkert at de ikke er verdensmestre i hverken dansk eller engelsk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 7 timer siden:

Er dette en tråd af iscenesatte dårlige udsagn om PP?

Tråden virker i al fald som lidt af en vendetta. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med stedet er, at det sejler en del med priser dernede. Var forbi for et stykke tid siden for et rent blowjob. Fik at vide at det ville koste 1000kr hvilket jeg afslog. Efterfølgende var der lidt skriv frem og tilbage med Gib og hun undskyldte med at det var en fejl. Synes ellers at jeg har fået fin service for pengene dernede. Men pigerne har grisen og bestemmer prisen. Og der er jo ikke langt til et nyt vandingshul i det område. Jeg kommer gerne igen men vil helt sikkert forventningsafstemme inden jeg møder op. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet hos Gip mange gange og har aldrig oplevet noget af det i skriver, altid samme glade pige og gode service. 
læste tråden i sidste uge og tænkte jeg ville undersøge om der var hold i påstanden!! 
bestilte tid torsdag kl 10 og mødte Gip total oplagt som altid og alt som det plejer at være og samme pris som alle de andre gange, endda med en ekstra tur under bruseren... 

så man kan rolig bestille tid hos Gip og blive forkælet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stort øv herfra. Det lyder ikke godt. Som en anden nævner her, for mange kunder, det er jo et populært sted. Men det kan ødelægge det for hende.

Er der forøvrigt nogen der ved hvad der er blevet af Thong, er hun helt væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige, at jeg oplevede noget af det beskrevne i sidste uge. Betaling forud, 1000 kr for massage+bj, 1500 for FP. Laaang ventetid på Gip i flere omgange og ingen speciel service ud over ok massage og fint BJ, nogenlunde til tiden. 
Det var min første gang dér, og jeg havde forventet mere efter de tidl. anmeldelser. 
NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, den 23.11.2020 at 01:30:

Er dette en tråd af iscenesatte dårlige udsagn om PP?

Der er ikke noget iscenesat fra min side.

jeg har været der mange gange og har været rigtig godt tilfreds og blev så bare så vred og skuffet over denne behandling, som jeg syntes jeg var nødt til at dele med jer andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, den 23.11.2020 at 01:30:

Det lyder da som et usandsynligt svar fra PP - for 1000 kr.

Er dette en tråd af iscenesatte dårlige udsagn om PP?

Jeg har besøgt stedet igennem mange år og altid modtaget en aldeles fin behandling <3 Kan varmt anbefale stedet.

[Til Gip: For satan, for helvede!!!]

det er vel ikke helt fair, når nogle nogenlunde erfarne bruger skriver en anmeldelse og deres oplevelser.

De har igennem flere år har skrevet og kommenteret på mange forskellige tråde.

at du så stiller spørgsmålstegn ved deres oplevelser og du kalder den en "iscenesat dårlig udsagn om PP  " 

det er jo fint, du har fået en god oplevelse der - det har jeg også selv tidligere, men kun med mange af de andre som igennem tiden har arbejdet der.

- da Gip, siger mig intet og hun ser i min verden noget træt og gennemknaldet ud, med sorte render under øjnene.(sådan er smag og behag er jo forskelligt :) )

jeg har et fint forhold til Gip men har da også oplevet hende blive lidt "pige sur" fordi jeg pænt sagde nej tak til hende fordi cici var optaget.

det var jo PENGE hun mistede - det var ikke fordi hun følte sig forsmået. 

 

tror vi alle sammen har prøvet at møde en af de hårdt arbejdende damer på en travl eller dårlig dag, hvor service, tid og smil ligger langt under standarden.

og jeg må sige,  at der intet er i anmeldelsen som jeg i hvertfald ikke også har oplevet flere gange forskellige steder igennem årene.

så den virker meget troværdig på mig !

 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
skrivemabbi skrev, for 5 timer siden:

Der er ikke noget iscenesat fra min side.

jeg har været der mange gange og har været rigtig godt tilfreds og blev så bare så vred og skuffet over denne behandling, som jeg syntes jeg var nødt til at dele med jer andre.

Det du var ude for, har ingen fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 23.11.2020 at 09:11:

Det er da et fint og ærligt svar. Hvis de ikke vil have en kunde til 1000kr er det da fint at de afviser. 
Jeg forstår slet ikke din  reaktion. 

At svaret måske har været skrevet lidt uhøfligt skyldes sikkert at de ikke er verdensmestre i hverken dansk eller engelsk. 

 

Helt rigtigt, og du har ret. Men jeg er, måske i modsætning til dig, ikke ligeglad med service og pris. Men de er da i deres gode ret til at afvise, svare uhøfligt, give dårlig service mm. Jeg gider bare ikke stå model til det. Det må andre gerne, hvis man ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 1 minut siden:

Det lyder da til de har taget en ærgelig retning.
Jeg vil give dem en chance idag, og så skal jeg nok berette efterfølgende.

Jeg gav dem en chance forleden dag; men det bliver den sidste ... 1500 kr. for FP ... og det uden indlevelse ... de kan nok ikke

li' en ældre herre som mig ... jeg må kalde PP for cool business ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...