Hop til indhold
Guest Rødovre

Hvor går din grænse mht hvor meget du vil betale for sex ?

Recommended Posts

Guest stantheman

Interessant læsning. 

Jeg holder ikke regnskab, men når jeg ser tilbage kan jeg se, at mit købesex-mønster falder i 3 kategorier:

- Når jeg er hjemme i København, almindelige besøg af mellem 1til 2 timer. Oftest hos de samme 3-4 piger. Afhængig af om jeg er i gfe eller pse-humør. Det løber gerne op i mellem 2000 og op til 4000 kr pr. besøg.

- Duo/party besøg, som ovenfor, men selvfølgelig nærmest dobbelt pris

- Speciel og perverse ydelser når jeg er på rejse til områder, hvor disse udbydes. Fx Natalia og hendes piger i Tyskland,  når det gælder gummi og latex. Hurtigt 10.000 brugt. Eller når jeg er i mit hus i Brasilien, hvor jeg af og til inviterer et par piger og/eller en pre-op transseksuel kvinde til at tilbringe nogle dage med fokus på anale lege og sex som mange nok vil opfatte som perverst (men vi har lært hinanden at kende). Det begynder ved 10.000 for nogle dage. 

Blot for at sige, at der er ting der bare koster mange penge. Hvis det er vigtigt - og det er det for mig - så er det jo prisen. Andet er til at komme i nærheden af. 

Et lignende spørgsmål kunne lyde: How low do you go? Jeg går ikke efter prisen, men hvis den er meget lav, så er der noget galt.

Redigeret af stantheman

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 8 timer siden:

Et lignende spørgsmål kunne lyde: How low do you go? Jeg går ikke efter prisen, men hvis den er meget lav, så er der noget galt.

Fint følgespørgsmål i tråd med emmet. Og enig i det sidste udsagn.

Går selv ikke til de GP-piger, som tilbyder en time for 800-1000kr, da de i min optik ofte fremstår som en del af et slæng med kriminelle bagmænd. Hovedparten af disse piger får i øvrigt også ret ringe anmeldelser herinde.

Omvendt kunne jeg godt finde på at besøge et af de thaisteder, hvor man kan få en time med fuld pakke for 1000kr, så det afhænger af sammenhængen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis prisen er lav er det "en del af en slæng med kriminelle bagmænd" eller det er noget galt -sikker noget vrøvl -det kan da ligeså godt være, når prisen er høj -alle dem der kommer ind og kun er et sted 1 dag el. meget kort tid -det lugter da mere af noget kriminelt -jo højere pris -jo mere er det til dem der står bag... Men det er vel aldrig en garanti -det er en branche hvor det forgår mere end de fleste har fantasi til at forstille sig med garanti;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Møffe skrev, 1 time siden:

Så hvis prisen er lav er det "en del af en slæng med kriminelle bagmænd" eller det er noget galt -sikker noget vrøvl -det kan da ligeså godt være, når prisen er høj -alle dem der kommer ind og kun er et sted 1 dag el. meget kort tid -det lugter da mere af noget kriminelt -jo højere pris -jo mere er det til dem der står bag... Men det er vel aldrig en garanti -det er en branche hvor det forgår mere end de fleste har fantasi til at forstille sig med garanti;-)

Jeg er ikke uenig, men generelt er der i denne branche, som så mange andre, bare ofte ret god sammenhæng mellem pris og kvalitet. Også mellem pris og den måde "produktet tilvejebringes". Det er bare min førstehåndserfaring.  Garantier får man aldrig, men det er god fornuft at navigere uden om usædvanlig billige piger på skumle adresser. Så vil jeg hellere udsætte mit behov og betale det som en god oplevelse gerne koster og det er sjældent under 1500/t. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Fint følgespørgsmål i tråd med emmet. Og enig i det sidste udsagn.

Går selv ikke til de GP-piger, som tilbyder en time for 800-1000kr, da de i min optik ofte fremstår som en del af et slæng med kriminelle bagmænd. Hovedparten af disse piger får i øvrigt også ret ringe anmeldelser herinde.

Omvendt kunne jeg godt finde på at besøge et af de thaisteder, hvor man kan få en time med fuld pakke for 1000kr, så det afhænger af sammenhængen.

Det var da noget af en påstand og genralisering .

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke uenig, men generelt er der i denne branche, som så mange andre, bare ofte ret god sammenhæng mellem pris og kvalitet. Også mellem pris og den måde "produktet tilvejebringes". Det er bare min førstehåndserfaring.  Garantier får man aldrig, men det er god fornuft at navigere uden om usædvanlig billige piger på skumle adresser. Så vil jeg hellere udsætte mit behov og betale det som en god oplevelse gerne koster og det er sjældent under 1500/t. 

Jeg er slet ikke enig der -lige meget hvor meget du gir for det -kan du ikke være sikker på ikke, at blive skuffet. Det største beløb jeg nogen sinde har betalt er 1800kr. for måske 10 år siden -jeg har aldrig siden følt mig så  meget "taget i røven" -og jeg kørte endda til sjælland fra fyn for at få "den bedste oplevelse ever"  og jeg har mange gange haft den perfekte oplevelse for 500 el. under.... retfærdigvis skal lige nævnes -at massagedelen er 1. prioritet og sex 2. -men synes det er så meget med kemi og respekt for hinanden -omgivelserne betyder mindre -det vil sige hvis jeg får massage på en madrase på et stuegulv med f.eks. et forhæng omkring, og der sidder andre i rummet er det ikke et problem -hvis der er en god massage og der er kemi... Har set mange efterlyse et diskret sted med luksus omgivelser -det er slet ikke noget jeg vil betale ekstra for... Så hvad er det man gerne vil betale for at få -vi gør det vi gør af en grund og for at få dækket et behov -der nødvendigvis ikke er det samme;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Jeg er slet ikke enig der -lige meget hvor meget du gir for det -kan du ikke være sikker på ikke, at blive skuffet. Det største beløb jeg nogen sinde har betalt er 1800kr. for måske 10 år siden -jeg har aldrig siden følt mig så  meget "taget i røven" -og jeg kørte endda til sjælland fra fyn for at få "den bedste oplevelse ever"  og jeg har mange gange haft den perfekte oplevelse for 500 el. under.... retfærdigvis skal lige nævnes -at massagedelen er 1. prioritet og sex 2. -men synes det er så meget med kemi og respekt for hinanden -omgivelserne betyder mindre -det vil sige hvis jeg får massage på en madrase på et stuegulv med f.eks. et forhæng omkring, og der sidder andre i rummet er det ikke et problem -hvis der er en god massage og der er kemi... Har set mange efterlyse et diskret sted med luksus omgivelser -det er slet ikke noget jeg vil betale ekstra for... Så hvad er det man gerne vil betale for at få -vi gør det vi gør af en grund og for at få dækket et behov -der nødvendigvis ikke er det samme;-) 

Når du nu sætter barren så lav som du gør ( madras på gulvet og andre rundt omkring) ja så er det da klart at du sagtens vil kunne blive tilfreds med et besøg der er meget billigt. Fordi du er en gæst der er meget nem at gøre tilfreds og ikke stiller særligt høje krav. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Når du nu sætter barren så lav som du gør ( madras på gulvet og andre rundt omkring) ja så er det da klart at du sagtens vil kunne blive tilfreds med et besøg der er meget billigt. Fordi du er en gæst der er meget nem at gøre tilfreds og ikke stiller særligt høje krav. 

 

-Ja jeg er jo en simpel mand -og det skal ik så meget til at gør mig tilfreds;-) Nej det jeg vægter er selve massagen, og hende der giver det (kemi) er det i orden -er jeg happy;-) -alt andet er jo spild af resurser... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Jeg er slet ikke enig der -lige meget hvor meget du gir for det -kan du ikke være sikker på ikke, at blive skuffet. Det største beløb jeg nogen sinde har betalt er 1800kr. for måske 10 år siden -jeg har aldrig siden følt mig så  meget "taget i røven" -og jeg kørte endda til sjælland fra fyn for at få "den bedste oplevelse ever"  og jeg har mange gange haft den perfekte oplevelse for 500 el. under.... retfærdigvis skal lige nævnes -at massagedelen er 1. prioritet og sex 2. -men synes det er så meget med kemi og respekt for hinanden -omgivelserne betyder mindre -det vil sige hvis jeg får massage på en madrase på et stuegulv med f.eks. et forhæng omkring, og der sidder andre i rummet er det ikke et problem -hvis der er en god massage og der er kemi... Har set mange efterlyse et diskret sted med luksus omgivelser -det er slet ikke noget jeg vil betale ekstra for... Så hvad er det man gerne vil betale for at få -vi gør det vi gør af en grund og for at få dækket et behov -der nødvendigvis ikke er det samme;-) 

Jeg har nok ikke udtrykt mig tydeligt nok.

Når jeg hævder, at der er en sammenhæng mellem pris og kvalitet, så mener jeg ikke, at der er en lineær sammenhæng, hvor det automatisk bliver "bedre" jo mere man betaler. I min kommentar til det oprindelige spørgsmål; hvor er din øvre grænse, svarer jeg netop, at det kommer  an på... Og så bemærker jeg slutteligt, at der også er en nedre (som jeg personligt finder mere interessant). Jeg betaler det, som pigerne skal have for en given ydelse uden at kny. Jeg kunne aldrig finde på at søge efter den kvinde med den laveste pris for at jeg få lettet trykket på bekostning af netop de kvaliteter du nævner - respekt og kemi.

Jeg har svært ved at forestille mig, at der er plads til meget kemi og respekt hos pigen, når kunden max kan mobilisere omtrent en plovmand og en stådreng til intimt samvær. Navnlig hvis det betyder, at hun må arbejde ud fra en ussel kælder med en sur madras for at hold omkostningerne nede.  

Jeg er måske også lidt speciel fordi jeg tænder enormt på den blotte kvindekrop og at kunne mærke at pigen er opstemt eller kan blive det sammen med mig. Det betyder også, at mine kortere besøg (1-1.5 timer) ofte består af mig der leger med kvindens krop i 80% af tiden og sex resten af tiden. Ikke for at være en gentleman, men fordi jeg tænder på det. Nogen piger bliver forvirrede hvis de ikke kender mig. Andre frustrerede hvis jeg ikke skyder kanonen af. Men de piger, der er i branchen for de seksuelle oplevelser sætter vidst nok pris på mine besøg. Og den slags piger arbejder ikke på en slidt madras for en plovmand. 

Jeg er enig med dig i, at man ikke kan være sikker på ikke at blive skuffet.  Eller som jeg formulerede det: Garantier får man aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Når du nu sætter barren så lav som du gør ( madras på gulvet og andre rundt omkring) ja så er det da klart at du sagtens vil kunne blive tilfreds med et besøg der er meget billigt. Fordi du er en gæst der er meget nem at gøre tilfreds og ikke stiller særligt høje krav. 

Og her må jeg vedkende mig, at jeg er kræsen. Ikke med de fysiske rammer,  men jeg gider ikke, hvis jeg kan mærke at pigen kun er i branchen for pengene. Ja, det er der rigtig mange piger, der er. Men der er også nogle få guldklumper, som nyder nogle gode timer i frækt og respektfyldt selskab med  en mand, der behandler hende godt og hvor der ikke bliver talt om penge, "extras" osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 1 time siden:

Jeg har nok ikke udtrykt mig tydeligt nok.

Når jeg hævder, at der er en sammenhæng mellem pris og kvalitet, så mener jeg ikke, at der er en lineær sammenhæng, hvor det automatisk bliver "bedre" jo mere man betaler. I min kommentar til det oprindelige spørgsmål; hvor er din øvre grænse, svarer jeg netop, at det kommer  an på... Og så bemærker jeg slutteligt, at der også er en nedre (som jeg personligt finder mere interessant). Jeg betaler det, som pigerne skal have for en given ydelse uden at kny. Jeg kunne aldrig finde på at søge efter den kvinde med den laveste pris for at jeg få lettet trykket på bekostning af netop de kvaliteter du nævner - respekt og kemi.

Jeg har svært ved at forestille mig, at der er plads til meget kemi og respekt hos pigen, når kunden max kan mobilisere omtrent en plovmand og en stådreng til intimt samvær. Navnlig hvis det betyder, at hun må arbejde ud fra en ussel kælder med en sur madras for at hold omkostningerne nede.  

Jeg er måske også lidt speciel fordi jeg tænder enormt på den blotte kvindekrop og at kunne mærke at pigen er opstemt eller kan blive det sammen med mig. Det betyder også, at mine kortere besøg (1-1.5 timer) ofte består af mig der leger med kvindens krop i 80% af tiden og sex resten af tiden. Ikke for at være en gentleman, men fordi jeg tænder på det. Nogen piger bliver forvirrede hvis de ikke kender mig. Andre frustrerede hvis jeg ikke skyder kanonen af. Men de piger, der er i branchen for de seksuelle oplevelser sætter vidst nok pris på mine besøg. Og den slags piger arbejder ikke på en slidt madras for en plovmand. 

Jeg er enig med dig i, at man ikke kan være sikker på ikke at blive skuffet.  Eller som jeg formulerede det: Garantier får man aldrig.

At du ikke kan forstille dig -eller have behov for at bruge "ussel, kælder med sur madras" osv. for at styrke de argumentation?? Vi behøver ikke, at være enig om på nogen måde -og kan da godt se du nok er speciel, at ville lege med en kvinde krop 80% af tiden du er sammen med en du slet ikke kender -og det har du nok ret i ikke fåes for en plovmand;-) Du har din opfattelse -og jeg har min -jeg har ikke lyst til, at overbevis dig om du tager fejl el. er forkert på den. Jeg ved hvad det er fedt for mig, og det var det jeg skrev om -det kan godt være barren er lav, eller det ikke er værdigt til andet end at blive nedgjort -fordi det ikke er de dyre damer der er så tiltrækkende i min verden;-) det understregerer bare det er en broget Verden -men det er vel plads til alle uden, man behøver nedgør... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant....
Hos mig er der 2 spor...
Thai
Gp’ere

Når jeg går til Thai piger er det minimum 1 times massage, og gerne 1,5... Her skal det helst krydres med en håndruller. Er sådan helt generelt ikke til Thai piger (med enkelte undtagelser), og når jeg går til Thai så er det nydelse uden at yde...
Jeg betaler IKKE mere end 500,- for en time og ikke mere end 300,- for HJ. Enkelte gange har liderligheden dog taget over og har måttet forhandle FP på plads. Her har jeg aldrig givet mere end 1300,- for en time. Så nu er det ligesom blevet grænsen....

GP’ere.
Her er det oftest en halv time, da jeg egentlig synes at det er mest passende, tidsmæssigt. Jeg betaler under ingen omstændigheder over 1000,- for en halv time.
Det lander oftest mellem 500-800 kr.
Der er til stadighed folk herinde der postulere at hvis det er billigt, er det også dårligt. Intet kunne i min verden være længere fra sandheden.... nogle af de bedste oplevelser jeg har haft er med:
Emilly = 500,- for en halv time...
Alice = Før 600,- Nu 700,- men jeg får fandme også noget for pengene...
Sindy = Længe siden, men mener det var 700,-. Vild med hendes Amagertrunte look...
De gange jeg har nærmet mig de 1000,- kr så har det været med anal, og/eller mega...

Gør det ikke op i budget, men mon ikke det bliver en 15/18 gange om året... egentlig ikke pga økonomien. Mere om jeg kan få tiden til at passe til det. Rejser meget med arbejdet, men ALT for sjældent at der er tid til at finde noget lækkert mens jeg er afsted...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at sætte en grænse. For nogle piger vil jeg nok sige 1500 for en time. For nogle få, nok kun 2-3 stykker, 3000 for en time. Er den en rødhåret, sød og lækker babe, og længere tid, så er den øvre grænse højere. 

Jeg ser det som en kvalitet i sig selv når en GP kender sit værd og forlanger en høj pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, den 20.11.2020 at 00:11:

At du ikke kan forstille dig -eller have behov for at bruge "ussel, kælder med sur madras" osv. for at styrke de argumentation?? Vi behøver ikke, at være enig om på nogen måde -og kan da godt se du nok er speciel, at ville lege med en kvinde krop 80% af tiden du er sammen med en du slet ikke kender -og det har du nok ret i ikke fåes for en plovmand;-) Du har din opfattelse -og jeg har min -jeg har ikke lyst til, at overbevis dig om du tager fejl el. er forkert på den. Jeg ved hvad det er fedt for mig, og det var det jeg skrev om -det kan godt være barren er lav, eller det ikke er værdigt til andet end at blive nedgjort -fordi det ikke er de dyre damer der er så tiltrækkende i min verden;-) det understregerer bare det er en broget Verden -men det er vel plads til alle uden, man behøver nedgør... 

Det er jo ikke så meget at du sætter barren lavt. Det er der ingen der dømmer dig for at gøre. Tværtom hvis man sætter barren lavt så er man jo nem at gøre tilfreds. Mennesker som sætter barren meget højt er ofte meget kritiske og svære at gøre tilfredse. Og de er ofte frustrerende over et eller andet. Så det er ikke at du sætter barren lavt der er et problem i sig selv. 

Men min tanke går til den gp der ligger på en beskidt madras på gulvet og lader sin krop invadere for meget få penge. Har du gjort dig nogle tanker om hvorfor hun gør det? Kan hun mon lide at ligge der og dyrke sex på en  beskidt madras på gulvet med mennesker omkring? Er det hendes drøm at være intim på den måde? Eller gør hun det fordi hun ikke føler hun har andet valg? 

Det er der min undren og bekymring går . Har du selv gjort dig de samme tanker monstro?  Altså hvordan hun har det med sådanne arbejdsvilkår? 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

Det er jo ikke så meget at du sætter barren lavt. Det er der ingen der dømmer dig for at gøre. Tværtom hvis man sætter barren lavt så er man jo nem at gøre tilfreds. Mennesker som sætter barren meget højt er ofte meget kritiske og svære at gøre tilfredse. Og de er ofte frustrerende over et eller andet. Så det er ikke at du sætter barren lavt der er et problem i sig selv. 

Men min tanke går til den gp der ligger på en beskidt madras på gulvet og lader sin krop invadere for meget få penge. Har du gjort dig nogle tanker om hvorfor hun gør det? Kan hun mon lide at ligge der og dyrke sex på en  beskidt madras på gulvet med mennesker omkring? Er det hendes drøm at være intim på den måde? Eller gør hun det fordi hun ikke føler hun har andet valg? 

Det er der min undren og bekymring går . Har du selv gjort dig de samme tanker monstro?  Altså hvordan hun har det med sådanne arbejdsvilkår? 

 

Den behøver ikke være beskidt den madras -det var et >>>eksemble<<< med "en madras på gulvet med et forhæng om" mere betydning af, hvad man/jeg prioritere -kan godt se det undre og måske bekymre dig/nogen. Jeg er fan af det primitive helt simple -men det er nok for udansk -jeg har dog prøvet det et par steder i danmark (thaisteder) og ellers i thailand... "lader sin krop invadere" -nu er det jo rent faktisk, mig der i første om gang skal have massage ("massagedelen er 1. prioritet og sex 2") kan måske også være svært at sætte sig ind i som gp -din erfaring er vel ikke som kunde -jeg som kunde møder mange forskellige gp/massagepiger -jeg er i øvrigt meget samvittighedsfuld og empatisk tænkende;-) jeg ved ikke om jeg er nem -men jeg prøver ikke at gøre det besværligt -det er kun få der virkelig kan/vil give ordentlig massage i danmark -fordi mænd vil have sex -og det er meget nemmer at tjene store penge på sex end at give god massage... thaiers arbejdsvilkår er ingen former for luksus ud over den massage de giver -det er deres kultur -hjælpe folk til, at få det bedre føle velværd i krop og sjæl... de vil alle dage vælge det simple frem for luksus -lige meget hvor rige de er... Hvorfor kommer det så mange fra udlandet og bliver gp i danmark?? der er store penge at tjene rigtig store penge -og hvis det ikke var det -kom de da ikke til danmark... PENGE STYRE ALT -det er svært at kæmpe i mod... -thaier vil heller sidde på gulvet, og spise en skål ris -der i øvrigt er lavet ude i et skur ude bagved og de har ingen komfur, men et gasblus -hvor de laver mad... -det er ikke fordi de ikke har råd -det er kulturen. Det kan jeg godt lide simple enkel livsform... Ps.: det er ikke unormalt at pigerne sover på den madras om natten de giver massage på om dagen også i danmark. ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, 1 time siden:

Er det hendes drøm at være intim på den måde? Eller gør hun det fordi hun ikke føler hun har andet valg? 

Redigeret for 41 minutter siden af Lady C

Nu drejer du igen tråden over på en debat om menneskehandel. Det er ganske forfærdeligt når menneskehandel foregår. Det tror jeg ingen herinde er uenige i. 
 

Men har svært med de spørgsmål du stiller og jeg fornemmer, at hvis det ikke er “hendes drøm at være intim på den måde?” Så må hun i din verden være en handle kvinde eller i hvert fald en meget ulykkelig kvinde og vi som kunder skal have meget dårlig samvittighed. 
 

Ret beset er det vel de færreste GP’er hvis drøm det har været at sælge sex. Skal vi nu til at have dårlig samvittighed hver gang vi køber sex af en kvinde, hvis drøm det ikke var at sælge sex?

Jeg tror heller ikke at luksus GP’en der tager 1500 for et 15 minutters blowjob havde et drøm om være at være intim på den måde da hun sad på pigeværelset. Tager hun måske sex for penge fordi hun ikke har andet valg? Måske.. var det sex for penge eller luksusfælden... hvem ved.


Men for at vende tilbage til tråden, så har jeg selv ganske få gange betalt 1500,- for 30 minutters sex. Ellers har jeg et ganske fint udgangspunkt i 800,- for 30 minutter og det er der faktisk rigtig mange dejlige og serviceminded piger der vil sælge 30 minutter for, hvor det jeg søger er inkluderet i prisen. Som i øvrigt byder indenfor i ganske eksklusive rammer og endda i en seng med ben, så madrassen er hævet ca. 40 cm over gulvet og sengen endda med rent lagen på. 
 

Nogle gange betaler jeg 1000,- for 30 minutter, hvis det er en dansk pige, som ofte er et par hundrede kroner dyrere. 
 

30 minutter er som et klart udgangspunkt den længste tid jeg køber, da jeg ikke søger kæresteoplevelser med ekstra lang tid til kys og kærtegn. Jeg besøger GP’er for at dyrke fræk og lækker sex og 30 minutter er rigelig med tid til at nå “hele vejen rundt”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

Den behøver ikke være beskidt den madras -det var et >>>eksemble<<< med "en madras på gulvet med et forhæng om" mere betydning af, hvad man/jeg prioritere -kan godt se det undre og måske bekymre dig/nogen. Jeg er fan af det primitive helt simple -men det er nok for udansk -jeg har dog prøvet det et par steder i danmark (thaisteder) og ellers i thailand... "lader sin krop invadere" -nu er det jo rent faktisk, mig der i første om gang skal have massage ("massagedelen er 1. prioritet og sex 2") kan måske også være svært at sætte sig ind i som gp -din erfaring er vel ikke som kunde -jeg som kunde møder mange forskellige gp/massagepiger -jeg er i øvrigt meget samvittighedsfuld og empatisk tænkende;-) jeg ved ikke om jeg er nem -men jeg prøver ikke at gøre det besværligt -det er kun få der virkelig kan/vil give ordentlig massage i danmark -fordi mænd vil have sex -og det er meget nemmer at tjene store penge på sex end at give god massage... thaiers arbejdsvilkår er ingen former for luksus ud over den massage de giver -det er deres kultur -hjælpe folk til, at få det bedre føle velværd i krop og sjæl... de vil alle dage vælge det simple frem for luksus -lige meget hvor rige de er... Hvorfor kommer det så mange fra udlandet og bliver gp i danmark?? der er store penge at tjene rigtig store penge -og hvis det ikke var det -kom de da ikke til danmark... PENGE STYRE ALT -det er svært at kæmpe i mod... -thaier vil heller sidde på gulvet, og spise en skål ris -der i øvrigt er lavet ude i et skur ude bagved og de har ingen komfur, men et gasblus -hvor de laver mad... -det er ikke fordi de ikke har råd -det er kulturen. Det kan jeg godt lide simple enkel livsform... Ps.: det er ikke unormalt at pigerne sover på den madras om natten de giver massage på om dagen også i danmark. ggg 

Ganske kort : der er meget jeg kunne kommentere på i din kommentar men jeg vil nøjes med at kommentere på arbejdsstillinger :

Når du nu selv skriver at du overvejende kommer for at få massage eller ihvertfald at massage delen fylder en del for dig - har du så tænkt på hvor dårlig en arbejdsstilling det er at massere på et gulv?  

Og så er der det med værdighed. At sove på den madras på gulvet som man også arbejder på daglig basis synes jeg måske er en smule uværdigt. Men det erda rigtignok at arbejdsforholdene er anderledes i Asien og i Afrika. Nu er det her jo så bare Danmark. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 20 minutter siden:

Nu drejer du igen tråden over på en debat om menneskehandel. Det er ganske forfærdeligt når menneskehandel foregår. Det tror jeg ingen herinde er uenige i. 
 

Men har svært med de spørgsmål du stiller og jeg fornemmer, at hvis det ikke er “hendes drøm at være intim på den måde?” Så må hun i din verden være en handle kvinde eller i hvert fald en meget ulykkelig kvinde og vi som kunder skal have meget dårlig samvittighed. 
 

Ret beset er det vel de færreste GP’er hvis drøm det har været at sælge sex. Skal vi nu til at have dårlig samvittighed hver gang vi køber sex af en kvinde, hvis drøm det ikke var at sælge sex?

Jeg tror heller ikke at luksus GP’en der tager 1500 for et 15 minutters blowjob havde et drøm om være at være intim på den måde da hun sad på pigeværelset. Tager hun måske sex for penge fordi hun ikke har andet valg? Måske.. var det sex for penge eller luksusfælden... hvem ved.


Men for at vende tilbage til tråden, så har jeg selv ganske få gange betalt 1500,- for 30 minutters sex. Ellers har jeg et ganske fint udgangspunkt i 800,- for 30 minutter og det er der faktisk rigtig mange dejlige og serviceminded piger der vil sælge 30 minutter for, hvor det jeg søger er inkluderet i prisen. Som i øvrigt byder indenfor i ganske eksklusive rammer og endda i en seng med ben, så madrassen er hævet ca. 40 cm over gulvet og sengen endda med rent lagen på. 
 

Nogle gange betaler jeg 1000,- for 30 minutter, hvis det er en dansk pige, som ofte er et par hundrede kroner dyrere. 
 

30 minutter er som et klart udgangspunkt den længste tid jeg køber, da jeg ikke søger kæresteoplevelser med ekstra lang tid til kys og kærtegn. Jeg besøger GP’er for at dyrke fræk og lækker sex og 30 minutter er rigelig med tid til at nå “hele vejen rundt”.

Nej. Jeg drejer ikke samtalen / debatten hen på noget.  Det er faktisk dig der gør det nu. Jeg stiller nogle spørgsmål og konkluderer ikke noget. Prøv at læs min kommentar igen. Og så læs din egen. Her vil du kunne se at det faktisk er dig selv der drejer debatten hen på menneskehsndel. Du tror du ved hvad jeg tænker når Jeg skriver og udleder konklusioner som jeg ikke kan genkende. Faktum er at jeg bare stiller et spørgsmål og det spørgsmål udleder du en hel masse ud fra. Det må du gerne. men husk det er dine spekulationer. Ikke mine 

Mit mantra er at det vigtigste spørgsmål i hele verden man altid skal stille sig i alle sammenhænge i sit liv er spørgsmålet :

Hvorfor? 

Kan jeg være med til at få mennesker til at reflektere. Stille sig selv spørgsmål - selv de svære - ja så har jeg da gjort en lille forskel. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Møffe : ok. Du griner af mit udsagn om arbejdsstillinger? Det siger jo ret meget om dit syn og respekt for arbejdsstillinger.

Jeg har set mange ødelagte rygge i min karriere i mit civile liv grundet dårlige arbejdsstillinger og jeg synes bestemt ikke jeg har lyst til at grine af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

@Møffe : ok. Du griner af mit udsagn om arbejdsstillinger? Det siger jo ret meget om dit syn og respekt for arbejdsstillinger.

Jeg har set mange ødelagte rygge i min karriere i mit civile liv grundet dårlige arbejdsstillinger og jeg synes bestemt ikke jeg har lyst til at grine af dem. 

Ja undskyld jeg griner ikke om dit "udsagn om arbejdsstillinger" men mere at det er det og værdighed, og arbejdsforhold du vælger at kommentere. Det er ikke fordi vi er særlig uenig om de ting (jeg er jo også dansk)  det er jo ting som vi dansker går op i skal være i orden. Men de piger jeg omtaler kommer fra en helt anden verden -jeg blev også meget overrasket første gang jeg mødte en thai -men det skræmte mig ikke, jeg blev mere nysgerrig på thaier -det er også ting jeg bestemt ikke bryder mig om ved dem, og som ville være fuldstændigt utænkeligt i min verden. Hvis man skulle relatere arbejdsstillinger -til noget dansk kunne det være -en brolægger, gulvlægger det er helle ikke de bedste arbejdsstillinger... men at få traditionelt thaimassage på en massagebriks el. i en seng -er meget besværligt, og kræver endnu flere kræfter af den der giver det -end hvis det forgår på en tynd madrase på gulvet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vel egentlig ikke en grænse. Jeg rejser meget, og hvis man vil have købesex, må man jo betale hvad det koster.

I københavn er priserne stort set ens. Bevares, det kan variere lidt fra billige (handlede?) piger til 600/30 minutter til 1200/30 minutter på de gode bordeller. Og hvor forskellen er stor i procent, er det jo egentlig ikke den store forskel i penge. Så det er vel der grænsen går......

Når jeg rejser, synes jeg egenlig forskellen er større. Jeg har betalt 400 kr for en hel nat med en ren 10/10 model. Og jeg har betalt langt, langt laaaaangt mere for en nat med en tilsvarende model. Forskellen var vel mest at den ene var i Østafrika den anden i Hong Kong. Sidstnævnte var helt klart i en klasse for sig selv. Mødte hende på en bar/nightclub, og vi endte op hjemme hos hende. Fed lejlighed. Turen fra klubben til hende foregik i hendes Mercedes S-class. Jeg blev der det meste af næste dag

Men pointen er vel egentlig bare at man må betale hvad det koster. Eller lade sig nøjes. Folk med grænser eller budgetter, lader sig oftest nøje, og det siger jeg med fare for at lyde arrogant, helt og aldeles utilsigtet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, for 53 minutter siden:

Men pointen er vel egentlig bare at man må betale hvad det koster. Eller lade sig nøjes. Folk med grænser eller budgetter, lader sig oftest nøje, og det siger jeg med fare for at lyde arrogant, helt og aldeles utilsigtet

Kan godt nikke genkendende til det med at lade sig nøjes når bugettet er i fare. Eller i det hele taget har et budget, men nu har jeg heller ikke samme antal kroner til sjov og spas som du har. 
 

F.eks. så ved jeg, at der er en GP af meget, meget høj kvalitet i min by p.t. som tager 1500,- for 30 min. Det er rigtig mange penge synes jeg. Måske jeg nøjes og går ned i pris og besøger en der vil sælge den samme tid for 800 - 1000-,. Måske jeg finder guld der, måske det er spildte penge....  hvem ved. 
 

Skal lige sige, at hende der nu koster 1500,- for 30 min kostede 1000 for 1 år siden. Som hun selv siger nu “Jeg er blevet populær” Så det er også fair nok, så må sådan en som mig finde ud af om jeg vil nøjes eller betale ved kasse et :)

Min pointe der var, at der findes rigtig mange lækre piger til 1000,- og også lidt under.... indtil de bliver rigtig populære. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden:

Min pointe der var, at der findes rigtig mange lækre piger til 1000,- og også lidt under.... indtil de bliver rigtig populære. 

Det gør der. Men selv efter de bliver rigtig populære og sætter prisen op, er prisen jo stadig inden for rækkevidde for de fleste. Også selvom prisen har fået et ryk op på 50procent. Så er det jo ikke et spørgsmål om man har råd, mere om man skal spare op til et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, for 37 minutter siden:

Så er det jo ikke et spørgsmål om man har råd, mere om man skal spare op til et besøg

Fuldstændig enig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har egentlig ikke nogen øvre grænse, hvis pigen tilbyder det jeg efterlyser, ser ud som jeg kan lide, er sød og rar, så betaler jeg bare det som det nu engang koster. 
Støder jævnligt på en annonce, hvor billeder og tekst bare lige rammer mig. Så må jeg bare afsted. Så er prisen faktisk helt underordnet. 
 

Bruger et pænt stykke over 150.000 om året på betalingssex, dette er så incl min faste SB som bor gratis og bliver løbende forkælet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...