Hop til indhold
Guest Rødovre

Hvor går din grænse mht hvor meget du vil betale for sex ?

Recommended Posts

Guest Rødovre
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Har egentlig ikke nogen øvre grænse, hvis pigen tilbyder det jeg efterlyser, ser ud som jeg kan lide, er sød og rar, så betaler jeg bare det som det nu engang koster. 
Støder jævnligt på en annonce, hvor billeder og tekst bare lige rammer mig. Så må jeg bare afsted. Så er prisen faktisk helt underordnet. 
 

Bruger et pænt stykke over 150.000 om året på betalingssex, dette er så incl min faste SB som bor gratis og bliver løbende forkælet. 

150.000 kr om året , det var da ikke så lidt hva .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, 1 time siden:

150.000 kr om året , det var da ikke så lidt hva .

Ja faktisk stiger mit budget mht købesex rimelig meget, jo ældre jeg bliver. Måske også fordi, at jeg foretrækker længere seancer nu. For det meste køber jeg ikke under 2 timer, så løber det jo hurtigt op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Æ´Synderjyde skrev, for 10 timer siden:

Ja faktisk stiger mit budget mht købesex rimelig meget, jo ældre jeg bliver. Måske også fordi, at jeg foretrækker længere seancer nu. For det meste køber jeg ikke under 2 timer, så løber det jo hurtigt op. 

Hvis du får mange glæder samt gode oplevelser ud af det, så er det jo mere super :-) Jeg ville aldrig selv kunne bruge så højt et beløb hvert år, mit ligger en 3 del under dit .

Men uden at fornærme dig, kan det ikke blive en afhænighed også tænker jeg ?

Jeg har det i hvertfald det sådan indimellem at mere vil ha mere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 2 timer siden:

Hvis du får mange glæder samt gode oplevelser ud af det, så er det jo mere super :-) Jeg ville aldrig selv kunne bruge så højt et beløb hvert år, mit ligger en 3 del under dit .

Men uden at fornærme dig, kan det ikke blive en afhænighed også tænker jeg ?

Jeg har det i hvertfald det sådan indimellem at mere vil ha mere ...

Ikke noget jeg har spekuleret voldsomt meget på. Min faste SB aftager naturligvis størstedelen af beløbet. Og sådan har det været alle de mange år med SB. Men ser jeg en spændende pige et eller andet sted, hvor jeg førhen måske blot overvejede et besøg, hvis jeg vel at mærke var eller kom i nærheden. Så er det sådan i dag, at jeg gladeligt kører Danmark på tværs, hvis jeg har set en jeg bare vil prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Ikke noget jeg har spekuleret voldsomt meget på. Min faste SB aftager naturligvis størstedelen af beløbet. Og sådan har det været alle de mange år med SB. Men ser jeg en spændende pige et eller andet sted, hvor jeg førhen måske blot overvejede et besøg, hvis jeg vel at mærke var eller kom i nærheden. Så er det sådan i dag, at jeg gladeligt kører Danmark på tværs, hvis jeg har set en jeg bare vil prøve. 

frisk nok ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 17.11.2020 at 09:09:

Jeg er håndværker. Årligt bruger jeg 14.400 Kr.på glædespiger

Det var dælme skarpt regnet ud B)B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Du betaler hvad det koster...

Engang var købesex meget dyrere i forhold til din indtægt. Og ja, der købte den menige Mand også sex. 
 

Havde du kunnet købe sex til 400 kr og det pludselig steg til 700 kr, ja så ville det være enormt dyrt. Det ser man bl.a i Tyskland pt.

Så din smertegrænse på omkring  1000 kr/30 min.... den ville kunne rykkes en del alt efter markedet formoder Jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Ja ja, man betaler hvad det koster eller lader være, kan der snart koges mere suppe på den høne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...