Hop til indhold
mr. newbie

Hvor mange har fået noget...

Recommended Posts

... med hjem som de ikke ønskede? 
eller sagt på en anden måde, hvor mange af jer er det seneste år blevet smittet med en kønssygdom efter et besøg? Hvad var det? Og skete det grundet OWO eller samleje uden? 
Er lidt interesseret i hvor udbredt kønssygdomme er i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger kun piger, der vil det hele uden gummi. Inden for det sidste år har jeg besøgt 4 forskellige ialt 15-20 gange og er ikke blevet smittet med noget. Har været til test

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 1 minut siden:

Jeg besøger kun piger, der vil det hele uden gummi. Inden for det sidste år har jeg besøgt 4 forskellige ialt 15-20 gange og er ikke blevet smittet med noget. Har været til test

Det lyder som en rigtig god strategi. Jeg var ved sidste besøg nødt til hurtigt at trække pikken til mig, da hun hurtigt efter kort aftøring proppede den ned i halsen. Hun havde glemt vores aftale. 

Så kun at vælge dem, der ikke tilbyder det, lyder noget mere sikkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. newbie skrev, for 1 minut siden:

Det lyder som en rigtig god strategi. Jeg var ved sidste besøg nødt til hurtigt at trække pikken til mig, da hun hurtigt efter kort aftøring proppede den ned i halsen. Hun havde glemt vores aftale. 

Så kun at vælge dem, der ikke tilbyder det, lyder noget mere sikkert. 

Jeg er voksen, så kan godt træffe valg uden din indblanding. Iøvrigt blev der af trådstarter ikke spurgt om smitte med kondom. Så måske du bare skal hoppe videre til en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er voksen, så kan godt træffe valg uden din indblanding. Iøvrigt blev der af trådstarter ikke spurgt om smitte med kondom. Så måske du bare skal hoppe videre til en anden tråd. 

Hvad snakker du om? Det var mig, der startede tråden. Og jeg blander mig da ikke i dine valg ved at synes, at du har en god strategi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, beklager at jeg ikke så du startede tråden. Hvorfor spørger du, når du allerede har fundet ud af, hvad der er trygt og sikkert for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. newbie skrev, for 15 minutter siden:

Det lyder som en rigtig god strategi. Jeg var ved sidste besøg nødt til hurtigt at trække pikken til mig, da hun hurtigt efter kort aftøring proppede den ned i halsen. Hun havde glemt vores aftale. 

Så kun at vælge dem, der ikke tilbyder det, lyder noget mere sikkert. 

Prøv at læs det han skriver ‘uden’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Har Aldrig fået en kønssygdom af besøg eller privat ... Da j har brugt gummi ! Har brugt det rigtig hovede og ikke det mellem benene :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 9 minutter siden:

Har Aldrig fået en kønssygdom af besøg eller privat ... Da j har brugt gummi ! Har brugt det rigtig hovede og ikke det mellem benene :P

Nu kan jeg godt lide en stram fisse. Så det kan ikke lade sig gøre for mig. Hovedet er for stort. Jeg bruger størrelse 59 i hat. :D

Redigeret af weber

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 30 minutter siden:

Ok, beklager at jeg ikke så du startede tråden. Hvorfor spørger du, når du allerede har fundet ud af, hvad der er trygt og sikkert for dig?

Forstår din forvirring. Jeg læste dit svar forkert! 
ift. mit spørgsmål så kommer det fra nysgerrighed og muligvis en lyst til at prøve uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
weber skrev, for 55 minutter siden:

Nu kan jeg godt lide en stram fisse. Så det kan ikke lade sig gøre for mig. Hovedet er for stort. Jeg bruger størrelse 59 i hat. :D

Nu er til anal - fordi ellers kan jeg ikke mærke noget og jeg bruger størrelse 40 i sko :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bestemt bedst lide sex uden kondom -men jeg vil på den anden side ikke risikere en kønssygdom. Når jeg går til fremmede har der altid været med gummi -men i år har jeg været ude for flere der giver blow uden -også gummi på, hvis vi går videre... Jeg er ikke helt overbevist om det er en god ide, men jeg er pisse dobbelt moralsk på andre punkter også sååh -lysten har fået lov at råde indtil nu... men har også oplevet en del gange gummiet faldt af el. gik hul på... Jeg har aldrig haft en kønssygdom endnu... -det skulle gerne forsætte;-) jeg er opmærksom på fiskelugt/dårlig lugt -og hvis den er tilstede kan jeg godt nøjes med en håndtrold;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 1 time siden:

Jeg harheldigvs ikke haft noget med hjem. men min kammerat fik klamydia af en GP, medmindre konen havde været ude og hygge i byen :( 

Det er garanteret konen. Aldrig stole på kvinder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

Det er garanteret konen. Aldrig stole på kvinder. :)

Haha tvivler.min kammerat er en værre en, men han lærte vist at bruge gummi efter den oplevelse. den der med at det nok er eks-kæresten der har smittet engang for længe siden går nok ikke to gange :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet mange GP'ere af forskellig nationalitet Østeuropa, Spanien, Thailand Japan, Kina og flere andre. Besøgene er foregået i Danmark og Tyskland. Det har væren samleje, slik og blowjob. Det har været med og uden kondom i forskellige kombinationer. Jeg har på ingen måde styr på hverken antallet af besøg eller antallet gange uden kondom.

Ja jeg er testet en del gange og jeg har aldrig fået en kønssygdom. Jeg ved at risikoen ved samleje ude kondom er større end med. Det samme ved blowjob. Jeg lever med den risiko, selv om jeg på ingen måde kender sandsynligheden for smitte i hverken den ene eller den anden situation. Jeg ved også, at der er laver undersøgelser som viser, at risiko for kønssygdomme er mindre hos en prostitueret end hos en pige man møder i byen. Hvis nogen vil, kan de jo Google undersøgelserne frem. 

Moralske opstød har vi haft mange af i mange tråde, prøv nu at holde jer til emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. newbie skrev, for 19 timer siden:

Hahaha. Hov, ja det kan være jeg skal få nye læsebriller. 

Ja når man ser hvad det gjorde ved kommunikationen(misforståelser), forstår man måske hvorfor der skal så lidt til at starte en krig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. newbie skrev, for 23 timer siden:

Forstår din forvirring. Jeg læste dit svar forkert! 
ift. mit spørgsmål så kommer det fra nysgerrighed og muligvis en lyst til at prøve uden. 

Ok med det, prøv med super/megafransk, jeg var nervøs i starten, og ingen vil sige til dig at det er verdens bedste ide, men en kalkuleret risiko. 
Jeg er single så skal ikke stå til ansvar, og desuden er jeg steriliseret, så graviditet bliver ikke et problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

har været forskånet for div sygdomme, det eneste har været et besøg af nogle ihærdige fladbukke....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang fået 2 flasker Metaxa-brandy af en ungarsk pige, og fik en anden gang en stak russiske cd'er med hjem af en pige fra Letland. Kønssygdomme har jeg derimod været forskånet for, selvom jeg stort set altid går efter superfransk, fisseslik og dybe tungekys. Nu har jeg så også ind til videre været i stand til at styre mig og afstå fra sex uden kondom...

7-9-13 og bank under bordet......;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...