Hop til indhold
mr. newbie

Hvor mange har fået noget...

Recommended Posts

Petter0419 skrev, for 16 timer siden:

Jeg er blevet smittet een gang: Fik gonorré af min kusine :D

 - - jeg har haft en kusine som kæreste:wub: - og jeg fik ingen gonore ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Ud over kondylomer (HPV) i mine unge dage, har jeg været forskånet. Jeg blev naturligvis vaccineret da det blev muligt og senere igen med den bredere dækkende vaccine. Jeg har altid været meget aktiv seksuelt og har/har haft mange skiftende partnere og deltager aktivt i frisindede fællesskaber. Primært uden for Danmark. Købesex er bare én aktivitet, der kunne være kilde til "uønskede gæster i kælderen", så jeg kan ikke sige noget om prostitution og dét problem. Heldigvis primært fordi jeg har været forskånet. 

Jeg har ikke prøvet ubeskyttet sex med glædespiger og har heller ingen planer om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 6 timer siden:

 - - jeg har haft en kusine som kæreste:wub: - og jeg fik ingen gonore ;)

Hun så garanteret heller ikke nær så godt ud som min kusine :wub:
Dengang troede jeg i øvrigt, at det var forbudt at bolle med sin kusine/fætter.

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var smittet med klamydia ved superfransk. Er netop blevet erklæret sygdomsfri, efter to behandlinger. Jeg har ikke altid passet på, you know owo og nogle gange helt øko. Men i disse ccovid tider har det kun været owo. Det der bekymrer mig mest er, at det sket på klinik, hvor GP hårdnakket benægter at at det kan være hende. Selv efter, at jeg har været i dialog med de andre potentielle, som har været meget forstående, i modsætning GP. Kan kun sige sige pas på jer selv og at klink besøg også er en risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har regelbundet haft sex med "glädjeflickor" i över 30 år nu och de gånger som jag har använt kondom vid samlag de senaste 15 åren är lätt räknade. Under alla dessa år har jag inte fått något oönskat med hem förutom en tommare plånbok (tegnebog) ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg kunne høre i nyhederne i aftes, at kønssygdomme er steget meget hen over de sidste 20 år.

Ikke sært når de unge tror at P-Piller beskytter mod kønssygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...