Hop til indhold
MickeyM

Stamgæster...

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden:

perspektiv på hvorfor nogle oversamvittighedsfulde piger holder en aftale selvom de burde aflyse

Mht perspektiv, så er problemet for min del ikke at det måske blive lidt dårlig sex, penge eller tid - man kommer med paraderne nede, hun tager en ind i sengen og man indser efter et stykke tid, at det her er lidt off i forhold til tidligere besøg - mit problem er, at jeg har følt jeg har gjort noget jeg ikke skulle, at jeg har været egoistisk og ikke opmærksom nok på de små signaler - følt mig som en person jeg ikke er. Det til trods for der er god stemning og hyggelig kontakt efterfølgende - men det er svært at komme tilbage igen. Kun sket 2 gange men ville blot viser perspektivet fra den anden side. 

Redigeret af SoligKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
SoligKBH skrev, 1 time siden:

Mht perspektiv, så er problemet for min del ikke at det måske blive lidt dårlig sex, penge eller tid - man kommer med paraderne nede, hun tager en ind i sengen og man indser efter et stykke tid, at det her er lidt off i forhold til tidligere besøg - mit problem er, at jeg har følt jeg har gjort noget jeg ikke skulle, at jeg har været egoistisk og ikke opmærksom nok på de små signaler - følt mig som en person jeg ikke er. Det til trods for der er god stemning og hyggelig kontakt efterfølgende - men det er svært at komme tilbage igen. Kun sket 2 gange men ville blot viser perspektivet fra den anden side. 

Det må også være en træls følelse, og jeg sætter kun pris på indblikket - det vil jeg huske på næste gang jeg har svært ved at aflyse en aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, den 3.11.2020 at 14:38:

Tak for de mange svar på mit spørgsmål i denne tråd. 

Jeg kan forstå, at mange sætter pris på "stamgæsten" - enten fordi man er det selv - eller, fordi man får besøg af en af slagsen, men i begge tilfælde, så handler det om, hvis jeg forstår det rigtigt, at der over tid skabes "ét eller andet", som ikke pist væk forsvinder når tiden er gået, men som også er der ved næste møde.. . Det forstår jeg til fulde. 

- Men jeg får lyst til at stille et tillægsspørgsmål: Hvem er stamgæsten så? 

I min lille fordomsfulde verden, er han en tudse almindelig mand, gift, har en eller to børn, er fra middelklasse, kommer på besøg engang hver anden måned, og er 40+

- Men indrømmet, det er blot en fordom, så jeg kunne godt bruge lidt oplysninger fra den virkelige verden :)

Det glæder mig meget at konstatere, at det er alle mulige forskellige slags personer som bliver stamgæster, både aldersmæssigt, udseendesmæssigt, socio-økonomisk osv. :) Ingen bekræftede fordomme herfra.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MickeyM skrev, den 3.11.2020 at 14:38:

- Men jeg får lyst til at stille et tillægsspørgsmål: Hvem er stamgæsten så? 

En  fælles nævner  for  mine  stamgæster  er  lysten  til  leg, og  accepten  af  at  kunne  acceptere  mig  uden  at  jeg  skal  have  en  masse  facader og parader  oppe. 

Det  er  typisk  mænd  i slutningen af  40'erne  og  ældre  som  jeg  har  haft  som  stamgæster.  Dette  hænger  selvfølgelig  sammen  med  kemi. Jeg  har  dog  også  haft  en  yngre  stamgæst i starten  af  30'erne  hvor  lysten  til  en  bestemt  type  af  leg var  det  bærende  element. 

Om  det  er  en  bestemt  type  af  mænd  som  er  stamgæster,  handler  også  om  hvorvidt  gpen  er  selektiv  i  sine  tilvalg  eller  har  en  meget  bred  smag  og  ikke  stiller så mange krav  til  sine  besøgende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, den 3.11.2020 at 14:38:

Tak for de mange svar på mit spørgsmål i denne tråd. 

Jeg kan forstå, at mange sætter pris på "stamgæsten" - enten fordi man er det selv - eller, fordi man får besøg af en af slagsen, men i begge tilfælde, så handler det om, hvis jeg forstår det rigtigt, at der over tid skabes "ét eller andet", som ikke pist væk forsvinder når tiden er gået, men som også er der ved næste møde.. . Det forstår jeg til fulde. 

- Men jeg får lyst til at stille et tillægsspørgsmål: Hvem er stamgæsten så? 

I min lille fordomsfulde verden, er han en tudse almindelig mand, gift, har en eller to børn, er fra middelklasse, kommer på besøg engang hver anden måned, og er 40+

- Men indrømmet, det er blot en fordom, så jeg kunne godt bruge lidt oplysninger fra den virkelige verden :)

Fælles for mine stamgæster er at de er over 45.  Og flere er over 70. Nogle af dem er gift, nogle single. Nogle er enkemænd. Fælles for dem er også at de er meget nysgerrige på seksualitetens verden og så er de ret modige. For de kommer vel vidende at de ikke ved hvad der venter dem fordi det er en stor og vigtig del af mit koncept at man hos mig ikke får lov at bestemme hvad der skal ske under seancen men har tillid til mig og at jeg fører dem dybere og dybere ind i deres eget indre seksuelle univers. Fælles for dem er også at de jo gerne vil afgive kontrol og tør at afgive kontrol. De er kommet til et sted i livet hvor de ved at sex rummer så meget mere end penetration og de sædvanlige og forudsigelige ingredienser. Fælles for dem er også at de kan lide at eksperimentere og lade sig overraske. De er meget punktlige og kommer altid præcist til tiden. Ikke 2 min før eller 3 min efter. Men præcist. De fleste kommer Ca. en gang hver måned. Mine stamgæster har en særstatus og hvis de har lyst skriver vi også sammen imellem besøgene.  Flere af dem har mit private nummer og alle har de en særlig plads i mit hjerte. <3

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 3.11.2020 at 09:29:

For mig svinger det, hvor mange der er stamgæster. Som udgangspunkt har jeg det bedst med at alle får samme behandling, men jeg har enkelte gæster betaler en anden pris. 
Jeg synes det er så fedt, når der kommer stamgæster som jeg kender godt og vi følger lidt med i hinandens liv. Ofte gør det også at det bliver mega god sex.

Enig Sara ;-) Har besøgt dig flere gange og det har altid hyggeligt - og ja så har det været mega god sex!  L

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, den 3.11.2020 at 14:38:

min lille fordomsfulde verden, er han en tudse almindelig mand, gift, har en eller to børn, er fra middelklasse, kommer på besøg engang hver anden måned, og er 40+

Ja, det kan han da sagtens være, men han kan også være 19 år, eller være gået på pension for længst. Gift, single, fraskilt, enkemand. Han kan ha konen med, eller selv være en kvinde. Med eller uden børn. Almindelig eller tæskelækker. Studerende, arbejdsløs, selvstændig, lønmodtager, pensionist. Og han kan komme på ugentlig, årlig og alt der imellem basis. Og lægge fra 600,- til flere af de lange pr gang. Mao et bredt udsnit af den danske befolkning ;) Fælles for alle er, at de var tilfredse med det første besøg og derefter vælger at komme tilbage. Nogle kommer efter det samme hver gang, andre vil gerne prøve hele paletten :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gæster som jeg har haft fast gennem godt 10 år. Jeg har mange faste unge mænd som tænder på min type str og alder. Jeg har ældre mænd som tænder på at jeg ikke er 20 år længer og kan snakke om andet end om mig selv.

Fællesnævneren er tillid og diskretion, humor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
L76 skrev, den 11.11.2020 at 12:51:

Enig Sara ;-) Har besøgt dig flere gange og det har altid hyggeligt - og ja så har det været mega god sex!  L

Tak søde dig - og så meget i lige måde (håber jeg, at du ved) 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stamgæst hos en thai. Hun giver en helt speciel service, når vi mødes. Det er ikke det samme som de første gange. Når jeg kommer ind af døren for jeg knus og kys, hvilket får de andre piger på klinikken til at holde afstand og komme med anerkende blikke. 

Vi har også en fortrolighed, hvor jeg kender hendes private forhold og tanker. Det er selvfølgeligt fortroligt. Vi har også mange gode samtaler om salt muligt. Det giver samtidig en stor gensidig respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 1.11.2020 at 20:52:

Defineret som personer jeg har leget med mere end 2 gange og jeg regner med at se igen,

Jeg undre mig lidt over definitionen af hvornår man er stamgæst, for hvis den holder så kan jeg godt forstå at der er så mange stamgæster. Men hvad nu hvis man løfter barren lidt og definerer en stamgæst som en man ser typisk hver uge, eller måske 3 gange om måned - hvor mange har så stamgæster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Goodmann skrev, for 5 minutter siden:

Jeg undre mig lidt over definitionen af hvornår man er stamgæst, for hvis den holder så kan jeg godt forstå at der er så mange stamgæster. Men hvad nu hvis man løfter barren lidt og definerer en stamgæst som en man ser typisk hver uge, eller måske 3 gange om måned - hvor mange har så stamgæster?

Jeg  har  ingen  stamgæster,  men  heldigvis  mænd  som  ønsker  at  mødes  med  mig  mere  end  en  enkelt  gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Goodmann skrev, Lige nu:

Jeg undre mig lidt over definitionen af hvornår man er stamgæst, for hvis den holder så kan jeg godt forstå at der er så mange stamgæster. Men hvad nu hvis man løfter barren lidt og definerer en stamgæst som en man ser typisk hver uge, eller måske 3 gange om måned - hvor mange har så stamgæster?

Altså... jeg er kun på 2-3 dage i måneden i streg. Ind imellem 2×3 dage men så i forskellige byer, så hvis 3 gange om måneden var definitionen på en stamgæst ville jeg aldrig få en. 

Det ville heller ikke give mening. Er det kun velhavende folk som kan blive stamgæster? Mange besøger prostituerede en gang eller to i måneden. Og de kan vel godt være en stamgæst selvom de også besøger andre piger, blot de kommer igen? Jeg har et værtshus jeg elsker, hvor jeg kender ejeren. Jeg går ikke så meget i byen og har ikke besøgt det i 2 mdr., og jeg besøger også andre værtshuse end lige dét sted når jeg kommer ud, men derfor er det stadig mit stamsted og jeg er stamkunde. 

Når jeg er på 3 dage er der også flere som skriver til mig, at de desværre ikke kunne finde tid i denne omgang. Så går der en måned mere inden vi ses, hvis de har tid dér. Men alene dét, at de skriver signalerer vel en form for fast relation? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

Altså... jeg er kun på 2-3 dage i måneden i streg. Ind imellem 2×3 dage men så i forskellige byer, så hvis 3 gange om måneden var definitionen på en stamgæst ville jeg aldrig få en. 

Er  du  ikke  typisk "på" 4 dage  når  du  er  aktiv?  Ikke  at  det  har  den  store  betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 16 minutter siden:

Er  du  ikke  typisk "på" 4 dage  når  du  er  aktiv?  Ikke  at  det  har  den  store  betydning.

Nej. I Aalborg booker jeg 2 nætter. Kommer på om aftenen den første dag og tager afsted om eftermiddagen den 3. Det hænder at jeg rykker mine planer en dag - sidst skulle jeg fx have været på mandag-onsdag men endte med at aflyse mandag og tage tirsdag-torsdag. 

I kbh, som jeg er begyndt at besøge ca hver anden måned booker jeg ofte 3 nætter og spreder mine besøg mere ud så jeg har tid til at se min familie og mine venner derovre. 

Men betænksomt af dig at holde så meget øje med mit skema, jeg skulle jo nødig snyde nogen med åbenlyse løgne som alle ville kunne se i min vagtplan og guderne forbyde at jeg ind imellem varierer så jeg er på én dag ad gangen eller 4 men kun skriver et generelt gennemsnit herinde :) Men du har da ret i at det ingen betydning har for trådens emne hvor meget eller lidt jeg arbejder. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Nej. I Aalborg booker jeg 2 nætter. Kommer på om aftenen den første dag og tager afsted om eftermiddagen den 3. Det hænder at jeg rykker mine planer en dag - sidst skulle jeg fx have været på mandag-onsdag men endte med at aflyse mandag og tage tirsdag-torsdag. 

I kbh, som jeg er begyndt at besøge ca hver anden måned booker jeg ofte 3 nætter og spreder mine besøg mere ud så jeg har tid til at se min familie og mine venner derovre. 

Men betænksomt af dig at holde så meget øje med mit skema, jeg skulle jo nødig snyde nogen med åbenlyse løgne som alle ville kunne se i min vagtplan og guderne forbyde at jeg ind imellem varierer så jeg er på én dag ad gangen eller 4 men kun skriver et generelt gennemsnit herinde :)

Nu  er  jeg  lidt  af  en  nørd  på  udvalgte  punkter  :-) - og  bare  rolig  jeg  stalker  dig  ikke eller  du  på  nogen  måder  skal  redegøre  for  hvor  mange  gange  du  er  på  

Det  hang/hænger bare  ikke  sammen  i mit  hoved, at  du  skriver  2-3 dage  når  dine  annoncer typisk  siger  noget  andet  :-)

Men  jo  fuldstændig  ligegyldigt  og  irrelevant  for  indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg havde skrevet mere men ved nærmere eftertanke er den diskussion simpelthen ikke værd at tage. Du må tænke dit og insinuere hvad du vil. Jeg ved, at jeg kan stå ved mine ord og det ved dem som kender mig også.

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 1.11.2020 at 21:08:

Jeg er også stamgæst

Når man har fundet en man klikker med. Og som kender en på alle planer. Er der absolut ingen grund til at søge videre.

Det tror jeg faktisk går begge veje. 

Misjo1

 

Misjo1

Hmmmm - Går begge veje......

Håber da virkelig ikke du lever i den opfattelse, at din favorit GP ikke søger videre når du er ude af døren ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
PeterG skrev, for 11 minutter siden:

Misjo1

Hmmmm - Går begge veje......

Håber da virkelig ikke du lever i den opfattelse, at din favorit GP ikke søger videre når du er ude af døren ?

På ingen måde

Men, vi kender hinanden, goes og no goes. Der er vel altid lidt gensynsglæde, og der er nok også lidt mere indlevende sex end hvis det er en ny hver gang. Og for mig det at man kan tale om andet end simpel sex. Og du kan faktisk godt få en rimelig god personlig relation når man kender hinanden.

Min erfaring. Måske ikke din?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

På ingen måde

Men, vi kender hinanden, goes og no goes. Der er vel altid lidt gensynsglæde, og der er nok også lidt mere indlevende sex end hvis det er en ny hver gang. Og for mig det at man kan tale om andet end simpel sex. Og du kan faktisk godt få en rimelig god personlig relation når man kender hinanden.

Min erfaring. Måske ikke din?

Egentlig meget enig. 

Jeg ser det som en stor glæde, når et besøg også kan dreje som om andet en sex.

Forstår udemærket at andre kan have andre behov, men det er da altid rart at komme i "sikker havn" 

Man skal selvfølgelig ikke lade sig forblænde. Det "forhold" der evt. bygges op er jo i bund og grund startet p.g.a. "kundeforhold"

Nogle ender lykkeligere end andre. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Som mit nick antyder er jeg libertiner. Dvs jeg elsker kvinder, gerne mange, jeg er ikke en one woman man :-)

Når det er sagt så er det at være stamgæst en fantastisk ting. Man er velkommen, man ved at der er en god oplevelse, 'forholdet' udvikler sig, dvs man opdager nye sider af hinanden, nogle gange helt uventede drejninger som giver den der wauw effekt.

Så jeg kan være stamkunde hos flere smf.

Et eksempel: Kommenterede en skøn kvinde på hendes kønsbehåring, en lækker trimmet mis. Kommenterede at heelt glat er en vild turn-on for mig. Næste besøg ( hun havde fået varsel fra mig men ikke et ord om kønsbehåring) var hun heelt glat. Hold da kæft hvor blev jeg glad og stolt, hun blev også glad for slikketuren blev vild og saftig.

Hun er nu heelt glat i hvert fald når jeg er på besøg.

Andre ting er kærestesex eller det der kommer nærmest. Kysse, dybt, vådt, længe, kæle, ligge i ske, kærtegne nogle gange udvikler det sig så alt er uden gummi efter nogle besøg. Den der intimitet der opstår når hun ikke har lagt et gummi frem, eller uden snak bare går videre uden så meget som at stoppe op for at finde gummi frem og sætte på men hun åbner sig og jeg bare glider videre ind i hende i et skønt flow.

Eller feks halvt påklædt efter vores lille seance og hviske jeg slikker dig igen hvis osv, og et villigt jaa og så lige 10 15 minutter mere in heaven mellem hendes skønne lår.

Jo der følger mange glæder med at være stamgæst.

Og selvfølgelig prøver jeg nye kvinder der kan se ud som om de kan blive faste. Hvilket vil sige at en del thai er udelukket desværre fordi de flytter så meget rundt. Det er OK hvis de er et smut hjem til Thailand men så burde skrive at de er på ferie, så man kan være klar på at de skønne kvinder kommer igen så man kan fortsætte legen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...