Hop til indhold
MickeyM

Stamgæster...

Recommended Posts

Jeg er blot lidt nysgerrig... 

Spørgsmålet er nok mest til GP'erne, men alle kan selvfølgelig byde ind.

Spørgsmålet udspringer af en anden tråd, som blandt andet omhandler det der med at blive "brændt af", og at gæsten aldrig dukker op, trods en klar aftale... 

Min første tanke var, at det vel er anderledes med stamgæster, her er der vel ikke så meget "afbrænding?" :)

- Og så kom jeg til at tænke, hvor stor en andel, udgør stamgæster typisk?

Jeg er klar over, at det sikkert er meget individuelt, men det kunne være sjovt at høre et par ord om dette.... 

Og i forlængelse: Hvad er de væsentligste forskelle mellem stamgæster og førstegangsgæster, hvis nogen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
MickeyM skrev, for 13 minutter siden:

Og i forlængelse: Hvad er de væsentligste forskelle mellem stamgæster og førstegangsgæster, hvis nogen?

Kunne også være interesse at få indsigt i, om man som GP’er interesseret i at have så mange stamgæster som muligt og om man gør noget for at “skabe” stamgæster og er der overhovedet muligt at påvirke en kunde til at komme igen? Tænker der må være en værdi i stamgæster, at de ikke aflyser og respekterer tider da de/man jo ønsker at komme igen  - jeg ved hvornår jeg kommer igen og hvornår jeg ikke gør, men det er nok en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Den typiske andel har jeg ingen anelse om, for udover her er jeg egentlig ikke i kontakt med andre piger. Jeg har endda lidt svært ved at svare på egne vegne, for det varierer ret meget. Jeg er kun på 2-3 dage når det lige passer mig, og det er bare forskelligt om det passer mine stamgæster, så nogle gange er det alle kendte ansigter og andre gange kun 20%. 
Men alt i alt vil jeg skyde på 60-75% stamgæster. Defineret som personer jeg har leget med mere end 2 gange og jeg regner med at se igen, nogle oftere end andre.  Mindre selvfølgelig når jeg ind imellem popper hen i en ny by. 

Hvad jeg forbinder med stamgæster:

Tryghed og tillid

Mere pirrende og udforskende lege (vi kender hinandens tændingspunkter) 

Mere afslappet både før og under 

Forventningsglæde! 
Jeg er meget bedre til at glæde mig til at se en person jeg ved jeg kan lide, og kan huske tilbage på. Ansigtsløse nye er mere forbundet med nervøsitet, medmindre deres personlighed virkelig har skinnet igennem i kommunikationen inden - nervøsiteten ved nye går dog væk det øjeblik jeg åbner døren og ser dem. 

Gensynsglæde og nærhed. 



Ja, jeg er glad for stamgæster <3 

Mht. afbrændinger: Jeg bliver mere skuffet hvis en stamgæst brænder mig af, netop fordi jeg stoler på personen, men til gengæld sker det sjældent uden en god grund. Og jeg har meget mere tolerance overfor det når det sker, netop fordi jeg har tillid til, at deres grunde er sandheden og ikke dårlige undskyldninger. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er blot lidt nysgerrig... 

Spørgsmålet er nok mest til GP'erne, men alle kan selvfølgelig byde ind.

Spørgsmålet udspringer af en anden tråd, som blandt andet omhandler det der med at blive "brændt af", og at gæsten aldrig dukker op, trods en klar aftale... 

Min første tanke var, at det vel er anderledes med stamgæster, her er der vel ikke så meget "afbrænding?" :)

- Og så kom jeg til at tænke, hvor stor en andel, udgør stamgæster typisk?

Jeg er klar over, at det sikkert er meget individuelt, men det kunne være sjovt at høre et par ord om dette.... 

Og i forlængelse: Hvad er de væsentligste forskelle mellem stamgæster og førstegangsgæster, hvis nogen? 

Jeg vil gerne helt ærligt sige at stamgæster nok udgør 75 procent hos mig. Stamgæster får rabat hos mig og har en særlig status. Det skal jo kunne betale sig at være stamgæst :)  jeg stoler på mine stamgæster og jeg er mere " loose" når det handler om bekræftelse. Glemmer min stamgæst at bekræfte dagen i forvejen eks. ja så tager jeg det afslappet da jeg ved de aldrig  vil brænde mig af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg betragter mig selv som stamgæst, efter kun 3 besøg, og som jeg har skrevet i en anden tråd, så kunne jeg ikke finde på at søge andre muligheder, så længe jeg får den behandling jeg får.

hvorfor så stam gæst ?

pigen kommer til at kende dig og ved hvad du kan lide og evt hvad der ikke lige er dig, så man føler sig mere tryg nervøsiteten spiller ikke ind. Man klikker bare med det samme, og kan forsætte fra samme sted som sidste gang.

ved mit sidste besøg skrev jeg bare en sms mandagen bestilte tid til fredag. Svar “vi ses”. Så jeg går næsten ud fra at mit navn/nummer er kendt og der var ikke yderlig adresse mm, det viste jeg også og det må afsender jo vide.
det skal siges at jeg er et vane dyr og kan lide kendte rammer, hvilket også har en indflydelse på mit valg, måske kunne jeg få det samme eller noget bedre andre steder, men hvis man kan lide lugten i bageriet, så er der ingen grund til at gå, og i mit bageri lugter der dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg er også stamgæst

Når man har fundet en man klikker med. Og som kender en på alle planer. Er der absolut ingen grund til at søge videre.

Det tror jeg faktisk går begge veje. 

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

Den typiske andel har jeg ingen anelse om, for udover her er jeg egentlig ikke i kontakt med andre piger. Jeg har endda lidt svært ved at svare på egne vegne, for det varierer ret meget. Jeg er kun på 2-3 dage når det lige passer mig, og det er bare forskelligt om det passer mine stamgæster, så nogle gange er det alle kendte ansigter og andre gange kun 20%. 
Men alt i alt vil jeg skyde på 60-75% stamgæster. Defineret som personer jeg har leget med mere end 2 gange og jeg regner med at se igen, nogle oftere end andre.  Mindre selvfølgelig når jeg ind imellem popper hen i en ny by. 

Hvad jeg forbinder med stamgæster:

Tryghed og tillid

Mere pirrende og udforskende lege (vi kender hinandens tændingspunkter) 

Mere afslappet både før og under 

Forventningsglæde! 
Jeg er meget bedre til at glæde mig til at se en person jeg ved jeg kan lide, og kan huske tilbage på. Ansigtsløse nye er mere forbundet med nervøsitet, medmindre deres personlighed virkelig har skinnet igennem i kommunikationen inden - nervøsiteten ved nye går dog væk det øjeblik jeg åbner døren og ser dem. 

Gensynsglæde og nærhed. 



Ja, jeg er glad for stamgæster <3 

Mht. afbrændinger: Jeg bliver mere skuffet hvis en stamgæst brænder mig af, netop fordi jeg stoler på personen, men til gengæld sker det sjældent uden en god grund. Og jeg har meget mere tolerance overfor det når det sker, netop fordi jeg har tillid til, at deres grunde er sandheden og ikke dårlige undskyldninger. 

Nej hvor blev jeg glad for at det ikke kun er mig der er nervøs, og eller kan jeg kun give dig helt ret i tryghed! Og at man kender hinanden.
Mit bedste kompliment var at “min pige” slet ikke brugte glidecreme ved sidste besøg, det tager jeg som ros af mig selv og mine evner til at trykke/slikke på de rigtige knapper, da jeg havde fundet ud af hvad hun kunne lide gennem mine foregående besøg, og for mig er det en lige så stor tilfredsstilling som at hun ved hvilke knapper hun skal trykke/slikke på, og det var hun hurtige end mig til at finde ud af.
med hensyn til at brænde af, så er det et sølle menneske som har så lidt respekt for sine medmennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  mødes  99 % kun med  mænd  som  jeg  har  mødt  før,  lige  netop  for  at  undgå  at  blive  brændt  af.  Det  sker  så  alligevel. 

Har  særligt 2 stamgæster, som  jeg  nærmest  vil  betegne  som  en  affære  når  vi  mødes  (også  selvom  der  indgår  betaling). Den  tillid  og  fortrolighed  der  opbygges  særligt  seksuelt  er  helt  fantastisk. 

Jeg  nyder  i høj  grad  at  ses  med samme  mænd,  sexen  bliver  bedre  og  der  kan  udvikles  i legen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

My customer base consists of around 90% regular customers and 10% new customers.
If a gentleman is already a "customer", I know his body, his preferences, his reactions to certain touches. I know what he likes:wub: ... and every time we meet, I can to explore him...  or we may explore us further.<3 A basis of trust is created. Even the conversations become more intense.
With new customers, I am a little nervous before I meet them for the first time, but also curious to discover them.:rolleyes:
Of course, sometimes it happens that an agreement is terminated. It's not nice when it happens ...
However, a regular customer only canceled once because he was sick - I understand that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

Jeg er blot lidt nysgerrig... 

Spørgsmålet er nok mest til GP'erne, men alle kan selvfølgelig byde ind.

Spørgsmålet udspringer af en anden tråd, som blandt andet omhandler det der med at blive "brændt af", og at gæsten aldrig dukker op, trods en klar aftale... 

Min første tanke var, at det vel er anderledes med stamgæster, her er der vel ikke så meget "afbrænding?" :)

- Og så kom jeg til at tænke, hvor stor en andel, udgør stamgæster typisk?

Jeg er klar over, at det sikkert er meget individuelt, men det kunne være sjovt at høre et par ord om dette.... 

Og i forlængelse: Hvad er de væsentligste forskelle mellem stamgæster og førstegangsgæster, hvis nogen? 

Baseret på de kvinder jeg kender i privat/diskret

Udeblivelser er næsten ikke eksisterende for stamkunder.  Hvis de bliver forhindret, det kan jo ske, er de rigtig gode til at melde afbud (og typisk følger der en undskyldning med)

Generelt set er det mit indtryk at der er mange forskelle på stamgæster og engangsgæster.  Skal man generalisere kommer forskellene nok mest til udtryk i deres væremåde omkring hvor vigtige deres aftaler er med netop deres favoritter.  Er man til engangsbesøg,  betyder kvinden nok ikke så meget, underforstået at hvis hun ikke lige svarer hurtigt osv , så tager man bare en anden.   Man gider nok ej heller at bruge megen tid på dialog m.v. med kvinder (man skal jo nok ikke besøge hende igen)

Jeg selv foretrækker at være stamkunde.  Hvorfor så det ?

  • Det er min oplevelse at besøgene udvikler sig, man kommer til at kende hinanden dybere seksuelt
  • Man får typisk en bedre behandling
  • Ligeså vel som jeg holder mine aftaler, så gør kvinden(erne) det også
  • Kommer man med en forespørgsel sammen med andre, er det mit indtryk at man prioriteres.
  • Er kvinden uoplagt aflyser hun hellere end at levere en lunken præstation.
  • Det er bare dejligt at være kendt hos kvinden.  Er der god kemi, hvilket vel næsten er en selvfølge er der gensynsglæde og man bekymre sig om hinanden (mere fortrolighed)
  • os så en fandens flere fordele.

Som afsluttende kommentar, så er det faktisk mit indtryk at hvis man vil undgå mange af de kedelige ting vi kan læse om på EG, så er det næsten en forudsætning får opbygget en "biks"  med en passende andel stamkunder.  Personligt tror jeg ikke på, at man i længden kan drive det udelukkende baseret på engangskunder, som kontakter kvinden på dagen

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, for 1 time siden:

Nej hvor blev jeg glad for at det ikke kun er mig der er nervøs, og eller kan jeg kun give dig helt ret i tryghed! Og at man kender hinanden.
Mit bedste kompliment var at “min pige” slet ikke brugte glidecreme ved sidste besøg, det tager jeg som ros af mig selv og mine evner til at trykke/slikke på de rigtige knapper, da jeg havde fundet ud af hvad hun kunne lide gennem mine foregående besøg, og for mig er det en lige så stor tilfredsstilling som at hun ved hvilke knapper hun skal trykke/slikke på, og det var hun hurtige end mig til at finde ud af.
med hensyn til at brænde af, så er det et sølle menneske som har så lidt respekt for sine medmennesker.

Det med nervøsitet tror jeg vi er flere som deler :)  Det betyder bare, at vi er investerede i at have en god tid med dem vi møder. 
Det er en dejlig kvalitet at have, at finde glæde i andres nydelse - og det tror jeg da afgjort, at du skal tage som et kompliment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom spørgsmålet har været oppe før, så er det stadig interessant ikke mindst, fordi der til stadighed kommer nye svar / vinkler fra nye piger :)

Jeg betragter mig selv som værende stamkunde hvis / når jeg har besøgt samme pige mere end 3 gange af min en halv times varighed. 

Som andre har skrevet, så er fordelen ved at være stamkunde, at oplevelsen bliver bedre og bedre i takt med, at man lære hinanden at kende. Man kommer til at kende til hinandens sweet spots og der kommer mere "ægthed" med i legen. 

Man får oftest også en mere oplagt pige eller et afbud hvis pigen ikke er i hopla. Tit er der vel også en form for stamkunde fordele. Jeg personligt får også en slags følelser for en fast pige, ikke sådan at forstå, at jeg bliver forelsket, nærmere sådanne følelser som jeg også har for en god veninde ( håber set giver mening) 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver aldrig stamkunde hos andre end min SB og en enkelt PD pige. 
Ellers er jeg fascineret af det ukendte, det nye og uafprøvede. Men jeg besøger også en GP 100% af min egen lyst. Sådan at forstå, at det for mig, handler om mig. Jeg betaler for at blive forkælet, at være i centrum og jeg vil have det som jeg tænder på. Bliver GP så også tændt undervejs og får måske orgasme, ja det er da okay, men ikke et mål for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 15 timer siden:

Min første tanke var, at det vel er anderledes med stamgæster, her er der vel ikke så meget "afbrænding?" :)

- Og så kom jeg til at tænke, hvor stor en andel, udgør stamgæster typisk?

Jeg er klar over, at det sikkert er meget individuelt, men det kunne være sjovt at høre et par ord om dette.... 

Og i forlængelse: Hvad er de væsentligste forskelle mellem stamgæster og førstegangsgæster, hvis nogen? 

Nej, stamgæster brænder naturligvis ikke af, til gengæld tolereres afbud bedre.

De fleste (over 85 %)  hos mig har besøgt mig før, nogle kommer ofte, andre med halve og hele års mellemrum.  Forskellen er bl.a. trygheden i at man ved hvem der kommer, og at man med tiden kan lære hinanden rigtig godt at kende, både seksuelt og personligt. Selvfølgelig kan man også ha førstegangsgæster, hvor det hele kører som det skal, så er det bare at håbe, at han kommer tilbage en anden dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

For mig svinger det, hvor mange der er stamgæster. Som udgangspunkt har jeg det bedst med at alle får samme behandling, men jeg har enkelte gæster betaler en anden pris. 
Jeg synes det er så fedt, når der kommer stamgæster som jeg kender godt og vi følger lidt med i hinandens liv. Ofte gør det også at det bliver mega god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange svar på mit spørgsmål i denne tråd. 

Jeg kan forstå, at mange sætter pris på "stamgæsten" - enten fordi man er det selv - eller, fordi man får besøg af en af slagsen, men i begge tilfælde, så handler det om, hvis jeg forstår det rigtigt, at der over tid skabes "ét eller andet", som ikke pist væk forsvinder når tiden er gået, men som også er der ved næste møde.. . Det forstår jeg til fulde. 

- Men jeg får lyst til at stille et tillægsspørgsmål: Hvem er stamgæsten så? 

I min lille fordomsfulde verden, er han en tudse almindelig mand, gift, har en eller to børn, er fra middelklasse, kommer på besøg engang hver anden måned, og er 40+

- Men indrømmet, det er blot en fordom, så jeg kunne godt bruge lidt oplysninger fra den virkelige verden :)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, 1 time siden:

 Men jeg får lyst til at stille et tillægsspørgsmål: Hvem er stamgæsten så? 

I min lille fordomsfulde verden, er han en tudse almindelig mand, gift, har en eller to børn, er fra middelklasse, kommer på besøg engang hver anden måned, og er 40+

- Men indrømmet, det er blot en fordom, så jeg kunne godt bruge lidt oplysninger fra den virkelige verden :)

I hope that with my contribution I do not destroy the illusion of married men ...
My regular customers are single, mostly single, widowed, single parents, and occasionally married men.
I don't know the reason for this, I would have to speculate and I basically don't like that.
I'm not settled in a certain place, but rather after 2-3 months I return to the place where I felt comfortable. As a rule I meet the same people every time I go to same town.<3 It is extremely rare that someone does not book a follow-up appointment straight away. However, some write me too late and then the time no longer fits. I'll meet you next time...
Actually for my existing customers I am doing a voucher campaign for Christmas and Easter - so far only in Switzerland. But I am currently thinking about the regionally limited, first try for the København area:wub: - as a voucher advertisement in the newspaper that you can cut yourself out .... but I don't know whether it is desired by the Danish customers and as a Christmas bonus is correctly understood (?):rolleyes: ....
Sorry MikeyM that I using your thread to mention this, maybe a separate thread is more suitable for this question .... sorry for that ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 1.11.2020 at 20:52:

Mht. afbrændinger: Jeg bliver mere skuffet hvis en stamgæst brænder mig af, netop fordi jeg stoler på personen

Interessant, jeg har det lidt på samme måde når hun ikke aflyser, men tager i mod mig selvom hun ikke er i “humør” - faktisk en svær situation hos en kvinde man besøger fast, eftersom mine parader er nede og jeg er ikke så obs på om hun er træt og ikke rigtig in the mood (første besøg er jeg meget obs på hvordan hun er og klar til at gå hvis det ikke virker rigtigt) - at hun ikke er i humør ja det indser man først når man er i gang, man kender jo personen godt efterhånden.... ikke rart når man ønsker en god oplevelse for begge, heldigvis kun sket 2 gange - men svært at komme igen så 

Redigeret af SoligKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoligKBH skrev, for 19 minutter siden:

Interessant, jeg har det lidt på samme måde når hun ikke aflyser, men tager i mod mig selvom hun ikke er i “humør” - faktisk en svært situation hos en kvinde man besøger fast, eftersom mine parader er nede og jeg er ikke så obs på om hun er træt og ikke rigtig in the mood (første besøg er jeg meget obs på hvordan hun er og klar til at gå hvis det ikke virker rigtigt) - at hun ikke er i humør ja det indser man først når man er i gang, man kender jo personen godt efterhånden.... ikke rart når man ønsker en god oplevelse for begge, heldigvis kun sket 2 gange - men svært at komme igen så 

Hvis man ikke køber i 24/7 segmentet, så tror jeg at de fleste godt kan finde ud af at aflyse.  GP´er er  ved jo godt, at man kan miste gode stamkunder ved at sløse med

  • Overholdelse af aftaler, tidspunkter m.v.
  • Droppe forberedelse
  • Tage imod selvom man er små sløj eller uoplagt.
  • osv osv 

De er også bekendt med, at pengene ofte kan være surt opsparet fra gæstens side

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

24/7 segmentet

Ikke mit segment, men ja enig. Undergår altid følgende:

24/7

Everything possible 

Everithing possible 

white party 

SWO

Og så et par adresse styrer jeg udenom :) 

Redigeret af SoligKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoligKBH skrev, for 3 minutter siden:

Ikke mit segment, men ja enig. Undergår altid følgende:

24/7

Everything possible 

Everithing possible 

white party 

Og så et par adresse styrer jeg udenom :) 

Fornuftigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 46 minutter siden:

Sorry MikeyM that I using your thread to mention this, maybe a separate thread is more suitable for this question .... sorry for that ...

På dansk har vi et begreb: "Der er højt til loftet"...

In english that would properly translate to something like: "There is room for your own ideas"... 

Absolut ingen grund til at undskylde. :)<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@SoligKBH Det er først i løbet af det sidste halvandet år, at jeg har været på regelmæssigt nok til at få reelle stamgæster, og jeg har faktisk skulle arbejde en del med det med at aflyse, når jeg ikke var i stemning ved stamgæster. 

Ikke fordi jeg bare absolut må arbejde og tjene penge men lige omvendt, fordi jeg får enormt dårlig samvittighed over at aflyse, når jeg ved, at den anden person har glædet sig til at se mig, og taget tid ud af sin kalender for det.

Jeg er også nået frem til, at det er den rigtige ting at gøre, men det kan give et lidt andet perspektiv på hvorfor nogle oversamvittighedsfulde piger holder en aftale selvom de burde aflyse. Derfor kan det nok heller ikke skade som stamgæst at give udtryk for, at man foretrækker en aflysning de enkelte gange stemningen bare ikke er der :) Selv blev jeg rigtig glad for at finde ud af, at stamgæster tog det hensyn til min sindsstemning, de få gange det er sket, at jeg måtte aflyse af den årsag. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udmærket tråd, @MickeyM.

Der er jo nok ret forskellige opfattelser af, hvornår man er stamgæst. Er det fordi, man har besøgt pigen mindst tre gange? Er det fordi man ikke besøger andre piger, hvis man er stamgæst hos nogen?

Er nogenlunde enig med @Nannas Hjørne i hendes tilgang...

Nannas Hjørne skrev, den 1.11.2020 at 20:52:

stamgæster. Defineret som personer jeg har leget med mere end 2 gange og jeg regner med at se igen

... særligt hvad den sidste del angår, fordi begrebet stamgæst for mig at se også indeholder, at man regner med at fortsætte besøgene hos præcis den pige.

Hvis man som mand er i fast forhold, kan det at blive stamgæst hos en GP vel på nogen punkter tendere mod et elskerindeagtigt forhold, hvilket for nogen måske vil være lidt for bindende (eller måske snarere mentalt forpligtende). Som tingene står nu, så laver jeg som udgangspunkt mine aftaler ud fra et ønske om at have god lidenskabelig sex, snarere end for at opbygge en relation, der skal udvikle sig over tid. Også selvom det må anerkendes, at relationsbygningen ofte kan føre til endnu bedre sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Derfor kan det nok heller ikke skade som stamgæst at give udtryk for, at man foretrækker en aflysning de enkelte gange stemningen bare ikke er der 

Tak - helt enig.... det er bare en af de ting man ikke lige ved i begyndelsen :) - man tror at alle besøg er lige fantastiske - naivt det ved jeg.... men man lærer end af vejen, for min del en det blot respektfuldt at aflyse - alternativt sige det når man ankommer, selskabet er også dejligt og jeg betaler faktisk hellere for 30-60 min eller hvor meget jeg nu har booket end at “miste” en dejlig relation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...