cobham 1551 Skrevet 24. Oktober, 2020 (edited) Mine midaldrende hænder er hævede. De hæver efterhånden altid sidst på dagen. Som nu Mine hævede hænders tåbeligt tykke fingre trykker på de tænder, som udgør tastaturet på min bærbare computer. Tre gange samme navn med store bogstaver: MIA, MIA, MIA! Men sådan har mine hænder ikke altid været. For femogtyve år siden, da jeg havde Mias alder, havde jeg slanke og spændstigt stærke hænder. Og på netop dette tidpunkt, hen under aften, blev den maskuline åretegning på oversiden, der fulgte af løbeturen og dagens pas i træningscentret, trukket ekstra frem. Jeg var stolt af mine hænder. Jeg tænkte ikke over, at de kunne forandre sig. De var så evigt ungdommeligt stærke som mine fødder og så uforanderlige som alt andet, jeg var vokset op med. Knyster og åreknuder tilhørte fjerne og rynkede gamle slægtninge, som havde slidt sig halvt fordærvet på havet eller på den ugenerøse jyske jord, jeg selv kommer fra. Men knysterne og knuderne tilhørte en anden tid. Jeg kunne i mit ungdommelige hovmod ikke drømme om, at noget af alt det ville komme til mig. Men nu? Nakken er stiv som et bræt af alt for meget arbejde. Og resten er her også: de begyndende knyster og de stærkt markerede blodårer på mine ankler. Alt sammen lige så ufatteligt og uforklarligt som alle de år, der bare kom og gik. -------------- Men mellem mine ben sidder Mia. Ugenert af mine mange år. Marmorlysende smuk, stoisk hvilende på sine knæ og sikker på sit håndværk som de store mestre. Som en Mozart eller en Rachmaninoff, der alene forlangte af andre, hvad de selv beherskede til perfektion, nemlig den virtuose håndtering af et instrument. Mia samler hænderne et øjeblik som en velsignelse eller som i en bøn. Herefter bøjer hun sig fortroligt ind over mig med de smilende øjne. Hendes hår glider ned og danner en krans om mit ansigt, der opløser vinduets hårde sollys i en flimrende skov af farver, mens hun kysser mig. Hvorefter hun begynder at kærtegne mig: mine skuldre, mit bryst, mine ben og mit køn. Blide berøringer og vægtløse kys, der når min sjæls inderste. Smerten i min nakke forsvinder og resten af mit legemes jordiske tyngde opløses langsomt under Mias ømhed. Til sidst er der kun elektrostatiske nervebaner tilbage, hypersensitive sanseforbindelser som Mia mesterligt virtuost spiller på, og som rammer resterne af min bevidsthed som en eksplosion af lykke og lyst udfoldet i alle løvfaldets farver: Cinnober, karmin, skarlagen, purpur, fersken, gyldent rav, oliven og smaragd mod en kornblå himmel. Mit jeg, mit latterligt forfængelige midaldrende jeg, er for længst forsvundet. I stedet er jeg for en stund atter den unge Cobham junior med alle drømmene i behold. Fortroligt sammenflettet med Mia svæver jeg fjerlet over høstmodne gyldne kornmarker, under æbleplantagernes bristefærdigt rødmende frugt og gennem løvfaldsskovens blændende farveorgie. ---------- For Mia er som høstens sansebedøvende overflod af gaver: Mia er kastanjen, poleret mahogni født af trækronernes takkede løv, forførende som figuren på en violin. Som i min barndoms jakkelomme et øjebliks hemmelighed af faste og velsignet bløde former under mine hænders kærtegn. Og fundet i en duft af jord efter regn, et kastanjehjerte skåret ud af planeten selv. Mia er blommen, undfanget i et forårsunder af blomsterstande sammen med morbær og moreller. Men af dem alle er blommen den mest erotiske. Min mund kysser begærligt frugten mellem Mias ben, og mine tænder og læber løber fulde af duftende rav, af blommens sansebedøvende velsmag. Med livets første øjne gik jeg under min bedstemors blommetræer og indåndede hele verdens duft. Siden dengang har regnskyllene på vejene i oktober skabt både lys og skygge. Og jeg har lært mig, at jeg skal holde mig fra cirklens perfektion, som er Skaberen selv forbeholdt. Men også at blommens ovale buer er hans jordiske mesterværk: den smukke kvindes former. Og få besidder disse liflige buer så fuldendt som Mia. Mia er løget (og åh jo, også den er god nok). Nærende, skarp og forstandig. Og med en uendelig rigdom af lag indhyllet i det smukkeste og sprødeste gyldne papir. Løget taler alle sprog med en overvældende lethed: Rå karakter i den elegante franske salat, sødmefuld karamelliseret guld i en italiensk sofrito og fermenteret tysk råstyrke i en kraut. Løget beriger alt med sin overflod af noter og toner. Med løget pibler min tåre frem uden sorg, når jeg forsigtigt løsner dets gyldne neglige. Som løget får Mia mig til at græde uden bedrøvelse. Mine tårer skyldes taknemmelighed over at jorden kan frembringe noget så smukt og så generøst. Mia er æblet, et aromatisk mirakel nedfaldet fra Paradis til vores timelige og kluntede verden. På en gang kundskab og kløgt såvel som sanselig vellugt fra bladet på selve livets træ. Som blander sig med duften af min egen hånd, der ømt stryger gennem Mias hår og kærtegner hendes æblekind. Mia er rosen. Nogle gange skal man tillade selv at sige det banalt indlysende. Selvfølgelig er Mia rosen. Den prægtige fuldvoksne rose med dens fløjlsbløde barm i udbrud. Tranceskabende pragt og skælvende afrodisisk duft. Og mest elsket, når den hårdført blomstrer i det sene efterår. Som nu, hvor kulden tager så meget andet: Ildens og skønhedens lampe, der lyser op i den svindende dag og giver anelser om en genfødsel og en frelse i vintermørket. --------- Beslutsomt fortsætter øjeblikkene på jorden, mens jeg er afmægtigt vidne til mit ege aldring. Det er ganske vist ikke mit livs vinter endnu, men det er efterår. Det er svært at forstå, men tåbeligt at benægte. Og alligevel: Mirakuløst forynget og forløst forlader jeg Mia og går ud i solskinnet. Jeg nikker indforstået til det forelskede unge par ved havnen og smiler fortroligt til tvillingemoderen, der med den brede klapvogn krydser min vej hen over bryggebroen. Mirakuløst forynget og forløst går jeg ud i høstens gyldne solskin. Med en ydmyg taknemmelighed over Mias og muldens ødsle rigdom. Og over at mine øjeblikke på denne unge planet fortsætter en stund endnu. Trods knyster og knuder. Thanks Sweet Mia. From Cobham Redigeret 24. Oktober, 2020 af cobham 26 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-bone 10 Skrevet 24. Oktober, 2020 Dude, go write a poem/novel. You are paying for services and they are not looking for love. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcnasty 93 Skrevet 24. Oktober, 2020 Fandme smukt skrevet!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17521 Skrevet 24. Oktober, 2020 Så brutalt er livet - men alligevel smukt i sin forgængelighed - at en dag er det Mia som kigger på knysterne og knuderne på sine hænder og mindes en anden tid. Mindes måske Cobham og hans gamle hænder. Og så bliver det ved, og ved.... Tak igen @cobham for at du igen og igen trækker EG op fra mandehørmens mørke huler. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4192 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg anerkender fuldt ud dine poetiske evner, @cobham, som er i særklasse her på EG, men du godeste hvor er det også svulstigt. Jeg kan dog forstå, at du i det store hele var ganske tilfreds med din tid med den gode Mia, hvilket vi andre dødelige må tage som en anbefaling. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6865 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg fatter simpelthen ikke at et indlæg af denne kvalitet skal mødes med spydigheder. Det overgår min fatteevne. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Oktober, 2020 underdog40 skrev, for 54 minutter siden: Jeg fatter simpelthen ikke at et indlæg af denne kvalitet skal mødes med spydigheder. Det overgår min fatteevne. Misundelse, slet og ret, parret med liv i åndelig fattigdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 732 Skrevet 25. Oktober, 2020 @cobham tak for en smuk læsværdig anmeldelse. Når jeg nævner noget med løg i mine anmeldelser er slet ikke på det niveau! Jeg synes det er dejligt med det farverige i enhver sammenhæng også denne.... Personligt har jeg aldrig ligget under for janteloven, og det kan jeg varmt anbefale. Det får man bestemt ikke en fattigere tilværelse af..... !!! Så jeg glæder mig flere farverige fortællinger fra dig og alle jer andre KH PN 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-bone 10 Skrevet 25. Oktober, 2020 underdog40 skrev, for 7 timer siden: I simply do not understand that a post of this quality should be met with jokes. It surpasses my comprehension. Because it is too much of a description for a paid GFE. The guy obviously is blinded by her and almost fell in love (if not really fallen for her). For paid sex, one should go and just let it all out, no emotions into it. You think the girl has any emotions towards the guy she is "doing"? And I have nothing against his review, it was just too much emotions and feelings. We need to know if the sex was good and if she is up to the standards.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) T-bone skrev, for 8 minutter siden: Because it is too much of a description for a paid GFE. The guy obviously is blinded by her and almost fell in love (if not really fallen for her). For paid sex, one should go and just let it all out, no emotions into it. You think the girl has any emotions towards the guy she is "doing"? And I have nothing against his review, it was just too much emotions and feelings. We need to know if the sex was good and if she is up to the standards.. Please ignore! For Mia's sake. And for mine. Cob Redigeret 25. Oktober, 2020 af cobham 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 189 Skrevet 25. Oktober, 2020 cobham skrev, for 21 timer siden: Mine midaldrende hænder er hævede. De hæver efterhånden altid sidst på dagen. Som nu Mine hævede hænders tåbeligt tykke fingre trykker på de tænder, som udgør tastaturet på min bærbare computer. Tre gange samme navn med store bogstaver: MIA, MIA, MIA! Thanks Sweet Mia. From Cobham Af hensyn til trådens længde vil jeg ikke bringe hele start indlægget. Men blot sige at der er gået en poet tabt i dig. Du burde skrive offentligt, så en større del af verden kan få glæde af din ord-ekvilibristiske udfoldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1135 Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) cobham skrev, for 2 timer siden: For Mia's sake. Hvorfor for hendes? Eller rettere - hvordan vil det komme Mia til gode, hvis vi ignorerer hans kommentar? Redigeret 25. Oktober, 2020 af Morabito 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 25. Oktober, 2020 Hvor er det dog bare en fornøjelse at læse - tak for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17521 Skrevet 25. Oktober, 2020 T-bone skrev, for 3 timer siden: And I have nothing against his review, it was just too much emotions and feelings. We need to know if the sex was good and if she is up to the standards.. Who are we? I don't need to know if the sex was good. Whose standards? Yours? Obviously everything was good enough and up to standards enough for Cobham to go literary amok - in a very poetical way. And knowing Cobham from his efforts in here, that means he had a fantastic time and experience with this lady. I'm happy for him, and don't need to know more. It's a common and fundamental misunderstanding here on EG, that we have the rights to demand anything from anyone in here. We should just be happy everytime someone bothers to make an effort. Especially efforts like Cobhams, that I'm sure takes their toll of time and energy. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 25. Oktober, 2020 (edited) T-bone skrev, for 4 timer siden: Because it is too much of a description for a paid GFE. The guy obviously is blinded by her and almost fell in love (if not really fallen for her). For paid sex, one should go and just let it all out, no emotions into it. You think the girl has any emotions towards the guy she is "doing"? And I have nothing against his review, it was just too much emotions and feelings. We need to know if the sex was good and if she is up to the standards.. Tak for dig selv. Hvis du vil have kold og følelses forladt sex, så må du jo gå til dem der giver det og så skrive en tilsvarende kold og intetsigende anmeldelse, men hvor ville eroguide dog blive et klamt og koldt sted, hvis alle anmeldelser kun gik på teknik og slibrige detaljer om kønsdeles udseende og funktion. Det er lige præcis en oplevelses beretning som denne der løfter niveauet her på Eroguide og giver sjæl og varme. Hver fugl synger med sit næb og denne sang er næsten som Salomons højsang, men den har du sikkert aldrig hørt om. Redigeret 25. Oktober, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 25. Oktober, 2020 Endnu en gang tak @cobham for din formidable evne til at sætte ord sammen og for denne hyldest til en af de allerstørste engle - nemlig Mia. Som andre også skriver, så er dine indlæg med til at løfte dette forum væk fra middelmådighed og op til det, der gør, at man selv på en travl regnvåd sportssøndag som denne alligevel tager sig tid til et lille smugkig Marmorlysende smuk - genialt 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 26. Oktober, 2020 (edited) One day I will write a short memoir. Maybe when I will be tired fighting against malicious content and people who do not understand that there is beauty in everything. Dear @ cobham, there is so much beauty in your note that indeed sounds like a poem. A poem I do not deserve it. Words that are flattering the skins of all ages. Words I am grateful for and always cherish it even when my knots will grow bigger. @ Bananas is right. Life is brutal because nobody gets rid of aging and when my youth will fade, I will take a look at my varicose veins, lumps and wrinkles and remember all this. Those memories I created based on emotions no matter its nature. I will still embrace it, with happiness and regrets. Cob's thread it's not just about me. It's an antithesis, a contrast of past and present. A bit shakespearian. Reading it, again and again, made me realize that indeed I was born in the wrong era, La Belle Epoque would suit me better. And that upper thing about falling in love and no existing emotions while "doing" ... Well, Shakespeare says "Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged cupid painted blind." (Who needs translation i can offer to explain the meaning) Among other things, when comes to see the beauty in everything, what we the naives ones know? When I say "we", I mean all those ones like Cob, me and others. As we are not able to judge reality without our values, our beliefs, without our specific and very subjective point of view, every single opinion about anything is biaised. Thanks God that the multitude of emotions exists before and after an encounter, because otherwise I will be a person with no empathy and here I quote << just let it all out, no emotions into it >>. Thanks again, but I'll pass. I stick to things I believe in and matter. To me and few others. M. Redigeret 26. Oktober, 2020 af Mia04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Oktober, 2020 @cobham, du gjorde det igen, et fantastisk smukt og poetisk skriv, om en kvinde, betalet eller ej, som du finder en form for symbiose med, det er fantastisk når det ske, jeg ved det og har det på samme måde som dig med "min" kvinde, En følelse af at man når ud over alle mulige grænser og føler en samhørighed, hvor kort eller lang den nu er, som er helt ud over det vanliga! som de siger hinsidens, hvor vores fælles ven @Bananas holder til. Så forsæt dine skriverier, jeg fornemmer at de komme dybt fra hjertet, og tillykke med din fantastiske oplevelse, men en sikket lige så fantastisk kvinde. Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-bone 10 Skrevet 26. Oktober, 2020 Lady C skrev, for 11 timer siden: Thank you for yourself. If you want cold and emotionally abandoned sex, then you have to go to those who give it and then write a similarly cold and bland review, but how would eroguide be a clammy and cold place if all reviews only went on technique and slippery details about the appearance and function of genitals. It is exactly an experience story like this that raises the level here on Eroguide and gives soul and warmth. Each bird sings with its beak and this song is almost like Solomon's hymn, but you have probably never heard of it. Do you think about your clients the next day or next week? Or you just go on and take the next client? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-bone 10 Skrevet 26. Oktober, 2020 Mia04 skrev, for 8 timer siden: One day I will write a short memoir. Maybe when I will be tired fighting against malicious content and people who do not understand that there is beauty in everything. Dear @ cobham, there is so much beauty in your note that indeed sounds like a poem. A poem I do not deserve it. Words that are flattering the skins of all ages. Words I am grateful for and always cherish it even when my knots will grow bigger. @ Bananas is right. Life is brutal because nobody gets rid of aging and when my youth will fade, I will take a look at my varicose veins, lumps and wrinkles and remember all this. Those memories I created based on emotions no matter its nature. I will still embrace it, with happiness and regrets. Cob's thread it's not just about me. It's an antithesis, a contrast of past and present. A bit shakespearian. Reading it, again and again, made me realize that indeed I was born in the wrong era, La Belle Epoque would suit me better. And that upper thing about falling in love and no existing emotions while "doing" ... Well, Shakespeare says "Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged cupid painted blind." (Who needs translation i can offer to explain the meaning) Among other things, when comes to see the beauty in everything, what we the naives ones know? When I say "we", I mean all those ones like Cob, me and others. As we are not able to judge reality without our values, our beliefs, without our specific and very subjective point of view, every single opinion about anything is biaised. Thanks God that the multitude of emotions exists before and after an encounter, because otherwise I will be a person with no empathy and here I quote << just let it all out, no emotions into it >>. Thanks again, but I'll pass. I stick to things I believe in and matter. To me and few others. M. Do you think about your clients emotionally after they leave? Do you miss them or reminisce the good sex you had? Wanting them more? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 357 Skrevet 26. Oktober, 2020 Tak Cobham, På denne regnvåde små mørke Mandag, hvor Corona reglerne er belevet strammet, depressionen vokser, vi er trætte at holde social afstand, hjemmearbejde og har svært ved at fastholde motivationen og focus (og så er det ikke engang November endnu).....er du som et glimt af noget andet, noget der var og noget der kan blive ud af denne trummerum, et pust af lyrik, en historie, en forståelse af rå-købesex også kan bruges til reflektion og resilience, til at tænke at denne periode skal vi også få noget godt ud af. TAK Jmk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 26. Oktober, 2020 (edited) T-bone skrev, for 51 minutter siden: Do you think about your clients the next day or next week? Or you just go on and take the next client? Du har også stillet spørgsmålet til mig så det svarer jeg på for ja det gør jeg. Tænker på dem jeg har leget med. Både dagen efter og nogle har jeg haft løbende kontakt med skriftligt i år efter. Enkelte skriver jeg med på daglig basis og flere bor i mit hjerte til evig tid. Så du tager helt fejl. Og er meget forudindtaget. Men det var ikke pointen. Du angriber TS måde at udtrykke sig på og synes det er for emotionelt. Du ser ikke lyrikken og poesien og skønheden i hans skriv. Du ser ikke lidenskaben og hans sans for æstetik. Du ser gennem briller der er duggede af din egen forestilling om hvordan en gp er og hvordan hun tænker og føler og hvordan en gæst er og hvordan han tænker og føler. Her har vi en TS der mærker livet og mærker sig selv og den kvinde han er sammen med. Og som ikke kun elsker med kroppen men også med sjælen. Og som kan udtrykke det. Det er en perle på eroguide. Det er et lys i mørket. Det føles som et kys fra noget hinsides. Det er en skam du ikke kan se det. At du ikke har den nuance i dig @cobham : du skal vide at din lyrik er vederkvægende og opløftende og jeg håber du bliver ved at hylde kvinder (kvinden) med dine ord og din kærlighed til skønheden som jo viser sig ialle former. Ord, kvinder, lyrik, kærlighed, musik, kunst og sanselighed. Osv. Redigeret 26. Oktober, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 26. Oktober, 2020 Tak, @Lady C for at sætte dette på Plads: Ord er mange gange mere end ord. og når man er istand til at komponerer lyrik med ord, så bliver det en symfoni af udtryk som kan bringe glæde, det vel at mærke både hos modtager og afsender. Tak! Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 26. Oktober, 2020 Tilbage til anmeldelse. Alle er velkomne til at debattere hvordan et skriv skal eller kan være i anden tråd. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-bone 10 Skrevet 26. Oktober, 2020 Lady C skrev, for 3 timer siden: You have also asked me the question so I answer it because yes I do. Thinking of those I have played with. Both the day after and some I have had regular contact with in writing for years after. Some I write with on a daily basis and several live in my heart forever. So you are completely wrong. And is very biased. But that was not the point. You attack TS way of expressing yourself and think it's too emotional. You do not see the poetry and the poetry and the beauty of his writing. You do not see the passion and his sense of aesthetics. You see through glasses that are misted by your own notion of what a gp is like and how she thinks and feels and how a guest is and how he thinks and feels. Here we have a TS who feels life and feels himself and the woman he is with. And who not only loves with the body but also with the soul. And who can express it. It's a gem on eroguide. It is a light in the dark. It feels like a kiss from something beyond. It's a shame you can not see it. That you do not have that nuance in you @cobham : you must know that your poetry is invigorating and uplifting and I hope you will continue to pay tribute to women (the woman) with your words and your love for the beauty that shows itself in all forms. Words, women, poetry, love, music, art and sensuality. Etc. I am not saying that there should not be emotions or at least pretend that emotions exist during the date. These emotions should terminate once a person leaves the door. I think that is the main characteristic of a GP, that is the pillar of the job. If you "fall in love" with someone, then the description of a GP is no longer suitable. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg