Hop til indhold
2730

Er der nogle som kan anbefale dette sted?

Recommended Posts

Dkpeter skrev, for 1 time siden:

Jeg kommer med en anmeldelse om nogle dage

Kan du anbefale stedet?

Bare et Ja/Nej svar er nok her i første omgang.

Jeg overvejer at besøge stedet i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, 1 time siden:

Kan du anbefale stedet?

Bare et Ja/Nej svar er nok her i første omgang.

Jeg overvejer at besøge stedet i aften.

Kom du afsted, og hvad er din vurdering?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 47 minutter siden:

Kom du afsted, og hvad er din vurdering?

Prøv at spørg igen imorgen

@puttgarden skrev for ca 2 timer siden;), og besøger evt først stedet idag 20/10-20

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Prøv at spørg igen imorgen

@puttgarden skrev for ca 2 timer siden;), og besøger evt først stedet idag 20/10-20

 

OK, jeg forstod bare dit første indlæg som om du havde været der, men først kunne skrive anmeldelsen senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 5 timer siden:

OK, jeg forstod bare dit første indlæg

Er du fuld? Gløden har ikke tidligere indlæg i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 20.10.2020 at 18:19:

Er du fuld? Gløden har ikke tidligere indlæg i tråden.

Nu læste jeg det som om det var den person jeg skrev til der havde svaret.

Men tyv tror hver man stjæler kan jeg læse ud af din kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 18 timer siden:

Nu læste jeg det som om det var den person jeg skrev til der havde svaret.

Men tyv tror hver man stjæler kan jeg læse ud af din kommentar.

Kom du så afsted Tirsdag aften???,............. som du skrev at du overvejede??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden dag. 

Det var en pudsig oplevelse.
Først bliver jeg mødt af en buttet pige som tog mig ind i et normalt massagerum , her forklarede hun mig, at det ville komme en anden dame og give mig massage i den første halve time og hun understregede at det kun var massage, men efter en halv time ville hun ( den buttede) komme tilbage og have sex med mig.
 

Så gik hun ud og i det samme ringede det på døren  og det viste sig at det var hendes kunde.
 

Nu kom der så en lille slank og køn pige ind og sagde at det var hende jeg havde lavet aftale med - fint for mig.

Men nu blev der byttet om på rækkefølgen, så vi skulle have sex først og efter en halv time ville “massagekvinden” komme og give mig massage.  
Det slanke pige gik ud for at gøre sig klar og lod døren så halvåben, og igennem denne så jeg så den anden mand gå nøgen forbi ude på gangen.

På det tidspunkt begyndte jeg at mærke, at det nok ville blive svært at opbygge den nødvendige gejst - sådan ligepå og hårdt. 


Så det hele endte med at sexen aldrig rigtig kom i gang inden for den afsatte halve time, derefter blev det skiftet massør, som ganske rigtigt kun gav massage (som egentlig var udmærket ). Problemet var bare at hun troede, at hun skulle gøre mig klar til sex med en anden pige så hun begyndte at pirre mig, men da hun ikke lod sig overtale til noget så løb også den halve time også ud i sandet.

Selv om jeg ikke fik den sexuelle tilfredsstillelse jeg var kommet efter, så gik jeg alligevel derfra med et smil på læben, for en sådan oplevelse skal man lede længe efter.

Det skal retfærdigvis siges, at de alle tre var meget søde og venlige, så hvis det bar muligt at have dem i en time hver for sig, kunne jeg godt finde på at komme tilbage, men det bliver ikke til den banegård som jeg oplevede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den tilfredse skrev, for 7 timer siden:

Jeg var forbi forleden dag. 

Det var en pudsig oplevelse.
Først bliver jeg mødt af en buttet pige som tog mig ind i et normalt massagerum , her forklarede hun mig, at det ville komme en anden dame og give mig massage i den første halve time og hun understregede at det kun var massage, men efter en halv time ville hun ( den buttede) komme tilbage og have sex med mig.
 

Så gik hun ud og i det samme ringede det på døren  og det viste sig at det var hendes kunde.
 

Nu kom der så en lille slank og køn pige ind og sagde at det var hende jeg havde lavet aftale med - fint for mig.

 

hahahhahahhaha ja jeg sidder også forvirret tilbage. Tror du den lille kønne pige udfører sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin beretning, @Den tilfredse. Ud fra annoncen at dømme må din forvirring vel allerede være startet i døren, da hende den buttede modtog dig, for annoncen nævner da kun noget om en “Sexy and Small thai Girl”? Altså, at man tror man booker med en bestemt “Small” pige, og så er bookingen i virkeligheden med et sted, hvor det åbenbart kan være en helt anden pige, som leverer (dele af) ydelsen.

Ikke ret nemt at vurdere, hvad man så ender med at få. Men ok, sådan er det jo af og til i thai-miljøet. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...