Hop til indhold

Hvorfor gør vi det ?

Featured Replies

Skrevet

Hor er noget helt andet end sex! Det er som jeg skrev tidligere en negativ handling som er defineret ud fra et bestemt værdisæt. Lad vær med at bruge det ord, hvis du ikke mener dette.

Nu var det på det mentale plan jeg tænker. Dvs. hvilken værdi mennesker har for at kunne få sig selv til at udføre et bestemt stykke arbejde. Og her er værdien "glæden ved at give omsorg" noget som gælder for mange hjemmeplejere, prof. massører, sygeplejere osv. samt mange glædespiger.

Der er en grund til at man endnu ikke har opfundet kunstig intelligens. Menneskelige følelser kan ikke beskrives vha. and/or-gates.

Fint nok at du gerne vil have noget andet. Men du behøver ikke at sætte købesex i et negativt lys af den grund.

Det har bestemt ikke været meningen at sætte købesex i negativt lys.

Jeg kan nu meget godt lide du siger ENDNU ikke opfundet kunstig intelligens. :lol:

• Svar 65
  • Visninger 8.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hmmm, måske en anden indfaldsvinkel på min forklaring kan udrede din vildfarelse: Har du tænkt over, at når du "køber en krop", så "køber" du også en hjerne? Kroppen og hjernen kan jo ligesom ikke

Skrevet

Jeg kan nu meget godt lide du siger ENDNU ikke opfundet kunstig intelligens.

*OFF TOPIC** Bare vent til man opbygger neurale netværk vha. fotonik. 8-)

Skrevet

*OFF TOPIC** Bare vent til man opbygger neurale netværk vha. fotonik. 8-)

And we're back to the 80's :D

Skrevet

Jeg er vild med kønne kvinder med noget mellem ørerne .. ;)

Dét trænger jeg til at udtrykke ...

Parforhold er ikke en realistisk mulighed for mig ...

At score, heller ikke ...

Derfor har jeg et par gange besøgt glædespiger...

Det har været OK oplevelser, jeg prøver mig lidt frem ...

Pigerne har været søde, jeg har fået en rigtig god behandling ..

.. ingen falsk reklame .. :)

Har det nok som århuselsker, er polyamorøs ...

Jeg oplevede bestemt ikke situationerne som følelseskold, men har heller ikke haft 'forelskelses-følelser'.

Det der er mest træls er måske at situationen virker forceret ...

Og så har jeg brug for at 'tænde' pigen ...

Noget jeg måske har mine tvivl om, er muligt ... ;-)

Skrevet

og ja sexen bliver vel bedre hvis " man" har sig selv med og ikke djævlen på skuldrene

Den havde jeg ikke lige set, du har nok ret Line i den udtalelse. Æv

Skrevet

Nu var det på det mentale plan jeg tænker. Dvs. hvilken værdi mennesker har for at kunne få sig selv til at udføre et bestemt stykke arbejde. Og her er værdien "glæden ved at give omsorg" noget som gælder for mange hjemmeplejere, prof. massører, sygeplejere osv. samt mange glædespiger.

Undskyld mig, men at sammenligne den omsorg som sygeplejersker giver med den omsorg som prostituerede giver er i min verden helt hen i skoven. Ved godt nogle kvinder herinde skriver, de bliver glade når kunden bliver glad, men jeg tror det er et minimum af det samlede antal prostituerede - og som gør det af den grund. Kvinderne gør det ene og alene for penge. Det gør sygeplejersken også, men hun sælger trods alt ikke sin krop.

Skrevet

Ved godt nogle kvinder herinde skriver, de bliver glade når kunden bliver glad, men jeg tror det er et minimum af det samlede antal prostituerede - og som gør det af den grund. Kvinderne gør det ene og alene for penge. Det gør sygeplejersken også, men hun sælger trods alt ikke sin krop.

Vi tager alle på arbejde for at tjene penge. Nogle hader deres job og tænker udelukkende på deres lønkonto. Andre har en reel interesse, flair og passion for deres arbejde, og får osse noget ud af det på det personlige plan. Det gælder alle fag, og behøver derfor ikke kun at gælde fåtallet.

Ud over det, så sælger ingen af os vores kroppe. Vi sælger en oplevelse, og tager vores krop med hjem efter fyraften. :)

Skrevet

Sig mig Nikita, er du ved at blive gammel????

Du plejer da at flyve op af stolen over sådan nogle kommentarer :) og så kommer der bare et stille og rolig svar ;)

Skrevet

Haha... Tosse :lol:

Måske jeg bare er blevet lidt mere rund og mild, og så nøjes med at bande og svovle i mit stille indre... :D

Skrevet

Kvinderne gør det ene og alene for penge. Det gør sygeplejersken også, men hun sælger trods alt ikke sin krop.

Øv, hvor må det være trist at være sygeplejeske, når den eneste glæde ved sit arbejde er når den månedlige lønindbetaling triller ind på lønkontoen. :roll:

I øvrigt så mener jeg, at vildfarelsen "hun sælger sin krop", bunder i en maskulin opfattelse om at sex udelukkende er manden der "tager" kvinden. Dvs. kvinden i forbindelse med sex stiller sin krop til rådighed for manden. Suk suk suk, kunne det tænkes, at det rent faktisk er kvinden der "tager" manden?? Eller at manden og kvinden rent faktisk "tager" hinanden??

Skrevet

Undskyld mig, men at sammenligne den omsorg som sygeplejersker giver med den omsorg som prostituerede giver er i min verden helt hen i skoven. Ved godt nogle kvinder herinde skriver, de bliver glade når kunden bliver glad, men jeg tror det er et minimum af det samlede antal prostituerede - og som gør det af den grund. Kvinderne gør det ene og alene for penge. Det gør sygeplejersken også, men hun sælger trods alt ikke sin krop.

Som nikita skriver så sælger jeg altså ikke min krop. Jeg kan højst gå med at vi kan sige jeg lejer den ud... :lol:

Men når det så er sagt. Så vil jeg lige tilføje at jeg altså syntes det er væsentligt sjovere at køre til bording end jeg syntes det er at køre til mit job som sygeplejerske. Men jeg kunne så heller ikke tænke mig at være fuldtids pige. Tror jeg ville agere helt anderledes hvis jeg var afhængig af at skulle afsted.

Jeg er nok bare ikke den rette kvinde at have den her diskussion med. :lol:

Skrevet

I øvrigt så mener jeg, at vildfarelsen "hun sælger sin krop", bunder i en maskulin opfattelse om at sex udelukkende er manden der "tager" kvinden.

Det var dog utroligt, som jeg er enig med dig. :D

Det som Agenten nemlig glemmer er, at fordi jeg har modtaget 1000,- så betyder det jo på ingen måde, at min krop er til fri afbenyttelse, som der egentlig ligger imellem linierne i den formulering. Det foregår på mine præmisser, selvom jeg er serviceudbyderen. Det vil sige... Han kan lige nøjagtig få lov at gøre alt det ved min krop, som jeg synes er rart. :)

Skrevet

Hvor godtfolk er kommer godtfolk til ;)

Han kan lige nøjagtig få lov at gøre alt det ved min krop, som jeg synes er rart. :)

Jeps, og pointen er, at der faktisk er kvinder i branchen, som godt kan lide sex. Og vel at mærke kvinder der ikke definerer sex som at kvinde skal underkaste sig manden (objektivt set).

Mennesker som bruger udtrykket "hun sælger sin krop" har tydeligvis en opfattelse af, at sex generelt IKKE er en handling mellem to ligeværdige parter, men derimod, at sex er en mandlig dominering af kvinden, og at kvinden i forbindelse med sex altid underkaster sig i forhold til manden.

Skrevet

Det er meget sjældent, at jeg giver min personlige mening til kende, men her er undtagelsen.

Kloge ord fra de 2 sidste debattører. :)

Skrevet

Vi sælger alle mere eller mindre vores kroppe i alle brancher, især i servicebranchen, men det der er vigtigst er at man selv er afklaret med det man laver og har det godt når dagens arbejde er omme, ellers skulle man se sig om efter et andet job. Penge er selvfølgelig en stærk motivationsfaktor.

Tilbage til spørgsmålet: Hvorfor gør vi det ?

Fordi sex er sjovt og livsbekræftende, jeg søger hverken kærlighed eller omsorg, det får jeg andet sted fra.

Jeg kan bare godt lide sex og piger ! :D

Skrevet

Øv, hvor må det være trist at være sygeplejeske, når den eneste glæde ved sit arbejde er når den månedlige lønindbetaling triller ind på lønkontoen. :roll:

I øvrigt så mener jeg, at vildfarelsen "hun sælger sin krop", bunder i en maskulin opfattelse om at sex udelukkende er manden der "tager" kvinden. Dvs. kvinden i forbindelse med sex stiller sin krop til rådighed for manden. Suk suk suk, kunne det tænkes, at det rent faktisk er kvinden der "tager" manden?? Eller at manden og kvinden rent faktisk "tager" hinanden??

Det første er en dårlig formulering af mig, som jeg godt kan se kan misforstås. Jeg mener at sygeplejersken gør det for penge, men selvfølgelig er de flest i dét fag glade for deres arbejde, vil jeg tro.

Hvis det er sex hvor der ikke er penge blandet ind, er jeg enig med dig i sidste afsnit, men nu diskuterer vi tilfældigvis her kvinder der sælger sex for penge, og så er det jo manden der oftest tager kvinden.

Skrevet

Det som Agenten nemlig glemmer er, at fordi jeg har modtaget 1000,- så betyder det jo på ingen måde, at min krop er til fri afbenyttelse, som der egentlig ligger imellem linierne i den formulering. Det foregår på mine præmisser, selvom jeg er serviceudbyderen. Det vil sige... Han kan lige nøjagtig få lov at gøre alt det ved min krop, som jeg synes er rart. :)

Jeg har ikke skrevet kroppen er til fri afbenyttelse, men manden kan altså få lov til at gøre det ved din krop som du synes er rart. Hedder det at sælge sin krop? Selv om det kun er til visse formål? ;)

Skrevet

Jeg har ikke skrevet kroppen er til fri afbenyttelse

Det ved jeg godt, at du ikke har skrevet. Som jeg osse skriver, så synes jeg bare at dette ligger mellem linierne i formuleringen "at sælge sin krop". Og derfor opponerer jeg imod den måde at beskrive min beskæftigelse. :)

Hedder det at sælge sin krop?

Og en gang til for Prins Knud... Niks! :D Jeg sælger ikke min krop! Jeg sælger en oplevelse, hvor jeg bruger hele min krop, min personlighed, mit nærvær og min hjerne. Tænk hvis jeg kun brugte kroppen... Det ville være dødsygt, og så kunne mine gæster lige så godt købe en lolitadukke. ;) Jeg sælger en oplevelse, som faktisk kræver både køberens og min bedste indsats for at lykkes til fulde. Det kan ikke koges ind til, eller for den sags skyld beskrives, ved at påstå, at jeg sælger min krop. :)

Skrevet

Hedder det at sælge sin krop? Selv om det kun er til visse formål? ;)

Hmmm, måske en anden indfaldsvinkel på min forklaring kan udrede din vildfarelse:

Har du tænkt over, at når du "køber en krop", så "køber" du også en hjerne? Kroppen og hjernen kan jo ligesom ikke rigtig skilles ad (med mindre man er nekrofil) ??

Og det sjove er, at når du "køber" en hjerne, så bliver du søreme nød til at høre på hvad den har at sige, og respektere dens holdninger osv., for ellers bliver hjernen sur. Og da hjernen styrer den krop du har "købt", så gælder det om at holde sig gode venner med denne hjerne, for ellers bliver dit "køb" jo bare annulleret, og du bliver smidt ud af døren.

Derfor giver det ingen mening, at tale om "at sælge sin krop", da hjernen stadig har den fulde kontrol over kroppen, og kan til en hver tid modarbejde hvad en eventuelt køber skulle mene at have "købt" sig adgang til.

Giver det mening nu??

Skrevet

Hmmm, måske en anden indfaldsvinkel på min forklaring kan udrede din vildfarelse:

Har du tænkt over, at når du "køber en krop", så "køber" du også en hjerne? Kroppen og hjernen kan jo ligesom ikke rigtig skilles ad (med mindre man er nekrofil) ??

Og det sjove er, at når du "køber" en hjerne, så bliver du søreme nød til at høre på hvad den har at sige, og respektere dens holdninger osv., for ellers bliver hjernen sur. Og da hjernen styrer den krop du har "købt", så gælder det om at holde sig gode venner med denne hjerne, for ellers bliver dit "køb" jo bare annulleret, og du bliver smidt ud af døren.

Derfor giver det ingen mening, at tale om "at sælge sin krop", da hjernen stadig har den fulde kontrol over kroppen, og kan til en hver tid modarbejde hvad en eventuelt køber skulle mene at have "købt" sig adgang til.

Giver det mening nu??

I LOOOOOVE YOU

men det ene udelukker jo ikke det andet. må indrømme at et tju bang knald heller ikke er så ringe endda :lol: :oops:

Skrevet

Hov, jeg havde overset, at du have lavet to indlæg.

... men nu diskuterer vi tilfældigvis her kvinder der sælger sex for penge, og så er det jo manden der oftest tager kvinden.

Vil det provokere dig, hvis jeg siger, at manden ALDRIG "tager" kvinden?

Manden skal jo ligesom have kvindens accept (eventuelt implicit), inden han kan "tage" hende, og så kan man vel rent objektivt set ikke tale om at manden "tager" noget som helst.

I øvrigt, hvis manden "tager" en kvinde uden dennes accept, så er det det man kalder voldtægt.

Skrevet

Giver det mening nu??

Jeg er enig med dig, men der er tilfælde hvor der er tale om tvang, her kan udtrykket " at sælge sin krop" være angiveligt rigtig.

Skrevet

Er der forskel på hvordan sygeplejesken passer sit eget syge barn og så det på hendes arbejde ??

Skrevet

Er der forskel på hvordan sygeplejesken passer sit eget syge barn og så det på hendes arbejde ??

Forhåbentligt passer hun sit syge barn som en mor, og går på arbejde som en sygeplejerske.

Det omvendte vil være temmelig mærkeligt :?

Har jeg mon misforstået dit spørgsmål?

• 2 months later...
Skrevet

Jeg gør det fordi jeg synes det er dejligt at kneppe så mange forskellige piger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.