Hop til indhold

Hvorfor gør vi det ?

Featured Replies

Skrevet

Pænt goddag til de herre og damer.

Jeg har i løbet af det sidste halve års tid, ofte besøgt en lille skarre af glædespiger.

Det har jeg så valgt at stoppe med, da jeg langt om længe har accepteret, at det jeg søger, ikke kan købes i hverken hele eller halve timer.

Efter hver lille hyggestund, har jeg ofte tænkt på, at jeg egentlig har det på samme måde efter, som jeg havde før, ja på nær man er blevet 2200kr. fattigere. Er der andre der har det på samme måde ??

Hvorfor gør i andre det ? Er det bare for sexen eller er der en håbløs søgen på noget andet ?

En anden ting der også kan undre, er hvordan pigerne kan holde privat / arbejde adskilt og logisk set, burde nogle gå hen og blive føelses kolde, hvis de laver det igennem mange år ?

Håber på at få nogle fornuftige svar :)

• Svar 65
  • Visninger 8.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hmmm, måske en anden indfaldsvinkel på min forklaring kan udrede din vildfarelse: Har du tænkt over, at når du "køber en krop", så "køber" du også en hjerne? Kroppen og hjernen kan jo ligesom ikke

Skrevet

Jeg har besøgt glædespiger i halvandet års tid nu, og har besøgt mange forskellige slags piger. Det startede med at jeg fik fortalt af en ven at han havde prøvet det men det var lidt for grænseoverskridende for ham. Så jeg brugte et par timer og søgte rundt på nettet og endte så på SG hjemmeside. Mit første besøg var kl 2 om natten og mit hjerte det bankede og bankede.

Jeg sagde til mig selv, at den dag hvor jeg kan besøge en glædespige uden at være nervøs, og føle den spænding, der ville jeg stoppe. Så summasumarum jeg gør det vist udelukkende for spændingens skyld. Men jeg har også altid været en adrenalin junkie, og et besøg hos en glædespige giver lige det lille kick jeg søger ved siden af mine andre aktiviteter.

Skrevet

Godt emne Fredag.

Jeg går det fordi jeg elsker det. Det er rigtig rart og dejligt at være intim med en sød og klog kvinde.

Jeg er polyamorøs, ingen tvivl om det Jeg kan sagtens have nære varme følelser for mange forskellige kvinder, samtidig med jeg ved at de er sammen med andre mænd. Det får mig ikke til at føle jalousi eller mindreværd.

At jeg har valgt en blanding af elskov med og uden betaling skyldes at jeg ønsker frihed.

Frihed til at vælge mellem mange forskellige typer piger, frihed til at afslutte er "forhold" når jeg vil, uden at skulle forklare mig og muligheden for at prøve forskellige former for sex. Dette når vi taler om piger hvor der er penge involveret.

Hos de piger der knalder med mig uden betaling er det lidt anderledes. Det gør jeg fordi jeg en sjælden gang er heldig at møde en sjov pige der vil det samme. Her er risikoen altid at hun får følelser der går ud over sex og godt kammeratskab - og det er ikke det jeg søger. Derfor gør jeg det kun i meget begrænset omfang. Det er iøvrigt også svært at finde en kvinde der har lyst til uforpligtende sex, en man har kemi med og som har muligheden for at mødes uden lang og indviklet planlægning.

Der er garanteret prof piger der bliver følelseskolde, men jeg har nu aldrig oplevet dem. Denne del af diskusionen har iøvrigt været ført i en del tråde.

Skrevet

hvordan undgår vi piger at blive føleses kolde med tiden. hmmmm jeg har ikke været i gang så længe. men jeg tror at de piger som er i det her igennem flere år de har en naturlig omsorg for andre mennesker som de får afløb for igennem dette.

jeg selv gjorde mig en del tanker inden jeg gik ind i det. hvad er det jeg sælger -- er det min krop - er det min kærlighed. er det min tid.

jeg er kommet frem til at det er min omsorg. jeg sælger ikke kærlighed. jeg sælger ikke min krop. det man køber hos mig er en halv eller hel eller mere time omsorg hvor i sex blandt andet indgår.

når jeg snakker med andre piger så fornemmer jeg helt klart at dem som virker mest ærlige og afklaret omkring det de laver også er dem som har en naturlig trang til at drage omsorg for andre. de holder af deres kunder på godt og ondt. og har ofte en trofast kreds som besøger dem igen og igen.

Skrevet

hvordan undgår vi piger at blive føleses kolde med tiden. hmmmm jeg har ikke været i gang så længe. men jeg tror at de piger som er i det her igennem flere år de har en naturlig omsorg for andre mennesker som de får afløb for igennem dette.

jeg selv gjorde mig en del tanker inden jeg gik ind i det. hvad er det jeg sælger -- er det min krop - er det min kærlighed. er det min tid.

jeg er kommet frem til at det er min omsorg. jeg sælger ikke kærlighed. jeg sælger ikke min krop. det man køber hos mig er en halv eller hel eller mere time omsorg hvor i sex blandt andet indgår.

når jeg snakker med andre piger så fornemmer jeg helt klart at dem som virker mest ærlige og afklaret omkring det de laver også er dem som har en naturlig trang til at drage omsorg for andre. de holder af deres kunder på godt og ondt. og har ofte en trofast kreds som besøger dem igen og igen.

Et rigtig godt svar, Sisse.

Det der kan "undre" mig er, (dog ganske få) piger jeg er stødt, hvor man efter selve agten ligger og kigger på hinanden, holder i hånden, nusser, småkysser, pigen hviler sit hoved på ens bryst og hvad man nu ellers gør, er ting der påvirker mig meget.

Og når man så er ude af døren, gentager hele seacen sig med næste mand, det har jeg lidt svært ved at kapere.

Skrevet

Fredag. Dit svar til Sisse. Du skelner ikke mellem kærlighed og sympati/omsorg/medmenneskelighed. Det skal man i denne verden.

Skrevet

Fredag. Dit svar til Sisse. Du skelner ikke mellem kærlighed og sympati/omsorg/medmenneskelighed. Det skal man i denne verden.

Nej, det har du nok ret i.

Skrevet

Og når man så er ude af døren, gentager hele seacen sig med næste mand, det har jeg lidt svært ved at kapere.

Har du det også svært med, at din frisør hyggesnakker med andre kunder end dig?

Som jeg læser det, så bliver du småforelsket i pigen og måske lidt jaloux. Du skal huske på, at pigerne sælger - som Sisse skriver - seksuel omsorg og det inkluderer IKKE forelskelse.

Det er lidt ligesom at have en bolleven - god sex osv. men ingen gensidige forventninger/krav til hinanden. (ok, ved købesex er der lige et enkelt krav om betaling og ellers almindelig god opførsel :lol: )

Man kan også vende den om. Idet du er bruger af købesex, betyder det - formentligt - at du har en lyst til at have skiftende seksualpartnere. Forventer du så, at de piger du har været sammen med, skal blive jaloux over at du har skiftende sex-partnere?

Altså HUSK at forelske sig, er MEGET MERE end at have sex sammen.

Skrevet

Tror det er bedst at stoppe fredag ;)

En købepige er en omgang fisse og hyggestund. And thats it!

Andet er ikke fair overfor pigen. Hun prøver at opfylde dine ønsker og levere en omgang god sex. Give dig en god oplevelse. Men du ønsker noget helt helt andet!

Jo jo det kan da sagtens udvikle sig et venskab og kærester, men du må ikke gå ind i klinikken med den forventning/ forhåbning. Hvis hun vil mere, så skal hun nok selv gøre opmærksom på det

En pige jeg jævnlig besøger, siger disse fyre er de værste. Hendes arbejde ( som hun i øvrigt er rigtig glad for) er at være kærlig overfor alle mænd der besøger hende. Når de så vil giftes med hende og alt muligt, så står hun i en dum situation.

Skrevet

Tror det er bedst at stoppe fredag ;)

En købepige er en omgang fisse og hyggestund. And thats it!

Andet er ikke fair overfor pigen. Hun prøver at opfylde dine ønsker og levere en omgang god sex. Give dig en god oplevelse. Men du ønsker noget helt helt andet!

Jo jo det kan da sagtens udvikle sig et venskab og kærester, men du må ikke gå ind i klinikken med den forventning/ forhåbning. Hvis hun vil mere, så skal hun nok selv gøre opmærksom på det

En pige jeg jævnlig besøger, siger disse fyre er de værste. Hendes arbejde ( som hun i øvrigt er rigtig glad for) er at være kærlig overfor alle mænd der besøger hende. Når de så vil giftes med hende og alt muligt, så står hun i en dum situation.

ER stoppet ;)

Har nu aldrig fået at vide "jeg er den værste slags", tvært imod, altid at jeg er sød, venlig, osv., men, det er jo så også efter man har stukket tøsen 2200 spir, så man skal nok ikke ligge så meget i det.

Skrevet

Har du det også svært med, at din frisør hyggesnakker med andre kunder end dig?

Som jeg læser det, så bliver du småforelsket i pigen og måske lidt jaloux. Du skal huske på, at pigerne sælger - som Sisse skriver - seksuel omsorg og det inkluderer IKKE forelskelse.

Det er lidt ligesom at have en bolleven - god sex osv. men ingen gensidige forventninger/krav til hinanden. (ok, ved købesex er der lige et enkelt krav om betaling og ellers almindelig god opførsel :lol: )

Man kan også vende den om. Idet du er bruger af købesex, betyder det - formentligt - at du har en lyst til at have skiftende seksualpartnere. Forventer du så, at de piger du har været sammen med, skal blive jaloux over at du har skiftende sex-partnere?

Altså HUSK at forelske sig, er MEGET MERE end at have sex sammen.

Jeg vil vende den om og sige at sexen er det mindste af det.. :)

Skrevet

heller ikke sikkert du er den værste slags ;)

Hvis du ikke stalker hende, direkte spørger om hun vil på date, giftes eller what ever. Ja så kan hun sagtens opfatte dig som en sød fyr, som er en behagelig gæst

Skrevet

heller ikke sikkert du er den værste slags ;)

Hvis du ikke stalker hende, direkte spørger om hun vil på date, giftes eller what ever. Ja så kan hun sagtens opfatte dig som en sød fyr, som er en behagelig gæst

Nej, det gør jeg nu godt nok ikke

Skrevet

Efter hver lille hyggestund, har jeg ofte tænkt på, at jeg egentlig har det på samme måde efter, som jeg havde før, ja på nær man er blevet 2200kr. fattigere.

Hej Fredag,

Ja, så er det da det helt rigtige, du gør. Altså at stoppe. For der er da slet ingen grund til at bruge tid, energi og penge på noget, som du ikke får noget ud af. :)

Hvis det er sex og hyggeligt samvær med en kvinde, man er ude efter, så kan købesex sagtens opfylde nogle behov. Det kræver bare, at man tager det, for hvad det er. En omgang wellness. Lidt selvforkælelse. :) Hvis det er noget andet og mere end det, du søger, skal du ganske rigtigt helt andre veje. :)

Jeg er bestemt ikke grøn i denne branche, og jeg er ikke blevet følelseskold - tværtimod. At jeg ikke har haft lyst til at holde endnu, bunder egentlig bare i, at jeg har fundet den rette hylde for mig, dér hvor jeg er i mit liv.

Det har aldrig været svært for mig at holde privatliv og arbejde adskilt. For det er jo to vidt forskellige ting, og jeg tager det for hvad det er. :) At man så kan udvikle en form for venskaber med nogle er en anden sag. Det kan næsten ikke undgås, for vi er jo kun mennesker. Uanset hvor mange penge, der er indblandet. Min sportsmassør er da efterhånden da også blevet en tæt veninde. Sådan går det nogle gange. :)

Skrevet

Jo tak for svaret Nikita.

Der er godt nok kommet mange svar på meget kort tid, ret imponerende og nogle gode svar, der bekræfter mine tanker.

Den sammenligning med "sportsmassør er blevet en tæt veninde", fantastisk!

Skrevet

Hvorfor gør i andre det ? Er det bare for sexen eller er der en håbløs søgen på noget andet?
Nej, for mig er der tale om et supplement.

Jeg har et udmærket familieliv hjemme, som jeg ikke vil undvære, men når man har været sammen med en kvinde i et vist antal år, er sexen måske ikke lige så spændende mere.

Derfor har jeg søgt uden for hjemmet og efterhånden fundet et godt og ligeværdigt supplement på alle planer. Heldigvis har jeg nogle forhold, som gør dette muligt. Andre er desværre nok ikke så heldige.

Jeg har imidlertid fået det bedste af to verdener. Og konen har, uden dog at kende årsagen, fået en langt gladere familiefar.

Skrevet

Med en overvægtig kone, der ikke rigtig vil gøre noget ved det, - eller "så bliver det ihvertfald uden mig", har jeg valgt den nemme løsning, vi har jo børn og hus sammen - boller konen 1 - 2 gange om måneden, så hun ikke bliver alt for frustreret, dominerende og umulig at være sammen med - og så besøger jeg en sød, slank glædespige 1 - 2 gange om måneden. Konen er glad og jeg er glad :D

Jeg har forsøgt at finde en hyggeveninde via div. datingsider, men det er som gift mand nærmest omsonst og spild af tid og penge med deres 20 - 1 fordeling af mænd og kvinder, hvor nærmest kun yngre ugifte mænd har en chance og de fleste kvinder, der søger er enten endnu mere overvægtige end min egen kone eller 2 meter høje :cry:

Skrevet

Hej Fredag...

Ja, hvorfor jeg gør det!? Hmm, det er ganske simpelt .. jeg er blevet sexafhængig :(

Og det siger jeg med en sur smiley, fordi det koster mig kassen.

Du har ret, når du siger at når man går derfra fra en prostitueret er man egentlig ikke tilfredsstillet, der mangler noget. Og det er helt sikkert "ægte kærlighed" der mangler. Ja, pikken har fået sin

tilfredsstillelse, men det har din indre sjæl eller ånd ikke. Sådan har jeg det i hvert fald.

Jeg lyver ikke, når jeg siger at jeg gerne vil holde helt op, men som jeg skrev i indledningen så er jeg

blevet afhængig, fuldstændig som en narkoman på kokain :(

Angath

Skrevet

Hej Fredag...

Ja, hvorfor jeg gør det!? Hmm, det er ganske simpelt .. jeg er blevet sexafhængig :(

Du har ret, når du siger at når man går derfra fra en prostitueret er man egentlig ikke tilfredsstillet, der mangler noget. Og det er helt sikkert "ægte kærlighed" der mangler. Ja, pikken har fået sin

tilfredsstillelse, men det har din indre sjæl eller ånd ikke. Sådan har jeg det i hvert fald.

Jeg lyver ikke, når jeg siger at jeg gerne vil holde helt op, men som jeg skrev i indledningen så er jeg

Angath

Hey, det er der jo altså råd for, bla ved kompentente centeret for prostituerede, de tager sig også af mænds problemer... Det skulle jo gerne være et suplemang til livskvalitet og ikke en belastning, for krop/ sjæl og ikke mindst økonomien... Rarest for alle partner, hvis det er af lyst og ikke nød/ " tvang" og ja sexen bliver vel bedre hvis " man" har sig selv med og ikke djævlen på skuldrene... Måske jeg tager fejl.. Knus fra Line og held og lykke fremover :)

Skrevet

Hej Fredag...

Angath

Det var et dejlig ærligt svar!!

Personligt ved jeg endnu ikke om jeg er sexafhængig (det tror jeg dog ikke), det er den der nagende tanke bagefter, at jeg har været sammen med en pige som JEG har valgt, JEG har valgt tidspunkt, og i bund og grund har hun intet ønske om at være sammen med mig, så ryger meningen i det, så er det ikke gensidigt.

Og ja, svaret til det er selvfølgelig "hor nu bare og tag det for hvad det er", det kan jeg så åbenbart bare ikke længere.

Det lyder klart som andre gør det af den "rigtige" grund, bare for sexens skyld.

Og det er egentlig rart at høre, for så har jeg klart truffet det rigtige valg :)

Edit:

Og jo, det er også dyrt. På lige godt seks måneder er der brugt over 77 klik, det skal man jo også have med i tankerne

Skrevet

... og i bund og grund har hun intet ønske om at være sammen med mig

Hmm, og dette kan man så "overføre" til alle som arbejder med omsorg. Dvs. hjælpere/personlige plejere på plejehjem/hjemmepleje/hospitaler/prof. massører/wellness centre osv. osv. Dem der arbejder sådanne steder, har i bund og grund intet ønske om at være sammen med dem de plejer!?! Det må godt nok være en trist tilværelse for disse mennesker.

Du gør tingene alt alt for sort/hvidt!!

Der er MASSERE af kvinder (om mænd for den sags skyld) som har lyst til at være sammen med dig - også selvom de tager penge for det!

Og ja, svaret til det er selvfølgelig "hor nu bare og tag det for hvad det er", det kan jeg så åbenbart bare ikke længere.

Hvis du mener at "hor" er noget der reelt eksisterer(f.eks. defineret ud fra religiøse rammer), så mener jeg at du har et forkvaklet forhold til sex :cry:

Ordet "hor" eksister kun fordi der er nogle der mener at have en ret til at definere hvem man må have sex med og hvem man ikke må.

Det lyder klart som andre gør det af den "rigtige" grund, bare for sexens skyld.

Og det er egentlig rart at høre, for så har jeg klart truffet det rigtige valg :)

Det var godt, for man skal selvfølgelig være tro mod sine egne værdier. Men man skal definere sine værdier i forhold til realiteter/den virkelighed man lever i.

Og jo, det er også dyrt. På lige godt seks måneder er der brugt over 77 klik, det skal man jo også have med i tankerne

Hmm, det er kendt, at mænd godt kan finde på at "drukne" sig selv med købesex, hvis de har det psykisk dårligt, f.eks. depression o.lign. I disse tilfælde er det meget normalt, at man får det "moralsk" dårligt efter at have købt sig til seksuel nydelse.

Måske du skulle gå til en psykolog eller sexterapeut?

Skrevet

Hmm, og dette kan man så "overføre" til alle som arbejder med omsorg. Dvs. hjælpere/personlige plejere på plejehjem/hjemmepleje/hospitaler/prof. massører/wellness centre osv. osv. Dem der arbejder sådanne steder, har i bund og grund intet ønske om at være sammen med dem de plejer!?! Det må godt nok være en trist tilværelse for disse mennesker.

Du gør tingene alt alt for sort/hvidt!!

Der er MASSERE af kvinder (om mænd for den sags skyld) som har lyst til at være sammen med dig - også selvom de tager penge for det!

Hvis du mener at "hor" er noget der reelt eksisterer(f.eks. defineret ud fra religiøse rammer), så mener jeg at du har et forkvaklet forhold til sex :cry:

Ordet "hor" eksister kun fordi der er nogle der mener at have en ret til at definere hvem man må have sex med og hvem man ikke må.

Det var godt, for man skal selvfølgelig være tro mod sine egne værdier. Men man skal definere sine værdier i forhold til realiteter/den virkelighed man lever i.

Hmm, det er kendt, at mænd godt kan finde på at "drukne" sig selv med købesex, hvis de har det psykisk dårligt, f.eks. depression o.lign. I disse tilfælde er det meget normalt, at man får det "moralsk" dårligt efter at have købt sig til seksuel nydelse.

Måske du skulle gå til en psykolog eller sexterapeut?

Hor var bare et ord for sex, samleje eller kald hvad du vil.

Nu er det måske mig der er gal på den, men i verden er der forskel på en hjemmeplejers arbejde og en glædspige's arbejde.

Og ja, måske er det lidt sort/hvidt, men jeg elsker digital elektronik..

Ja, jeg har druknet mig i købesex, jeg har bare generalt svært ved at gøre noget halvt.

Jeg vil ikke sige jeg har det moralsk dårligt, jeg er bare noget til et punkt hvor jeg har svært ved at se meningen med købesex. I starten lærte jeg en hel del, nu er den del bare overstået. Det jeg søger nu, findes ikke på et "horehus". (eller hvad man nu skal kalde det)

Grundet ovenstående, ser jeg ikke mig selv nødsaget til at opsøge psykolog eller sexterapeut.

Skrevet

der er jo en mulighed at gå på værtshus og bruge et par tuisinde kr og så er man jo ikke sikker på at få sex,er det så ikke bedrer at bruge de samme penge på en glædespige så er man da sikker på at få sex.

Skrevet

Hor var bare et ord for sex, samleje eller kald hvad du vil.

Hor er noget helt andet end sex! Det er som jeg skrev tidligere en negativ handling som er defineret ud fra et bestemt værdisæt. Lad vær med at bruge det ord, hvis du ikke mener dette.

Nu er det måske mig der er gal på den, men i verden er der forskel på en hjemmeplejers arbejde og en glædspige's arbejde.

Nu var det på det mentale plan jeg tænker. Dvs. hvilken værdi mennesker har for at kunne få sig selv til at udføre et bestemt stykke arbejde. Og her er værdien "glæden ved at give omsorg" noget som gælder for mange hjemmeplejere, prof. massører, sygeplejere osv. samt mange glædespiger.

Og ja, måske er det lidt sort/hvidt, men jeg elsker digital elektronik..

Der er en grund til at man endnu ikke har opfundet kunstig intelligens. Menneskelige følelser kan ikke beskrives vha. and/or-gates.

Ja, jeg har druknet mig i købesex, jeg har bare generalt svært ved at gøre noget halvt.

Jeg vil ikke sige jeg har det moralsk dårligt, jeg er bare noget til et punkt hvor jeg har svært ved at se meningen med købesex. I starten lærte jeg en hel del, nu er den del bare overstået. Det jeg søger nu, findes ikke på et "horehus". (eller hvad man nu skal kalde det)

Grundet ovenstående, ser jeg ikke mig selv nødsaget til at opsøge psykolog eller sexterapeut.

Fint nok at du gerne vil have noget andet. Men du behøver ikke at sætte købesex i et negativt lys af den grund.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.