Hop til indhold

Recommended Posts

Guest k19
B70 skrev, for 2 timer siden:

Besøgte denne dejlige kvinde igen i fredags hun er bare min nr 1

Alt foregår bare så kæresteagtigt med god tid både før og efter 

Hun levere på et fantastisk højt niveau

link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

Jeg besøgte Beer i sidste uge for første gang, og jeg må sige,

sikke en oplevelse. Beer er en helt utrolig sød kvinde som er vild med sex, 

man tror 100% at det er ens kæreste man er sammen med.

hyggeligt sted hun har, fantastisk stemning. Jeg svævede på en

lyserød sky da jeg forlod hende. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen

når jeg kan få tid til det.  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt Beer i mandags langt om længe. Det arbejde tager sgu for meget af ens fritid:biggrin:

Må konstatere at ventetiden har været det hele værd. Jeg har svært ved at finde en pige der er så indlevende og skøn som hende. Jeg har på en måde knap lyst til at anmelde hende da jeg helst vil have hende for mig selv:x
Hun formår at smyge sig under huden på en på den mest vidunderlige måde når hun smyger sig op af en. Allerede i døren fik jeg den største krammer af hende, og en lille skideballe:roll: fordi jeg arbejder for meget sagde hun.

Hun påstår at hun er blevet lidt rundere, men det kunne jeg hverken se eller mærke, for det gjorde jeg i den grad. Jeg tror ikke der et sted tilbage på hende som ikke var blevet berørt da jeg tog derfra lette og udmattet. Jeg var i den grad blevet drænet til det sidste på alle måder. 
Vi fik snakket en del, og grinet en del også. Jeg tror det er svært at finde en anden med hendes personlighed.

Hvad angår selv akten, tja tænker ikke det behøver at blive uddybet nærmere udover at jeg to dage efter stadig går rundt med et salig smil over hele hovedet.

Tak Beer:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...