Hop til indhold

Recommended Posts

GentlemanJack skrev, den 24.10.2021 at 11:22:

Er der pussyslide med i Beers massage før kondomet kommer i brug?

bare skriv til hende , så får du et svar  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 11 timer siden:

Hun gør alt uden hvis man ønsker det, så det bliver nej tak herfra fremover.

Hvad koster det ekstra uden ? 
Gerne svar i pb :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 13 timer siden:

Hun gør alt uden hvis man ønsker det, så det bliver nej tak herfra fremover.

Good evening. 

@Mikkle34For sure you might be the one of my Blacklist contact. that mean you are the worst costumer I have.. But I am not sure what you wrote it right.

if you had been visit me this time why were you sent PM and Ask about my Address to another User. :) But doesn't matter for me.

pussy is just a part of this work but I work in also with my brain to make thing happy. I will end from here. :) 

Have a good evening.

Best Regard

Beer Vejle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mikkel34 skrev, for 4 minutter siden:

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Synes du du kan være dette bekendt? 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 46 minutter siden:

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Den bemærkning fortjener hun vist ikke, lille mand…….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 16 timer siden:

Hun gør alt uden hvis man ønsker det, så det bliver nej tak herfra fremover.

 

Beer skrev, for 2 timer siden:

Good evening. 

@Mikkle34For sure you might be the one of my Blacklist contact. that mean you are the worst costumer I have.. But I am not sure what you wrote it right.

if you had been visit me this time why were you sent PM and Ask about my Address to another User. :) But doesn't matter for me.

pussy is just a part of this work but I work in also with my brain to make thing happy. I will end from here. :) 

Have a good evening.

Best Regard

Beer Vejle

 

Ja, du behøver jo så ikke have bøvl med at holde hende væk. Hun holder åbenbart benene krydsede når du er i nærheden. Men fint at du lige giver en hånd med at skaffe adressen til en "ven", hjælpsomhed er jo en højtskattet egenskab i disse tider.:unsure: Og lidt at grine af er jo også altid toppen....

Mikkel34 skrev, for 58 minutter siden:

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Jeg er ikke selv stor fan af hendes gummipolitik, men denne kommentar var måske ikke nødvendig - det er meget svært at finde noget at grine af i den!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Men bare rolig i får hende for jer selv der er fundet noget bedre end hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 5 timer siden:

Men bare rolig i får hende for jer selv der er fundet noget bedre end hende.

Fortæl fortæl, hvad er det du har fundet ;) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 8 timer siden:

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Godmorgen Mikkel, så fordi Beer syntes at du er et rigtigt dumt svin og ikke vil se dig,

så skal hun svines til. Man blir helt stolt af dig Mikkel, få dig dog et liv  !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kendt Beer siden 2017 - Kender hende som en regulær og ordentlig pige! Glædespige er min opfattelse. Luder er da et grimt ord..Hvorfor og hvordan hun en havnet i dette game skal jeg ikke kloge min på. Men ved der ligger en gennemtænkt overvejelse bag hendes valg.

Tvivler på der en nogen der går skuffet fra hende. Hendes ydelser og væsen ligger vist langt over hvad man kan forvente - som jeg har forstået det, relative lave priser i forhold til det hun yder. Hun sørger for rene og behagelige lokaler - hun giver en ydelse der ligger langt over gennemsnittet. Gummi eller ej skal jeg ikke kunne sige - men det står vist rimeligt til troende, at den lille pige ikke vil kunne tvinge en mand til at trænge ind uden kondom. Så kære mand - det er alene dit valg - hvis det er sket. SÅ KOM IKKE og anklag pigen bagefter, for dine valg!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mikkel34 skrev, den 26.10.2021 at 06:47:

Hun gør alt uden hvis man ønsker det, så det bliver nej tak herfra fremover.

Såvidt jeg ved er det ikke et krav at man knepper hende uden gummi, så hvad er problemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 22 timer siden:

Ja hun er en rigtig luder og tænker ikke hun vil bare tjene pengene desværre for hun er ellers pisse lækker.

Så problemet er altså ikke, at hun gør det uden kondom (hvilket er old news og hvorved hun i øvrigt blot gør som dusinvis af andre thaipiger), men at hun ikke vil gøre noget med dig... Ja så skal hun da også lige svines til, det er da slet ikke uden for pædagogisk rækkevidde med den opførsel fra din side. Klap dig selv på skulderen, du har godt nok gjort det godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Beer ved ikke hvem jeg er hun tror hun gør, men hvis i er så sikker i jeres sag så besøg hende da hun elsker jeres penge. Og nej det bestemmer i da selv om i gør med eller uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Mikkel34 skrev, for 29 minutter siden:

Beer ved ikke hvem jeg er hun tror hun gør, men hvis i er så sikker i jeres sag så besøg hende da hun elsker jeres penge. Og nej det bestemmer i da selv om i gør med eller uden kondom.

Ku næsten ikke lade være og måske burde man nok også undlade at kommentere, jeg kender ikke Beer, du skriver at hun ikke kender dig, til gengæld er der nu mange på Eg som kender dig :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34
Tv 2 skrev, for 4 minutter siden:

Ku næsten ikke lade være og måske burde man nok også undlade at kommentere, jeg kender ikke Beer, du skriver at hun ikke kender dig, til gengæld er der nu mange på Eg som kender dig :huh:

Hun kunne da starte med at beskrive mig så vi er sikker på det er den samme hun snakker om :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Mikkel34 skrev, for 28 minutter siden:

Hun kunne da starte med at beskrive mig så vi er sikker på det er den samme hun snakker om :mrgreen:

Der må være en som tager over, normalt deltager jeg ikke i debatter men lige denne gir stof til eftertanke, du kan nærmest ikke komme nærmere en afsporing af tråden 

Jeg har ikke ydeliger kommentar (det sku da lige være, find en anden pige og måske site) :huh: Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 9 timer siden:

Hun kunne da starte med at beskrive mig så vi er sikker på det er den samme hun snakker om 

Rønnebærerne er sure - sagde ræven, da han ikke kunne nå dem. Og så blev han primitiv - og dum :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, den 27.10.2021 at 21:33:

Hun kunne da starte med at beskrive mig så vi er sikker på det er den samme hun snakker om :mrgreen:

Pas hellere på - @Beer er skarpere end du tror . . . ;) Og som @Månestjerne skriver

Månestjerne skrev, den 28.10.2021 at 07:50:

Rønnebærerne er sure - sagde ræven, da han ikke kunne nå dem.

Har besøgt hende flere gange gennem årene, og ud over øko-fransk, og selv om bølgerne har gået højt, har sex været med . . . :P 

Kondomet hat ligget gemt under håndklædet . . . ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt en del kvinder efterhånden og man skal da være noget naiv hvis man tror at penge ikke betyder noget og de gør det udelukkende fordi de tænder lige på præcis på "dig". 

Beer har en fantastisk personlighed og jeg nyder hendes selskab, før under og efter og det er lidt udover min fatte evne (ved den liger lige til højrebenet til en kommentar fra dem der er uenig).. Nå men ud over min fatte evne at man kan se sig sur på hende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en venlig sjæl, der tør komme med et bud på damens højde og drøjde? Det skriver hun ikke noget om i annoncen, og det bør man jo ikke spørge en dame om... ;)

/pft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Alcacer skrev, for 44 minutter siden:

Er der en venlig sjæl, der tør komme med et bud på damens højde og drøjde? Det skriver hun ikke noget om i annoncen, og det bør man jo ikke spørge en dame om... ;)

/pft

Hun er lidt mere slank og fit end da jeg besøgte hende i Århus. 
Mit tip er 45 kg og 155-160 høj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Hun er lidt mere slank og fit end da jeg besøgte hende i Århus. 
Mit tip er 45 kg og 155-160 høj. 

Det lyder skønt! Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt frem og tilbage og aflyst aftale havde jeg landet en morgenaftale med @Beer . . .
Jeg blev modtaget af en veludhvilet og sprudlende kvinde . . . ;) 
Efter det sædvanlige bad og en skæg detalje, som hun og jeg har, var det tid til massagedelen . .;) 
Liggende på maven følte jeg hendes hænder med mere overalt på bagsiden . .  . Eneste minus var et manglende spejl, så jeg kunne have nydt hendes bløde, vuggende og naturlige bryster i fulde drag, i stedet for kun at føle og ane det ud af øjenkrogen . . MEN . . . :P 
Så var det tid til “turn around” og massagen fortsatte på forsiden og videre med fælles franske fristelser - Umærkeligt var kondomet kommet på inden fortsættelsen . . . :P 
Herligt at se hendes blik blive ufokuseret og mærke champagnen bruse gennem kroppene . . :P 
Efterfølgende var det skønt at lande igen med en varm spindende kvinde liggende på maven . . . ;) 
Har allerede bestil en ny tid inden hun forlader DK i begyndelsen af december . . . :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...