Hop til indhold

Recommended Posts

stille fyr skrev, for 3 minutter siden:

giv mig en melding når hun rammer dk 

 

Hun er ret god til selv at gøre opmærksom på sin tilstedeværelse. Vær sikker på der kommer en sprudlende annonce på AL i god tid før hun lander :biggrin: Hun er ikke alene GP, men også ret pænt uddannet i markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hun er ret god til selv at gøre opmærksom på sin tilstedeværelse. Vær sikker på der kommer en sprudlende annonce på AL i god tid før hun lander :biggrin: Hun er ikke alene GP, men også ret pænt uddannet i markedsføring.

bare det er det værd betaler jeg gerne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Hun er ret god til selv at gøre opmærksom på sin tilstedeværelse. Vær sikker på der kommer en sprudlende annonce på AL i god tid før hun lander :biggrin: Hun er ikke alene GP, men også ret pænt uddannet i markedsføring.

Så mon ikke, at hun prioriterer gamle kunder først. Jeg har bemærket at hun ikke er på 24/7 - Kun når hun har lyst. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 4 minutter siden:

Så mon ikke, at hun prioriterer gamle kunder først

Dem er der vist også så mange af at hun skal være på 24/7 hvis alle skal til fadet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Dem er der vist også så mange af at hun skal være på 24/7 hvis alle skal til fadet ;) 

Så må du kun håbe, at du er på listen. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 7 minutter siden:

Så må du kun håbe, at du er på listen. ;-) 

Det er jeg ikke hvis hun kommer til Vejle. Gider ikke køre over bygrænsen. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg ikke hvis hun kommer til Vejle. Gider ikke køre over bygrænsen. :biggrin:

Vejle og Aarhus er snart vokset sammen langs E45 ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 2 minutter siden:

Vejle og Aarhus er snart vokset sammen langs E45 ;-) 

Ja der er en tynd streng, og så hullet Horsens midtvejs :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja der er en tynd streng, og så hullet Horsens midtvejs :D

Hvad nu hvis lysten bestemmer? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke alene GP, men også ret pænt uddannet i markedsføring.
 

korrekt, og det vigtigste i enhver butik er at give en service, så kunderne kommer igen, på det område er hun fuldstændig suveræn :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer har vi savnet i 2020.. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. Jeg tror ikke der har været bedre Thaimassage i DK, end den Beer leverede. Vi må håbe, at der kommer sked i Corona vaccinationerne, og dernæst håbe, vi kan få Beer til Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
Acucar skrev, for 42 minutter siden:

Beer har vi savnet i 2020.. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. Jeg tror ikke der har været bedre Thaimassage i DK, end den Beer leverede. Vi må håbe, at der kommer sked i Corona vaccinationerne, og dernæst håbe, vi kan få Beer til Danmark.

giv mig en melding hvis hus stadig er ligeså vil :)

nogen gange er det ikke et plus at ha været væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Acucar skrev, den 27.12.2020 at 18:49:

Beer har vi savnet i 2020.. Der er ingen der kommer på siden, eller forbi Beer. Hun havde en fantastisk indlevelse, hvor massagen hver gang var enestående. Jeg tror hun nød det i fulde drag, og hun virkede hver gang oprigtig tændt, og var drivvåd som få. Jeg tror ikke der har været bedre Thaimassage i DK, end den Beer leverede. Vi må håbe, at der kommer sked i Corona vaccinationerne, og dernæst håbe, vi kan få Beer til Danmark.

Ah, hendes afløser i Århus, Anni var lige så dejlig, og så havde hun er noget mere sprød krop. Men Beer/Nut er ret skøn :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en Update på regler.

Keeper

 

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn, privatadresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 18.6.2021 at 11:54:

Så du mener det er helt i orden at vi her på Forum deler gp’ernes facebookprofiler?

 

Nej!

Jeg skriver at facebook giver mulighed for at man selv bestemmer hvilke oplysninger der er tilgængelige på ens profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...