Hop til indhold
Mr_T

Udlandske piger, danske piger.. Lidt om kundeservice..

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
Hardrock_west skrev, for 3 timer siden:

What a load of crap.   I am not asking you out on a blind date.

One thing I have learned about girls like who want my hole history, is that it is a waste of my time.

Så er det godt du ikke kontakter mig. Jeg spørger om alder, højde og vægt. Det gør jeg for at være sikker på, at jeg tænder på dig. Og har du ikke respekt nok til at svare på de få ting, så vil du nok heller ikke have det når man først ligger i sengen med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 1 time siden:

Ikke fordi jeg har noget i mod hende "Sofie Brandvarm" men da jeg så den dokumentar -tænkte jeg "hun har sgu været heldig ind til nu" da vi så så næste afsnit -hvor hun tog rundt forskellige steder -gik det pludselig op for hende -hvordan det også kunne være med købesex... og nu du skriver på den måde Lady C -minder det om Sofie. Jeg er fuldstændig enig i det du skriver -det burde være sådan. Men for det er et men -mænd er nogle svin! -der er nogen der skal prøve -f.eks. hvor langt de kan gå... -er voldlig, påvirket -når de tager på besøg. De tror de kan tillade sig alt for de har jo betalt for det... selv om du lyder til, at have en del omløb i hoved -er det andre af dine kollegaer, der ikke har så meget, og måske tager chancer, bliver truet til noget de ikke vil osv... er helt enig i det er en hård og kynisk verden. At du og heldigvis, også andre piger -formår at kører det på den mere blide og behagelige vis i jeres butik -er måske undtagelsen... Jeg er bliver altid bekymret, hvis en pige giver sig 100% -Samtidigt er det jo fedt at opleve, og overvældende -da man ikke kende hinanden -jeg føler mig ydmyg og som noget særligt -i den stund vi har sammen -men man kan ikke give så meget til alle kunder... (jeg kan godt overvurder de 100% og det er måske ikke helt 100%) nogen knækker på det følelsesmæssigt -og bliver kold eller må opgive at sælge sex... andre finder ud af hvordan de kan klare det og overleve -men på en eller anden måde må de gøre sig hård(kolde) følelsesmæssigt og man har gode dage og dårlige dage -som igen smitter af på serviceniveauet...gg

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad din pointe er men måske noget med at du mener man ikke altid får det igen som man giver? 

Og at " min huskeregel" så derfor ikke rigtig kan bruges? 

Jeg ved skam godt at branchen - eller store dele af den fordi jeg tror egentlig jeg præsenterer en noget atypisk og lille eksklusiv del af branchen ( og der siger jeg altså ikke for at fremhæve mig selv som " bedre") men jeg har skam lagt mærke til hårdheden og kulden og forråelsen i indlæg her på Eroguide. Jeg er også en af dem der reagerer aktivt når der er debatter om menneskehandel og jeg reagerer kraftigt  på nedladende tale overfor kvinder  ( som der jo i den grad også findes her) 

Så selvom jeg har en klippefast tro på at alle mennesker indeholder noget godt - så er jeg ikke naiv. 

Men jeg tror på at du i det store perspektiv vil få det tilbage som du selv giver. Det kan godt være du kun får kulde og had når du møder op hos en gp hvor du selv er fuld af varme og forventning  og positive energier,  men du vil så fra en anden gp. møde varme og omsorg og positive energier. Fordi det du sender ud i universet vil blive sendt tilbage. Måske ikke lige med det samme og måske ikke med den person du troede det skulle være med, men så med en anden 

Det kan med andre ord kaldes karma 

Det er der sikkert nogle der vil rynke på næsen af, men hvis vi ønsker at møde kærlighed og venlighed får vi det ihvertfald ikke hvis vi selv er ukærlige og uvenlige. 

Had  og kærlighed  er ild og vand. 

Og vand slukker ild. 

Med kærlighed kan du afvæbne alt ondt :) 

Og så bliver jeg også nødt til igen at påpege det vigtige i at man som sex køber skal være mere omhyggelig ned at udvælge den kvinde man vil besøge. Vil man gerne møde venlighed, charme og " kærlighed" så skal man undlade at besøge de kvinder der bevæger sig i den hårde og kyniske del af branchen. Den betændte del. For det kan ikke undgås at man som menneske vil få nogle skader på sjælen af kun at bevæge i en betændt del af miljøet. Hvis man kun omgiver sig  med det usunde igen og igen og igen, så ender man også med selv at blive usund 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 4 timer siden:

What a load of crap.   I am not asking you out on a blind date.

One thing I have learned about girls like who want my hole history, is that it is a waste of my time.

Your top statement describes my right to decide for myself who I want to invite  me as a customer and who I don't want to invite as "crap" (?). I actually made it clear that only gentlemen who respect me are invited to visit me. Judging from your comment, they are excluded from the invitation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad din pointe er men måske noget med at du mener man ikke altid får det igen som man giver? 

Og at " min huskeregel" så derfor ikke rigtig kan bruges? 

 

 

Mit pointe var/er man skal ikke give mere end man kan tåle -og stadig har det godt med det... -sælge sin "sjæl" -du sælger en vare for penge -varen er dig eller noget du gør med din krop. Det kommer tæt på, hvor er grænsen. Gir man af sine følelser eller er det skuespil... -lader man så mange mænd komme så tæt på -er intime med -tror på det ændre en hver kvindes følelse forståelse af sig selv -man forsøger at være "professionel"  lykkes det altid.  Jeg arbejder selv professionelt med mennesker hver dag -uden jeg på nogen måde kommer så tæt på fysisk/intimt og har ikke kunder, men patienter -man yder jo en service og bruger sig selv som redskab til at formidle denne service. Nogen patienter kommer også "tæt på" det kan ikke undgås. Man er bevist om at være professionel -det lykkes ikke altid ligegodt, man er jo et menneske ikke en robot -her spiller kemien også ind;-) 

Jeg må tilstå jeg ikke har har afprøvet de mere "eksklusive damer" hvor prisen muligvis sortere de værste fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt danske piger indtil nu. Generelt synes jeg at man får et godt svar retur. Min dårligste oplevelse med kontakt var, da jeg i forsommeren skulle virkelig forkæle mig selv, så jeg bookede en aftale med en pige i kbh. Jeg bor i Jylland og havde taget en fridag. Dialogen med pigen på sms havde været rigtig fin. Desværre får jeg dagen inden besøget ondt i halsen. Og på grund af Corona skrev jeg at jeg desværre måtte aflyse og jeg var ked af det. Men det var for at passe på hende. Pigen svarede ikke og efterfølgende har jeg ikke fået svar på nye henvendelse. Det er bare brand ærgerligt. Men pigen har selvfølgelig sin gode ret til at ignore mig. Det er bare træls at hun har stemplet mig som en useriøs type. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

Så er det godt du ikke kontakter mig. Jeg spørger om alder, højde og vægt. Det gør jeg for at være sikker på, at jeg tænder på dig. Og har du ikke respekt nok til at svare på de få ting, så vil du nok heller ikke have det når man først ligger i sengen med dig. 

Hvis jeg skulle kontakte dig og skulle oplyse disse data vil jeg helt klar skrive som en glædespige gør.

Da jeg ikke er over 50 år endnu, vil min alder jeg skriver til dig være max 35.

Min vægt vil være den jeg havde som 25  årig

Højde er ikke nogen grunden til at lyve om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eroprins skrev, for 18 timer siden:

Du er jo kendt herinde for at slikke røv på kvinder, hver gang de udtaler sig!

Hvis man er enig med en kvinde, så slikker man røv? Eller er man bare enig med et andet menneske? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 23 timer siden:

Men så begyndte det. Kunde servicen. I løbet af de næste timer, tikkede der SMS´er ind fra alle 5 udenlandske GP´ere - med beklagelser over, at de ikke havde haft tid - om det gik godt med tandlægen/tanden og om jeg havde tid f.eks. fredag, senere, at jeg bare kunne skrive igen, hvis jeg havde lyst. Alle sammen SMS´er fyldt med god kundeservice og en glæde over at ville mødes med mig.

Den ene danske kvinde, jeg hørte tilbage fra var med "NEJ". (underforstået hun havde ikke tid). De to sidste hørte jeg aldrig fra. 

Mon ikke det handler om, at de fleste danske piger har lært, at man af diskretionshensyn ikke skriver tilbage længe efter SMS’en er kommet. Jeg siger på mit bånd, at man skal skrive, hvis man ikke ønsker svar efter et bestemt tidspunkt. Hvis jeg svarer længe efter beskeden er sendt, skriver jeg i neutralt sprog og ikke med gæstens navn, hvis nu konen skulle læse med.

Jeg er helt sikkert en af dem, der kan svare kort, fx mellem to gæster, hvor jeg lige skal gøre det hele klar, men også nå at svare sms’er. Så skønner jeg, at et kort svar er bedre end intet svar. Ofte skriver jeg “Ring venligst op”, da det for mig både er tidsbesparende og giver et bedre indtryk af manden at tale sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins
Liv skrev, for 35 minutter siden:

Mon ikke det handler om, at de fleste danske piger har lært, at man af diskretionshensyn ikke skriver tilbage længe efter SMS’en er kommet. Jeg siger på mit bånd, at man skal skrive, hvis man ikke ønsker svar efter et bestemt tidspunkt. Hvis jeg svarer længe efter beskeden er sendt, skriver jeg i neutralt sprog og ikke med gæstens navn, hvis nu konen skulle læse med.

Jeg er helt sikkert en af dem, der kan svare kort, fx mellem to gæster, hvor jeg lige skal gøre det hele klar, men også nå at svare sms’er. Så skønner jeg, at et kort svar er bedre end intet svar. Ofte skriver jeg “Ring venligst op”, da det for mig både er tidsbesparende og giver et bedre indtryk af manden at tale sammen.

Det er sgu da ligegyldigt hvad fanden du gør!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Jeg må tilstå jeg ikke har har afprøvet de mere "eksklusive damer" hvor prisen muligvis sortere de værste fra.

Det ser så voldsomt ud (dyrt) når du og andre skriver “eksklusivt”, men mit indtryk og erfaring som mange års købesex bruger, så er springet fra “billig” til “eksklusiv” ikke så høj. Jeg har forstået det sådan, at når der skrives “eksklusiv” så skrives der om kvinder der nærmest garanterer den gode oplevelse, holder hvad de lover osv. og ikke en eller anden penthousemodel der er fløjet til kbh for at sælge luksusoplevelser i en weekend. 
 

Det jeg egentlig ville frem til er, at en eksklusiv oplevelse i 30 minutter med f.eks. en dansk pige kan betales for en ganske rimelig pris. Personligt så er jeg selv begyndt at skære ned på mine besøg set henover et kvartal f.eks. De færre besøg frigøre penge til at betale mere når jeg så betaler for sex. Mine besøg bliver mere ekslusive og det giver mig større glæde og tilfredsstillende af en bedre oplevelse, som på en eller anden måde får mig til at hvile lidt mere i mig selv og jeg er knap så sexhungrende som tidligere. Oplevelserne har jeg glæde af i længere tid og jeg er blevet lidt mere tålmodig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eroprins skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu da ligegyldigt hvad fanden du gør!

Du virker da godt nok til at være et virkelig empatisk og behageligt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Mit pointe var/er man skal ikke give mere end man kan tåle -og stadig har det godt med det... -sælge sin "sjæl" -du sælger en vare for penge -varen er dig eller noget du gør med din krop. Det kommer tæt på, hvor er grænsen. Gir man af sine følelser eller er det skuespil... -lader man så mange mænd komme så tæt på -er intime med -tror på det ændre en hver kvindes følelse forståelse af sig selv -man forsøger at være "professionel"  lykkes det altid.  Jeg arbejder selv professionelt med mennesker hver dag -uden jeg på nogen måde kommer så tæt på fysisk/intimt og har ikke kunder, men patienter -man yder jo en service og bruger sig selv som redskab til at formidle denne service. Nogen patienter kommer også "tæt på" det kan ikke undgås. Man er bevist om at være professionel -det lykkes ikke altid ligegodt, man er jo et menneske ikke en robot -her spiller kemien også ind;-) 

Jeg må tilstå jeg ikke har har afprøvet de mere "eksklusive damer" hvor prisen muligvis sortere de værste fra.

Mht. eksklusive så handler det for mig ikke om pris. Jeg hører nok til et sted mellem billig og dyr. Men det det handler om for mig - når vi taler om eksklusivitet - er netop at jeg udvælger den person der gerne vil have en seance hos mig ud fra om jeg tror jeg kan give ham en oplevelse der vil ligge på linje med " hans livs oplevelse" jeg stiller meget høje krav til mig selv og jeg kan også kun yde den præstation jeg gør hvis jeg har meget få kunder.  Dvs jeg leger med en eneste person ad gangen og ikke flere den dag. Jeg har da i dimellem haft 2 efter hinanden men så har jeg også været drænet for energi.  ( jeg er erotisk  Domina) Og når jeg har en halv times transport , forbereder mig omhyggeligt og er den allerbedste udgave af mig selv,  og skal bruge rundt regnet 4 timer for en times " aktiv leg ( kørsel, forberedelse, oprydning osv) så ville det jo være latterligt hvis jeg kun skulle have 600 kr ( eks) for en time.  

Jeg sælger ikke ud af min sjæl når jeg hele tiden har mig selv med og holder det på det plan jeg gør. (Men det er også meget vigtigt at jeg holder det på det plan fordi ellers vil jeg ende med at miste mig selv i det her game.) Enhver der kommer hos mig har jeg et oprigtigt ønske om at lære at kende fordi jeg synes mennesket som art er noget af det mest interessante. Det er der det eksklusive ligger. 

Og med alt ydmyghed så vil jeg tro at det er svært at finde en sådan fremgangsmåde hos en udenlandsk GP som er her for at tjene hurtige penge. 

Jeg kan godt forstå det du skriver med at man ikke skal give mere end man kan tåle og her tror jeg du har en væsentlig pointe for jeg tror det er ret nemt at " miste sig selv" i denne branche. Det gælder egentlig ikke kun gp, men også de sex kunder der ikke oplever nærvær og intimitet i deres privat liv men må købe sig til det. De skal også passe på med ikke at " miste sig selv" det er nemt at blive forået. Både på den ene og den anden side af 1000 kr sedlen. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hardrock_west skrev, for 3 timer siden:

Hvis jeg skulle kontakte dig og skulle oplyse disse data vil jeg helt klar skrive som en glædespige gør.

Da jeg ikke er over 50 år endnu, vil min alder jeg skriver til dig være max 35.

Min vægt vil være den jeg havde som 25  årig

Højde er ikke nogen grunden til at lyve om.

Så fordi nogle piger lyver, så tror du alle gør? Og du mener alle skal stå til ansvar for det? Og hvad tror du der sker hvis du møder op og er meget ældre og vejer en del mere end du har skrevet? Tror du det vil være en god start på et intimt møde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Det ser så voldsomt ud (dyrt) når du og andre skriver “eksklusivt”, men mit indtryk og erfaring som mange års købesex bruger, så er springet fra “billig” til “eksklusiv” ikke så høj. Jeg har forstået det sådan, at når der skrives “eksklusiv” så skrives der om kvinder der nærmest garanterer den gode oplevelse, holder hvad de lover osv. og ikke en eller anden penthousemodel der er fløjet til kbh for at sælge luksusoplevelser i en weekend. 
 

Det jeg egentlig ville frem til er, at en eksklusiv oplevelse i 30 minutter med f.eks. en dansk pige kan betales for en ganske rimelig pris. Personligt så er jeg selv begyndt at skære ned på mine besøg set henover et kvartal f.eks. De færre besøg frigøre penge til at betale mere når jeg så betaler for sex. Mine besøg bliver mere ekslusive og det giver mig større glæde og tilfredsstillende af en bedre oplevelse, som på en eller anden måde får mig til at hvile lidt mere i mig selv og jeg er knap så sexhungrende som tidligere. Oplevelserne har jeg glæde af i længere tid og jeg er blevet lidt mere tålmodig :)

"Eksklusivt" =er et ord jeg har det anstrengt med... jeg kan godt følge det du skriver -selv om jeg også har benyttet mig af købesex i mange år er jeg ikke kommet dertil hor jeg går efter "eksklusivitet" det er i perioder hvor jeg besøger "massagepiger" går ikke kun efter sex længere -kvaliteten for mig starter med massagen -ikke altid et must med sex... -spændingen/flirten/kemien/det nye vs det kendte og måske trygge. er vigtig. Da jeg har en partner/kone er det nok anderledes end for singler. Drivkraften i det hele er min nysgerrighed på mennesker, og relationer der opstår i en eller anden grad ved et møde...  Dette forum og jer der tør, at være ærlige er det fedeste at opleve;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Hvis man er enig med en kvinde, så slikker man røv? Eller er man bare enig med et andet menneske? ;) 

Nej bare med en kvinde. Især en dansk kvinde. Sådan er det i incel-miliøet.

Som desværre igen og igen viser sit grimme ansigt herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 timer siden:

jamen det synes jeg da er et interessant synspunkt 

Jeg har selv det indtryk at kvinder i Danmark - er mere frigjorte og selvbevidste  og at de tør stå ved deres seksualitet . Vi er ved at gøre op med den skam der altid har hvilet over kvinders seksuelle drive.  Manden har jo altid været " jægeren " - den seksuelt udfarende og aggressive. Nu er der mange kvinder der tør være " jægere " og seksuelt udfarende. 

Men sådan helt overordnet  

Kvinder har  behov for kærlighed - men nu tør de godt udtrykke at de  også har behov for sex. 

Mænd har  behov for sex - men nu tør de godt udtrykke at de også har behov for kærlighed.

Og ser man det på den måde er det jo et  godt udgangspunkt for at mødes på midten :) 

 

Beklager at jeg har 'skåret' i dit indlæg LadyC.

Men, jeg forstår dig sådan, at du ikke længere er medlem af den radikale gruppe. :D 

Redigeret af sanook
tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
sanook skrev, for 4 minutter siden:

 

Beklager at jeg har 'skåret' i dit indlæg LadyC.

Men, jeg forstår dig sådan, at du ikke længere er medlem af den radikale gruppe. :D 

Jeg har nu aldrig stemt radikal. Ups sorry for politisk afsporing :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Nej bare med en kvinde. Især en dansk kvinde. Sådan er det i incel-miliøet.

Som desværre igen og igen viser sit grimme ansigt herinde.

Hvad er incelmiljøet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 13 minutter siden:

Hvad er incelmiljøet? 

Incel = involuntary celibates
Misogyne mænd som skylder sine mislykkenden i kærlighed og relationer på kvinder. Og som støtter op hinanden på sociale medier om den fælles verdensbillede at kvinder er grunden til deres ulykke, at kvindens ligestilling er latterlig, etc. Mænd som er hadske, typisk nedvurderer kvinder fra deres eget miljø og taler sig varme for respektfulde og ydmyge kvinder fra andre lande.
Du finder dem alle steder, f.eks. i gamermiljøet, herinde....typiskt steder hvor man tilbringer meget tid foran computeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

Er det så forklaringen på hvorfor der dukker så kvindehadske kommentarer op herinde engang imellem? De er simpelthen medlemmer eller de bevæger sig i incel miljøet? 

 

 

Hard to believe. Nu skal denne gruppe af mennesker som bevæger sig i dette miljø, ikke overvurderes. De skal ties ihjel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

Jamen det er jo forfærdeligt hvis de også findes herinde 

 

 

Selvfølgelig gør de det. Du har lige mødt nogle.... 

Say hello to the lady guys...

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Selvfølgelig gør de det. Du har lige mødt nogle.... 

Say hello to the lady guys...

Øhh.  Men der er vel forskel på at være en egoistisk mands chauvinist og så ligefrem være en del af incel miljøet? Eller? 

Incel miljøet som jeg læser det - er jo faktisk et farligt miljø som er tilhænger af det ulovlige. Jeg opretter en tråd om dette nu 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...