Hop til indhold
Mr_T

Udlandske piger, danske piger.. Lidt om kundeservice..

Recommended Posts

Jeg ser så tit den der her med Danske/udenlandske GP' er diskussion, og undren over, hvorfor der er så lidt at lave, lukning af bordeller m.m. 

Jeg skal skynde mig at sige, at jeg altså ELSKER kvinder - uanset deres ophav eller sprog. Der er bare noget helt specielt over en kvinde, der er godt tændt, nøgen og klar til sex (eller i det mindste en, der er rigtig god til at lade som om). Anyhow... jeg har de sidste par år haft glæden af en masse GP´ere - stort set alle sammen anbefalet af en bror herinde fra - og tak for det. Skønne oplevelser for det meste, og med 2-3 oplevelser, som bestemt ikke var pengene værd - jeg gik simpelhen sur i seng - og det er jo bestemt ikke meningen. 

NÅmen i går skulle jeg til tandlægen - noget jeg hader. Et lille hul skulle fixes, og selv om det gik stærkt, var jeg stadig rystet bagefter. Så tænkte, at jeg skulle finde en gp, der kunne forkæle mig, uden at jeg skulle foretage mig ret meget andet end at stønne og komme.

Som altid checker jeg Seduction Girls først, når jeg skal på eventyr. Deres hjemmeside er bare let at finde rundt i, og man kan finde en skøn tøs ud fra de kreterier, man har lyst til.. men der var ikke lige noget der fristede. For at gøre en lang historie om kundeservice endnu længere, så endte det med, at jeg over de næste 3-3½1 time skrev til 5 udenlandske og 3 danske kvinder - alle sammen fra de øverste hyller - godt anmeldt, skønne at se på og deres profilbeskrivelser havde alle noget ala "Kom - jeg forkæler dig" over sig. Og alle sammen nogen, som jeg ikke havde mødt før. 

Jeg hørte ikke et pip fra nogen af dem, så gode råd var dyre. Fandt til sidst en skøn kvinde, der var præcis hvad jeg havde brug for (nummer NI)

Men så begyndte det. Kunde servicen. I løbet af de næste timer, tikkede der SMS´er ind fra alle 5 udenlandske GP´ere - med beklagelser over, at de ikke havde haft tid - om det gik godt med tandlægen/tanden og om jeg havde tid f.eks. fredag, senere, at jeg bare kunne skrive igen, hvis jeg havde lyst. Alle sammen SMS´er fyldt med god kundeservice og en glæde over at ville mødes med mig.

Den ene danske kvinde, jeg hørte tilbage fra var med "NEJ". (underforstået hun havde ikke tid). De to sidste hørte jeg aldrig fra. 

Det var stort set samme SMS jeg havde sendt til alle 8 kvinder. 

Og det fik mig her til morgen til at komme til tasterne. Fordi det er nok OGSÅ derfor, at jeg oftes vælger en udenlandsk GP fremfor en dansk. Det virker som om, at de udenlandske har forstået det her med kundeservice, hvor de danske halter efter. 

Jeg kan rigtigt godt lide at skrive lidt med en GP før et besøg - lige føle hinanden lidt på tænderne, so to speak. En ting som udenlandske mestrer ret godt, hvor de danske sjældent har tid. Og indrømmet. Jeg har helt sikkert spildt især danske GP´eres tid. Og jeg er sikkert ikke den eneste, så kan godt forstå, at danske kvinder bliver lidt stramme i masken, når der popper en mail frem. Men måske er det bare en del af gamet? Jeg er selv konsulent. Jeg bruger tid på teknisk forberedelse, planlægning af møder, indkaldelser, hvad jeg har brug for, når jeg kommer m.m. Der er vel ca. den samme forberedelsestid som jeg har fakturerbar tid. Og så er der al den tid jeg bruger på at ringe til potentielle kunder, hvor der ikke kommer en dyt ud af det. 

Måske jeg bare skulle drikke noget mere kaffe - så jeg beklager min lange smørre. Min pointe, hvis der er nogen, er at det virker som om, at de udenlandske GP' ere har bedre fat i kunderne, end de danske - for med til historien hører også, at kun 2 af de 5 havde tid samme dag.

Og så skal jeg skynde mig at sige, at jeg generaliserer HELT vildt. Der er helt sikkert danske kvinder (og mange af dem er aktive herinde), som har helt styr på kundeservice, og at det med statsgaranti er hundredevis af udenlandske som er svindlere uden nogen som helst pli og kundeservice. 

Håber i får en dejlig dag alle sammen - og til trods for den manglende kaffe, formår at læse mellem linierne i mit skriv - for jeg har sq også selv nærmest mistet tråden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins

Jeg går også efter udenlandske piger generalt. Synes der i samfundet hersker et på mange punkter koldt forhold imellem danske mænd og kvinder. Jeg føler også på en eller anden måde at de danske kvinder føler sig hævet over de danske mænd. Derfor jeg kun besøger udenlandske og har gjort det i mange år. Det er også mig du ser have udenlandske kærester fra tid til anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessante observationer, @Mr_T, og tak for et velskrevet indlæg. Set fra helikopteren burde det jo egentlig være omvendt, for de danske piger bor jo her og skulle vel så være ekstra interesserede i at give kunden en oplevelse, så han “kommer på krogen”. Og det starter jo, som du selv anfører, med den initiale kontakt, også selvom pigen ikke kan mødes på det foreslåede tidspunkt.

Jeg kontaktede i foråret en udenlandsk GP, hvor et møde desværre ikke kunne lade sig gøre, viste det sig. Men hendes SMS’er gav mig virkelig ekstra lyst til at se hende, og jeg tog derfor fat i hende igen, da hun her i efteråret var tilbage i landet, så en god korrespondance kan også give kunder på lidt længere sigt.

Men selvfølgelig skal man være varsom med at generalisere, det har du meget ret i. Mon ikke de fleste danske piger i gennemsnit er nogenlunde på samme niveau som de udenlandske hvad service angår? Nok også over, hvis man medregner det udenlandske lavprissegment, hvor snyd og svindel forekommer hyppigere. Det tror jeg faktisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da anerkende din oplevelse, jeg deler den bare ikke. Alle de danske piger jeg har besøgt har jeg haft en glimrende kontakt med over sms, telefon, mail, og det gælder også de fleste udenlandske jeg har været hos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne -jeg har middelmådig erfaringer med danske kvinder -og har næsten altid haft en følelse af vi ikke er på samme niveau -og jeg skal være taknemlig for jeg f.eks. kan få lov, at købe sex af dem -og at jeg slet ikke kan tillade mig, at havde forventninger til dem -et hvert spørgsmål er urimeligt, og mere end jeg på nogen måde kan forvente at få svar på -udover "Nej!" -DET er en FØELSE. Siden jeg erkendte det og begyndt at udvide min horisont i mod kvinder der rent faktisk -kunne og ville være venlige og i mødekommende -åbnede en ny Verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Interessant ja, men sgu også en svær diskussion, og så alligevel for jeg tror faktisk ikke der er den store forskel når det kommer til stykket. Der findes begge type piger i begge lejre og de typer midt i mellem. 
 

Den store forskel ligger i måden de arbejder på tror jeg. 
 

Der kan godt være en lille tendens til, at danske piger er mere kontante i beskederne - vil du have en tid eller ej - men tror også der ligger det i det, at de måske er på fra 10-18 den ene dag og så er der ikke tid/lyst til det der - lidt spild af tid sms skrivning, der måske ikke fører til noget som helst. Den danske pige er måske først på vagt igen om nogle dage, så der skal aftaler på plads og ikke så meget snak. 
 

Har fuld forståelse for det! 


De udenlandske derimod fylder noget af tomrummet mellem kunderne ud med hygge sms tror jeg. Jeg tror de har bedre tid og mulighed for det plus at de også får nogle kunder på den måde. 
 

Men udenlandske der ikke vil svare og er mere kontante i det findes altså også. 
 

Danske piger, der gerne vil hygge skrive frem og tilbage findes altså også. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Når man er ny eller ikke har haft en annonce på længe og opretter en ny, så tiltrækker man alle fjolserne. Dem der tror man gerne skriver frækt frem og tilbage, så de kan få noget gratis lir og spille den af til ens billeder. Dem der er nysgerrige men aldrig har tænkt sig at lave en aftale, og dem der gerne vil, men ikke tør. Med den mængde af dens slags mænd jeg har tiltrukket, så kan jeg forestille mig at det er langt langt værre for de slanke kvinder. Så mon ikke det er derfor nogle af mine skønne kollegaer ikke gider skrive en masse? Når det er skrevet, så skriver jeg gerne lidt inden, så vi kan få en fornemmelse af om vi tænder på det samme. Men får jeg fornemmelsen af at du er useriøs, hvis spørgsmålene bare bliver ved og ved og ved, så afslutter jeg samtalen. For det har jeg ikke en god erfaring med. Men det undrer mig at du skal skrive til 9 for at finde en der havde tid. Tjekkede du deres annoncer inden du skrev til dem for at se om de var på den dag? Og det undrer mig meget at du synes det er god kundeservice at pigerne svarer tilbage nogle timer senere. Det kalder jeg ekstremt dårlig kundeservice. Hvis du har skrevet til mig i løbet af eftermiddagen og jeg så først ser det om aftenen og svarer dig, så risikerer jeg at din kone/kæreste ser det. Derfor svarer jeg kun tilbage, hvis jeg ser det indenfor 2 timer. Det kaldes diskretion, og jeg skriver det i min annonce, så ingen er i tvivl om hvorfor de evt ikke hører fra mig. Til gengæld er man mere end velkommen til at skrive igen en anden gang. Det må da kaldes god kundeservice. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mit  svar  på  en  henvendelse  afhænger  helt  af  henvendelsen.. normalt  svarer  jeg  altid  pænt  tilbage. 

Men  henvendelser  som: vil  du  have  pik eller  skal  vi  date  osv  får  et  kort  svar  hvis  de  ikke  bare  slettes  og  ryger  I min  spambakke. 

Mænd  som  jeg  har  mødt  før,  skriver  jeg  meget  gerne  med,  det  er  frækt  og  liderligt. 

Der  er  også  den  type  af  mænd  som  bare  skal  have  lidt  lir,  de  bliver  også  kasseret. 

En  ny  henvendelse  vækker  kun  min  opmærksomhed,  hvis  jeg  kan  se  at  manden  har  gjort  sig  umage  og  er  konkret  i sin  henvendelse, samt  jeg  kan  se  at  henvendelsen  er  lavet  til  mig,  så  det  ikke  bare  er  en  standard  besked  som  er  sendt  til  9 andre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I don't like the Danish / foreign division. Also what is actually meant by "good customer service" Is chatting and writing back and forth a good customer service?:rolleyes: - Well, an independent girl who wants to offer high quality but does not employ a secretary, has no time for it. If a customer is really interested in me and respects me, then he has read my ad, books his appointment in advance, he politely introduces himself to me with his name, his age, and specifically writes me whether he wants to book a tantra ritual-  if his have a  tantra experiences before or not - which experiences (?) - or he would like to book a sex menu, then he writes me which menu and in both cases the booking duration + specific time of the desired appointment. All in one sms, so I only have to write a single answer and know that the man is genuinely interested, that he respects me. I prepare for each meeting individually (completely fresh bedding / per customer, I shower especially for him, I put on make-up especially for him, I light candles especially for him), I need 1-1.5 hours + booked Time + tidying up afterwards (used bed sheets, towels have to be washed, mop the floor, clean tables, shower, remove make-up) for another 1.5 hours... I'm not a sex machine and would like to have a coffee and relax in between ... I want for everyone Customers are fresh and rested<3. - that is the amount of time I only need for one booking. Is that bad customer service when I try to offer the highest level of quality and don't have time to chat? :rolleyes:It is better after a visitor to wipe the pussy with wet rockers and: "the next one please" always with the phone in hand answering messages. The same sheets on the bed all day, that the towel is only changed occasionally or not, but you answer the messages and have good reviews on EG. Is that good customer service? Conversely, a customer's attempt to chat could be interpreted as intentional disrespect ... Just food for thought ...
Danish / foreign good customer service or actually good customer service everything is in the eye of the beholder and their expectations. Not everything is "gold" that shines or seems to shine, actually everything is relative and yet individually independent of nationality.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Tantra You make it sound like everyone that spends a little time chatting with men are gross. Some of us takes time to chat a little and still put on clean bedsheets and take a bath and clean the place in between too. :)

But I think the two of us are alike on the point that we don't invite a lot of men in when we are on, because we aren't sexmachines. We want to enjoy the time spent with a nice man. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Min erfaring er at der er større forskelle indenfor end imellem de forskellige nationaliteter når det gælder kundeservice, holder mig alligevel til Danske, det er nu engang nemmere at kommunikere på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hvad er god kundeservice ? 

Er det god kundeservice at skrive frem og tilbage ( flirte ) med en person i  dage og uger og  så ende med at have spildt sin tid fordi personen ikke dukker op ? Og aldrig havde tænkt sig at gøre det ? Fordi de findes altså.

Måske er " den danske kvinde " bare klog nok til at si fjolserne fra ? 

Jeg er enormt stolt af at være dansk. Og jeg er enormt stolt af at være dansk kvinde og jeg tror at den stolthed måske af nogle kan forveksles som arrogance og at der kommer et sådan citat som dette :

Eroprins skrev, for 2 timer siden:

Jeg føler også på en eller anden måde at de danske kvinder føler sig hævet over de danske mænd.

 samt dette

Møffe skrev, for 1 time siden:

og har næsten altid haft en følelse af vi ikke er på samme niveau -og jeg skal være taknemlig for jeg f.eks. kan få lov, at købe sex af dem -og at jeg slet ikke kan tillade mig, at havde forventninger til dem -et hvert spørgsmål er urimeligt, og mere end jeg på nogen måde kan forvente at få svar på -

Jeg kan såmænd godt forstå at man kan anse den danske kvinde ( og her taler jeg altså ikke om købesex men helt overordnet ) som arrogant. Men jeg ser det som at hun er stolt

Jeg tror den "danske kvinde " generelt er god til at sige fra og til at sætte grænser . Har selvrespekt og selvværd nok til ikke at finde sig i noget " shit ".

 Årsagen kan man finde hvis man kigger på vores ( stolte ) kultur og historie. :)

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 21 minutter siden:

Når man er ny eller ikke har haft en annonce på længe og opretter en ny, så tiltrækker man alle fjolserne. Dem der tror man gerne skriver frækt frem og tilbage, så de kan få noget gratis lir og spille den af til ens billeder. Dem der er nysgerrige men aldrig har tænkt sig at lave en aftale, og dem der gerne vil, men ikke tør. Med den mængde af dens slags mænd jeg har tiltrukket, så kan jeg forestille mig at det er langt langt værre for de slanke kvinder. Så mon ikke det er derfor nogle af mine skønne kollegaer ikke gider skrive en masse? Når det er skrevet, så skriver jeg gerne lidt inden, så vi kan få en fornemmelse af om vi tænder på det samme. Men får jeg fornemmelsen af at du er useriøs, hvis spørgsmålene bare bliver ved og ved og ved, så afslutter jeg samtalen. For det har jeg ikke en god erfaring med. Men det undrer mig at du skal skrive til 9 for at finde en der havde tid. Tjekkede du deres annoncer inden du skrev til dem for at se om de var på den dag? Og det undrer mig meget at du synes det er god kundeservice at pigerne svarer tilbage nogle timer senere. Det kalder jeg ekstremt dårlig kundeservice. Hvis du har skrevet til mig i løbet af eftermiddagen og jeg så først ser det om aftenen og svarer dig, så risikerer jeg at din kone/kæreste ser det. Derfor svarer jeg kun tilbage, hvis jeg ser det indenfor 2 timer. Det kaldes diskretion, og jeg skriver det i min annonce, så ingen er i tvivl om hvorfor de evt ikke hører fra mig. Til gengæld er man mere end velkommen til at skrive igen en anden gang. Det må da kaldes god kundeservice. ;)

Vil meget gerne lige uddybe lidt :-) Ikke fordi, at jeg er spor uenig med dig, i det du skriver. Men ja - jeg var liderlig og trængte til forkælelse. De 9 jeg havde skrevet til var over ca 3 timer så selvfølgelig ikke på samme tid - og alle inden for deres "åbningstid" ud for annoncen. Men er sådan set heller ikke det, som er pointen i mit - indrømmet - MEGET lange skriv. 

Min pointe var/er, at jeg havde skrevet stort set det samme til alle 8 - noget ala: "Hej med dig. Jeg har lige været til tandlægen, og trænger derfor til noget forkælelse af en dejlig kvinde. Derfor vil jeg høre, om du har en tid her til formiddag?". 

Og fik svar inden for et par timer af alle de udenlandske (og den ene danske :-))

Når det så er sagt - så kan jeg rigtigt godt lide din tanke om, at man lige kan fornemme hinanden på skrift inden møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er god kundeservice ? 

Er det god kundeservice at skrive frem og tilbage ( flirte ) med en person i  dage og uger og  så ende med at have spildt sin tid fordi personen ikke dukker op ? Og aldrig havde tænkt sig at gøre det ? Fordi de findes altså.

 

Kundeservice er, for mig, det der forgår inden "handlen". I det mindste lige skrive, at man ikke har tid, men gerne vil lege en anden dag -  når nu butikken ER åben :-)

Men ellers giver jeg dig ret - der er nok nogen - sikkert også mig selv, der skriver for meget med jer skønne kvinder - og dermed spilder jeres tid. Og ja - frasorter dem (og mig). 

Men for mig er det altså ikke god service at svare en høflig forespørgsel med NEJ, eller ja, for den sags skyld. Og slet ikke at svare er bestemt heller ikke. (kan dog godt følge den der med diskreation som Christina nævner)

Og skynder mig IGEN at påpege - at jeg generaliserer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 18 minutter siden:

@Tantra You make it sound like everyone that spends a little time chatting with men are gross. Some of us takes time to chat a little and still put on clean bedsheets and take a bath and clean the place in between too. :)

But I think the two of us are alike on the point that we don't invite a lot of men in when we are on, because we aren't sexmachines. We want to enjoy the time spent with a nice man. :)

No, I didn't mean to express that. Sorry if it turns out that way<3. I don't want to generalize, wrote as food for thought, as a comparison to when some men see this writing back and forth as "good customer service". I wanted to show another side that actually existed, but it wasn't meant to be considered general, so I wrote "food for thought" too.

" good customer service " is such a term... How do you define " good customer service " - that actual quality you receive as a customer or just sending messages back and forth, - this ist also a food for thought... to consider...

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

Hvad er god kundeservice ? 

Er det god kundeservice at skrive frem og tilbage ( flirte ) med en person i  dage og uger og  så ende med at have spildt sin tid fordi personen ikke dukker op ? Og aldrig havde tænkt sig at gøre det ? Fordi de findes altså.

Måske er " den danske kvinde " bare klog nok til at si fjolserne fra ? 

Jeg er enormt stolt af at være dansk. Og jeg er enormt stolt af at være dansk kvinde og jeg tror at den stolthed måske af nogle kan forveksles som arrogance og at der kommer et sådan citat som dette :

 samt dette

Jeg kan såmænd godt forstå at man kan anse den danske kvinde ( og her taler jeg altså ikke om købesex men helt overordnet ) som arrogant. Men jeg ser det som at hun er stolt. 

Jeg tror den "danske kvinde " generelt er god til at sige fra og til at sætte grænser . Årsagen kan man finde hvis man kigger på kulturen og landets historie . 

 

Eller måske ikke har oplevet så meget ude i den store verden. Så er der jo hurtigt en tendens til at se sig selv som stolt, istedet for at se at man mangler feminitet, omsorghed og respekt for mænd. Og danske kvinder kan virkelig også være kolde rent følelsesmæssigt. Jeg taler ikke om købesex her. Men mere et slags had som der er begyndt at vokse til de danske kvinder i samfundet. Jeg har selv været meget uheldig med de kvinder jeg har mødt i mit liv i danmark. Men er blevet positivt overrasket i mødet med andre kulturer. Også alt det er MeToo bevægelser osv. Har snakket med mange som deler min erfaring. Men må da indrømme at nutidens mænd også mangler passion og gejst i deres liv. Alt er selvfølgeligt ikke sort og hvidt. 

Redigeret af Eroprins

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Interessant emne -jeg har middelmådig erfaringer med danske kvinder -og har næsten altid haft en følelse af vi ikke er på samme niveau -og jeg skal være taknemlig for jeg f.eks. kan få lov, at købe sex af dem -og at jeg slet ikke kan tillade mig, at havde forventninger til dem -et hvert spørgsmål er urimeligt, og mere end jeg på nogen måde kan forvente at få svar på -udover "Nej!" -DET er en FØELSE. Siden jeg erkendte det og begyndt at udvide min horisont i mod kvinder der rent faktisk -kunne og ville være venlige og i mødekommende -åbnede en ny Verden.

Nu føler jeg at jeg er på samme niveau med de mænd der får lov at besøge mig. Men de skal sgu være taknemmelige for at de får lov, lige som jeg er taknemmelig for at de har lyst til at komme og være frække med mig. For det går jo begge veje. Har jeg en følelse af at manden tager det som en selvfølge at han bliver lukket ind fordi han betaler, så skal han lede videre, for så er det ikke mig han skal besøge. Men selvfølgelig må han have forventninger. Det har jeg også, bla at vi begge skal nyde tiden sammen, selvom jeg bliver betalt for det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Eroprins skrev, for 26 minutter siden:

Eller måske ikke har oplevet så meget ude i den store verden. Så er der jo hurtigt en tendens til at se sig selv som stolt, istedet for at se at man mangler feminitet, omsorghed og respekt for mænd. Og danske kvinder kan virkelig også være kolde rent følelsesmæssigt. Jeg taler ikke om købesex her. Men mere et slags had som der er begyndt at vokse til de danske kvinder i samfundet. Jeg har selv været meget uheldig med de kvinder jeg har mødt i mit liv i danmark. Men er blevet positivt overrasket i mødet med andre kulturer. Også alt det er MeToo bevægelser osv. Har snakket med mange som deler min erfaring. Men må da indrømme at nutidens mænd også mangler passion og gejst i deres liv. Alt er selvfølgeligt ikke sort og hvidt. 

Det er et enormt emne det her . Men vi skal passe på at der ikke går " kønskamp" i det og at der ikke bliver gravet grøfter mellem mænd og kvinder.  

Jeg forstår godt dine pointer og jeg tror at der findes ret mange mænd der deler dine synspunkter. Jeg synes dog det er en skam at du ligefrem er begyndt at hade " den danske kvinde " Men jeg har mødt dem - de mænd der hader kvinder ( i mit private liv ) og har undret mig over hadet - men har tænkt at det er en form for magtesløshed og usikkerhed der spiller ind. En manglende succes i kærlighedslivet og en masse afvisninger. Og afvisninger tærer på sjælen. :( Det er klart at man som mennesker søger de mennesker der giver en anerkendelse og ikke afviser en. 

Men jeg vil dog godt lige gribe fat i den allerførste sætning nemlig hvor du skriver  : 

"Eller måske ikke har oplevet så meget ude i den store verden." 

Selv har jeg rejst rigtig meget . Ikke bare charterture men jeg har rent faktisk boet i længere tid på den anden side af jorden. Jeg har rejst i U-lande og og boet hos mennesker med en helt anden kultur baggrund  end min egen. Jeg kan godt se hvad vi mangler her og hvad vi ikke mangler - på det medmenneskelige plan for økonomisk klarer vi det jo godt her i Skandinavien.

Men jeg har altid - ligegyldig i hvilken kultur og hvilket land jeg har befundet mig - følt en dyb og tryg følelse af at være dansk. Og især når jeg har set på de forhold kvinder i mange andre lande har . Og de oldnordiske ( ha ha oldnordisk ) værdier de har levet under. Jeg har  - samtidig med at jeg har en stor respekt for andre kulturer og på de ting der fungerer bedre i deres samfund end i vores - haft en dyb underliggende følelse af at jeg er heldig som kvinde at være født i Danmark . Virkelig virkelig heldig. Og det er jeg dybt taknemmelig for. <3

Jeg husker i mine helt unge dage. Dengang jeg var naiv og gik med store runde øjne rundt i en fremmed storby og sugede til mig af indtryk. Jeg mødte en mand fra mellemøsten - som blev min kæreste ( desværre ) i et godt stykke tid inden jeg måtte flygte over hals og hoved.  Det første han spurgte mig om var hvor jeg kom fra og jeg svarede " Danmark " 

Og til det - og det glemmer jeg aldrig - svarede han " oh my god - the danish women are the worst - they won`t obey " 

Og jeg husker at jeg på en og samme tid blev både noget fornærmet men også mega stolt <3

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Tantra skrev, for 56 minutter siden:

, I need 1-1.5 hours + booked Time + tidying up afterwards (used bed sheets, towels have to be washed, mop the floor, clean tables, shower, remove make-up) for another 1.5 hours... I'm not a sex machine and would like to have a coffee and relax in between ..

Wow! Er jeg den eneste som blev lidt meget interesseret - håber et møde bliver muligt en dag.

Respect ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

Hvad er god kundeservice ? 

Er det god kundeservice at skrive frem og tilbage ( flirte ) med en person i  dage og uger og  så ende med at have spildt sin tid fordi personen ikke dukker op ? Og aldrig havde tænkt sig at gøre det ? Fordi de findes altså.

Måske er " den danske kvinde " bare klog nok til at si fjolserne fra ? 

Jeg er enormt stolt af at være dansk. Og jeg er enormt stolt af at være dansk kvinde og jeg tror at den stolthed måske af nogle kan forveksles som arrogance og at der kommer et sådan citat som dette :

 samt dette

Jeg kan såmænd godt forstå at man kan anse den danske kvinde ( og her taler jeg altså ikke om købesex men helt overordnet ) som arrogant. Men jeg ser det som at hun er stolt. 

Jeg tror den "danske kvinde " generelt er god til at sige fra og til at sætte grænser . Årsagen kan man finde hvis man kigger på kulturen og landets historie . 

 

Men det findes jo også utrolig mange mænd/drenge der er arrogant -så der er vel et "match" -og stolt ja det kan virke sådan.  Helt overordnet er jeg bare fyldt op af kvinder der tror de kan bestemme over og manipolere mænd (mig) efter deres forgodtbefindende -man ser det alle steder -i parforhold/ægteskaber, arbejdspladser osv.  -når jeg så en gang i mellem vil nyde en god massagetime med lidt ekstra -for mine surt opsparet håndøre -gider man da ikke og møde en der virker nærmest fjendtlig fra starten. Er så helle ikke en der gider lange sms lir -før man vælger hvem man vil besøg. Har bare mødt så meget venlighed/"kærlighed" fra alle andre end danske kvinder -og service som en naturlighed -både før og efter man har betalt -det er dog undtagelser og det kan det også være med danske kvinder. Og det er en hård branche, at være i -har utroligt meget respekt for pigerne -ville bare også gerne føle den gengældt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Møffe skrev, for 52 minutter siden:

Men det findes jo også utrolig mange mænd/drenge der er arrogant -så der er vel et "match" -og stolt ja det kan virke sådan.  Helt overordnet er jeg bare fyldt op af kvinder der tror de kan bestemme over og manipolere mænd (mig) efter deres forgodtbefindende -man ser det alle steder -i parforhold/ægteskaber, arbejdspladser osv.  -når jeg så en gang i mellem vil nyde en god massagetime med lidt ekstra -for mine surt opsparet håndøre -gider man da ikke og møde en der virker nærmest fjendtlig fra starten. Er så helle ikke en der gider lange sms lir -før man vælger hvem man vil besøg. Har bare mødt så meget venlighed/"kærlighed" fra alle andre end danske kvinder -og service som en naturlighed -både før og efter man har betalt -det er dog undtagelser og det kan det også være med danske kvinder. Og det er en hård branche, at være i -har utroligt meget respekt for pigerne -ville bare også gerne føle den gengældt.  

Jeg er da ked af at du har oplevet - ligefrem - fjendtlighed når du har betalt for en times forkælelse ?? 

Selv har jeg det sådan at hvis jeg gentagne gange møder en fjendtlig holdning - så tænker jeg på om det er noget jeg selv signalerer eller om der er noget i min måde at agere på der udløser en fjendtlighed hos den anden ?  Har jeg virket arrogant og bedrevidende ? Har jeg sagt noget der kunne give en forklaring på hvorfor hun/han reagerer som hun gør ? 

Og hvis jeg efter den analyse ikke kan finde en forklaring - så plejer jeg at spørge om der er " noget galt " fordi jeg kan mærke en fjendtlighed som jeg ikke helt forstår .

Fordi det eneste man kan gøre er at sætte ord på hvad man oplever - for måske handler det bare om misforståelser.

men jeg tror at  hvis man som mand ønsker en kvinde der underkaster sig rollen som fødemaskine og opvarter så har man det nok svært i Danmark  fordi

Den danske kvinde underkaster sig ikke uden videre en mand - blot fordi han er mand.

Og er det ikke igrunden bare fantastisk :)  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eroprins
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er da ked af at du har oplevet - ligefrem - fjendtlighed når du har betalt for en times forkælelse ?? 

Selv har jeg det sådan at hvis jeg gentagne gange møder en fjendtlig holdning - så tænker jeg på om det er noget jeg selv signalerer eller om der er noget i min måde at agerer på der udløser en fjendtlighed hos den anden ?  Har jeg virket arrogant og bedrevidende ? Har jeg sagt noget der kunne give en forklaring på hvorfor hun/han reagerer som hun gør ? 

Og hvis jeg efter den analyse ikke kan finde en forklaring - så plejer jeg at spørge om der er " noget galt " fordi jeg kan mærke en fjendtlighed som jeg ikke helt forstår .

Fordi det eneste man kan gøre er at sætte ord på hvad man oplever - for måske handler det bare om misforståelser.

men jeg tror at  hvis man som mand ønsker en kvinde der underkaster sig rollen som fødemaskine og opvarter så har man det nok svært i Danmark  fordi

Den danske kvinde underkaster sig ikke uden videre en mand - blot fordi han er mand.

Og er det ikke igrunden bare fantastisk :)  

Tror altså ikke mænd søger underkastelse og opvartelse. Tror bare vi søger betænksomhed og omsorg generalt. Og i dag føler jeg tit at rollerne ude i samfundet er byttet. Kvinder søger sexpartnere, og mænd søger kærlighed. Det er mine egne erfaringer, og samtaler med mange mænd som ligger som grundlag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hm.. tja.. 
For det første så får man altså mange henvendelser, og det er et rent skud i tågen, men jeg vil gætte på, at man får flere på kortere tid, når man kun har vagt en gang eller to i ugen end når man er på 24/7 i 3 uger. Den forskel er der ofte i koncept hos danske vs udenlandske kvinder (jeg siger intet om hvem der arbejder mest, men det giver jo mening, når de rejser for det, og vi er her konstant, at vi fordeler vores arbejdstid forskelligt). Som @The Dark Knight skriver, så tænker jeg derfor, at de udenlandske har lidt bedre tid til at hyggeskrive når de er på vagt, end de danske. 
Personligt, tager det en portion af mit overskud at skrive, som jeg hellere vil lægge i min "kundeservice" hos dem jeg mødes med. 
Hvis det er kundeservice du vil have, så er det vel netop bordeller med telefondamer, som du skal henvende dig til, ikke piger som kun kan svare ind imellem aftaler og som også har brug for pauser. 

Det sagt, så ville jeg heller ikke svare nogen med et "NEJ". Der er rigtig mange jeg ikke får svaret, og når jeg vælger, hvem jeg svarer, så er det ud fra 1) om de spørger efter et tidspunkt hvor jeg faktisk har mulighed for at mødes og 2) kvaliteten på deres beskeder. 
Når jeg så endelig svarer, så går jeg til gengæld op i at svare høfligt og imødekommende, og afstemmer for det meste mine beskeder efter hvad jeg modtager - korte og kontante beskeder får korte og kontante (men høflige) svar, og længere uddybende beskeder får længere og uddybende svar. 

P.S @Mr_T Jeg forstår ikke helt konklusionen, at de udenlandske har mere travlt end de danske, når nu ingen af de 3 danske havde tid/svarede, og 2 ud af de 5 udenlandske kunne samme dag. 

Redigeret af Nannas Hjørne
indsat "/svarede"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Eroprins skrev, for 1 minut siden:

Tror altså ikke mænd søger underkastelse og opvartelse. Tror bare vi søger betænksomhed og omsorg generalt. Og i dag føler jeg tit at rollerne ude i samfundet er byttet. Kvinder søger sexpartnere, og mænd søger kærlighed. Det er mine egne erfaringer, og samtaler med mange mænd som ligger som grundlag. 

Det var da lidt af en påstand, jeg søger da gerne underkastelse, som en del af en voksenleg, men også fordi det giver mig noget mentalt, men jeg er da også en mand med et STORT M, og jeg ønsker da ikke at lade mig opvarte, og da slet ikke i det "almindelig" liv hvad man laver under sexleg, ja det er da netop sexleg, jeg forkæler da gerne den person jeg skal lege med inden legen, eller efter, og det er da for mig normalt M/K forhold, selv om jeg er den lille under legen

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Det var da lidt af en påstand,

Siden hvornår har “tror altså” været en påstand? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...