Hop til indhold

Recommended Posts

Guest KingMats
Angelina Angel skrev, for 5 minutter siden:

Hun skulle vidst være god nok. Hun arbejder hos pussygalores, og af hvad jeg ved, er pigerne dér ikke fake. 

https://70210026.dk/paris

 Men billederne er fake. Selv Pussy Galores bruger falske billeder. Det er derfor jeg ikke besøger de danske klinikker længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingMats skrev, for 2 minutter siden:

 Men billederne er fake. Selv Pussy Galores bruger falske billeder. Det er derfor jeg ikke besøger de danske klinikker længere. 

Og udenlandske piger bruger jo ofte også falske billeder. Så hvilke piger bliver kvar til dig når danske og udenlandske bruger falske billeder? Piger fra Jupiter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansi123 skrev, for 6 timer siden:

Wauw. Nogen som ved om hun er ægte?

https://annoncelight.dk/showad/300550

Hun ligner påfaldende meget en som arbejde på Mon-Cherie og seductiongirls for ca 8 år siden. Hende har jeg mødt og jeg husker hende som værende ekstremt flot, tror jeg mødte hende en 3 gange. Jeg vil af privatlivets fred ikke nævne hvilket navn hun gik under dengang.

Redigeret af Jimbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingMats skrev, for 6 timer siden:

 Men billederne er fake. Selv Pussy Galores bruger falske billeder. Det er derfor jeg ikke besøger de danske klinikker længere. 

Så er der godt nok ikke mange steder du kan besøge, når udenlandske nok er mest kendte for at bruge fake billeder ;) :rolleyes:

 

Jimbo skrev, for 9 minutter siden:

Jeg syntes ikke jeg finder pigens fotos i dit link?

Kiggede også - jeg kunne heller ikke finde det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg an heller ikke finde hende under det viste link.

I øvrigt er hendes priser forholdsvis høje, så de er på niveau med bordelpriser for danske  steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Jimbo skrev, for 3 timer siden:

Jeg syntes ikke jeg finder pigens fotos i dit link?

 

2CED1659-11D9-4191-A38F-8ECE26BA6CA7.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 1 minut siden:

 

2CED1659-11D9-4191-A38F-8ECE26BA6CA7.jpeg

Yes, jeg giver mig, havde overset det. Men den pige jeg refererer til  i tråden havde fakstisk sådan en lækker krop!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Angelina Angel skrev, for 10 timer siden:

Så er der godt nok ikke mange steder du kan besøge, når udenlandske nok er mest kendte for at bruge fake billeder ;) :rolleyes:

 

Kiggede også - jeg kunne heller ikke finde det :) 

Jeg ved godt, at det er en lidt voldsom udmelding, men jeg så gerne at de danske klinikker var mere troværdige i deres brug af billeder. Der er så mange falske billeder på annoncesiderne, så de danske klinikker kan vinde kunder på troværdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KingMats skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved godt, at det er en lidt voldsom udmelding, men jeg så gerne at de danske klinikker var mere troværdige i deres brug af billeder. Der er så mange falske billeder på annoncesiderne, så de danske klinikker kan vinde kunder på troværdighed.

Hvad synes du vi skal gøre bedre? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 11 timer siden:

Hvad synes du vi skal gøre bedre? :) 

Giver lige min mening med her. Jeg syntes at det er godt og troværdigt når en pige lægger fotos ud taget med en mobil. Det behøver ikke engang være med ansigt, og en tattoo kan sløres, eller måske kan man tage fotoet fra en vinkel hvor man ikke ser personlige kendetegn. På den måde kan man altid have opdaterede fotos. Jeg er virkeligt ofte blevet skuffet på danske klinikker, hvor pigen som oftest har fået lavet kunstige frække kurver, retoucheret væsentligt  slankere, yngre osv. Jeg er pga dette færdig med danske klinikker desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 11 timer siden:

Giver lige min mening med her. Jeg syntes at det er godt og troværdigt når en pige lægger fotos ud taget med en mobil. Det behøver ikke engang være med ansigt, og en tattoo kan sløres, eller måske kan man tage fotoet fra en vinkel hvor man ikke ser personlige kendetegn. På den måde kan man altid have opdaterede fotos. Jeg er virkeligt ofte blevet skuffet på danske klinikker, hvor pigen som oftest har fået lavet kunstige frække kurver, retoucheret væsentligt  slankere, yngre osv. Jeg er pga dette færdig med danske klinikker desværre :(

Har du ikke besøgt mig, eller tager jeg helt fejl? :) 

 

Ja self det ville være fedt hvis pigerne gjorde det! Jeg ville personligt også selv gøre det noget mere hvis jeg havde en vinkel uden tatoveringer :) men det vil så sige - det trækker mere til hvis pigen har "self-made" billeder? Ville det så feks kunne få dig til at besøge danske piger igen?  For ellers handler det jo ikke om billederne som sådan, men noget andet.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Angelina Angel skrev, for 22 minutter siden:

Ja self det ville være fedt hvis pigerne gjorde det! Jeg ville personligt også selv gøre det noget mere hvis jeg havde en vinkel uden tatoveringer :) men det vil så sige - det trækker mere til hvis pigen har "self-made" billeder? Ville det så feks kunne få dig til at besøge danske piger igen?  For ellers handler det jo ikke om billederne som sådan, men noget andet.

Det handler nok mest om, at mange nok føler sig lidt snydt, hvis man lægger fotos op, af en ny BMW og når man så kommer, et det en BMW KASSEVOGN, med buler og uden lys og bremser ;) 

Naturligvis, lægger man ikke sine grimmeste billeder op, men derfra til at bruge glamour billeder, eller endnu værre - fake eller "låne"- billeder fra nettet. 

På den lidt længere bane, taber pigen nok mest, ved at "snyde", men naturligvis er der nogle mænd der "falder i" .. 

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 5 timer siden:

Har du ikke besøgt mig, eller tager jeg helt fejl? :) 

 

Ja self det ville være fedt hvis pigerne gjorde det! Jeg ville personligt også selv gøre det noget mere hvis jeg havde en vinkel uden tatoveringer :) men det vil så sige - det trækker mere til hvis pigen har "self-made" billeder? Ville det så feks kunne få dig til at besøge danske piger igen?  For ellers handler det jo ikke om billederne som sådan, men noget andet.

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af dit selskab.:rolleyes:

Det handler ikke om fotos som sådan, men om at man gerne vil møde den person som er på de fotos som nu engang vækkede ens interesse. Når man adskillige gange har oplevet at møde en dansk gp'er som ser væsentligt anderledes ud end på fotos så finder man andre muligheder, såsom udenlandske piger som ofte (men ikke altid)  bruger retvisende fotos. Jeg er over tid blevet god til at spotte om fotos er ægte eller falske/misvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 16 timer siden:

Giver lige min mening med her. Jeg syntes at det er godt og troværdigt når en pige lægger fotos ud taget med en mobil. 

Hørt, og personligt er jeg heller ikke fan af studioproducerede glamourbilleder. Allermest synes jeg de følger en kedelig mall og er temmelig fantasiløse. Helt ærligt er der jo en verden af muligheder mellem rutinprægede studiobilleder og de der lige så kedelige "strutte-med-røven-foran-spejlet-mobilbillederne.  

Og du er klar over at moderne mobilos har en masse forskønnende billedmanipulationsapps? Både i kamera-appen, og som ekstra plug-ins. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansi123 skrev, den ‎14‎-‎10‎-‎2020 at 00:26:

Wauw. Nogen som ved om hun er ægte?

https://annoncelight.dk/showad/300550

Hvorfor i det hele taget overveje at besøge en mørk kvinde,  der ikke finder det nødvendigt at skrive mere end

Citat

30 Min - 1500
45 Min - 2000
60 Min - 2500
- MODTAGER KUN KONTANTER

Alle priser inkl. dansk, fransk, svensk, spansk
Altid iført det frækkeste lingeri ❤️❤️❤️❤️

BESVAR IKKE HEMMLIGT NUMMER

Det eneste der måske taler for, at måske møder en mørkkvinde med en rigtig flot krop er priserne.  Omvendt hvis man vil satse kr. 2.500 i tombolaen,  så vil man sikkert gerne kunne læse lidt mere om hendes koncept, hvad hun tilbyder, noget der giver indtryk af kvinden osv.  

Det fremhæves at man kun modtager kontanter samt at man ikke besvarer hemmeligt nummer.   Tja, det kan vel kun tolkes som at hun har lidt problemer med at tiltrække de "rigtige" gæster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 15 timer siden:

Har du ikke besøgt mig, eller tager jeg helt fejl? :) 

 

Ja self det ville være fedt hvis pigerne gjorde det! Jeg ville personligt også selv gøre det noget mere hvis jeg havde en vinkel uden tatoveringer :) men det vil så sige - det trækker mere til hvis pigen har "self-made" billeder? Ville det så feks kunne få dig til at besøge danske piger igen?  For ellers handler det jo ikke om billederne som sådan, men noget andet.

Hej Angelina, jeg har faktisk besøgt dig for nogle år siden.. Godt søvndrukken i morges tog jeg fejl af dit navn - sorry :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Angelina Angel skrev, den 14.10.2020 at 19:53:

Hvad synes du vi skal gøre bedre? :) 

Ja dine billeder behøver du ihvertfald ikke lave om på, det er da helt vildt så flot du er :-)

er du i Kbh nogengange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, den 16.10.2020 at 10:11:

Hej Angelina, jeg har faktisk besøgt dig for nogle år siden.. Godt søvndrukken i morges tog jeg fejl af dit navn - sorry :-)

Tænkte det nok! :P

Og tilbage til det med fotos - så synes jeg faktisk de studiebilleder indikerer en hvis portion seriøsitet fra pigen. Nu vælger jeg selv studie billeder pga min kropsdekorering og fordi jeg ikke har nogen vinkel jeg kan skjule det fra længere, også bliver mobil billeder bare lidt kedelige i længden :) desuden findes facetune, hvor du kan skrue på proportioneringen af kroppen, så du kan heller ikke altid tro på det du ser ved mobil billeder. 

troublemaker1968 skrev, den 16.10.2020 at 11:13:

Ja dine billeder behøver du ihvertfald ikke lave om på, det er da helt vildt så flot du er :-)

er du i Kbh nogengange ?

Mange tak :D Jeps - hver tirsdag hos pussygalores.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...