Hop til indhold

Recommended Posts

Guest KingMats
Jimbo skrev, den 15.10.2020 at 07:21:

Giver lige min mening med her. Jeg syntes at det er godt og troværdigt når en pige lægger fotos ud taget med en mobil. Det behøver ikke engang være med ansigt, og en tattoo kan sløres, eller måske kan man tage fotoet fra en vinkel hvor man ikke ser personlige kendetegn. På den måde kan man altid have opdaterede fotos. Jeg er virkeligt ofte blevet skuffet på danske klinikker, hvor pigen som oftest har fået lavet kunstige frække kurver, retoucheret væsentligt  slankere, yngre osv. Jeg er pga dette færdig med danske klinikker desværre :(

Jeg har flere gange oplevet det samme. Billeder og alder lyver. Så jeg har ikke lyst til at besøge de danske klinikker. Men jeg vil generel helst være sammen med en dansk pige. Hende jeg besøger arbejder ikke længere på klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi var ikke klar over at det viste billede ikke er af Paris da vi har fået det tilsendt af den samme fotograf de tidligere har tager billeder af bla. hende.
Billedet er fjernet nu indtil vi få afklaret om pigen på billedet er eller ikke er Paris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...