Hop til indhold
Habbo

En ting/gave til en GP

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Habbo skrev, den 12.10.2020 at 06:54:

Hvad synes I hvad jeg kunne finde på at købe til hende, jeg ved bare ikke helt endnu.

Hvis  du  ikke  ved  hvad  du  skal  købe  til  hende,  så  vent  indtil  du  finder  noget  som  du  tænker  er  den  rigtige  gave  til  hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde et lidt specielt forhold til en udenlandsk GP'er i en periode. Hun ville gerne veksle DKK til EUR og jeg havde en del EUR fra sommerhusudlejning der skulle den anden vej.

Så det blev lidt et anderledes forretningspræget forhold, hvor hun skrev inden hun skulle hjem og bad om at få vekslet. Omvendt bootycall?

Nå, men to gange fik jeg chokolade fra hende. Som hun havde fået fra gæster - så jeg tænker det er noget som kriger at man kender pigerne smag. Den ene var den klassiske Anton Berg, den anden et mere snobbet mærke jeg ikke længere husker navnet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 12.10.2020 at 09:14:

Jeg har fået parfume, jordbær, nutella ....

Nutella for 200 kr lyder vel perfekt;) Eller hvad siger du @Rejsenetværk?

Jeg var hos en pige som havde godt nok 20 forskellige parfumer på hylden. Jeg spurgte hende hvilken som var hendes favorit. Ingen, svarede hun. Jeg tåler ikke parfume, de er allesammen gaver fra kunder. Når jeg tog derfra den gang havde jeg med en hel pose med forskellig fin chokolade som jeg fik fra hende. Hun kunne heller ikke lide chokolade. 

Min gave til hende nogle gange, har været forskellige økologiske og lidt luksuøse hud- og ansigtscrèmer. Dem er hun glad for og har bedt om flere når de er  ved at tage slut.

Men ellers Nutella. Det fungerer måske også på huden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 35 minutter siden:

Nutella for 200 kr lyder vel perfekt;) Eller hvad siger du @Rejsenetværk?

Jeg var hos en pige som havde godt nok 20 forskellige parfumer på hylden. Jeg spurgte hende hvilken som var hendes favorit. Ingen, svarede hun. Jeg tåler ikke parfume, de er allesammen gaver fra kunder. Når jeg tog derfra den gang havde jeg med en hel pose med forskellig fin chokolade som jeg fik fra hende. Hun kunne heller ikke lide chokolade. 

Min gave til hende nogle gange, har været forskellige økologiske og lidt luksuøse hud- og ansigtscrèmer. Dem er hun glad for og har bedt om flere når de er  ved at tage slut.

Men ellers Nutella. Det fungerer måske også på huden?

Mht parfumen så skal der lige siges at det var en julegave fra en trofast gæst som forinden spurgte hvad der var min yndlingsparfume. Det fortalte jeg ham og så fik jeg efterfølgende den parfume som gave. Og den er i brug og næsten tom :wub:

Så det var ikke bare en eller anden tilfældig parfume. Det var den jeg havde som favorit 

Nutella en var fra en anden gæst som jævnligt er i Tyskland. Han kom med en spand med Nutella :) ( man kan også få spande med Nutella) og vil skyde på at sådan en spand i Danmark ville koste over 200 kr. Den faldt i god jord da jeg kan finde påat spise Nutella med en ske ( en spise ske) :D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 minutter siden:

Haha, men fed gave - hvis man altså har et pillefyr ;) 

Det hedder en pillefyr. 

De hedder Morten og Frank for det meste ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Haha, men fed gave - hvis man altså har et pillefyr ;) 

Det havde hun.  Det er også lidt fedt at komme som gæst, og vide at der nu er varme i lokalet.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Det havde hun.  Det er også lidt fedt at komme som gæst, og vide at der nu er varme i lokalet.  :D

Hej @TheVoice 

Positivt. Ved at, have den gave med.  At, du fik varmen to gange :lol::lol: Håber du fik massage, hvis du skulle slæbe dem ind. :P

God dag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 21 minutter siden:

Hej @TheVoice 

Positivt. Ved at, have den gave med.  At, du fik varmen to gange :lol::lol: Håber du fik massage, hvis du skulle slæbe dem ind. :P

God dag

KK

Jeg vil sige det således "jeg er glad for at jeg har fjernvarme i min hus".  Det er da et helvedes arbejde, at starte sådant et pille fyr op, når det har hold pause hele sommeren  Så jo, jeg fik skam varmen og blev også rimelige beskidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

blev også rimelige beskidt

Det ene skal vel passe til det andet. :lol::lol: 

Og du er jo også kendt for, at være kuldskær :P

God varm dag

KK

Redigeret af kanonkongen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nostalgia

Jeg gir min yndlings-gp en ramme Tuborg Classic fra tid til anden. Ikke synderlig romantisk, skulle man tro. Men jeg ved, hun elsker lige netop dén øl, og hun bliver altid meget glad og griner, når hun ser mig komme slæbende med den under armen. Og det er jo det vigtigste :-) .

Hun er udlænding, men siger, hun er meget glad for Danmark.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer kraftigt at give min ynglings GP en sød lille bamse.

Er dette for barnligt eller kan sådan  noget stadig fungere (piger)?

Er lidt bange for chokolade og parfume.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, den 21.10.2020 at 20:12:

Jeg overvejer kraftigt at give min ynglings GP en sød lille bamse.

Er dette for barnligt eller kan sådan  noget stadig fungere (piger)?

Er lidt bange for chokolade og parfume.

En lille ting som en bamse, en sølvkæde eller tilsvarende er mere personlig end chokolade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er helt sikker på at en Gp sætter pris, på alt hvad hun får i gave :-)  Jeg bliver altid vildt rørt og genert når jeg får en gave.

Jeg har fået rigtigt meget Chokolade, Blomster, Parfume, tasker og sågar en kæmpe stor Bavaria sejl båd opkaldt efter mig ( mit rigtige navn altså ). ❤️

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Somehow, the gentleman's gifts changed in December. In the last week and the week before last I got a lot of salmon as a gift:rolleyes: - fresh salmon, warm smoked salmon, cold smoked salmon, even salmon from the Nord Fjord ... a bit unusual to feel a full drawer in the freezer compartment with salmon, but very delicious:P.... I like it <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg foreslå en buket mørkerøde roser, der dufter henrivende og en pæn æske med fyldige chokolader (dem hun bedst kan lide). Æsken skal pakkes pænt ind og fremstå diskret, så den ikke vækker opsigt eller på anden vis afslører æskens nærmere indhold for hende - ikke endnu. Der må gerne være lidt mystik på den pirrende og gad-vide-hvad-det-mon-kan-være stil over æskens indpakning. Som en julegave eller fødselsdagsgave.

Når du så overrækker hende buketten med roserne og æsken, så skryd brystet frem, smil stolt og lad blikket fange hendes blik, og i dit blik skal hun se, at det er et øjeblik af overordentlig skønhed, at overbringe hende din store hengivenhed.

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har fundet ud af at det er svært at købe den rigtige ting. Der skal tænkes meget over det, det er ikke beløbets størrelse som er problemet, men min manglende viden om den person som jeg gerne vil købe gaven til. Ved at det er lykkes at ramme rigtig en gang imellem, men det kunne da godt være man bare skulle springe på lakse holdet til @Tantra, så er det bare om det skal være rå, røget eller gravet, det er da lidt nemmer. :) :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke drømme om, at give en GP gaver. Forhandler ikke om prisen, så mener jeg til fulde, at hun har fået det som må være tilstrækkeligt. Siger også pænt tak for besøget, hvis det har været som forventet. 
Noget andet er min faste SB, hun får ofte gaver, men så forventer jeg bestemt også, at hun er særlig sød bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Handsomegentlemancph skrev, for 2 timer siden:

Hun er prostituteret. Hun vil have penge. Hvis du vil give hende en gave, så giv hende flere penge. Giv hende det, du måske vil kalde 'drikkepenge' eller 'en bonus'. Så længe det er penge.

Det kommer jo an på hvilket forhold man har til GP hvad der passer sig bedst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Kunne ikke drømme om, at give en GP gaver. Forhandler ikke om prisen, så mener jeg til fulde, at hun har fået det som må være tilstrækkeligt. Siger også pænt tak for besøget, hvis det har været som forventet. 
Noget andet er min faste SB, hun får ofte gaver, men så forventer jeg bestemt også, at hun er særlig sød bagefter. 

Se nu stikker jeg igen næsen frem, men

i min verden er der ikke forskel på SD  og GP, så efter min mening så giver du også en gave til en GP.

Det er min personlige mening, og det er nok ikke din, og fred være med det, vi har alle lov til at mene/tænke hvad vi vil, men jeg er sikker på at vi to har den samme følelse og lyst til at give til henholdsvis min GP og dig din SD en gave, det er noget vi gør for at give glæde og vise vores påskønnelse af en anden person.

Et lille velmenende råd. Prøv at give noget uden der er forventninger hængt op på det. Du vil blive overrasket over hvor meget mere det betyder, og også hvor meget mere glad modtageren bliver, og hvis jeg ikke gætter helt forkert, så ender hun med at blive meget mere sød ved dig, når der ikke er “bagtanker” bag ved en gave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...