Hop til indhold
pacer

Når konen arbejder hjemme

Recommended Posts

Le Male skrev, 1 time siden:

En oplevelse i et forhold hvor jeg selv var af den opfattelse af at vi levede i monogami, men min reelt var min partner mig utro, var helt klart med til at ændre på den opfattelse jeg hidtil havde haft, for nu fik jeg selv mærket hvor ondt det gjorde at være den der sad tilbage og var blevet holdt for nar. Jeg går fortsat til GP’er, men ikke når jeg er i et fast forhold, så stort et svin vil jeg ikke være for andre, og tro mig, en gp skal nok overleve om så hovedparten af de gifte mænd/mænd i forhold forsvandt (størstedelen af Danmarks befolkning lever i dag som singler).

Min erfaring er det stik modsatte. Jeg var som dig i yngre dage, knaldede det som åbnede sig.  Når så min partner mange år senere var mig utro - så sad jeg også tilbage med smerter i hjerte og sjæl. Og vrede husker jeg. Og sorg. Men så begyndte jeg processen med at kigge indad på de der mærkelige følelser. Hvor kom de fra, hvorfor gjordet det så ondt? Jeg skal ikke skrive en novel om dette, men det var efterhånden som jeg problematiserede disse følelser og tog dem frem i lyset, som at de tabte sin kraft, løstes op og forsvandt. Idag er spørgsmålet om trohed eller utrohed temmelig uinteressant for mig. Der er andre ting end hvad min partner eller jeg eventuelt gør med andres pikke og fisser i fuldmånens skin, som kan have betydning. Fører det til økonomiske problemer, skilsmisse, salg af hus og bil eller andet som vi ev deler - ja då har det betydning. Ellers næppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så et program på DR2 for lidt tid siden -noget med aseksuelle -det gik det op for mig -hvad det egentlig handler om -efter den udsendelse tog jeg den afgørende snak med min kone -og jeg følte for første gang jeg forstod hende;-) Jeg har været seksuel aktiv siden 12års alderen over 40år -det har været en drift jeg ikke helt har kunne kontrollere. Jeg var tro 100% første gang jeg var gift i over 5 år. Jeg fandt ud af efterfølgende at det havde hun ikke været. Det der gjorde mest ondt var, at jeg ikke viste det, og bildte mig selv ind, hun var tro som jeg... Det har påvirket mine forhold siden -og et eller andet inde i mig er ligesom forberedt på, jeg ikke er den eneste ene! Jeg har mistet troen på jeg kan trives med en dansk kvinde. Så jeg har kikket i en anden retning i mange år. Da jeg mødte min kone var jeg den første mand i hendes liv overhoved på trods af vi næste er jævnalderende... jeg kunne ikke fatte hun havde levet det halve af livet uden sex overhoved! -og når jeg tænker på, hvor meget sex betyder for mig, og hvor meget det har givet mig igennem livet... HVIS jeg skulle havde undværet det -kan jeg slet ikke forstille mig gg. Men jeg respekter min kone fordi hun har kunne klare det -og ikke har ladet det styre hende. Jeg kan ikke tillade mig, at havde forventninger eller tro at min kone kan/skal leve op til mit behov for sex -det vil jeg ikke forlange. Men jeg har fortalt hende hvordan jeg fungere og ikke fungere i forhold til sex -det har gjort at min kone nu -er mere interesseret i sex med sin mand -hvilket gør mit behov mindre i forhold til at søge andre kvinder -men jeg ved hun sandsynligvis dykker igen på et tidspunkt -det er jeg forberedt på. Heldigvis er sex ikke det afgørende i vores forhold -det har en betydning ja med det er så meget andet der betyder mere... Men det er fedt at tråd starter bringer emnet op;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været gift i mange år. Sølvbryllup er overstået for mange år siden. I alle disse år har jeg haft lyst til andre kvinder end min hustru. Det at man lever i et forhold  betyder ikke at man mistet lysten til fremmede kvinder. Jeg har aldrig spurgt min hustru om hun har haft sex med andre mænd og jeg vil ikke vide noget om det. Jeg kan godt forstå hvis hun har lyst.

Før jeg blev gift, tog jeg en uddannelse, hvor der var mange kvindelige medstuderende. Jeg har haft sex med en væsentlig af dem. Nogen en gang og andre flere gange. Nogle af disse kvinder var i et forhold på det tidspunkt, hvilket jeg normalt viste i forvejen.  

Da jeg selv fik et fast forhold, havde jeg ikke sex med andre i flere år. Det stoppede, da jeg var til en fest i fagforeningen, hvor jeg gik hjem med en dame som lagde an på mig. Her vat jeg også åben om at jeg var gift. Senere har der været enkelte situationer og for ca. 8 år siden kunne jeg ikke styre behovet længere og gik til en GP'er. Siden har det været jævnlige besøg, samt enkelte elskerinder. Jeg kan godt lide at have sex med den samme mange gange. Man får en relation hvor man kender hinandens præferencer. Det gælder også GP'ere. 

Moralsk har jeg ingen problemer med det jeg gør. Vi har det stadig godt sammen og taler aldrig om hvad den anden gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...