Hop til indhold
pacer

Når konen arbejder hjemme

Recommended Posts

Så er det træls når man fristes af de mange dejlige piger.

Det er sku svært lige at snige sig ud som man plejer :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Så er det træls når man fristes af de mange dejlige piger.

Det er sku svært lige at snige sig ud som man plejer :shock:

Når man har en kone, burde man ikke tænke på smutveje, til andre kvinder.

  • Synes godt om 5
  • Haha 7
  • Forvirret 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

Når man har en kone, burde man ikke tænke på smutveje, til andre kvinder.

Fin moral prædiken :D

Du ved godt branchen lever  af gifte mænd ik. :rolleyes: 

Redigeret af pacer

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Fin moral prædiken :D

Du ved godt branchen lever  af gifte mænd ik. :rolleyes: 

Tak. og derfor er min titel= ungkarl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er derfor vi mænd har en hobby. 

Fisketure 

Fitness 

Golf 

Ølbrygning med gutterne 

Motorcyklelture

...bare vær lidt kreativ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Tak. og derfor er min titel= ungkarl

Sikker på det er derfor? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 17 minutter siden:

Sikker på det er derfor? 

Han er sikkert ungkarl, fordi han ikke vil have en kone, der er utro ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
pacer skrev, for 4 timer siden:

Fin moral prædiken :D

Du ved godt branchen lever  af gifte mænd ik. :rolleyes: 

passer nu ikke helt, køb en blomst til din kone i stedet, for de penge du sparer ved ikke at kunne snige dig ud ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 7 minutter siden:

passer nu ikke helt, køb en blomst til din kone i stedet, for de penge du sparer ved ikke at kunne snige dig ud ..

Køb dig en kone for de penge du bruger på GP. Vid hvad du snakker om Jesus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et er konen og noget andet er en GP. Begge dele  er godt, men hver for sig. Lidt afveksling er også nødvendigt for velværet.

Jeg køber ikke den med moral. Prøv et se på de Radikale, hvor alt foregår modsat af hvad de siger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Når man har en kone, burde man ikke tænke på smutveje, til andre kvinder.

Jeg er sådan set ikke uenig, for det burde man ikke og det burde jeg heller ikke. 

Men det er et valg man på et tidspunkt tager, og så lever man også med en kalkuleret risiko for at blive opdaget. 
 

Jeg ved godt det er noget forbandet svineri og vildt unfair for min hustru, men som tiden går bliver det “normalt” og jo flere gange man har gjort det, jo mindre dårlig samvittighed giver det faktisk. 
 

Jeg tror dog, at det er vigtig at have et fungerende sexliv med sin hustru. Købesex’en skal ikke erstatte sex’en med sin hustru. Den skal være et supplement til den sex man har derhjemme. 
 

Sådan har jeg det i hvert fald, men det er nok nemt nok at skrive, når jeg har en hustru der faktisk gerne vil dyrke sex, og det sørger vi for at gøre hver uge.

 

Ved godt nogle af jer andre lever i forhold, hvor sex med egen partner nærmest ikke eksisterer, så er det en anden situation. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

Når man har en kone, burde man ikke tænke på smutveje, til andre kvinder.

Engang i mine unge dage havde jeg samme tankegang.  Men den holdning ændrede sig da jeg mødte en pige som var i et forhold som sagde til mig at Utroskab var vildt frækt og grænseoverskridende. Hun ville lade sin seksuelle lyster kommer før moral og god orden....  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Nu har jeg aldrig haft en kone og hvis jeg havde skulle der være frihed for begge parter til også at have sex med andre. Det er nok ikke med alle det ville fungere, men jeg tror ikke jeg ville kunne leve et liv hvor jeg kun havde sex med en kvinde,, der ville nok også være mange ting jeg ville være gået glip af, vi er alle forskellige, det den ene ikke vil er der andre der vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 7 timer siden:

Så er det træls når man fristes af de mange dejlige piger.

Det er sku svært lige at snige sig ud som man plejer :shock:

tja her kommer hun jævnligt med en veninde  der også gerne vil ha ungt kød..  og nej, det er ikke den samme hver gang...:P

nu er vi så ikke gift og hun er 24 år ældre og ved hvad der er godt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 7 timer siden:

Så er det træls når man fristes af de mange dejlige piger.

Det er sku svært lige at snige sig ud som man plejer :shock:

Hos os er det lige omvendt, men stadigt svært at snige sig væk. I går var jeg lige landet ved en GP da konen ringede. Hun kunne høre at jeg talte via telefon systemet i bilen og viste jeg var ude at køre. Hvor skal du hen ? Hvad skal du ? .. nå så laver du da ingen gamle streger så længe...... hun skulle bare vide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

Når man har en kone, burde man ikke tænke på smutveje, til andre kvinder.

sødt, men søde skat hvad skal vi glædes piger så nyde? var jeg i forhold ville jeg da heller han gik til en prof end havde en elskerinde ...   vi ejer ikke hinanden og der kan være mange grunde til ikke kun at søge lille mor...  mon ikke du skulle tænke en smugle før du svare med fordømmelse...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et dilemma man står i hver gang -og ens samvittighed kan blive tyndslidt... Men vi lever kun 1 gang -jeg vil ikke sidde som helt gammel, og tænke på alt det jeg ikke fik afprøvet... Til gengæld vil jeg helle ikke være uærlig overfor nogen der betyder noget for mig -min kone ved jeg gør det -fortæller ikke hvornår el. hvor el. hvordan -men hvis hun spurgte ville jeg fortælle det hele. Hun har et andet behov end jeg  -og det er vi klar over -jeg vil ikke tigge hende om sex (være under tøflen) vi lever i 2020. Selv om jeg er en gammel røv -behøver man ikke leve i et forhold med løgne, store hemmeligheder -der ville ødelægge forholdet hvis de kom frem. Min kone siger hun er lykkelig med mig -og jeg er lykkelig med hende -vi har forståelse for hinandens forskellig behov -og giver plads til dem...  Det er har taget en del år at nå dertil -og finde ud af, hvad vi ville med hinanden, og om vi ville være sammen. Vi er enig om ikke at skulle ændre på hinanden grundlæggende. (så langt er jeg aldrig nået i tidligere forhold, med danske kvinder) Så far er glad og tilfreds;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

. Til gengæld vil jeg helle ikke være uærlig overfor nogen der betyder noget for mig -min kone ved jeg gør det -fortæller ikke hvornår el. hvor el. hvordan -men hvis hun spurgte ville jeg fortælle det hele.

 

Skal lige forstå det rigtigt - du har fortalt, at du går til GP? Hvordan fik du den kringlet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 4 timer siden:

passer nu ikke helt, køb en blomst til din kone i stedet, for de penge du sparer ved ikke at kunne snige dig ud ..

En blomst om ugen gi'r fugt i fugen.... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, Lige nu:

Skal lige forstå det rigtigt - du har fortalt, at du går til GP? Hvordan fik du den kringlet?

 

Jeg kalder det så massagepiger -men vi har talt om hendes behov for sex -ikke er det samme som mit -og jeg har sagt det som det er -"Jeg vil ikke undvære sex" "jeg vil ikke tigge min kone om sex" -som hun eller jeg ikke kan være tjent med;-) Jeg har en gammel slidt krop -der trænger til massage -denne massage føre nogen gange til sex efterfølgende -det har hun accepteret og spørg ikke yderlig... Hun er glad og jeg er glad;-) Det lyder måske for godt til at være sandt -men hun har accepteret, at jeg ikke er hendes "ejendom" selv om vi er gift -det tog nogle år og mange samtaler at nå dertil, men tror det er lykkes... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo det gamle dilemma om igen. Tro/utro, skal man holde fast i det man elsker eller skal man give efter for den lokkende farlige fristelse der byder sig til lige foran en?

Selv har jeg stået på begge sider af den moralske linje, især da jeg var i tyverne var jeg selv utro, var jeg i forhold og fik jeg muligheden, ja så bollede jeg udenom så meget jeg kunne. For mig var det liderligheden og jagten på et nyt trofæ der styrede. Jeg var utro både i forhold hvor vi havde lovet hinanden at leve kun med hinanden, men også i forhold hvor vi begge dyrkede andre. Så ja, jeg har også såret andre.

En oplevelse i et forhold hvor jeg selv var af den opfattelse af at vi levede i monogami, men min reelt var min partner mig utro, var helt klart med til at ændre på den opfattelse jeg hidtil havde haft, for nu fik jeg selv mærket hvor ondt det gjorde at være den der sad tilbage og var blevet holdt for nar. Jeg går fortsat til GP’er, men ikke når jeg er i et fast forhold, så stort et svin vil jeg ikke være for andre, og tro mig, en gp skal nok overleve om så hovedparten af de gifte mænd/mænd i forhold forsvandt (størstedelen af Danmarks befolkning lever i dag som singler).

Ejer man hinanden i et forhold? Nej, selvfølgelig gør man ikke det. Og har man åbent aftalt med hinanden at man sexer rundt med andre, så fred være med det. Men har man lovet hinanden at være tro, så er man i mine øjne skisme en nar hvis man boller udenom.

Prøv i stedet at søge indad og finde ud af hvorfor du har lyst til andre. Er dit seksuelle drive så stort at du ikke kan nøjes med en? Er det det selvværdet som giver dig behov for at blive bekræftet igen og igen? Eller er der problemer i forholdet som du vælger at danse udenom ved at tage den på den korte bane nemme løsning og være utro?

Min pointe er: gør hvad du selv har det bedst med, men gør det åbenlyst. Lad være med at holde en partner for nar, og tro at hun “nok forstår dig”.

Redigeret af Le Male

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes i hvert fald man tænke over, hvordan du ville have det, hvis din kone/kæreste havde sex med andre!?

Tjah, jeg ville egentlig glæde mig over, at hun (forhåbentlig) havde en god oplevelse og havde genfundet kontakten til sin lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, for 5 minutter siden:

Tjah, jeg ville egentlig glæde mig over, at hun (forhåbentlig) havde en god oplevelse og havde genfundet kontakten til sin lyst.

Enig, jeg ville nu også blive glad, for så var der måske håb... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal vel ikke have en undskyldning for at forlade huset? Du har brug for alene tid, præcis som hun har, at du så bruger den til at være slem, er jo så en anden side af sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...