Hop til indhold

Recommended Posts

Denne massageklinik er begyndt at annoncere på annoncelight og jeg tror den må være forholdsvist nyåbnet. Jeg trængte til en god gang massage og en efterfølgende hånd-tømning, så tænkte at en moden, erfaren thai måtte være det rette. Jeg ankom til stedet og blev hurtigt lukket ind. Af med alt tøjet og så i gang. Udmærket massage, dog måske med en overdreven brug af olie. Der var meget skuffende ikke en eneste berøring af de ædlere dele, og det undrer mig, at hun annoncerer på annoncelight UDEN at tilbyde ekstra. Jeg vil nærmest kalde det falsk reklame ;).

https://annoncelight.dk/showad/305522

Jeg hører gerne, om der er nogen der har fået ekstra ydelser hos hende.

Der er nok ikke den store gentagelsesfare, men hun var dog meget sød og massagen også OK. Det er dog antiklimatisk for mig, at seancen ikke i det mindste afsluttes med en spiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da spørge... (du kunne da havde spurgt hende) meget olien plejer ellers at være en god indikator for der tilbydes ekstra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Man kan da spørge... (du kunne da havde spurgt hende) meget olien plejer ellers at være en god indikator for der tilbydes ekstra...

Man kan også lade være. Du spørger heller ikke fysioterapeuten om han/hun giver en spille bagefter, eller?

Men ja, det er underligt at annoncere på en hjemmeside der benyttes af prostituerede hvis man ikke giver ekstra ydelser. Måske var advokaten ikke tiltalende nok for pigen ;) og hun venter på en lækker kunde. Jeg prøver næste gang jeg er i byen, og da jeg er lækker så får vi et helhedsbillede af servicen på stedet.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 minutter siden:

Man kan også lade være. Du spørger heller ikke fysioterapeuten om han/hun giver en spille bagefter, eller?

Men ja, det er underligt at annoncere på en hjemmeside der benyttes af prostituerede hvis man ikke giver ekstra ydelser. Måske var advokaten ikke tiltalende nok for pigen ;) og hun venter på en lækker kunde. Jeg prøver næste gang jeg er i byen, og da jeg er lækker så får vi et helhedsbillede af servicen på stedet.

-Gab  hvis du er så "Lækker" hvorfor så betale for noget du kan få gratis? "Pigen" plejer ikke at gå af vejen for ekstra indtjening -og når man ligger der plasket ind i olie -og hun ikke gør noget... (med det i mente hun annoncerer på annoncelight) -så ville jeg sgu spørg -om hun ikke skulle til i gang med det sjove -el. nowede;-) Iøvrigt hvis fyssen er lækker, hvorfor så ik spørg hende -man er vel en mand;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en af de aller ældste klinikker i byen. Dame på det lille dårlige billede er Nina så vidt jeg kan se, og hun har haft klinikken i 20 år. Hun er kendt for at være ret vild, især med mande numser, som hun meget gerne vil putte en finger og tunge op i.Hun afslutter ofte med at lægge sig på en og presse missen ned over din mund.  Derfor undrer det mig at du ikke nærmest blev overfaldet. Hun må have haft en dårlig dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det er en af de aller ældste klinikker i byen. Dame på det lille dårlige billede er Nina så vidt jeg kan se, og hun har haft klinikken i 20 år. Hun er kendt for at være ret vild, især med mande numser, som hun meget gerne vil putte en finger og tunge op i.Hun afslutter ofte med at lægge sig på en og presse missen ned over din mund.  Derfor undrer det mig at du ikke nærmest blev overfaldet. Hun må have haft en dårlig dag. 

Gør hun også det første gang man besøger hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

-Gab  hvis du er så "Lækker" hvorfor så betale for noget du kan få gratis? "Pigen" plejer ikke at gå af vejen for ekstra indtjening -og når man ligger der plasket ind i olie -og hun ikke gør noget... (med det i mente hun annoncerer på annoncelight) -så ville jeg sgu spørg -om hun ikke skulle til i gang med det sjove -el. nowede;-) Iøvrigt hvis fyssen er lækker, hvorfor så ik spørg hende -man er vel en mand;-) 

Jeg kan godt få gratis - hun sidder ligenu 3 meter fra mig.  Men ind imellem har man brug for variation og det er ganske uskyldigt med en kyndig ukendt thaihånd - jeg kan anbefale ældre thaikvinder og deres kundskaber fremfor yngre.

Thaier er naive og selvfølgelig annoncerer de de steder hvor der er kunder  - de kan jo altid bare sige nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Gør hun også det første gang man besøger hende ?

Han blander to klinikker. Nina Thaimassage  - "den ældste" thaiklinik i Århus - hedder nu Napha Thaimassage og ikke Marselis Wellness som omtales her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 6 minutter siden:

Han blander to klinikker. Nina Thaimassage  - "den ældste" thaiklinik i Århus - hedder nu Napha Thaimassage og ikke Marselis Wellness som omtales her.

Han hedder Aarhuselsker ;) 
Men du har da ret. Nina ligger i nr 24, denne er i nr 12. Tak for korrektionen. 
Men damen ligner Nina, så måske er hun flyttet? Har du set om Ninas sted stadig er åben?

Mvh Han

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Han blander to klinikker. Nina Thaimassage  - "den ældste" thaiklinik i Århus - hedder nu Napha Thaimassage og ikke Marselis Wellness som omtales her.

Det giver mening!

Er Nina der stadig? Klinikken har jo skiftet navn, men jeg tager gerne en tur igen igen med Ninas fingre bagi hvis hun er der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 1 time siden:

Jeg kan godt få gratis - hun sidder ligenu 3 meter fra mig.  Men ind imellem har man brug for variation og det er ganske uskyldigt med en kyndig ukendt thaihånd - jeg kan anbefale ældre thaikvinder og deres kundskaber fremfor yngre.

Thaier er naive og selvfølgelig annoncerer de de steder hvor der er kunder  - de kan jo altid bare sige nej.

"Thaier er naive" "advokaten ikke tiltalende nok for pigen" "da jeg er lækker" "ganske uskyldigt" Flot;-) måske hende der sidder 3 meter fra dig kunne holde et spejl op foran -så du ved selvsyn kan se det selv -fejlfri som du jo er... Nedvurder og så komme og købe deres varer -som åbenbart er gode nok... -siger vel mere om dig end om dem... Det er jo også gratis at skrive hvad man vil herinde -hvor ingen (få) læser det man skriver om dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hverken gammel, fed eller på anden måde utiltalende, så jeg tror ikke, at jeg har skræmt hende væk i forhold til ekstra ydelser :). Tilfældet er nok bare, at hun ikke tilbyder dette. Jeg er ikke fornærmet over indlægget fra Lasselarseb, som vel kun var ment humoristisk.

Men jeg hører gerne om andres oplevelser på stedet, herunder om de fik tilbudt ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

"Thaier er naive" "advokaten ikke tiltalende nok for pigen" "da jeg er lækker" "ganske uskyldigt" Flot;-) måske hende der sidder 3 meter fra dig kunne holde et spejl op foran -så du ved selvsyn kan se det selv -fejlfri som du jo er... Nedvurder og så komme og købe deres varer -som åbenbart er gode nok... -siger vel mere om dig end om dem... Det er jo også gratis at skrive hvad man vil herinde -hvor ingen (få) læser det man skriver om dem.

Eneste nedvurdering  er den du fantaserer om. Hvis du ikke kan forstå det du læser - det kræver ikke meget - så har du et alvorligt problem. Fornemmer du ikke kommer nok ud blandt mennesker så se at komme ud af boblen. Det er ellers nemt nok at forstå nogle "tongue in check" ytringer.

Jeg har været model i mine yngre dage og har fin selvtillid  så hvad skulle et spejl afsløre som jeg ikke ved i forvejen?

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Han hedder Aarhuselsker ;) 
Men du har da ret. Nina ligger i nr 24, denne er i nr 12. Tak for korrektionen. 
Men damen ligner Nina, så måske er hun flyttet? Har du set om Ninas sted stadig er åben?

Mvh Han

Hej Han

Har aldrig frekventeret Nina men kører ofte forbi stederne  og har nogle gange overvejet et besøg. Seneste besøg i området var for omkring 3 uger siden og jeg mener der stadig var skiltning så mon ikke der er åbent. Mon ikke nogen havde skrevet at stedet var lukket. Hun er eller var (?) temmelig kendt i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSlemmeAdvokat skrev, for 5 timer siden:

Jeg er hverken gammel, fed eller på anden måde utiltalende, så jeg tror ikke, at jeg har skræmt hende væk i forhold til ekstra ydelser :). Tilfældet er nok bare, at hun ikke tilbyder dette. Jeg er ikke fornærmet over indlægget fra Lasselarseb, som vel kun var ment humoristisk.

Men jeg hører gerne om andres oplevelser på stedet, herunder om de fik tilbudt ekstra. 

Det har du helt ret i. Det var på ingen måde kritisk i forhold til dig eller stedet da jeg hverken kender dig eller stedet.

Hvis man er negativ indstillet af natur så kan man læse enhver kommentar som et personangreb og fantasere videre på det.

Og selvfølgeligt er det naivt at annoncere på et site der udelukkende (eller næsten udelukkende) benyttes af prostituerede og deres kunder og ikke forvente at egne kunder efterspørger den slags ydelser. Men måske kalkulerer man med at sige nej mange gange, eller at nogle ansatte har muligheden for at sige ja.

Måske skal du besøge stedet igen og bestille en anden massør og se hvad der sker. Eller en anden kan gøre det. Hvis ingen melder sig kan jeg tage en for holdet fredag?

Ved du om man kan bestille 30 minutter og prisen? Det fremgår ikke af annoncen og jeg orker ikke 1 time olieret thaimassage

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Han hedder Aarhuselsker ;) 
Men du har da ret. Nina ligger i nr 24, denne er i nr 12. Tak for korrektionen. 
Men damen ligner Nina, så måske er hun flyttet? Har du set om Ninas sted stadig er åben?

Mvh Han

Det er ikke Nina og hun ligner ikke Nina, men hun har været i branchen lige så længe som Nina, men med grøn massage.
Hun betragtes i thaikredse som en af de dygtigste massøser og hun har gennem årene undervist mange andre thaimassøser. 
Jeg har kendt hende i mindst 10 år, men ønsker ikke at kommentere den aktuelle situation, da jeg ikke har nok kendskab dertil, men hun har intet med Nina eller Ninas klinik at gøre.

Tror heller ikke hun har andre til at hjælpe i butikken...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightrider77 skrev, for 10 minutter siden:

hun ligner ikke Nina

Billedet er også meget dårligt, nok det der snød mig :) 
Fint vi får det slået fast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 1 time siden:

Eneste nedvurdering  er den du fantaserer om. Hvis du ikke kan forstå det du læser - det kræver ikke meget - så har du et alvorligt problem. Fornemmer du ikke kommer nok ud blandt mennesker så se at komme ud af boblen. Det er ellers nemt nok at forstå nogle "tongue in check" ytringer.

Jeg har været model i mine yngre dage og har fin selvtillid  så hvad skulle et spejl afsløre som jeg ikke ved i forvejen?

-det der skriger til himlen når man læse, hvordan du skriver til andre -som du åbenbart ikke har fået øje på endnu... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 43 minutter siden:

-det der skriger til himlen når man læse, hvordan du skriver til andre -som du åbenbart ikke har fået øje på endnu... 

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvad du skriver. Da jeg også tvivler på værdien af at forstå det, og udvekslingen af synspunkter er noget langtrukket, så vælger den gode gamle og beroligende

*plonk*

Du bliver så nr 14 og EG bliver et lidt bedre sted for mig. Du og jeg får fred for hinanden. Hav det godt Møffe.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 timer siden:

Jeg forstår ganske enkelt ikke hvad du skriver. Da jeg også tvivler på værdien af at forstå det, og udvekslingen af synspunkter er noget langtrukket, så vælger den gode gamle og beroligende

*plonk*

Du bliver så nr 14 og EG bliver et lidt bedre sted for mig. Du og jeg får fred for hinanden. Hav det godt Møffe.

ER med du ikke forstår -og at det er svært for dig med empati/respekt for andre som skriver herinde -og at du åbenbart er i en position, hvor du mener du kan tillade dig, at før dig frem med arrogance og tale(skrive) ned til folk -gør det jo kun mere tydeligt for vor andre dødelige der er her inde -den person har brug for hjælp -måske en støtteperson der kan tag din hånd, og fortælle dig et og andet dine forældre ikke har gjort,  men burde havde gjort for længe siden... -bla. om hvordan man indgår i en socialrelation -det ville være et godt sted at starte. Og held og lykke med teapien Lasselarseb 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Det er den bedste grønne massage jeg har fået i Aarhus!! Det er til den hårde side hvilket er godt, uden det bliver for hårdt. Der bliver brugt en helt tilpas mængde olie, ellers kan jo sige “less oil” fra starten.

Der tilbydes slet ikke noget seksuelt eller ligges på nogen op til det. Det ligner et sted der gør, da det er i en lille rolig kælder, men det gør der altså ikke. Massøren hedder Kronkaew og meget sød og dygtig til massage. Hun snakker ikke så godt engelsk, men prøver så godt hun kan. Jeg vil anbefale alle at få deres grønne massage der til 350 kr. og blive ladet op. Stedet er kun 6 måneder gammelt så håber folk vil støtte det, så det kan fortsætte. Jeg finder nemlig ikke bedre grøn massage.

Marselis thai massage ligger kun 50 meter fra Nina’s kælder, hvor man kan gå hen bagefter og få den store tur af en ældre thai dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snablen skrev, for 22 timer siden:

Jeg har også været forbi. Det er den bedste grønne massage jeg har fået i Aarhus!! Det er til den hårde side hvilket er godt, uden det bliver for hårdt. Der bliver brugt en helt tilpas mængde olie, ellers kan jo sige “less oil” fra starten.

Der tilbydes slet ikke noget seksuelt eller ligges på nogen op til det. Det ligner et sted der gør, da det er i en lille rolig kælder, men det gør der altså ikke. Massøren hedder Kronkaew og meget sød og dygtig til massage. Hun snakker ikke så godt engelsk, men prøver så godt hun kan. Jeg vil anbefale alle at få deres grønne massage der til 350 kr. og blive ladet op. Stedet er kun 6 måneder gammelt så håber folk vil støtte det, så det kan fortsætte. Jeg finder nemlig ikke bedre grøn massage.

Marselis thai massage ligger kun 50 meter fra Nina’s kælder, hvor man kan gå hen bagefter og få den store tur af en ældre thai dame.

Prøv dansk, det går meget bedre end engelsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været her nogle gange. Indehaver giver en fantastisk grøn massage, formentlig det bedste i Aarhus. Og hun er meget venlig og imødekommende.

Eneste minus er at der ikke er skyggen af mundbind eller håndsprit på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...