Hop til indhold
DenSlemmeAdvokat

Marselis Wellness Thai Massage

Recommended Posts

Den flittige skrev, den 7.10.2020 at 09:31:

Hun er kendt for at være ret vild, især med mande numser, som hun meget gerne vil putte en finger og tunge op i

Som turist i Århus, kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til hvor jeg kan finde denne Nina? På forhånd tak, og undskyld for afsporingen af tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Som turist i Århus, kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til hvor jeg kan finde denne Nina? På forhånd tak, og undskyld for afsporingen af tråden. 

Du citer mig, men det har jeg aldrig skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 30 minutter siden:

Du citer mig, men det har jeg aldrig skrevet.

Næ det var vist nok mig der skrev det, men sommetider laver citer funktionen denne sære fejl:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snablen skrev, den 11.10.2020 at 13:32:

Jeg har også været forbi. Det er den bedste grønne massage jeg har fået i Aarhus!! Det er til den hårde side hvilket er godt, uden det bliver for hårdt. Der bliver brugt en helt tilpas mængde olie, ellers kan jo sige “less oil” fra starten.

Der tilbydes slet ikke noget seksuelt eller ligges på nogen op til det. Det ligner et sted der gør, da det er i en lille rolig kælder, men det gør der altså ikke. Massøren hedder Kronkaew og meget sød og dygtig til massage. Hun snakker ikke så godt engelsk, men prøver så godt hun kan. Jeg vil anbefale alle at få deres grønne massage der til 350 kr. og blive ladet op. Stedet er kun 6 måneder gammelt så håber folk vil støtte det, så det kan fortsætte. Jeg finder nemlig ikke bedre grøn massage.

Marselis thai massage ligger kun 50 meter fra Nina’s kælder, hvor man kan gå hen bagefter og få den store tur af en ældre thai dame.

Du har saa meget ret , selvom mange her ikke forstaar det , men vi er jo saa forskellige ,og det er jo godt !!   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...