Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fun_for_me
Jmk skrev, for 6 minutter siden:

Er der ikke to timers gratis parkering på Frederiksberg?

Det var der sidst jeg var hos dem. Tror Lynets svar er lidt sort snak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har i, at det er gratis med to timers parkering, @Jmk, men jeg giver nu @Lynet2019 ret i, at det ofte er ret svært at finde en plads. Men gaden er jo lang, så det kan da nok lade sig gøre, men det aktuelle vejarbejde i området gør det ikke nemmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 timers parkering på Frederiksberg og det er rigtigt at det kan være noget nær umuligt at parkere på Mariendalsvej.

Men på Dronning Olgasvej som er en parallel vej er der næsten altid masser af plads. Så kan man lige tage stien ved hallen som forbinder de 2 veje...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
A. Senna skrev, den 5.10.2020 at 15:18:

Så må du godt nok være trængende nu, flere år ligefrem! 

Og her går jeg og synes at flere dage er uendelig lang tid.

:lol:

Ja, hvis jeg skulle have gået flere år uden sex, så havde jeg nok været dybt frustreret i dag:)

Men får det nu også af min nuværende kæreste ind imellem:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest En synder som jer andre ;-
frddblk skrev, den 4.10.2020 at 22:43:

@Darkskin  Måtte der slikkes fisse?

Jeg dømmer på ingen måde, men sig mig venligst i anonymitetens navn, hvorfor har du lyst til at slikke en fisse, hvor der sandsynligvis har været en (anden) pik en times tid forinden?

Personligt har jeg aldrig rigtigt brudt mig om det (selvom jeg selv er stor fan af blowjobs). Jeg gør det kun i forhold, når jeg er nyforelsket.

Måske er det derfor, mine forhold er så korte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
En synder som jer andre ;- skrev, for 5 timer siden:

Jeg dømmer på ingen måde, men sig mig venligst i anonymitetens navn, hvorfor har du lyst til at slikke en fisse, hvor der sandsynligvis har været en (anden) pik en times tid forinden?

Personligt har jeg aldrig rigtigt brudt mig om det (selvom jeg selv er stor fan af blowjobs). Jeg gør det kun i forhold, når jeg er nyforelsket.

Måske er det derfor, mine forhold er så korte ;-)

I den rene og skære illusion af at man kan give lidt tilbage til gp'en, nyder jeg nu at slikke fissen, forudsat at den selvfølgelig er lækker og ren, ligesom man selv er.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
En synder som jer andre ;- skrev, for 14 timer siden:

Jeg dømmer på ingen måde, men sig mig venligst i anonymitetens navn, hvorfor har du lyst til at slikke en fisse, hvor der sandsynligvis har været en (anden) pik en times tid forinden?

Personligt har jeg aldrig rigtigt brudt mig om det (selvom jeg selv er stor fan af blowjobs). Jeg gør det kun i forhold, når jeg er nyforelsket.

Måske er det derfor, mine forhold er så korte ;-)

Hver sin lyst eller mangel på samme. Hun har vel vasket sig i mellemtiden.

Og har du heller ikke lyst til af dyppe pikken i en fisse andre har brugt før, bliver det ok svært at finde en pige til dig. Der er  langt mellem jonfruerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
En synder som jer andre ;- skrev, for 17 timer siden:

Jeg dømmer på ingen måde, men sig mig venligst i anonymitetens navn, hvorfor har du lyst til at slikke en fisse, hvor der sandsynligvis har været en (anden) pik en times tid forinden?

Personligt har jeg aldrig rigtigt brudt mig om det (selvom jeg selv er stor fan af blowjobs). Jeg gør det kun i forhold, når jeg er nyforelsket.

Måske er det derfor, mine forhold er så korte ;-)

Det er vel også ulækkert at tænke på at der har været pisset med den sprække der skal slikkes i mange mange år. Men med vand og sæbe når man langt.

Kan du heller ikke bruge samme bestik som andre har spist med tidligere, trods det er vasket. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 14 minutter siden:

 

Kan du heller ikke bruge samme bestik som andre har spist med tidligere, trods det er vasket. ;)

Bruger aldrig bestik til at spise fisse.

Burde ikke den her diskussionen foregå noget andet sted end i en anmeldelse af et så dejligt spisested som Apex Siam?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darkskin skrev, den 4.10.2020 at 07:28:

Så trængte jeg sku til at blive forkælet og har altid ønsket mig at opleve en 4 håndsmassage. Jeg får bestilt 1 time for 500. 

Stedet ligger i en baggård så meget diskret efter min mening. Jeg blevet taget imod af en smuk slank kvinde. Kender ikke deres navne. Blev ført videre til mit værelse hvor jeg kunne betale og klæde mig om. Massagen gik igang med en kvinde som tog sig af ryg, skulder, arme mens den anden tog sig af ben og lår. Massagen var helt igennem fantastisk. De er ikke bange for at massere røv og pik. 

Efter en god 40 min kunne jeg mærke på stemningen at pigerne var friske. De tilbød om jeg ønskede hj til 300 ekstra. Jeg spurgte om de tilbød mere og en af kvinderne sagde giv mig 500 mere og du får sex. Det passede mig helt fint men spurgte så om det kun var med den ene eller begge men de begge var friske. 

Så jeg gik igang med at slikke begge på skift. De var ret slanke med nogle vildt stramme fisser. Gik så igang med den første i en missionær stilling efterfulgt i en doggy. Nr 2 pige var lidt tilbageholdende der. Men da det kom til nr 2 pige fik hun samme tur og da det var tid til en doggy valgte første pige at ligge under så hun havde fokus på mine boller mens jeg tog nr 2 pige. Vildt frækt oplevelse med 2 liderlige thai tøser.

Kom for at blive forkælet med lækker massage men endte med hele pakken.

Betalte 500 for 4 håndsmassage. Varede Ca 40 min. Betalte yderligere 500 for sex som varede 45 min med begge så intet at klage over. 

Stedet: http://www.apexsiam.dk

Nr 1 pige er: http://www.apexsiam.dk/____impro/1/onewebmedia/supat.jpg.jpg?etag="6235-526c2a87"&sourceContentType=image%2Fjpeg&quality=85

 

Nr 2 pige er: http://www.apexsiam.dk/____impro/1/onewebmedia/received_480786912435965_edited1.jpeg?etag="52c24-5ba28a39"&sourceContentType=image%2Fjpeg&quality=85

 

Kan anbefales 100% og kommer bestemt igen.

 

Tusind tak for din fortælling i detaljer ja de er skønne de thai kvinder for det meste har besøgt dem der SIAm tror det er 2 søstre det sagde de haha endnu engang mange tak for du vil dele din oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
doggingkbh skrev, for 6 minutter siden:

...og så har hun de længste “lys” i byen.... 

i bil eller på cykel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 10 minutter siden:

...og så har hun de længste “lys” i byen.... 

Som lægste lys = lange nipler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 7 minutter siden:

i bil eller på cykel?

I bil, på cykel, på restaurant, i sengen - hvor henne hun end opholder sig så har hun de længste lys i byen. Man bliver både oplyst og opstemt af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

hvor henne hun end opholder sig

hvor hun end opholder sig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...