Hop til indhold
Guest Thyboen

Er der grænser?

Recommended Posts

Guest Thyboen

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp.. 

9b0c7631a07ef765c48b01a319aedf15.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 4 minutter siden:

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp..

Du må jo prøve dig frem og tage den mest oplagte - men hvorfra og hvordan ved du at de er i erhvervet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har fundet en herinde og to på annoncelight.dk :)

OK - tror du må starte med en af dem og gøre det helt klart hvem du er og hvordan du har spottet vedkommende - og sige at hvis de ikke ønsker dit besøg, kan de stadigvæk 100 % regne med din diskretion og støtte.

Mht. din ekskones søster - hvorfor inviterer du hende ikke bare ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har fundet en herinde og to på annoncelight.dk :)

Fedt , besøg dem alle tre da.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kan slet ikke beskrive nok, hvor skidt en ide det er, at besøge nogle så tæt på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, 1 time siden:

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp.. 

Ja, det ville være fuldstændigt hul i hovedet at besøge nogen af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gi den da fuld gas og inviter alle tre -Grænsen hvorfor skal det være en grænse? Du lever kun engang, hvorfor ikke udleve din drøm... Det kan da kun gå for langsomt;-) Og hvad er det værste der kunne ske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 1 time siden:

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp.. 

9b0c7631a07ef765c48b01a319aedf15.jpg

DO IT !!! Husk en udførlig anmeldelse ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fremragende idé, de vil elske det!

Umiddelbart er det også noget over snittet med prostituerede i din umiddelbar sociale omgang... din heldige kartoffel ;)

Husk for gud skyld at skrive herinde om det bagefter, jeg går ud og laver popcorn! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 2 timer siden:

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp.. 

 

Jeg har på AL fundt hvad jeg tror er din kærste. Tror jeg besøger hende i aften og giver hende en ordentlig omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

I guder :shock:

Jeg troede at agurketiden var ved at være overstået men jeg har tilsyneladende ikke forstået noget – jeg dyrker i øvrigt osse kun tomater ;) anyway indlægget hører efter min beskedne mening under “hyggesnak” og/eller “fantasier” :lol:

Fantastisk historie du disker op med her – jubii

Men hvis det endelig skal være, er eks konens søster nok det bedste bud – jeg har i min pure ungdom haft rigtig godt kik på en af mine gamle kærester’s søster :)

Har aldrig haft en chef med en lækker kone

Elever holder man bare fingerne fra :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Haha er man begyndt at panikke lidt :D

 

Ha ha dog ikke- men det er over grænsen og hun vil sandsynligvis afvise ham ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 6 timer siden:

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

Ligesom de to ovenstående.. Vil det være fuldstændig hul i hovedet og besøge dem? Som en professionel kunde selvfølgelig.. De kan vel afvise mig hvis de ikke er interesseret? Jeg har brug for lidt hjælp.. 

9b0c7631a07ef765c48b01a319aedf15.jpg

Spørg Mads og Monopolet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thyboen
kenderen skrev, for 2 timer siden:

latterlig tråd.

Og dog du vælger da at bruge tid på den :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thyboen skrev, for 7 timer siden:

Hej jeg er helt ny herinde men har besøgt en god del piger :)..

Men nu kom der måske tre gode muligheder for besøg som jeg altid har drømt om.. 

1. Min chefs kone? - jeg er mesterens højre mand 

2. En af vores elever fra jobbet? 

3. Min exs kones søster hun har altid tiltrukket mig helt vildt!

 

1, nej 

2, ja 

3, ja 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige klart “no go” til alle tre. Lad det blive ved en uskyldig fantasi og tanke. 
Jeg synes at du bryder den gensidige diskretion ved at besøge dem og jeg tænker at det vil påvirke dine menneskelige relationer i alle 3 tilfælde. Og du kender deres identitet. De ønsker højst sandsynlig diskretion. Hvad vil de føle og tænke ved dit besøg.

Hvordan vil du ha det med for eksempel at møde din chef bagefter eller eleven på dit job?

Der er mange andre fisk i havet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal skrive en sexnovelle, hvor du udbreder denne fantasi mere og sætter lidt action på. Det skal nok blive godt. Du har grundridset og åbenbart også forestillingsevnen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thyboen forsæt jagten på GPerne. Med din næse for at opspore GP’er lokaliserer du nok snart følgende; din bankrådgiver, Hanne fra SuperBrugsen, Maria fra SFO’en, Anne fra spejderkorpset, Helene fra arbejdet, Helena som afleverer avisen, Rikke fra sygehuset, Marlene fra sportshallen og Jannie fra restauranten.

Er det min fantasi som løber løbsk eller din ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...