Hop til indhold
Din Emma

Falske anmeldelser?

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Så trist at den slags folk findes, og at du skal modtage sådanne beskeder. Det er vitterlig derfor, jeg har fravalgt at kunne kontaktes pr e-mail. 

På den lyse side tvivler jeg stærkt på, at lige den person har venner, men han er jo nok ikke den eneste af den grund. 

Så er der balance mellem de falske positive og de falske negative anmeldelser... yaaaay... :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager mig heller ikke synderligt af det. Kan godt fornemme der sidder en person bag skærmen som nok mest bare har brug for er kram. Synes bare det synd for piger der får falske dårlige anmeldelser og forventer selv nogle, nu jeg har “udstillet” personen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BBW Emma skrev, for 11 minutter siden:

Tager mig heller ikke synderligt af det. Kan godt fornemme der sidder en person bag skærmen som nok mest bare har brug for er kram. Synes bare det synd for piger der får falske dårlige anmeldelser og forventer selv nogle, nu jeg har “udstillet” personen :rolleyes:

Han lever af opmærksomhed, så hvis jeg var dig ville jeg slette hele tråden igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
BBW Emma skrev, for 2 minutter siden:

Tænker det imod eroguides regler :D Tak, ellers :lol:

øv - har lige betalt en masse i skat og er i pissedårligt humør :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg tror også h an er dybt ensom. Og sikkert blevet afvist mange gange når han en sjælden gang har vovet sig ud og kontaktet en GP. Den her måde at få opmærksomhed på gør at han bliver set og bekræfter ham  i at han overhovedet eksisterer. Så ensom tror jeg han er. :(

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror også h an er dybt ensom. Og sikkert blevet afvist mange gange når han en sjælden gang har vovet sig ud og kontaktet en GP. Den her måde at få opmærksomhed på gør at han bliver set og bekræfter ham  i at han overhovedet eksisterer. Så ensom tror jeg han er. :(

Hvis det er vores gamle ven, så er han gift. Men derfor kan man jo godt være ensom. Jeg tror nu mere der er røget en maske af pinden da hans hjerne blev strikket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Mon ikke det er vores "ven"? Det lyder som ham. Når han truer med at sende andre hjem til dig, så synes jeg du skal anmelde det til betjenten der henvises til af Malou her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/page/9/#comments

Og gør dig selv den tjeneste at blokere ham. Han bliver ved i årevis, uanset om du svarer ham eller ej. Og nu hvor du har skrevet om ham herinde, så intensiverer han sine mails til dig. Og han vil også skrive fra forskellige mail adresser, for at prøve at få din adresse, hvis han ikke allerede har den. Så vær ekstra forsigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Bare ignorer ham, selvom jeg sagtens kan forstå det er træls, at modtage sådan formulerede beskeder. 
 

Skulle der dukke dårlige anmeldelser op på dig eller andre, så er det min erfaring, at dem med positive erfaringer dukker op og bidrager i trådene, så der kommer et mere nuanceret billede og ellers må vi andre bruge mavefornemmelse og vores erfaring i at spotte de falske anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Hvis det er vores gamle ven, så er han gift. Men derfor kan man jo godt være ensom. Jeg tror nu mere der er røget en maske af pinden da hans hjerne blev strikket

Kan sådan et menneske være gift? Enten har han to personligheder, hvor fruen ser den det positive menneske, eller også er hun ligeså kogt som ham.
Uhh, hvor vil jeg gerne vide, hvem han er (der er mange BA i DK).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 40 minutter siden:

Hvis det er vores gamle ven, så er han gift. Men derfor kan man jo godt være ensom. Jeg tror nu mere der er røget en maske af pinden da hans hjerne blev strikket

hvor ved du fra at han er gift ?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

hvor ved du fra at han er gift ?:huh:

Der er et par piger her fra forum som havde fundet ud af hans adresse, og tog ud og besøgte ham. Jeg kan ikke huske hvilke piger det var, men måske de læser dette og skriver til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
BBW Emma skrev, for 27 minutter siden:

^_^ Én er sur. 

F413C0A5-8FDF-48EF-A789-CC742EBE60CB.jpeg

337D003D-D6F0-4587-B62B-D57A86E20CBB.jpeg

Tror det bedste du kan gøre er at ignorere fjolset - tror eksponeringen kun giver ham (måske en pubertetsdreng) lyst til at genere mere.Måske skulle han læse denne: https://www.gucca.dk/opfoer-dig-ordentligt-og-vaer-en-god-ven-ogsaa-naar-du-er-online-bog-p399737

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BBW Emma skrev, for 36 minutter siden:

^_^ Én er sur. 

F413C0A5-8FDF-48EF-A789-CC742EBE60CB.jpeg

337D003D-D6F0-4587-B62B-D57A86E20CBB.jpeg

Ja, det er ham. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lady C skrev, for 2 timer siden:

hvor ved du fra at han er gift ?:huh:

Det er konens hus. Hun arvede det. Og de tog et nyt pænt stort lån i det for snart 1 år siden. :ph34r:

Men det er ikke mig der har givet @Aarhuselsker adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det er konens hus. Hun arvede det. Og de tog et nyt pænt stort lån i det for snart 1 år siden. :ph34r:

Men det er ikke mig der har givet @Aarhuselsker adressen. 

Det er ikke mig der har adressen, det har du misforstået :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke mig der har adressen, det har du misforstået :) 

Det kan jeg se nu. Det må du undskylde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg om han vil sige det til dig, og sige det samme til dig face to face. Hav lidt back up, som kan forsvare dig, hvis det er. Mit gæt er at det tør han sikkert ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...