Hop til indhold

Recommended Posts

tak ... skulle lige til at skrive det samme ...men rosen på hoften har hun stadig til alle jer blomster botanikere  :P 

hehe .. hun er en helt ny rose ;) 

og den nye næse har gør noget godt for hendes kønne ansigt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med tanke på tidligere indlæg om hendes pussyslides der er uden (og måske mere end blot slides?) så vil jeg citere fra den ny annonce om hendes start i maj:

If want something more can do extra....

ja hvad er så det, når hun ikke er mere specifik...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 10 timer siden:

Med tanke på tidligere indlæg om hendes pussyslides der er uden (og måske mere end blot slides?) så vil jeg citere fra den ny annonce om hendes start i maj:

If want something more can do extra....

ja hvad er så det, når hun ikke er mere specifik...?

Det tænker jeg du kan finde ud af ved at spørge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan op ad dagen må hun være godt fyldt op af den række af mænd, hun har lavet "pussyslide" med.

Jeg siger bare "velbekomme" i forhold til den 69'er man bliver tvangsindlagt til hos hende.... Det er jeg i hvert fald blevet de to gange, jeg har været forbi.

Det er bare for ulækkert i mine øjne, uanset for fræk hun så er.

mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
lang skrev, for 32 minutter siden:

Sådan op ad dagen må hun være godt fyldt op af den række af mænd, hun har lavet "pussyslide" med.

Jeg siger bare "velbekomme" i forhold til den 69'er man bliver tvangsindlagt til hos hende.... Det er jeg i hvert fald blevet de to gange, jeg har været forbi.

Det er bare for ulækkert i mine øjne, uanset for fræk hun så er.

mvh

Lang

Mon ikke hun bader mellem gæsterne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lang skrev, for 2 timer siden:

Sådan op ad dagen må hun være godt fyldt op af den række af mænd, hun har lavet "pussyslide" med.

Jeg siger bare "velbekomme" i forhold til den 69'er man bliver tvangsindlagt til hos hende.... Det er jeg i hvert fald blevet de to gange, jeg har været forbi.

Det er bare for ulækkert i mine øjne, uanset for fræk hun så er.

mvh

Lang

Det er også en tanke jeg har haft og synes er frastødende. Det samme med de mange pikke og slugninger i løbet af en dag er årsag til, at jeg sjældent kysser gp'der sutter uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke hun vasker sig, grundigt, mellem gæster, så er alt da voldsomt klamt. I det tilfælde ville jeg nok anbefale at søge en det vasker sig i stedet.

Men er der overhovedet tvivl om at hun vasker sig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Svar til de forskellige i tråden omkring hygiejne, hold da op det er blevet svært at sexse nu til dags

Vi vil gerne have det hele men helst nøjes med det halve (jeg har dog ej besøgt pigen, mærkelig nok)

Point, jeg har Aldrig mødt en Thai hvor hygiejne ikke var af højeste :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om hun vasker sig eller ej. Det gør hun vel nok - forhåbentlig - men medmindre hun afmonterer bruserhovedet, kan hun da ikke komme i bund, så at sige....

Lad mig slå fast, at jeg på linje med mange andre synes, hun er ganske charmerende, fræk og et godt knald o.s.v., så egentlig er jeg mest ærgerlig over, at hun efter min mening går langt over stregen i forhold til risiko og hygiejne m.v., så "jeg er ude".

mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lang skrev, for 12 minutter siden:

fræk og et godt knald o.s.v., så egentlig er jeg mest ærgerlig over, at hun efter min mening går langt over stregen i forhold til risiko og hygiejne m.v., så "jeg er ude".

Ville hun være så attraktiv såfremt hun ikke gik over din streg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@langog @Jydedreng Hvorfor er det lige at i to placerer en mistanke i tråden om at Rose ikke opretholder korrekt hygiejne? Det er da ikke en påstand der har været nævnt før. Kan i uddybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun dyrker beviseligt ubeskyttet sex - også uden accept i øvrigt.

Det er uhygiejnisk: https://www.sst.dk/da/Viden/Hygiejne

Mit eneste ærinde har hele tiden været, at folk skal være klar over dette. Nogen synes så, det ikke er noget problem, eller vist ligefrem er attraktivt, men det er så noget andet. 

mvh

Lang

Redigeret af lang
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

@langog @Jydedreng Hvorfor er det lige at i to placerer en mistanke i tråden om at Rose ikke opretholder korrekt hygiejne? Det er da ikke en påstand der har været nævnt før. Kan i uddybe?

Jeg forholdte mig blot generelt til @lang indlæg og ikke til Rose specifikt. Beklager hvis det blev misforstået. 

Min pointe var blot at tanken om at være nr 10 i køen hos en gp som har kørt pussyslide uden Bad i mellem er en frastødende tanke. 

Jeg har aldrig været hos  Rose og har derfor ingen holdning til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Nu må i sku da lige stoppe med jeg tror, jeg tænker, jeg forestiller mig en hel masse :huh:

1 hvorfra ved i at hun har 10 + lige efter hinanden? Er det ønsketænkning eller bare forestillinger, fordi hun er attraktivt?

2 der blev nævnt at uden var uden accept, ha ha, tror sku nok de fleste mænd ved hvor pikken befinder sig, også i kampens hede, åh den Vil gerne men den må ikke :P

Her er vist mest tale om hva vi mænd tænker og tror og ikke mindst håber på, ja Kirsebær er altid sure når de sidder for højt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Rose er vist ikke startet i DK endnu, så hvorfor al det skriv hver eneste dag, jeg forstår det ikke.

Måske det med kirsebærene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 7 timer siden:

Rose er vist ikke startet i DK endnu, så hvorfor al det skriv hver eneste dag, jeg forstår det ikke.

Måske det med kirsebærene.

Hun kommer her i starten af maj:P:P

Jeg er fuldstændigt kold over hvad rønnebærrene mener.... jeg glæder mig til at se hende. :ph34r:

og til de, som åbentbart ikke selv kan styre, hvor deres pløk befinder sig uden.. kan jeg kun sige ............ sidste mand tømmer :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Den flittige skrev, for 15 timer siden:

Rose er vist ikke startet i DK endnu, så hvorfor al det skriv hver eneste dag, jeg forstår det ikke.

Måske det med kirsebærene.

Altid godt at finde sulten ude og spise hjemme :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, for 35 minutter siden:

Altid godt at finde sulten ude og spise hjemme :lol:

Det var vist noget værre vrøvl, prøver lige igen, vi sexer uden og spiser morgenmad hjemme :rolleyes: 

Tror lige vi prøver imorgen, i omvendt rækkefølge :huh:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hold nu op noget vrøvl, imorgen starter vi sex uden morgenmad, det var blot det jeg mente :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk bare "Singto" er et navn...

Jeg kender uden nogen som helst sammenligning f.eks. en hund på Phuket der hedder Singto :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterG skrev, for 14 minutter siden:

Tror faktisk bare "Singto" er et navn...

Jeg kender uden nogen som helst sammenligning f.eks. en hund på Phuket der hedder Singto :-) 

Singto, mit bud vil være “think to”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du byder bare Vissen.

Siger bare jeg kender en hund der hedder Singto - Altid glad og hyggelig når jeg ser den :-)

Overskriften lyder

NEW SINGTO BEAUTIFUL SMALL LITTLE THAI GIRL...

Redigeret af PeterG

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterG skrev, for 19 minutter siden:

Du byder bare Vissen.

Siger bare jeg kender en hund der hedder Singto - Altid glad og hyggelig når jeg ser den :-)

Overskriften lyder

NEW SINGTO BEAUTIFUL SMALL LITTLE THAI GIRL...

Du gør bare Peder....

Jeg kører den ind med “think to” ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...