Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
HG Wells skrev, for 19 timer siden:

Jeg gad vildt godt besøge hende, men siden hun er en man kan betale sig fra at bruge kondom på, så springer jeg langt over. 

Tak for brugbart info, den havde jeg ej lige tænkt over? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
århusc skrev, den 27.12.2020 at 13:03:

hun har skrevet hun først kommer i Februar grundet corona.

Øh hvilket årstal :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har kontakt til rose/tiger , og ved om hun har planer om at vende tilbage til Danmark ? Når restriktionerne er ophævet.

Redigeret af Juggsplayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes der stadigvæk er masser af snak om uden kondom med hende herinde, har det noget på sig og er folk blevet syge? man kan vel sige fra hvis man ikke ønsker det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juggsplayer skrev, for 1 time siden:

Er der nogle der har kontakt til rose/tiger , og ved om hun har planer om at vende tilbage til Danmark ? Når restriktionerne er ophævet.

Hun skrev navnet på sin FB side, for noget tid siden. Om det var her eller på AL kan jeg ikke huske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ClausC skrev, for 5 timer siden:

Synes der stadigvæk er masser af snak om uden kondom med hende herinde, har det noget på sig og er folk blevet syge? man kan vel sige fra hvis man ikke ønsker det? 

De gange jeg har besøgt hende, har det altid været med gummi på, hun udøver selvfølgelig pussyslide uden, ved ikke om nogle forveksler det med sex uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalleDegrain skrev, den 2.2.2021 at 15:32:

Hun knalder gerne uden, ved ikke om hygiejne spiller ind, men har prøvet det 2 gange med hende. Det er som om hun helst vil uden. 

så du gør det gerne med hende eller stopper du det? eller sender du bare klatten afsted?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juggsplayer skrev, den 2.2.2021 at 08:23:

Er der nogle der har kontakt til rose/tiger , og ved om hun har planer om at vende tilbage til Danmark ? Når restriktionerne er ophævet.

Jeg skriver lidt med hende fra tid til anden...  Hun kommer helt sikkert tilbage igen. Hun skulle have været her midt i Januar. Men pga. Corona har det endnu ikke været muligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
ClausC skrev, den 2.2.2021 at 10:04:

Synes der stadigvæk er masser af snak om uden kondom med hende herinde, har det noget på sig og er folk blevet syge? man kan vel sige fra hvis man ikke ønsker det? 

Har besøgt Rose en enkelt gang i Vejle og kneppede hende uden.

Fik ikke nogle kønssygdomme efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Thomas84 skrev, for 12 timer siden:

Jeg skriver lidt med hende fra tid til anden...  Hun kommer helt sikkert tilbage igen. Hun skulle have været her midt i Januar. Men pga. Corona har det endnu ikke været muligt.

 

Har der været snak om hvor i landet, hun vil starte op igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Har der været snak om hvor i landet, hun vil starte op igen ?

Som jeg forstod det, så blev det enten Aarhus eller Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
ClausC skrev, den 4.2.2021 at 10:20:

så du gør det gerne med hende eller stopper du det? eller sender du bare klatten afsted?

 

Jeg har knaldet hende uden 2 gange, aldrig fået noget pga af det. Hun vil mægtig gerne man kommer oppe i hende.. Ved ikke om det tænder hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalleDegrain skrev, for 16 timer siden:

Jeg har knaldet hende uden 2 gange, aldrig fået noget pga af det. Hun vil mægtig gerne man kommer oppe i hende.. Ved ikke om det tænder hende. 

Var det i røven eller fissen du kom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren1 skrev, for 5 timer siden:

Var det i røven eller fissen du kom

Åh ja. Hendes græske er fantastisk, og super stramt, og så skriger hun på mere, når man giver hende den hårdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren1 skrev, den 8.2.2021 at 17:04:

Var det i røven eller fissen du kom

Har prøvet begge dele. Hun har en ret unik stil blandt thaier med at hun virker bare som om hun slet ikke kan få nok af ens pik, vil gerne igen hurtigt og b'er om man kommer i hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har snakket med hende for 2 dage siden, hun er stadig i Thailand og har bl. A fået lavet større bryster, hun ved ikke helt hvornår hun kommer til Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudo skrev, for 2 timer siden:

Jeg har snakket med hende for 2 dage siden, hun er stadig i Thailand og har bl. A fået lavet større bryster, hun ved ikke helt hvornår hun kommer til Danmark 

Lyder spændende. Noget om hvor store de er blevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...