Hop til indhold

Sigøjneren i Sydhavnsgade

Featured Replies

Skrevet

Nej jeg har desværre heller ikke set nogen siden , heller ikke engang hende som hele tråden omhandler 

• Svar 359
  • Visninger 309.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet

Var forbi her til aften ca 23.15. Ingen aktivitet. Er det andre steder i hovedstaden med gadepiger?

Skrevet
doggingkbh skrev, for 23 timer siden:

Var forbi her til aften ca 23.15. Ingen aktivitet. Er det andre steder i hovedstaden med gadepiger?

Hele er død kbh . Jeg savner før tid for 5-10 år siden :( faktisk lige nu i  udland Frankrig , Italien , Tjekkiet , Slovakiet , Rumænien Portugal . Spanien Østrig Tyskland osv der er mere nemmere finder piger på gader. 
Jeg ved at mange piger  i dk er gået over online dating sugar osv for at finder kunder end står på gader. Mens resten i udland er der 50% hver side.  Så det er sjældent jeg ser piger står på gader som ikke er narkomaner i kbh nu for tiden . Så de er på vej forsvinder i kbh området . 

Skrevet

Ikke for at være kedelig, men denne tråd er efterhånden en tynd kop te  og drejet mere over i  "kan du huske dengang farmor

var dreng." ;)

Just saying :)

Skrevet

Øv, skal til kbh i aften og havde håbet på lidt aktivitet i Sydhavnsgade

• 3 months later...
Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 3 timer siden:

Næææ , hun kommer nok igen når sommeren kommer

Jeg har forsøgt, at ringe og SMS hende de sidste polar dage uden respons

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.