Hop til indhold
Guest Shhh

Dit telefonnummer...

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Du er jo ikke den eneste deltager i denne tråd ;) 

Vi ved også alt hvad der skrives. Vi er eksperter  i sikkerhed og kræver mere end ligegyldigheder for at give respekten videre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 1 time siden:

Obs! glemte lige at sige du skal være sikker på ingen har adgang til din telefon da de kan installere spyware på den og er du helt paranoid så put din mobiltelefon i en faraday pose så slipper der ikke noget ud når den er slukket men selvfølgelig skal den ikke være i posen når den er tændt vis du skal modtage en besked / opkald HØHØ.

En faraday pose - er det, den samme type  pose som posen  en brobizz levereres i ? Altså forret med en form  for alu ?

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 10 minutter siden:

En faraday pose - er det, det samme pose som den pose  en brobizz levereres i ? Altså forret med en form  for alu ?

Ja men er rigtig faraday pose er lavet af bly, kobber eller lignede. Alu virker ikke godt nok. Desuden vil en alupose som den beskrevne ikke være tæt i lukningen, da du ikke kan sikre 100% kontakt mellem de to sammenpressede flader. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 12 minutter siden:

Nej det er et finmasket net lavet af f.eks kobber inde i posen som den her

https://www.amazon.com/Mission-Darkness-Non-Window-Faraday-Phones/dp/B01A7MACL2

Så er det ikke en Faraday pose der virker ;) Men der er mange fup produkter i handle, som folk uden kendskab til fysikken bag lader sig narre af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 6 minutter siden:

Nej det er et finmasket net lavet af f.eks kobber inde i posen som den her

https://www.amazon.com/Mission-Darkness-Non-Window-Faraday-Phones/dp/B01A7MACL2

Som jeg husker Faradays bur fra fysikken , så var det ikke  materialet  ( jern , kobber,  what ever ) som var afgørende men maskerne i nettet som skulle afbøde de elektromagnetiske strålinger, afhængig af bølgelængden . Men det er fysik fra 80 ' erne -  er  der ændret meget siden ?  Tætheden i maskerne , med ændrede bølgelænder måske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 14 minutter siden:

Som jeg husker Faradays bur fra fysikken , så var det ikke  materialet  ( jern , kobber,  what ever ) som var afgørende men maskerne i nettet som skulle afbøde de elektromagnetiske strålinger, afhængig af bølgelængden . Men det er fysik fra 80 ' erne -  er  der ændret meget siden ?  Tætheden i maskerne , med ændrede bølgelænder måske ?

Spørger du virkelig om fysik har ændret sig, fordi det er fra 80'erne selv om Faraday lavede forsøg i 1830'erne?

Tsk tsk tsk. Men så vidt jeg husker skal maskernes størrelse vist være 1/10 af bølgelængden der skal stoppes.

Man kan på enkleste vis lave en Faraday bur med aluminums folie (eller anden metalisk folie) og pakke telefonen ind i det. Ca A4 størrelse folie - husk ikke at efterlade huler ved kanterne. Prøv det og forlad ikke bostedet uden en rulle aluminiumsfolie. Bliver du stoppet af efterrretningstjenesten siger du bare du skal lave madpakker.

Det virker faktisk - har lige prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Har lige skimtet tråden igennem og vidste man ikke bedre, så skulle man tro det var en side for organiseret kriminalitet man læste med på, med gode råd til, hvordan man foreviget kunne gå under politiets rader når mobilos indgik i lyssky forretninger! 
 

Jesus Christ! Der er altså, som overvejende sandsynligt kun fornuftige piger vi skriver til, som blot sælger sexuelle ydelser til forhåbentlig gensidig fornøjelse og i hvert fald til gensidig glæde. 
 

Skriv ordentligt og overhold jeres aftaler, så har ingen intentioner om, at finde private ting om jer til afpresning eller hvad ens syge fantasi nu kan komme i tanke om. Og lad være med at skrive til de der åbenlyse fake suspekte annoncer, så er der ingen problemer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 3 timer siden:

vås - et taletidskort kan ikke spores...

Det kan telefonen, den efterlader altid et “ mærke” ved nærmeste mast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger naturligvis et seperat nummer og opgiver et falsk navn. GP’erne bruger jo også andre navne og hemmelige numre. 
vi behøver ikke vide mere end højst nødvendigt om hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, for 4 timer siden:

Bruger du dit normale telefonnummer når du ringer til en pige/ sender sms for at bestille og bekræfte? 

Kom ud til en pige (aftale via sms) hvor hun direkte fortalte at hun havde Googles mig.

Er det sikkert, eller har i hørt om at det er blevet brugt/misbrugt.

Er der et godt alternativ, uden at man skal til at have flere telefoner?

Mange Android mobiler fåes idag med Dual-sim i alle prisklasser. Bruger så et taletidskort i sim-slot 2 og slår det til og fra efter behov og lyst ;)

Du kan også bruge et nr der er registreret som ukendt, men husk ikke hemmeligt nr, mange GPer svarer ikke hvis de ikke kan se nummeret der ringer.

Dual-sim har også den fordel at du ikke skal gemme din bollofon + evt. lader for husstandens øvrige beboere, din Dual-sim er jo bare din almindelige mobil :)

Har kun haft problem 1 gang for år tilbage med en GP der sendte beskeder i utide, derfor kører jeg nu Dual-sim. Stort set alle GPer skal roses for deres diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg har godt nok aldrig hørt om sådan en heksejagt før.. Jeg har heller aldrig prøvet at politiet ransagede eller beslaglagde noget overhoved.. Og det påtrods af at jeg har mødt dem utallige gange i løbet af min karrierer.. De faktisk utrolig søde og snaksagelige.. Sidste gang kom de fordi der var fundet nogle efterladte babyer alle med samme mor men forskellige fædre og sådan en om året i nogle år.. De bad os holde øjne og ører åbne.. Og ellers så de kommet for at tjekke at vi havde det godt alle sammen.. De har aldrig kigget i mine ting eller noget som helst.. 

Det var også min fornemmelse, politiet i Danmark fører ikke en følelsesladet kamp mod hverken GPere eller kunder, og hvis de skulle får brug for hjælp ville jeg være tryg ved deres diskretion. 
Det er selvfølgelig noget anderledes med razziaer mod udenlandske piger uden arbejdstilladelse, og i starten af Coronaudbruddet mod klinikker som helt åbenlyst stadig havde åbent. Men det er/var der lovhjemmel til, så de blot udfører deres arbejde - og forhåbentlig med ordentlig behandling af de piger som bliver knaldet på den konto (no pun). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius
Lasselarseb skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke. Kan du oplyse lidt om status?

Er det mit problem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Telefon? Jeg skriver brev, som jeg komponeret med bogstaver jeg har klippet ud fra aviser - selvfølgelig aviser som jeg har købt fra forskellige lande på min rejser. Jeg bruger vinylhandsker når jeg klipper og klistrer. Så tager jeg til Kairo og finder nogen dreng på gaden som kan poste brevet - ville aldrig finde på at selv på til postkassen.

Det tager måske nogle uger - plus nogle ekstra PostNord-dage - men siden kommer brevet frem til GP'en. Jeg har så instrueret hende at skrive sit svar på en almindelig McDonalds-serviet, som hun smider i en papirkurv i en eller anden have på et bestemt tidspunkt. Selvfølgelig har jeg et skema over hvor når papirkurverne tømmes, og når lige den skal blive tømt så har jeg lejet en dreng på knallert som rammer den som tømmer, papirerne flyver omkring og en af dem som hjælper den stakkels manden er undertegnet - som på den måden får GP'ens svar.

Lidt ærgerligt de gange hun bare har skrevet: "Nej, jeg er optaget på det tidspunkt" eller sådan noget, men jeg kan i hvert fald konstatere at jeg endnu ikke er blevet afslørret.

Telefon?? No way.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Telefon? Jeg skriver brev, som jeg komponeret med bogstaver jeg har klippet ud fra aviser - selvfølgelig aviser som jeg har købt fra forskellige lande på min rejser. Jeg bruger vinylhandsker når jeg klipper og klistrer. Så tager jeg til Kairo og finder nogen dreng på gaden som kan poste brevet - ville aldrig finde på at selv på til postkassen.

Det tager måske nogle uger - plus nogle ekstra PostNord-dage - men siden kommer brevet frem til GP'en. Jeg har så instrueret hende at skrive sit svar på en almindelig McDonalds-serviet, som hun smider i en papirkurv i en eller anden have på et bestemt tidspunkt. Selvfølgelig har jeg et skema over hvor når papirkurverne tømmes, og når lige den skal blive tømt så har jeg lejet en dreng på knallert som rammer den som tømmer, papirerne flyver omkring og en af dem som hjælper den stakkels manden er undertegnet - som på den måden får GP'ens svar.

Lidt ærgerligt de gange hun bare har skrevet: "Nej, jeg er optaget på det tidspunkt" eller sådan noget, men jeg kan i hvert fald konstatere at jeg endnu ikke er blevet afslørret.

Telefon?? No way.

Jeg vil give dig ret. Man kan aldrig være sikker nok. Meeen man kan jo trods de indledende sikkerhedsforanstaltninger du lister op her - alligevel ikke vide sig sikker på at man ikke bliver genkendt, opsporet og chikaneret, bestjålet, slået ned og det der er værre. For tænk hvis GP  har et videokamera ( skjult) der optager en på vej ind til hende - eller værre endnu - optager en under selve akten? :-o

Her har jeg et godt råd som er ganske gratis : en maske der dækker hele ansigtet vil kunne sløre ens identitet så meget at selv mafiaen som selvfølgelig ligger på lur alle vegne - vil have svært ved at opspore en. Har man ikke en helmaske - ja så kan man bruge en papirspose med huller i ( man kan selv klippe dem så man kan bestemme hvor store de skal være) man kan også _ for at forvirre gp og de potentielle forfølgere - iklæde sig et batman eller superman kostume. Ja i princippet et hvilket som helst kostume, det gør afsløringen af ens identitet nærmest umulig. :ph34r: 

Ydermere kan man - inden man tager afsted på sin risikofyldte og angstfremkakdende besøg hos en GP - øve sig i at gå på en anden måde end man plejer. Altså tillægge sig en anden gangart end vanlig. For mange kan jo identificeres på gangarten også   hvis man f. eks halter en smule a la keyser Soze ( filmen i ved) og hvis man vil helgarderes så kan man lave sin stemme om. Det er bare at tænke kreativt så man undgår at få sit liv ødelagt af en lille udløsning hos en dejlig dame. For at blive hjemme og undgå disse angstfyldte og potentielt dødelige besøg, det kan der selvfølgelig ikke blive tale om. :ph34r:

 

Tager man ovenstående foranstaltninger og sammenholdt med dem du har nævnt - ja så har man gjort hvad man kunne og så først kan man med løftet pande og stiv pik gå til den udsete GP:D

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme fremgangsmåde som @Bananas, dog med den ekstra twist at jeg får ham på knallerten til at få én han kender, som kender en der kender en anden til at besøge pigen.

Alt imens  jeg sidder ude i skoven i mit Faraday bur, iført en sølvpapirshat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 10 timer siden:

Selvfølgelig kan  det spores. Dit udsagn baseres på den misforståelse at telefonummer er "nøglen" til at identificere enheden. Det er den ikke.

Ja, politiet/teleudbyderen kan finde frem til, hvilken mast telefonen har været tilkoblet i forbindelse med opkaldet. Men man kan ikke finde personen med et taletidskort der er købt anonymt og betalt kontant, isat en telefon man har købt brugt på et loppemarked eller privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

Ja, politiet/teleudbyderen kan finde frem til, hvilken mast telefonen har været tilkoblet i forbindelse med opkaldet. Men man kan ikke finde personen med et taletidskort der er købt anonymt og betalt kontant, isat en telefon man har købt brugt på et loppemarked eller privat.

I forstår tilsyneladende ikke at der sendes et IMEI nummer som ID når du kobler dig på mobiltelefoni systemet. IMEI nummer identificerer den fysiske telefon, så uanset hvor mange taletidskort du bruger er IMEI nummer den samme.  Hvordan man får fat i IMEI nummer er så et andet spørgsmål men mon ikke datamining kan gøre det helt stille og roligt.

IMEI nummer blev i sin tid lavet fordi efterretningstjensten i Sverige gerne ville have fjernadgang til apparaterne. Der er åbenbart nogle der har glemt at for ca 20 år siden blev afsløret at Nokia og Ericsson telefoner kunne bruges som aflytningsudstyr selvom brugeren havde slukket telefonen og man ingen aktivitet kunne se.

Dette betyder også at hvis du laver en lille fejl f.eks. ved at benytte den telefon samtidigt med at din normale telefon er tændt så hænger du højest sandsynligt i saksen og er identificeret da lokationen så er den samme eller tæt på.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg har altid brugt mit telefon nr, jeg står i telefonbogen, præsenterer mig altid med mit rigtige navn, lad nu være med at se spøgelser, jeg har aldrig oplevet noget negativt.i den forbindelse.

gå efter piger i synes er tillidsvækkende, så er der ingen fare på færde. Og ja jeg er gift, det eneste "hemmelige" er en email, jeg kun bruger til dette formål. En web mail. der kan læses og svares overalt, og det af praktiske årsager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

I forstår tilsyneladende ikke at der sendes et IMEI nummer som ID når du kobler dig på mobiltelefoni systemet. IMEI nummer identificerer den fysiske telefon, så uanset hvor mange taletidskort du bruger er IMEI nummer den samme.  Hvordan man får fat i IMEI nummer er så et andet spørgsmål men mon ikke datamining kan gøre det helt stille og roligt.

IMEI nummer blev i sin tid lavet fordi efterretningstjensten i Sverige gerne ville have fjernadgang til apparaterne. Der er åbenbart nogle der har glemt at for ca 20 år siden blev afsløret at Nokia og Ericsson telefoner kunne bruges som aflytningsudstyr selvom brugeren havde slukket telefonen og man ingen aktivitet kunne se.

Dette betyder også at hvis du laver en lille fejl f.eks. ved at benytte den telefon samtidigt med at din normale telefon er tændt så hænger du højest sandsynligt i saksen og er identificeret da lokationen så er den samme eller tæt på.

Det kræver så lige at de har fundet nålen i en høstak(IMEI nr) og kan koble dit nr sammen med telefonen, hvorfor tror du ellers at man vil ha forbud mod u-reg taletidskort men selvfølgelig kan de over tid parre taletidskort + telefon.

Men skifter du taletidskort + telefon relativt tit så bliver det væsentlig svære at sporer en og vis de ikke engang kender hverken nr / imei nr / dig som person + du kun har telefonen tændt i meget kort tid(og har slået Wifi / bluetooth / NFC fra + du ikke går på internettet) som en selvfølge så skal de til at bruge så mange resurser på at finde dig så realistisk set har de ikke en chance for at finde dig.

Redigeret af S&W500S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg er single og har ikke en familie jeg skal skjule noget for.
Det ville være træls hvis det kom ud i min omgangskreds at jeg benyttede mig af købesex men ikke nogen katastrofe :P

I de 6-7 år jeg har benyttet mig af købesex har jeg brugt mit “rigtige” telefon nr. som man kan google og dermed finde min adresse og andet om mig, har aldrig haft noget der minder om problemer i den forbindelse ;)

Tror faktisk det har gjort nogle ting meget lettere – pigerne har måske som udgangspunkt lidt mere tillid til en de kan google, en pige sagde noget i den retning :)

Bruger dog en ekstra anonym e-mail til købesex

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op.. Bliver da helt paranoid af denne tråd.. ;) Jeg bruger mit almindelige telefonnummer - den tilhører min virksomhed, og er meget, meget let at google frem.. Hmm.. Det er måske lidt dumt.. Men jeg er egentlig så bundnaiv, at jeg tror det bedste om andre.. :lol::lol: - Men jævnfør debatter om ægte billeder - er det måske en anelse for naivt.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Tak for de mange svar, råd og konspirationsteorier. Tror jeg overvejer en Bollefon, som 'en af brødrene foreslog :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...