Hop til indhold
Just one

Hvordan får pigerne pengene med hjem?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Just one skrev, den 6.9.2020 at 16:08:

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

Ved ikke hvorfor det spørgsmål er interesant - mit gæt er at pengene er i bagagen og de rejser med fjernbus og i hjemlandet gemme de dem i en bankboks og lever “kontant” uden nogen spørger om hvordan og hvor meget særligt i øst EU er det nemt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Ved ikke hvorfor det spørgsmål er interesant - mit gæt er at pengene er i bagagen og de rejser med fjernbus og i hjemlandet gemme de dem i en bankboks og lever “kontant” uden nogen spørger om hvordan og hvor meget særligt i øst EU er det nemt 

Det er vel ret beset mestendels kun i dk, størstedelen af betalinger foregår elektronisk? At bruge kontanter, er den normale hverdag, langt de fleste andre steder.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg er ret sikker på, at de sender løbende og mon ikke, at de har nogle gode hjælpere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg har været tæt på flere af den som fast kunde og fik lidt indsigt ;) 

De fleste er jo ret godt uddannet eller undervejs og har et godt hoved ..  

Jeg ved nogle af dem er lykkedes med at registrere sig i DK og med det .. Wupti 

Dansk sygesikring , bopæl og et pas så har du en konto i danmark ...let tænker jeg ;) 

Før da kørte de hjem i egen bil og den var en billig spand der intet var værd, men når den trillede sydpå var den meget værdifuld

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en øst pige laver 200.000 i dano så aflever hun 100.000 til bagmænden. Det er fifty/fifty.  De resterende penge kan afleveres i hjemlandet udenom hvidvaskning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men pigerne tager ikke hele udbyttet med hjem. Der skal vel også bruges penge på mad og diverse under deres ophold. Og hvis de lejer et værelse / lejlighed hos en, er dette jo nok sort til udlejer. Og hvis de betaler det samme som studerende, så kan et værelse snildt koste 4000+ om måneden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Men pigerne tager ikke hele udbyttet med hjem. Der skal vel også bruges penge på mad og diverse under deres ophold. Og hvis de lejer et værelse / lejlighed hos en, er dette jo nok sort til udlejer. Og hvis de betaler det samme som studerende, så kan et værelse snildt koste 4000+ om måneden. 
 

Flere piger i Esbjerg har fortalt mig at de betaler 500 til 700 kroner PR. DAG for at leje en et værelses lejlighed eller bare et værelse i en lejlighed. Dvs. En månedlig husleje på minimum 15000 kroner! Men hvis de har en enkelt kunde pr. Dag til 1500 kroner så er der alligevel mindst 1000 Kroner tilbage pr dag eller 30000 kroner udbetalt pr. Måned. De fleste piger har dog nok langt mere end en kunde dagligt.Pengene er velfortjente , pigerne skal lægge krop til lidt af hvert, de ved aldrig hvilken type den næste kunde er, at tænke sig at åbne døren for en karseklippet hårdtpumpet overvægtig mand med guldkæder og cowboystøvler og rødsprængte øjne , puuuha da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 7 minutter siden:

Flere piger i Esbjerg har fortalt mig at de betaler 500 til 700 kroner PR. DAG for at leje en et værelses lejlighed eller bare et værelse i en lejlighed. Dvs. En månedlig husleje på minimum 15000 kroner! Men hvis de har en enkelt kunde pr. Dag til 1500 kroner så er der alligevel mindst 1000 Kroner tilbage pr dag eller 30000 kroner udbetalt pr. Måned. De fleste piger har dog nok langt mere end en kunde dagligt

.Pengene er velfortjente , pigerne skal krop til lidt af hvert, de ved aldrig hvilken type den næste kunde er, at tænke sig at åbne døren for en karseklippet hårdtpumpet overvægtig mand med guldkæder og cowboystøvler og rødsprængte øjne , puuuha da.

Der findes mange skumle typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just one skrev, den 6.9.2020 at 16:08:

Hvad gør de udlandske GP'er egentlig med alle de kontanter de modtager? De mest populære piger laver vel over 200.000 kr om måneden, så hvordan får de dem egentlig med sig hjem når de forlader landet?

De sender pengene via Western Union, så behøver de ikke at tage alle de penge med ud af landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6.9.2020 at 16:15:

Jeg tænker faktisk de sender en del af dem hjem.. Til forskellige personer de stoler på.. Jeg ved ikke lige hvordan det foregå med skat osv i de lande men jeg tror de har lidt mindre tjek på tingene end i Danmark..

Jeg kan dog ikke udtale mig med sikkerhed om det.. Mine glædeligt tjente penge bliver jo bare brugt her i lille Danmark:lol:.. 

 

Alle penge som tjenes på den måde, sendes via Western Union hjem til deres respektive lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg
W.jyden1970 skrev, den 6.9.2020 at 17:41:

Davs lige frem 200000 det lyder vildt, nogle tjener da penge , de betaler også prisen synes jeg ,mange udnytter dem , desværre.....

Synes du det lyder helt vildt. Lad os sige at de har 6 kunder om dagen til 1000 kr, det giver jo 1000 kr x 6 pr dag som jo er 6000 om dagen, og ganger du det med 30 dage ja så er du jo på 180.000 kr på en måned. Mon ikke også de flotte måske på en hel dag har mere en 6 kunder, og måske nogle af dem er time kunder til 1500 kr, ja så ender tallet da oppe imod 200.000 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, den 9.9.2020 at 18:02:

Man skal huske at deklarere kontante beløb over 10.000€ ved ind/udrejse og gennemrejse. Ellers bliver det meget dyrt.

Det har du jo ret i, men ingen af dem har de kontanter på sig når de rejser ud af landet, da de penge for lang tid siden er i deres respektive hjemlande via Western Union.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 10.9.2020 at 18:09:

Det er vel ret beset mestendels kun i dk, størstedelen af betalinger foregår elektronisk? At bruge kontanter, er den normale hverdag, langt de fleste andre steder.

KF.

Ja og mange tager jo i dag imod mobile pay også, og så er pengene jo allerede hjemme på kontoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Ja og mange tager jo i dag imod mobile pay også, og så er pengene jo allerede hjemme på kontoen.

Njah, man kan vel ikke tilknytte et udenlandsk kort til MobilePay ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 10 timer siden:

Synes du det lyder helt vildt. Lad os sige at de har 6 kunder om dagen til 1000 kr, det giver jo 1000 kr x 6 pr dag som jo er 6000 om dagen, og ganger du det med 30 dage ja så er du jo på 180.000 kr på en måned. Mon ikke også de flotte måske på en hel dag har mere en 6 kunder, og måske nogle af dem er time kunder til 1500 kr, ja så ender tallet da oppe imod 200.000 kr

Ja jeg kan sku godt regner også , men nu kender jeg nogle stykke og de er ikke så langt oppe i indtjening. Har hørt 60-80000..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Med så mange kommentarer, - er vi så ikke snart ved at være der hvor "væsener" som f.eks : SKAT - SØK - Politiet - FET - PET - den finansielle branche  -  ? - ? - ? , og ikke mindst "værdig trængende" i kriminalitetens underverden alle har fået diverse hint ?!?!    -  stillet til fri afbenyttelse af indlægsholdere :P 

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 8 timer siden:

Njah, man kan vel ikke tilknytte et udenlandsk kort til MobilePay ?

Ved jeg ikke om man kan, men der er jo mange af pigerne der direkte skriver de tager imod mobile pay

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 minutter siden:

Ved jeg ikke om man kan, men der er jo mange af pigerne der direkte skriver de tager imod mobile pay

Yup. Og så har de en dansk bankkonto og kredit/debit-kort. De behøver således ikke tage penge med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...